globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bulldogbiker (-3) napsal 23.01.2016 v 15:16

\AFRIKA SUPER

Zedsdead (293) napsal 16.01.2016 v 22:26+1

Dnes jsme na ni koukali s kámošema na Sachsenkradu: je to paráda!
Štíhlá (ale ne malá) stavba. Padne do ruky perfektně. Působí kvalitním dojmem.
To se jim vskutku povedlo.

vilemx (228) napsal 16.01.2016 v 01:19

nimdus: Už teď se dá u DCT přikoupit nožní řadička. Předpokládám, že tahle řadička funguje pouze jako el. snímač pro řídící jednotku a řadička není jakkoliv mechanicky spojená s převodovkou. Takže je klidně možné, že si lidé, co to s AT myslí v těžším terénu vážně, vymodlí i příplatkovou spojkovou páčku, která by pouze přes el. snímač dávala pokyny počítači, jak moc má sepnout/vystavit/nechat klouzat DCT spojku. Takový plně manuální režim.

sullda (0) napsal 15.01.2016 v 01:24

Pro zajímavost, pravý světlo tlumený, levý dálkový.

nimdus (22) napsal 14.01.2016 v 16:02

cechradovan- souhlasím s tebou,nepochybně bude DCT skvěle pracovat,koneckonců ohlasy na všech motoserverech i v zahraničí jsou kladné.Mě jde ale o to,jak to bude pracovat v opravdu těžkém terénu.Teď jsme např.byli na Ukrajině,kde to je opravdu v lesech rozbitý od ZILů,půl metrové strouhy,pořádný kopce.Tam byla důležitá správná práce se spojkou.Jsou situace,kdy potřebuješ výkon,pak na vteřinu ne-aby neustřelilo kolo a opět brutální výkon.Upozornuji,že nejezdím cross,ale většina terénních cest na Ukrajině a zčásti i v Rumunsku vyžadují spojčit.Koneckonců mám na výběr,můžu koupit klasiku,ale tohle mě fakt zajímá.

cechradovan (53) napsal 14.01.2016 v 09:26

nimdus- Jel jsem na Honda VFR 1200 X Crosstourer ,a ač nejsem , možná nebyl

příznivcem těchto vymožeností na motkách , tak musím konstatovat , že to řazení funguje

perfektně. Ani jednou jsem neměl potřebu přeřazovat ručně čudlíkama na

řídítkách, nějaké vytáčení na start namělo smysl , motor táhl velmi dobře

už dole , a předpokládám , že u Afriky to bude podobně

Lyer (18) napsal 13.01.2016 v 19:46

dobrý test je v Motohouse - člověk se dozvěděl víc detailů

nimdus (22) napsal 13.01.2016 v 12:31

Vzhledem k tomu,že na jaře do ní jdu a verze s automatem mi připadá že ji budu muset minimálně odzkoušet,stejně mi vrtá v hlavě co se bude dít při nějaký krizovce.Klasicky:jedu do prudšího kopce,zatáčka,srovnat,zaspojčit a jedu.I se zastavením.Ale co automat?Levá páčka je tedy parkovačka.Zastavím a chci očudit plyn a vyrazit.Není mi jasné co se bude dít.Nechci aby se mi sbírala odspoda,chci otáčky.Tohle je otázka asi spíše na Gase,ten už s tím jel.

Vlnič (192) napsal 05.01.2016 v 17:56

zmulin> Na vaše touhy bude asi potřeba koupit to NCčko+ten offroad/travel kit,nebo jak se to jmenovalo u toho úpravce co mu teď nemůžu přijít na jméno..

ty jo neblázni!!!
NC?? To si nechám TA700 navždy!!

zmulin (370) napsal 05.01.2016 v 17:34

Vlnič:jj,bych i tipoval,že dostávaj nějaký pobídky na nabízení toho automatu,páč stačí na tom naučit lidi jezdit a pak jim bude obrazně řečeno stačit jedna převodovka na všechno.Jen s různym nastavením.

Na vaše touhy bude asi potřeba koupit to NCčko+ten offroad/travel kit,nebo jak se to jmenovalo u toho úpravce co mu teď nemůžu přijít na jméno..

Vlnič (192) napsal 05.01.2016 v 17:23

zmulin> co jsem mluvil s dealerem, tak vím, že jich měl objednáno 8 už někde v listopadu a ani jedna v tom základním provedení, takže taková je asi pravda, ale možná kdyby na tom někdo jó trval ...

pbudik>souhlas, taky bych něco takovýho uvítal 2V motor 800 a cena do 250, ale u japonců nic takovýho v cest enduru není, takže nejblíž je Tiger. Jo a muselo by to mí trochu podvozek, ne jako TA 700.
Afrika líbí, ale 350 je 350

zmulin (370) napsal 05.01.2016 v 16:24

Vlnič:Na UAMK píšou,že od letoška nesmí být homologován žádný motocykl nad 50ccm bez ABS,nebo kombinovanýho systému,tak ti nevim,jestli by se jim těch pár kousků vyplatilo sem tlačit,ale tak možný to asi bude

pbudik (2) napsal 05.01.2016 v 16:09

Motorka krásná.pokud by byla další verze s motorem do 800cm a cenou do 250 tis bylo by to super.Rád bych u Hondy ocenil nástupce Transalpa a taky nejakou klasiku 750 jako je u Kawasaki W800,OMLOUVÁM SE. DUŠÍ JSEM HONDÁK ALE JEZDÍM DL 650V protože u HONDY se nedalo jit v cene do 200tis. dál.

Vlnič (192) napsal 05.01.2016 v 14:15

zmulin>jestli holota tak jedině letos koupit.
čti pozorněji, týká se to modelů "vyvinutých" po 1.1. 2016 a u stávajících mají prodejci možnost rok vyprodávat sklad. zásoby. Tzn. že během roku 2016 bys ji mohl klidně koupit, jestli to chápu správně.
Do budoucna to bude na přístupu Hondy, jestli dovybaví zákl. model, nebo ho stáhne z EU.

zmulin (370) napsal 05.01.2016 v 13:44

Bruttopyr: než budeš rozdávat moudra ohledně verzí,tak by sis možná mohl přečíst aspoň úvod posledního článku tady na mcz...
Jestli holota,tak určitě ne oficiálně v Evropě

CR500 (142) napsal 05.01.2016 v 13:39+1

motoman77 Obecne mam uplne naprosto stejny nazor ohledne te dnesni SUV uchylky. Taky mam MX masinu taky mam i sportovne-cestovni motorku. Ty miliony ruznych SUV masin nechapu.(do terenu loukotove 17cky nepatri, zas vysoke teziste s nalozenou masinou je na silnici taky naprd)
Afrika nikdy nebude motorka na superkros, ale zas nedruhou stranu: ta puvodni legenda driv doopravdy zavodila v dakaru a byla prizpusobena na tvrdsi zachazeni o kterem by si dneni Vstorm etc mohli jen zdat. Automat oceni mozna nemecti duchodci jak dole psal spravne burak. Nicmene ta nova afrika by vazne nemusela byt SUV ale docela zvladat i skutecny teren. Nechme se prekvapit, ja ji zatim fandim

motoman77 (0) napsal 04.01.2016 v 20:19

Sice mě tenhle typ motorek SUV už nadále nedáva smysl (opakovaně vyzkoušeno vlastnictvím dvou) a radši volím mít dvě, tedy do terénu čistý off road a na cestování čistě cesťák, přesto supr motorka a komu ten typ vyhovuje věřím že s hondou bude tradičně max. spokojený. Mě po x motocyklech do garáže jiný než japonec nesmí a hondě moc fandím, takže kdybych chtěl cestovat po necestách tohle je jednoznačně nr1

RobiXRV (21) napsal 04.01.2016 v 16:40

Prostě paráda, nic přehnaného. Myslím, že za pár let to bude favorit při výměně mé současné afči. Povedla se. Jsem zvědavý na další recenze.

CR500 (142) napsal 04.01.2016 v 15:54

Tech: Nejsem odpurce nove techniky jako vypinatelne kontroly trakce ci abs s rezimem do terenu. Ale i kdyz mam treba do terenu agresivni CR500 nedovedu si jizdu bez obcasneho spojkovani predstavit. At uz abych chtel preskocil strouhu nebo provedl obrat skoro na miste ci citlive zdolaval proudky vrch. Proste spojku v extremnim terenu nenahradis. Ono pro jizdu po zadnim po silnicne se moto zveda casto spojkou. = To ti automat ani v manualnim rezimu nenabidne. Nicmene necha se koupit i bez automatu ;)
Zas manualni quickshifter bych si pro sportovni jizdu nechal libit pro silnici i klidne na enduru, ani bych se nebranil asistentu rozjezdu do kopce...jen mi pride hloupe na moto pridavat techniku ktera brani 100% pouzivani. Dakar ti nikdo s automatem nepojede, netoz enduro/supermoto/motoGP (pro me by prave aftrika mohla byt v omezne mire vsim v budoucnu)

bruttopyr (396) napsal 04.01.2016 v 15:25+3

Za mě jednoznačně krásná motorka, i když endurista nejsem, umím si ji představit u mě doma, prostě se jim vzhledově povedla!

Komu se nelíbí, kupovat ji nemusí - pro toho je zde v inzerci ke dnešku 5888 jiných motorek!

A nebo by se na ní, až to bude možné, měl jít projet! Absolutně se mi dříve nelíbilo BMW GS1200 (vodník 2014) a nechápal jsem, co se na ní té spoustě motorkářů líbí. Pak jsem se na GS projel a od té doby na ní nedám dopustit, jede úplně jinak, než vypadá. Jede skvěle!

