Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mohli by mi zasvěcení pustit info, jak je to doopravdy s výdrží těchto motorů? Nelze přehlédnout, že KTM tu 690tku cpe do více modelů včetně HQ, a já tu někde už několikrát zaznamenal, že tento ?..
Hele mě na KTM 690 enduro R prasklo na 10 tis km vahadlo což mě vůbec nenadchlo . Absolvoval jsem na ní předtím cca 3 tis km výlet do Alp s třema GS 1200 takže jsem musel dost tahat na silnicích, tak nevím jestli tam se to načalo. Každopádně porucha samozřejmě vážná, to sám neopravíš takže muselo to do servisu, naštěstí se stalo kousek od domova. No myslím že by se ale rozhodně stávat nemělo..
Možno tá nádrž znižuje trocha ťažisko a šetrí nejaké kilečká, ale je to parádne škaredá prdel. Keď je to nesúťažný model, možno sa mohli držať klasiky. Ale povoziť by som sa chcel
Sel bych do endura a k tomu jedny motardovy kola na prilepsenou . Moc se mi to libi, to musi jezdit po zadnim jak vino. Vynikajici servisni interval...
Mohli by mi zasvěcení pustit info, jak je to doopravdy s výdrží těchto motorů? Nelze přehlédnout, že KTM tu 690tku cpe do více modelů včetně HQ, a já tu někde už několikrát zaznamenal, že tento agregát zase takový etalon výdrže není.
Jaká to má slabá místa? Konstrukční vady nebo nadměrné opotřebení některých dílů po "pár" kilometrech ??? Motor jednobuch 700 se 67 koníkama je jistě báječný, ale na jak dlouho???
Pozn: při používání spíše jako silniční přibližovadlo s občasným výletem do přírody... žádné závodění...
Určitě zajímavý stroj,jako motard skvělý,ale do terénu bych to nechtěl-velká váha a zbytečný výkon...
ST-M (31) napsal 16.11.2015
Mohli by mi zasvěcení pustit info, jak je to doopravdy s výdrží těchto motorů? Nelze přehlédnout, že KTM tu 690tku cpe do více modelů včetně HQ, a já tu někde už několikrát zaznamenal, že tento ?..
Hele mě na KTM 690 enduro R prasklo na 10 tis km vahadlo což mě vůbec nenadchlo . Absolvoval jsem na ní předtím cca 3 tis km výlet do Alp s třema GS 1200 takže jsem musel dost tahat na silnicích, tak nevím jestli tam se to načalo. Každopádně porucha samozřejmě vážná, to sám neopravíš takže muselo to do servisu, naštěstí se stalo kousek od domova. No myslím že by se ale rozhodně stávat nemělo..
bílomodra ktema
zlatej Husaberg fs570
Možno tá nádrž znižuje trocha ťažisko a šetrí nejaké kilečká, ale je to parádne škaredá prdel. Keď je to nesúťažný model, možno sa mohli držať klasiky. Ale povoziť by som sa chcel
No a teď schválně jak se srovná cenová politika s KTM 690 SMC-R
Honza-TA950: To nezní nijak katastroficky... mám o čem přemýšlet, díky
ST-M ad výdrž - to závisí na používání, trpí to na vahadla na hlavě, pozdějí modely míň
pár lidí s 690 jelo fakt dlouhé štreky afrika,kolem světa atd. např. Noah na tédruhé 690 měl něco kolem 100 000 km
motorrad dělal test na tuším 50 000 km výdrže na 690 duka - pohledej na webu
Sel bych do endura a k tomu jedny motardovy kola na prilepsenou . Moc se mi to libi, to musi jezdit po zadnim jak vino. Vynikajici servisni interval...
Hustej blátotlač 700 v terénu to uz je peklo
Mohli by mi zasvěcení pustit info, jak je to doopravdy s výdrží těchto motorů? Nelze přehlédnout, že KTM tu 690tku cpe do více modelů včetně HQ, a já tu někde už několikrát zaznamenal, že tento agregát zase takový etalon výdrže není.
Jaká to má slabá místa? Konstrukční vady nebo nadměrné opotřebení některých dílů po "pár" kilometrech ??? Motor jednobuch 700 se 67 koníkama je jistě báječný, ale na jak dlouho???
Pozn: při používání spíše jako silniční přibližovadlo s občasným výletem do přírody... žádné závodění...