yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JERRY_G (0) napsal 28.06.2017 v 18:24

Zúčastnil som sa...bolo fajn
Ale okrem bŕzd...sa mi už tuším moc vecí nepáčilo
Elektronika je fajn vec ale ja dinosaurus radšej oldscuuul mašiny na ktorých aj treba vedieť.

Driffter (16) napsal 16.06.2017 v 07:34

Už přece když havaroval Stoner v Suzuce na RR, tak to bylo kvůli chybě elektronického plynu a Honda prohlasila, že tento systém nemá nic společného se sériovým plynem na RR Bohužel si na to vždy vzpomenu, když sedám na Panigale, která elektronický plyn má taky

Farage (277) napsal 15.06.2017 v 21:56

No nevim, moje honda vtr sp2 brzdi motorem bez problemu ...

gresini (4458) napsal 15.06.2017 v 21:24

Mám opravdu raději ,když si svoji motku ovládám úplně celou sám,jediná nevýhoda je možný hasan

Korbik (91) napsal 15.06.2017 v 20:26

Seikos - Tak to máš ucelenější informace než já.

seikos (975) napsal 15.06.2017 v 17:29+1

Korbík: na to téma se vedou diskuse. McGuinness upadl z důvodu falešného neutrálu i před pár týdny v závodě Castle Combe. Prohlásil, že v NW200 podřadil, ubral plyn a motorka jela dál - úplně stejně jako v Castle Combe a stejné, co to provedlo Guy Martinovi. Brzdný účinek motoru je velmi důležitý a pokud není, tak to dopadá jak ve videu.
To že se mu zasekl plyn (resp že to stále bylo pod plynem) neví přesně ani sám Guiness. Jednou řekl že to jelo dál, podruhé že to nebrzdilo zadkem. Technici se snažili dostat do ECU aby z datalogeru vytáhli info co se vlastně stalo, ale nic se v něm nedozvěděli. Data reportovala že bylo vše v naprostém pořádku. S Guinessem na maděru v nemocnici. Výměna ECU tedy je spíš z důvodu toho, že jiná elektronika má lepší logování a přinese přesnější zpětnou vazbu.
...se tak porůznu po netu píše

Korbik (91) napsal 15.06.2017 v 15:11

seikos - John McGuinness havaroval kvůli zaseklému plynu. Proto ta změna elektroniky z HRC na MOTEC.

SLEEPER (1002) napsal 15.06.2017 v 13:55-4

Faros SP je aktualne nejlepsi motorka pro okruhove jezdeni a zadny, jedna pani povidala, na tom nic nezmeni.

BlackSabbath (434) napsal 15.06.2017 v 12:07

seikos - Je to tak. Stejně jako minulý model, se kterým se snažili trošku dostat ke konkurenci, ale také měl své nemoci. Zde se historie opakuje...Údajně i elektronika a ABS nestojí za moc.

seikos (975) napsal 15.06.2017 v 11:45+3

Rychlořazení dolů přináší na novém Firebladu i nečekané malusy. Guy Martin a John McGuinness by mohli vyprávět, jaký výlet na asfalt jim přinesla nepřesná převodovka při podřazování. Guinness si dokonce na posledním NW200 odnesl malus ve formě ztráty části levé nohy, když tedy pominu mnohačetné zlomeniny. Guy Martin si dokonce pustil pusu natolik na špacír, že s ním Honda zrušila tiskovku a do jisté míry mu hrozily i nějaké postihy za "špacírování se"

Cabra (2) napsal 15.06.2017 v 10:27

Moc pěkná motka

Graceman (1) napsal 15.06.2017 v 09:36

pecka




TOPlist