husqvarna_svartpilen_801_2




Testujeme Hondu VFR800X Crossrunner

Hlásíme se ze španělské Malagy, kde právě probíhá novinářský test první novinky 2015 z produkce značky Honda. Modernizovaný Crossrunner byl představen před měsícem na kolínské výstavě Intermot, a naše redakce bude už zítra mít možnost získat první jízdní dojmy. Ty vám zprostředkujeme během několika málo dní a jako obvykle otvíráme také prostor pro vaše konkrétní dotazy.

Kapitoly článku

První Crossrunner (viz náš test) vstoupil na trh před čtyřmi lety, a od té doby se prodává v nezměněné podobě dodnes. Podle nás se jedná o trochu nedoceněnou motorku, ve které se perfektně spojují sportovní geny vidlicového čtyřválce z Hondy VFR s turistickým komfortem.  Honda ale nezůstává stát na místě, a tak si pro příští rok připravila řadu změn.
Většina z nich má za cíl ještě více podpořit sportovního ducha, což se odráží hlavně v designu. Stranou ale nezůstaly ani použité technologie - motor dostal jiné časování ventilů, a díky tomu nabídne vyšší výkon (106 koní) i točivý moment ( 75 Nm při 8 500 otáčkách). Nový je také svod výfuků 4-2-1-1, a nechybí ani dvoustupňová kontrola trakce s možností úplného vypnutí.
Ke změnám došlo i na podozku, kde teď obě vidlice mají vyšší zdvihy, a pomocný rám zhubnul o pár desítek dekagramů. ABS bude nově součástí standardní výbavy, a na předním kole se objevují větší brzdové kotouče.
Jak se všechny nové prvky projeví na jízdních vlastnostech, to se dočtete na tomto místě už za pár dní. Pokud se chcete položit dotaz někomu z vývojového oddělení Hondy nebo vás zajímá něco konkrétního z testovací jízdy, ptejte se v tradičním formuláři pod článkem.

Video


Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Informace o redaktorovi

Petr Poduška (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 186 cm
Press - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku




TOPlist