Testujeme Hondu VFR800X Crossrunner

Hlásíme se ze španělské Malagy, kde právě probíhá novinářský test první novinky 2015 z produkce značky Honda. Modernizovaný Crossrunner byl představen před měsícem na kolínské výstavě Intermot, a naše redakce bude už zítra mít možnost získat první jízdní dojmy. Ty vám zprostředkujeme během několika málo dní a jako obvykle otvíráme také prostor pro vaše konkrétní dotazy.

Testujeme Hondu VFR800X Crossrunner

Kapitoly článku

První Crossrunner (viz náš test) vstoupil na trh před čtyřmi lety, a od té doby se prodává v nezměněné podobě dodnes. Podle nás se jedná o trochu nedoceněnou motorku, ve které se perfektně spojují sportovní geny vidlicového čtyřválce z Hondy VFR s turistickým komfortem.  Honda ale nezůstává stát na místě, a tak si pro příští rok připravila řadu změn.
Většina z nich má za cíl ještě více podpořit sportovního ducha, což se odráží hlavně v designu. Stranou ale nezůstaly ani použité technologie - motor dostal jiné časování ventilů, a díky tomu nabídne vyšší výkon (106 koní) i točivý moment ( 75 Nm při 8 500 otáčkách). Nový je také svod výfuků 4-2-1-1, a nechybí ani dvoustupňová kontrola trakce s možností úplného vypnutí.
Ke změnám došlo i na podozku, kde teď obě vidlice mají vyšší zdvihy, a pomocný rám zhubnul o pár desítek dekagramů. ABS bude nově součástí standardní výbavy, a na předním kole se objevují větší brzdové kotouče.
Jak se všechny nové prvky projeví na jízdních vlastnostech, to se dočtete na tomto místě už za pár dní. Pokud se chcete položit dotaz někomu z vývojového oddělení Hondy nebo vás zajímá něco konkrétního z testovací jízdy, ptejte se v tradičním formuláři pod článkem.

Video


Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen flashem.

Informace o redaktorovi

Petr Poduška - Výška redaktora: 186 cm

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist