globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
nexus (61) napsal 06.04.2019 v 19:18+1

Když už tu někdo háže číslama, tak by měl uvést všechny a nevyzobat si jen ty , které se hodí. Pokud někdo tvrdí, že R3 je lepší -dodám tedy taky zbytek čísel.. YZF R3 29,6 Nm při 9000tis
Honda 43Nm při 6500tis a to mě zajímá sakra víc , než rozdíl 20kg , které se mohou smazat podle jezdce.
Nejsem fanouškem ani jedné z nich -mimochodem

Pan_Kaja (0) napsal 04.04.2019 v 17:41

Jako naprostého amatéra mě napadá otázka k plynové rukojeti. To není zdaleka jediná Honda, kde k této vlastnosti míří výtka. Můj starý hornet má hluché místo a pak najednou zabere. Je to trochu otravné a podle zkušenosti ostatních půjde o vlastnost. Ignorantsky jsem to připsal na vrub naladění motorky, motoru s karburátory... ale pak jsem něco podobného četl například v testu nové VFR. Čím to může být?

4c4s4ever (-1) napsal 04.04.2019 v 16:12

Tak to je docela dilema mezi R3, Ninja 400 a Cbr500. Do toho se motaji stredni tridu, ktere se daji koupit jako A2 officialne viz. Cbr650r r.2019

Zatim se mi libi maximalne CB500F, jinak do cbr500r jako nove uplne zbytecne, dokud se bude prodavat model cbr650r A2 r.2019. Jediny rozhodujici faktor je zase cena.

Placam v A2 tride s manzelkou. Ojetou Ninja 400 predavam do rukou manzelce a pro sebe novou A2 Cbr650r, ktere do budoucna se hodi jako Ackovou motorku.

Jinak CB500f je krasna
Skoda, moc tech cbr500r nejspise v CR se neproda. Ale rad se mylim.

ProchyTom (190) napsal 04.04.2019 v 15:02+2

Všechno neni jen o číslech. Navíc dávat r3 do jednoho koše s cb uplně nejde. Tohle má bejt univerzál, Honda vždycky postaví motorku aby se prodávala, takže pokud by bylo potřeba snížit váhu, cestu by si našla. Oni ale radši dlouho testujou aby se na ní každej poskládal a mohl s ní jezdit všude ;)

Mrberanek (44) napsal 04.04.2019 v 13:19-1

to JoskaH: Argument omezením na A2 beru, ale že je MT-07 pidimotorka? Kratší rozvor u této kategorie motorek beru jako plus a ne jako mínus. Tuhle "střední třídu" beru jako ovladatelné, mrštné a lehoučké motorky. Ta Yamaha YZF-R3 jako konkurent CB500R stojí o 25 tisíc méně a je o zmiňovaných 20 kilo lehčí - výkonově jsou srovnatelné, takže to evidentně jde i za méně peněz, takže nevím, kde Honda dělá chybu. Srovnávat pak CB500F nejde ani s MT-07 (ta je výkonově o kategorii výš, ale spíš s MT-03) a tam je zase Honda o 20 kilo těžší a 15 tisíc dražší. O KTM ani nemluvě. I Duke 390 je na tom s poměrem váha/výkon lépe, o Dukovi 690, se kterým by se ta Honda asi chtěla srovnávat, raději nehovořím (ten je, pravda o dost dražší).

U Hondy jsem se mnohokrát rozhlížel, ale nikdy si nevybral (kromě skútru), protože proč si kupovat méně výkonnější a těžší motorku než lehčí a vykonnější? Yamaha a KTM to zjevně umí lepší.

chooki (100) napsal 04.04.2019 v 11:08

su to rozpoctove stroje..neda sa od nich chciet parametre ala lehkou "šestistovku", ktore stali 2x viac a preto si ich aj nikto nekupoval a ani sa nevyrabaju alebo porovnavat to s mensimi 1 valcami.
Motorky musia mat menej emisii, tichsie, viac elektroniky atd..proste lahsie rychlejsie v tejto cene urcite nebudu :)

JoskaH (444) napsal 04.04.2019 v 09:51

Případné kilowatty navíc u těchto petistovek by byly pro tovarnu holý nesmysl, když existuje cosi jako A2 řidičák...
A méně váhy se vždy musí dosáhnout nějak - drazsimi materiály, osizenim tu a tam, co nejkratsim rozvorem ( viz "pidimotorka" Mt07), prostě nějak. A všechno tohle má i příslušnou negativní stránku, že jo...

Mrberanek (44) napsal 04.04.2019 v 08:53+4

Ta hmotnost ale není moc přesvědčivá. Čekal bych lehkou "šestistovku", ale 190 kilo, to už je dost na dohled od litrových superbiků. Očekával bych tak 170 kilo mokrou a samozřejmě i trochu výkonu navíc. 35 kW na 190 kilo? Yamaha YZF-R3 má 169 kilo mokrou (sice o 5 kW méně, ale těch 20 kilo je propastný rozdíl). Proti té Yamaze je to trošku otesánek.




TOPlist