Testujeme Hondu CBR500R a CB500F

Už v září se začalo spekulovat, že si na nás Honda nejspíš chystá fungl nové pětikule. A opravdu. O pár měsíců později se v Miláně oficiálně představuje sportovní CBR500R, nahatá CB500F a dobrodružná CB500X. Dalších pár měsíců uteklo jak voda a my jsme ve Španělsku, kde se schyluje k první ochutnávce CBR500R a CB500F.

Testujeme Hondu CBR500R a CB500F
Výkon 35 kW dává šanci tyto mašiny osedlat všem majitelům řidičáku skupiny A2. Možná právě proto zaútočí na srdce mladých střelců, slečen motorkářek, ale i starších jedinců, kteří se rozhodli, že ochutnají, o čem ta jednostopá vášeň vlastně je. Všichni bez rozdílu budou očekávat „user friendly“ stroj s nízkými provozními náklady, univerzálním použitím a v neposlední řadě kvalitou okřídlené značky za sakra zajímavé peníze.
Tyto tři nové pětistovky vycházejí z naprosto stejného základu. Jejich srdíčkem je čtyřtaktní řadový dvouválec o objemu 471 ccm, který je uložen v ocelovém trubkovém rámu. Sedlo CBR500R a CB500F leží shodně ve výšce 785 mm, a tak partu trhá pouze CB500X se sedlem o pětadvacet milimetrů výše.
Jak si holky povedou na silničkách v okolí katalánského městečka Tarragona, a jak se sportovní CBR500R popasuje s okruhem Parcmotor circuit, budeme vědět během pár dalších hodin. Pokud vás něco zajímá, klidně se ptejte ve formuláři pod článkem. Dotazy můžete směřovat i na šéfa projektu, kterému je rádi přetlumočíme.

Informace o redaktorovi

Vláďa Novotný - Výška testovacího jezdce: 171 cm

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.57
Známkováno: 7x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist