husqvarna_svartpilen_801_2




Husqvarna TE 250i a 300i: Vysokohorský test dvoutaktních stříkaček v Kanadě

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ricardos (1) napsal 26.09.2017 v 23:19

chci vyzkoušet...😁😃😎😅

iVlada (80) napsal 26.07.2017 v 18:40

Balouch> nic dramatického to není. Motory fungují fakt dobře a na první generaci 2T vstřikování hodně dobrá práce. Přesně, taková nadmořská výška se logicky musí někde projevit, nicméně motka byla stále plynulá.

Balouch (266) napsal 26.07.2017 v 10:54+1

Vláďo díky za info, ono to co ty si zřejmě pocítil, bylo asi něco podobného o čem jsem se dozvěděl na nějakém americkém webu, když testovali KTM TPI, ale asi to nebude nic dramatického... S tou ztrátou výkonu s vyšší nadmořskou výškou se asi musí počítat, méně kyslíku, tak stříkačka ochudí, důležité je, aby průběh výkonu zůstal hezky čistý a to předpokládám zůstal..? Takový karburátor má třeba už na Erzbergu problém a nad 2000 to je hodně nepříjemně zasiflené a uchrchlané...

orzo (3) napsal 25.07.2017 v 21:39

Nádherný fotky v celém článku a hlavně ta titulní - nebýt u toho popis testování v Kanadě, tak je jak vystřižená z Erzbergu . No nic, jen tichá závist..

iVlada (80) napsal 25.07.2017 v 17:09

Janek> díky za dotaz, jen se omlouvám, nedokáži na něj odpovědět. Poptám se ale u lidí povolaných a snad budeme moudřejší...

iVlada (80) napsal 25.07.2017 v 17:05

Balouch> čoveče, to mě taky zajímalo a ptal jsem se hned po jízdách. Všech, co jsem se ptal říkali, že v pohodě a neměli problém. Snad jen to, že měli pocit, že vyšší nadmořská výška vzala trošku výkonu ve vršku.

Janek (27) napsal 25.07.2017 v 15:35

Díky za report
Můlžu dotaz?
Umí už konečně tento model a to i EXC 18 registrovat do řídící jednotky skutečně najetý mth, které by šlo použitím diagnostiky zjistit?
Je u modelů 18 možná jízda bez budíku? To mi zajímá z důvodu, že co nemám, to nerozbiju . Už mám za sebou 2 budíky na starším modelu berga ... a není to nic levnýho
Díky za odpověď

Balouch (266) napsal 25.07.2017 v 13:19

Ahoj Vláďo, když jste to pak večer u piva všechno rozebírali, neměl někdo z kolegů podobné zážitky, že by mu ta stříkačka někde zablbnula nebo pozdě zareagovala? Díky za info

iVlada (80) napsal 25.07.2017 v 11:43+1

Díky za reakce chlapi
PETARDAK> jasně, jezdil jsem na nich, ale jakmile je nemám ve stejnou chvíli na stejném místě, jen těžko hodnotit a srovnávat...to bych vařil z vody, nicméně je to inspirace pro nějaké srovnání rámci společného testu Ať jde o TE nebo EXC, pérování je u obou velice povedené. Každé má pochopitel ně svoje + - PDS je jednoduché i levnější na servis a nic pod kyvkou "netrčí". Přepákování "papírově" nabízí o chlup větší rozsah tlumení a ocení ho asi rychlíci, kteří kromě enduro občas vyrazí na rychlé motokrosové závody. Osobně si myslím, že základem je umět si pérování nastavit podle vlastních potřeb/podmínek, a pak je to či ono naprosto v pořádku. Limitem stejně většinou bude jezdec (jeho fyzička a umění), protože technika je dneska hodně daleko...

alexa7 (101) napsal 24.07.2017 v 17:25

Je super mat 2t nakopnúť a ísť. Bez toho aby sa trebalo starať či je vonku 6 stupnov alebo 30.Či jazdím doma na nížine, alebo niekde v kopcoch.
Žiadne nastavovanie vzduchu, pretryskovanie podla tabulek v manuály.Aj tak tomu vačšina ani nerozumie a ani nevie či to ide tak ako má
Za mna velký posun vpred.

chooki (100) napsal 24.07.2017 v 14:21+1

Perfektny test Vlado, ako vzdy a v super prostredi, aj ta rozdielna nadmorska vyska je velke plus pre ozajstne otestovanie.
Petardak, jak uz bolo v clanku, u 4T sa tato elektronika pouziva roky a nie su zname extra problemy s lesom, cistenim a pod. Karbece uz su proste out.

PETARDAK (169) napsal 24.07.2017 v 13:03

Vláďo dík za príma report , nedávno jsi testoval i KTM2T/2018 prosím můžeš napsat pár vlastních pocitů a dojmů a "přilít do ohně", ke srovnání zad.opružení těchto moto "přepákování/PDS???"

Jinak u motorky do bláta, házení po lese, koupání v potoce a praní wapkou, mě notně znervózňuje foto č.78 kolik (v porovnání s karbecovkou) zranitelných komponentů na moto přibylo... a což teprve až si jako třeba pětiletou ojetinu, tyhle motorky budou kupovat "kluci" s hlubší kapsou




TOPlist