yamaha_demo_tour




Honda Africa Twin Adventure Sports: Všechno nejlepší, Afriko

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dave-lister (45) napsal 07.11.2018 v 08:11

Přístrojovka je dobře čitelná i na slunci, jen je potřeba zesílit si podsvícení v nastavení.

koudelkaCB (4) napsal 09.07.2018 v 21:35

Koupil jsem ji novou, mám 130kg,najeto cca 3000km z toho minimálně 80% terén lesní a polní cesty a motokrosove tratě. Jedním slovem bomba.

Míra (210) napsal 28.03.2018 v 08:03

Už máte někdo Afriku Adventure doma ?
Jen pro porovnání dostupnosti.

Tazdevil (9) napsal 26.03.2018 v 18:41

Drakis: stupačky spolujezdce nejsou napevno přivařené k rámu. Jsou přichycené standardně dvěma šroubama, ale zespoda rámu, ne bokem.

bulldogbiker (-3) napsal 25.03.2018 v 12:06

Afrika je boží, BMW utírá nos

Drakis (67) napsal 11.03.2018 v 14:31

Super až na dvě kurvítka a to elektronický plyn a stupačky spolujezdce natvrdo navařeny na rám čímž nejenže všem budoucím majitelům zkomplikovali případnou montáž neoriginálních držáků kufrů,tak i případné škody po nehodě.

hanzhotride (-5) napsal 04.03.2018 v 21:30-3

Moc pěkná a podařená evoluce afriky, škoda, že je tak zdechlá na motor.

Mig_35 (345) napsal 02.03.2018 v 16:46

mám ostrou Husqvarnu, vážím 95 kilo a podvozek je nepochybně nastaven na 80 kilo z továrny, a rozhodně nepozoruju, že bych ji někdy dostal do úzkých, rozhodně ne se svým jízdním stylem:)

Mig_35 (345) napsal 02.03.2018 v 16:45

Afrika stojí na dílně a montují se na ní doplňky. schválně do ní nebudu nijak vrtat a pojedu ji projet se svými 95 kily do pískovny. jestli je to tak jak říkáš, tak budu na dorazech na každý díře:)

Eso_Rimmer (383) napsal 02.03.2018 v 09:55

slovickarit muzes jak chces rozumne uvazujicimu cloveku nemuze nedojit, ze naladit Adventure masinu na 75kg je kravina. a je jedno, jestli je to Honda, KTM, nebo BMW. az se nekdy projedes po necem jinem, nez je asfalt a podvozek ti pojede na doraz, protoze to uz nedava (a to se opravdu nebavim o metrakovem chlapovi), mohlo by ti to dojit pro me to pico*ina neni, pro tebe ano. nevim o necem stezejnejsim, nez je to, jak funguje u podobnych masin jedna z nejdulezitejsich veci a to je podvozek

Mig_35 (345) napsal 02.03.2018 v 09:10

pane jo... to jsou debaty. ty máš někde zprůměrovaného řidiče, žena vs muž, aziat vs zbytek světa, starý vs mladý? existuje nějaké číslo, pro průměrného pozemšťana? prostě to tak někdo řekl proboha a já bych se v tom nevrtal...
napsal jsem, že auta se typizují pro řidiče o hmotnosti 80 kilo, od toho se odvíjí hodnoty jako je dynamika i spotřeba, prostě se to tak řeklo, snad nebudeme řešit takový 3.14čoviny...

Eso_Rimmer (383) napsal 01.03.2018 v 22:23

bavime se o tom, ze normovana neznamena automaticky prumerna. to same s tou spotrebou... normovana spotreba, kterou automobilky udavaji, je o dost jinde, nez ta realna. tobe evidentne ano, ale me neprijde moc ok ladit masinu tak, aby byla na chlapa o hmotnosti pomalu kazdy druhy holky. nezapominejme na to, kolik vazi samotna vystroj. nebo se jezdi v plavkach? pro japonsky trh bych s tim nemel nejmensi problem. ale kde bude teziste prodeje? stejne tak tehdy, bude-li tam dostatecna rezerva pro nalazeni podvozku na chlapa, co ma s vystroji 90, 95kg. ze jsem mimo vahovou kategorii neresim tohle by me v testu opravdu zajimalo. na silnicich to bude celkem sumak, kdyz clovek nepojede kudlu v rychlych preklapeckach, ale i na sotolinach a pod., kam tahle masina zamerenim primarne miri, by to bylo vice nez znat.

MartinXL650V (172) napsal 01.03.2018 v 20:02+2

Motorka je boží, redakční test a informace moc fajn a diskuse jako vždycky (jako u blbejch)

vilemx (228) napsal 01.03.2018 v 18:47

Ano, je trochu paradox, že lidé, na jejichž tělesné proporce je podvozek nastaven, tady vesměs kňučí, že je pro ně moc velká a těžká, jinak by už posílali zálohu.
Na druhou stranu pro Hondu není ČR pupek světa. A když vidím, jak obrovský je třeba italský nebo francouzský trh, kde se to prckama jen hemží, rozumím jejich strategii.

Mig_35 (345) napsal 01.03.2018 v 18:40

Rimmere, chádáme se o totál chu.jo.vinách, ale...
pokud je normovaná hmotnost řidiče u automobilu 80 kil tak u motorkáře to bude 90? nebo jak si to představuješ...
Japonci to nastavili podle jejich populace, která je logicky lehčí, než evropská... taky dali sedačku o sériové Afriky o dost níž, pak přijde 190 cm chlap a bude tvrdit, že má sedlo moc nízko, že průměrný chlap měří 185...

Eso_Rimmer (383) napsal 01.03.2018 v 18:24

Mig_35- jedinej, kdo tady mele, jses ty davas tu zcestne argumenty o tom, jak automobilky pocitaji s prumernou vahou 80kg, takze je to zcela ok. zkus si neco zjistit o tom, co jsem psal a pak bys mohl pochopit, co jsem tim myslel. ze mas naivni predstavu o tom, ze je prumerna vaha chlapa 75kg a tudiz je to u takovehle masiny ok je problem tve naivity, nebo zaslepenosti, ne muj zvaz si nekdy vystroj, podivej se na prumernyho chlapa na motorce a pak se zkus jeste jednou zamyslet. proste to japoncici poddimenzovali, smir se s tim

ZIPP (4) napsal 01.03.2018 v 17:19

Motorka boží , ale bohužel pro mne moc vysoká...když pánbůch rozdával výšku tak já stál bohužel v jiné frontě . No tak když je tu nová Afrika, tak by mohl přijít i nový Transalp, ne?

Mig_35 (345) napsal 01.03.2018 v 17:08-2

panebože co to meleš Rimmere... jde prostě o to, že se někde řekne, že průměrný jedinec váží 80 kilo a tak se to bere... nebo máš pocit, že tvoje obezita je normou?:)

Eso_Rimmer (383) napsal 01.03.2018 v 12:42

Mig_35- spotreba u aut se meri vis jak? zcela nesmyslne vuci realu. tudiz tvuj argument v tomto pripade neni moc relevantni.

PasarloPipa (-22) napsal 01.03.2018 v 11:33+2

Honda jede svoji lajnu a hlavně nemá vepředu ten profláklý zobák...

vilemx (228) napsal 01.03.2018 v 09:34

lopata75: Na asfaltu, šotolině nebo na místě těch 240-250kg zase takový problém není a pocitově lehká být může. Jenže fyzika se moc okecat nedá a i když jí lze vhodně zvoleným jízdním stylem hodně pomoc, tak zejména na měkkém povrchu je každé kilo šíleně znát. Srovnání s XL600LM není ale moc fér, protože těch skoro 30 litrů benzínu metr třicet nad zemí umí s motorkou hodně zamávat.

Mig_35 (345) napsal 01.03.2018 v 08:50

Auta se typizují s řidičem 80 kill, takže 75 i 85 kilo je v pohodě...

Frankie (731) napsal 28.02.2018 v 21:33

Však není každej tak vyžranej
Já mám například 62kg
Že by první motorka co pro mě nebude moc tvrdá ?
Asi jí budu muset někdy zkusit, jediný cestovní enduro, který vypadá jako normální motorka

Eso_Rimmer (383) napsal 28.02.2018 v 21:24

hezky napsane pro me urcite zajimavejsi, nez klasicky model. rozhodne se musim ztotoznit s poznamkou o tom, ze by mela byt masina nalazena spise na 85, nez na 75kg. 75 nema ani moje holka. sakrys, doufam, ze si to neprecte...

lopata75 (111) napsal 28.02.2018 v 20:02

Anti: Na 2018 jsem nejel. Jel jsi aspoň na 2015-2017? Já mám 2017 a rozhodně se na ni necítím jak na mastodontu. Naopak. Pocit horského kola a pocitově možná lehčí než starý XL 600 LM , který ještě mám... A to je do 180kg. No ze země jsem ji ještě zaplať pánbůh nezdvihal, jen líčim jízdní pocity.

Kawasaka (37) napsal 28.02.2018 v 12:45+2

Kam s tímhle asi tak vyrazit? Za Ural to nedojde, na Stelvio je to zbytečné a k rybníku dojede i fichtl
Nebo s Hondně mýlím ?

Destroyer (237) napsal 28.02.2018 v 05:46

Metalocalypse 》 presne to je ten spravny postoj!
...a co usetris na kupe moto radsej prejazdi

Metalocalypse (36) napsal 27.02.2018 v 22:54+3

Hoši, vy mi dáváte tak teda jo, dvě Varadera už jsem měl takže si musím zkrotit tu rakouskou děvku

technick (41) napsal 27.02.2018 v 22:06-1+2

KTM 990 nemá smysl opouštět Jejím logickým nástupcem je

_zdenda_ (0) napsal 27.02.2018 v 21:57

vilemx: žejo, jestli se chce posunout někam z 990AdvR, tak bych mu doporučil spíš nějakou lehkou

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist