globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DavidH (109) napsal 06.11.2011 v 19:57

Pěkný čtení, pěkný fotky

Franky (155) napsal 04.11.2011 v 21:42

Prostě jeden z těch strojků naladěný na podobnou váhu (to asi nebude žádný na 85 kg PLUS...?!) mít k dispozici na celodenní řádění se závěrečným poměřením ve srandazávodě

tom@s-#67 (40) napsal 03.11.2011 v 23:59

Franky
čus, viš jako to je: všechno ma svy mouchy na druhou stranu, 3x7 kol v tom vedru, s tim litanim po boxech, navíc i v hlavě ti to hryže, jak zkoušíš tahat víc a víc, brzdit dýl ... a první přikázání zní nezahodíš ... mel jsem toho odpol. tak akorat prijemne dost
... ale 25 kol, na zaver dne, ty krávo ... to už by bylo zajímavý. a ted kdyz o tom přemýšlím, už vím na čem bych do toho šel ... jen by mohl byt max trochu delsi

Franky (155) napsal 03.11.2011 v 21:53

Na jednu stránku bych se tam klidně rád dovláčel také s Vámi "pane novinář", ale na 3 kolečka a výměna strojků...pfff!
Ale kdybychom vymysleli poměřit se vzájemně na různých špičkových stroječcích = třeba 25 kol , asi by nás už vícekrát nepozvali !

IPepa (0) napsal 02.11.2011 v 19:09

Závist

Foxx5 (633) napsal 02.11.2011 v 18:09

Parádní fotky, mám rád tohle "koukání se do střef" Tiše závidím, stačilo by mě být jen v boxech a čumět na ten cvrkot...díkes

roadmagor (6) napsal 02.11.2011 v 15:28

Koukám, že už Tě Tome berou na testování pro novináře každej rok :) Gratuluju a závidím :)
Jsem zvědav na to litrový pokračování, doufám, že letos vyšlo počasí.

seikos (975) napsal 02.11.2011 v 14:26

článek úplně o ničem. A to ještě není zima. Že WSS motorky (děkuji že jste již rozpoznali WSS od WSBK) lépe jednou brzdí a zatáčí víme všichni. A že jsou mezi nimi rozdíly víme také.

Frki (0) napsal 02.11.2011 v 11:22

Aaaa to je škody to je škody s tou R6, chtěl sem slyšel aspoň někde od člověka co si to osedlal jedno po druhém, jaký je rozdíl mez tou SS kawou a právě onou vítěznou R6kou, pořád o tom vedu někde hospodské debaty znázorněné na pivních táckách, a né a né se dopracovat shodného výsledku u všech přítomných u stolu.
Ale chápu, že za daných podmínkých je konečný pocit u všech ten "ósom kvuality" a na zbytek není moc prostoru.
Díky za info.

tom@s-#67 (40) napsal 02.11.2011 v 10:23

on ti k tomu nikdo nic neřekne, takže skutečný technický údaje a parametry jsou dost v mlhách ... takze to, a vlastne necely tri kola na neznamym okruhu, to taky neni optimalni material pro roman ... priste to uz bude lepsi
R6 pan z yamahy pujcit nemusel, nechtel, nemel na to chlivek v tabulkach ...
tlumič GPR

Frki (0) napsal 02.11.2011 v 09:57

Moc pěkné zápisky z cest , jen mě bylo trochu líto, že ses příjemně rozepsal u Ginovi motorky a pak jen tak light. A tu R6 si nesedlal, nebo to přijde až v příští části?
Jinak, co to mají za tlumiče řízení? Prvně mi to přišlo jako Buldoky, ale to se asi pěkně pletu.
A strašně rád bych si ten podvozek K-tech otestoval, loni sem si chtěl těmahle součástkama stroj ošetřit v titanu, ale ta cena mě zkolila na kolena a upustil sem od toho.

A nakonec takový OT, v google chrome mi nejdou známkovat z nějakého důvodu články, tak sem tam vrznul za jedna aspoň přes ten IE.

Fullgas1 (746) napsal 02.11.2011 v 04:59

krasne strojky na krasnej trati za krasneho pocasia... Co viac si priat, snad len viac kol s kazdou...




TOPlist