journeyman_brezen




Honda ADV den: první jízda na skútru X-ADV a enduru CRF250 Rally

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Veromo88 (3) napsal 05.05.2017 v 19:26

Jedině AFRIKA bavoráka ani náhodou.
HONDA je kvalita!!!

barymb (0) napsal 28.04.2017 v 23:53

Byl jsem tam, super akce. Díky Hondě !!

Brukev (832) napsal 28.04.2017 v 10:08+1

Ahoj, Africa , to je asi jasné. Ale mě se líbí i ten skůtr .. Teda 300 bych za něj nedal to je ujetý ale může to bejt sranda a 50 koníků ve skůtru...

MadMike (13) napsal 28.04.2017 v 09:16

Díky aspoň, za poznatky. Co jsem se ptal u dealera cena jednoho dolního plastu 4tis, přijdou mi dost na ráně.

Kome (64) napsal 28.04.2017 v 08:46

MadMike: opadaná trochu byla ,ale znát to bylo jen podle hlíny na bástrech s gripech. Když jsem na ní jel já, tak jsem slyšel jak do toho krytu motoru porad lítá kamení a ani tam jsem si ničeho nevšiml. To Afriky byly poznamenaný víc ,aspoň některý. Ale na závěry je to stejně moc malej vzorek.

SuperSic58 (1289) napsal 28.04.2017 v 08:44

Klasický CRF 250L je super motorka, taky se na ní vozim už pátej rok. Jen se Hondě asi sypou spínače brzdovýho světla, muj odešel v 7tis km. Ale smysl verze Rally mi nějak uniká, navíc ta cena je fakt přehnaná. Já kupoval Lko nový za 104 tis..

MadMike (13) napsal 28.04.2017 v 08:19

Neflákl tam někdo s crf250 rally? By mě zajímalo kolik ty plasty vydrží.

technick (41) napsal 28.04.2017 v 07:49

Nevím, proč to označujete jako PR článek. Autor se snaží popsat atmosféru akce a to jak na něj jednotlivé stroje zapůsobily. Možnost otestovat motorky byla úžasná, Hondě moc děkuju, vědí co Afrika dokáže, jinak by nás nehnali do offroad ježdění. Vždycky jsem si myslel, že tahat velké a těžké cestovní enduro do terénu a prasit ho v lese je nesmysl, Honda Afrika však mé očekávání teréních schopností předčila.

Skůtry mě moc nenadchly, ale věřím, že určitou díru na trhu vyplňují a uvidíme, jaká bude prodejnost.
Super byla jída na CB1100.
Video z akce pak vám youtube nabídne další z místa konání a z řádění Míry Lysého

uga8 (8) napsal 28.04.2017 v 01:30+1

Mi se ten X-ADV normálně i líbí

RenekD (48) napsal 27.04.2017 v 21:53

Takový trochu PR článek a jinak ta Montesa by měla mít elektrický startér, amatérskému trialistovi se bude hodit tipuji skoro vždy

Petr_TA (29) napsal 27.04.2017 v 21:12+1

Byla to parádní akcička
Mám tam pár pěkných fotek
Míra Lisý je fakt borec kterej nám ochotně radil jak Afku nezahodit ...
i tak jich pár bylo
Všechny motky super jenom ten fároš co píšou nebyl na pujčení
Nebo jsem nedostal důvěru

SojkinXR6R (22) napsal 27.04.2017 v 19:03

gio9 > to bys od něj chtěl asi moc, včetně těch jeho gum

gio9 (30) napsal 27.04.2017 v 16:16

musí to bejt zábava...tahat utopenej 250kg skůtr s malejma kolama z bahna

klubko (18) napsal 27.04.2017 v 14:39

Anti -> já bych to asi i docela bral. Jednomístnou divokou motorku do terénu i na silnici mám, ale panímámu nemám na kochačku nebo k rybníku na čem vyvízt. Né, že by mi stejonu službu neudělal leckerej skůtr, ale tohle nevypadá jako skůtr

Mig_35 (344) napsal 27.04.2017 v 14:30

Kome: no to je pravda, však jsem psal, že tím se asi vysvětluje ta cena. Každopádně, víc výrobců postupuje tak nějak zvláštně. Malé (či menší) jednoválcové enduro s delším servisním intervalem je od úmrtí Tenerky prakticky neexistující kategorie... A fakt je ten, že by úplně stačilo 50 koní.

Anti (389) napsal 27.04.2017 v 14:24

První věc:Má někdo šajn,na jakou skupinu je zacíleno v případě "enduroskůtru"?Nějak mi uniká pointa tohoto počinu.
Druhá vě:CRF250 vypadá dobře,nicméně osobně mi vadí ta asymetrická optika,která evokuje výrobky od vrtule...

Kome (64) napsal 27.04.2017 v 14:08

Mig_35: je přece jasné že motorka za 120 tis. bude těžká proti motorce za 250 tis. Je fér porovnávat 690 Enduro s CRF 250l. Sám jsem zklamaný že Honda nenarvala aspoň do toho Rally modelu motor s aspoň 35hp, což už by bylo celkem dobré

alexa7 (101) napsal 27.04.2017 v 13:59

WR 250 R váži o 23kg menej. Divné.

Mig_35 (344) napsal 27.04.2017 v 13:50

Kome: abych neobhajoval na čem jezdím já, napsal jsem KTM 690 enduro. Mám 701 HQ enduro - pohotovostní hmotnost 150 kilo a 70 koní výkonu. CRF 250 Rally - pohotovostní hmotnost 158 kg a závratných 24 koní.
Já nepotřebuju do terénu 70 kobyl, to je spíš na omotání se o strom, ale upřímně, 24 je zase hodně málo.
A když ta moje váží o osm kilo míň, při trojnásobném výkonu, je to k zamyšlení.
A jestli to chceš slyšet, máš pravdu, 20 kilo to není.

klubko (18) napsal 27.04.2017 v 13:36

iVlada -> každá pomoc k nezaplacení Protože když jsem jí nedávno řekl, že kdyby nevěděla, co k narozkám, tak že se mi bude určitě bude hodit čistící a mazací sada na vzduchovej filtr, tak mi řekla "K narozkám? Ty už máš narozeninovej dárek vybranej. ... a to opět na několik let" tím asi myslela toho Berga TE250, co jsem si domů dovezl v únoru A tím "opět" měla na mysli to, že od srpna 2015 je to už druhy enduro, co jsem domů dovezl.

Alexanderovic (32) napsal 27.04.2017 v 13:13

Prosim o porovnavaci test CRF250L a Rally!

iVlada (80) napsal 27.04.2017 v 12:59

klubko> mám se zkusit u manželky přimluvit?

klubko (18) napsal 27.04.2017 v 12:43

iVlada Kome -> díkyza odpověd bych se mohl zmínit manželce, když budu mít za chvíli narozky

Kome (64) napsal 27.04.2017 v 12:38

Mig_35: jako ze mám najít 140 kilové KTM 690 enduro? Co se týče rozdílu, tak tady není moc nad čím laborovat, celej rám je z motorky za 115 tis. ne za 250 tis. Jen přidali pár věcí.

Mig_35 (344) napsal 27.04.2017 v 12:25

Kome: trochu pogoogluj:) kazdopadne vykonovy rozdil propastny, ale to neresim, podstatne je, ze pokud ma KTM 700ku a Honda dvěpade, mohla by být výrazně lehčí - ale to je asi dáno snahou o nižší cenu. X

Kome (64) napsal 27.04.2017 v 12:21

Ono by se to mělo spíš srovnávat s Lkem ,který má 146kg s náplněmi a ABS. Šetřilo se hlavně na rámu.

cechradovan (53) napsal 27.04.2017 v 12:00

//www.motorkari.../ktm-690-enduro.html , i když je to suchá hmotnost , tak i tak

je to těžko srovnatelné vzhledem k obsahu , u Hondy se šetří na materiálech - lehké

jsou drahé..

Kome (64) napsal 27.04.2017 v 11:37

Mig_35: rozdil je tam par kilo proti 690 r a to ve prospěch Hondy, 690 má necelých 160kg.

JeckyllHydova (28) napsal 27.04.2017 v 11:31

Rozdíl v ceně je znatelný. Odhaduji, že hlavní nárůst ceny dělá ABS, které je tam asi tak k čemu? Jinak se mi móóóc líbí. Ale už mi víc jak rok stojí v garáži eLko a měnit ho zatím nebudu. Je to můj mazlík na ošklivé počasí.

Mig_35 (344) napsal 27.04.2017 v 11:28+1

Já bych řekl, že Honda má jednou za deset let nutkání vytvořit nějakou totální 3,14čovinu, naposled to byl ten prasopes s označením DNA01 nebo jak se to jmenovalo:)
Pro mně jednu Africu s DCT a chlupatýma gumama. Řazení ve stupnách se současným spojkováním nedávám:)
A proč ta CRF váží o 20 kg víc než KTM 690 enduro je mi taky záhadou. Vizuálně má mít o 20 míň:/

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist