husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mike70 (70) napsal 02.06.2018 v 22:20

Slyšel jsem ten motor naživo a zněl jak bandaska se šroubkama a matkama. A taky se z něj ozývalo nějaký kvičení, no prostě hrůza...

Fusioon (-19) napsal 03.04.2018 v 20:02

... dizajn -krok spat ... na ITALY nemaju ani zdaleka ... vrchol bola Nuda ... toto je pre lgbt...

PanCanaLL (14) napsal 31.03.2018 v 16:38

jiná, parádní!!

Libor70 (4) napsal 31.03.2018 v 08:03

Myslím si (jako steve2), že vzhledem ke stavu českých silnic a ke kupní síle u nás to v ČR nemá moc šancí uspět. Pro vyspělejší země, jako např. 2 stroj k vyblbnutí ale asi OK

Marex (2570) napsal 31.03.2018 v 00:40

Je nádherná. Musím se svézt. Jednohrnky nemám moc osahané,ale asi s tím bude sranda.

Dolph-cz (58) napsal 30.03.2018 v 17:19

Za tohle 270tis??
Že se mi nelíbí je můj problém,ale ten jedou kotouč ve předku je podle mně šetření na nepravém místě.
Ta motorka zase tak lehká není,nedivím se,že si na brzdu redaktor stěžoval a podle mně se ještě hodně umravnil...

mmlmike (120) napsal 30.03.2018 v 15:08+1

Za mě nula bodů. Motor a podvozek shoda s Dukem 690, cena o 50 tisíc vyšší a design naprosto šílenej. Kde jsou časy Nudy 900. To byl jednoduchej motocykl, na kterém všechno sedělo. Bělošíp vypadá jako by to někdo složil ze tří různých motorek. A nádrž, jakože měla původně mít křídla.

Simitom (119) napsal 30.03.2018 v 08:51

Mě se líbí. Škoda že neplatí pravidlo jednoduchá motorka = nízká cena. Holt se platí za značku a styl.

dydzej (-3) napsal 30.03.2018 v 08:33

jezis to zas kolem jednoho motoru bude dvacet motorek nekolika znacek .. likvidaci husqvarny a husabergu oranzovejm nikdo neodpare .. tak at si klidne delaj co chtej ..

Newtoon (8) napsal 30.03.2018 v 08:29+1

Tahle řada husqvarny se mi opravdu líbí, díky za test těším se až je budu moct vyzkoušet

Anti (391) napsal 30.03.2018 v 07:27+2

SuperSic58:V případě opravdové Husqvarny bych se asi časem spolehlivosti bál.Jenže Husqvarna už není,a tahle přezbrojená KTM je už roky prověřená a co vím tak žádnými fatalními problémy netrpí.Jinak,drahý to je,ale věřím tomu že to specialita tohoto národa všechno přepočítávat na poměr cena/výkon.Kdo má prachy a nechce se tahat s mastodontem,klidně do toho půjde.Střelců,co koupí žhavou novinku a po sezóně ji pošlou s velkou ztrátou ale klidným svědomím dál příbývá i zde.

BendaWR (38) napsal 29.03.2018 v 23:07+5

V pohodě Každému co jeho jest! U mě dobrý. Viděl jsem to na Motocyklu a motorka je to fakt zajímavá.

Použitelnost v ČR, cena v ČR atd. - sorry jako , ale výrobce tuhle motorku nedělal dle průzkumu v ČR, náš trh je pro všechny značky totálně zanedbatelnej. Maséři v jižní Evropě, mladý bikeři v Německu, Rakousku, Holandsku atd. to v klidu koupí! A zdejším nářkům a poznámkám se konstruktéři a prodejní manažeři Husky můžou leda tlemit

hycomat (1) napsal 29.03.2018 v 20:51-2+1

Hnus.

steve2 (103) napsal 29.03.2018 v 17:32+1

Tak to já se obávám, že naše silnice z toho udělají nepoužitelnou věc!😟

z.a.j.o.c.h (80) napsal 29.03.2018 v 16:57

Thiacomo> Scramblera jsem bohužel nejel, navíc těžko porovnávat se Svartipilenem, který podle mě díky diametrálně odlišnému posedu nabídne jiný pocity, navíc by měl mít i jinak naladěný podvozek... Vitpilen bude podle mě pořád spíš zavodak, který bude provokovat k tahání...

Prochy> Díky Tohle nešlo si neužít

Strakon> To jsou jenom nešikovný fotografové Jinak byly, něco zachytily kamery

strakon (542) napsal 29.03.2018 v 16:13

Teda Zajochu, taková motorka a ani žádný wheelíčko?

Krakatau (45) napsal 29.03.2018 v 16:07

Thiacomo : Osobne si myslím, že Desert Sled bude vždy niekde "inde", ako ostatné sériové "scramblery", takže tam to bude skôr o reálnom využití. Keď vidím, v akom štýle je robený menší Svartpilen, teda "špuntové' gumy a pár okrasno-ochranných serepetičiek, tak by som pri väčšom nečakal nejakú radikálnu prekopávku, ako to spravila Ducati.

ProchyTom (190) napsal 29.03.2018 v 14:09+5

Kolego, pěkná práce :) , doufam, že sis to užil . Jinak, pěkný kousek motorky, tady se platí za výstřednost a exkluzivitu. Každej to má holt jinak. Plně chápu racionální volby typu MT09, litrový čtyřválce, atd, ale ne každý chce za svoje peníze výkon, počet válců a jízdní vlastnosti. Dnes si může každej vybrat

JoskaH (444) napsal 29.03.2018 v 13:42+1

Všechno je to hezký až na cenu odpovidajici litrovemu ctyrvalci...

Ford-Radr (7) napsal 29.03.2018 v 13:23-1+1

Sorry, ale to je jak nějaká moucha cece ne,ne,ne...

Stenboy (54) napsal 29.03.2018 v 11:26+1

Jednoválec v trubkovém rámu a pár designovejch serepetiček za téměř 270tis. Si dělají prdel? Když to současnej motorkář chce, tak mu to dejme?

SuperSic58 (1307) napsal 29.03.2018 v 10:49-1+4

Je to pěkný a bude to echt svezení. Ale 260 tyček za jednoválec, navíc značky s pověstí pofidérní spolehlivosti... Za ty prachy je MT-09 SP a ta je o galaxii dál, sorry jako...

Thiacomo (-1) napsal 29.03.2018 v 10:34

Ahoj.
Dotaz na autora článku. Jsme těď v procesu vybírání a trochu se v tom plácám. Zajímalo by mě jestli autor jel třeba na Ducati Scrambleru? Jak se to motorově a pocitovou váhou liší? Obecně nějaké srovnání by se hodilo ;)
Já jsem mám totiž jako zatím největší favority Desert Sled a Svartpilen 701...




TOPlist