Hondí konstruktéři evidentně čtou komentáře na tomto webu a tak, aby snížili počet rýpalů , že Africa má to či ono navíc nebo jí to či ono chybí, opakuji, že připravili 3 (slovy tři) různé verze:
1 - manuál, bez ABS
2- manuál, s ABS
3 - automat s ABS

Kdo tedy chce, vybere si Africu přesně podle sebe (za mě verze manuál s ABS), kdo nechce ("to kyselo je moc kyselý", "ten bramborák je moc bramborovej"), bude stejně hledat výmluvy, proč se mu z toho chce blít (divný tvar stojánku, spojková páčka v neendurové barvě, atd.)

Budoucím šťastným majitelům přeji příjemné ježdění!

chooki (100) napsal 04.01.2016 v 10:53-6+4

pre mna je len stale zahada, ze ma tato moto taky medialny zaujem, ohlasy komenty atd a to este skoro nikto na nej nesiel..trosku skoda, ale tak ukazuje sa len, ze ake su ludia ovce. Na tej moto nie je nic prevratne, ani vykon, ani hmotnost, ani cena. Jazdne vlastnosti budu take aky bude podvozok a ten vyzera dost lacno..

olha (4) napsal 03.01.2016 v 21:41+1

Konečně pořádný stroj pro každého . Honda nezklame.

Zelinář (292) napsal 03.01.2016 v 21:36+1

Chybí mi na ni těch 329tis, nechcete se na mě složit?

Tech (43) napsal 03.01.2016 v 20:27

CR500: Nikdy jsi na tom nejel a už automat neví, co se chystáš s moto zrovna udělat ? Když jsi to nezkoušel tak to nehodnoť.

CR500 (142) napsal 03.01.2016 v 19:26

Jednou asi nebudu mit misto a cas na vic motorek a budu muset nahradit vse jednou coz nebude jednoduche(enduro,cestovani,sportovni jizda po okoli) Verim ze Afrika by mohla byt sikovny stroj co to v ramci moznosti mohl trochu zvladat. Me se libi ze to ma dusove kola, ktere nebudou trpet na omlacene rafky od kamenu. Libi se mi za nastavitelny podvozek. Je stihla a vysoka s dobrou ochranou proti vetru. Trochu nesimpaticke je mi prilis vykrojene sedlo o proti stare dobre africe. A jak bylo zmineno v terenu automat nikdy nevi co se chystam s moto zrovna udelat a ani manualni rezim nenahradi spojku Docela by se mi libilo aby s afrikou slo jezdit dobre pozadnim, ale to bych si musel vyzkouset. Taky by bylo fajn aby mela i dlouhe posledni kvalty a nebyl pro ni problem i nudny dalnicni presun s primerenou spotrebou v tempu kolem 145km/h. Ja ji fandim ale az casem se uvidi co je zac...

vencysta (78) napsal 03.01.2016 v 18:47

Motorka je to parádní, líbí se mi i všechny barvy, nejvíc červená. Přístrojovka je taky OK, dle mýho lepší než u KTM Adventure, Jako jediný mínus vidím nadrž 18,8 l, já bych uvítal aspoň o 2 litry větší. A cena by taky mohla být nižší.

bulldogbiker (-3) napsal 03.01.2016 v 18:34+1

Nejlepší cestovní enduro na trhu

nimdus (22) napsal 03.01.2016 v 18:23+2

Afrika bude asi tím,co hledám.Byl jsem se projet na nové Ducati Multistradě,to je hodně silniční a myslím,že Multistrada Enduro na tom moc nezmění.Do teď jsem jezdil dlouhé štreky na Yamaha WR 250R,vcelku nebyl problém,akorát na cross gumách to moc nejede,maximálka do 120 km/h.Před tím Suzuki V-Strom 1000-špatný do terénu.Ale Afrika bude něco jiného,na prodlouženej weekend do Rumunska jak dělaná.Oceňuji dušáky a spojku v lanku.Kdo nepíchnul v horách na Ukrajině,nepochopí.A co si budeme povídat,zlikvidovaná hydraulika na spojce tamtéž,tě vyřazuje ze hry.Výborná recenze už vyšla v tištěném Motohouse od Gase.

kawa...pavel (101) napsal 03.01.2016 v 17:41

cechradovan: No jo, ale ber to z pohledu "cílového uživatele" teda ne člověka odchovanýho pinckem, třiapůlou a sem tam kroskou..."uživatel" píchne a je v řiti a aby tento "uživatel" ohnul ráfek, tak to s tím praští tak, že ráfek bude jeho poslední starostí...

Šotek (96) napsal 03.01.2016 v 17:41-1

mně se moc líbí, jen nechápu ten display místo budíků, na to snad žádná norma jako třeba na výfuk není ne? tak proč to tam pořád cpou? je to hnusný jak prdel

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist