Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak jsem si říkal, ještě že evropský firmy drží design naháčů na nějaký úrovni...
(proti naprosto necharismatickým japonským Hornetům, FZ a spol.)
No, po tomhle designovém "výtvoru" budu se svými výroky opatrnější...
Po technický stránce to je super,ale ten vzhled.Bohužel se odklonili od tradičního vzhledu.Prostě už z dálky jsem poznal že je to BMW.Teď?Budu si říkat je to Fazer či Hornet či Suzuki.
Je řada daleko lepších strojů za poloviční cenu než tato předražená příšera /nejhorší je asi pohled zepředu /
A k tomu asi tak tisíc různých ptákovin, aby se toho co nejvíc mohlo p...t, nejlépe 2 dny po záruce, jak si u automobilů stejné značky v posledních letech zvykáme.
Kde jsou, proboha, ty krásné motocykly BMW z dřívějších let !!!
No nemít to boxera,tak bych podle světla tipoval další z řady MT od Yamahy ...
Spíš než vyhaslý elektroniky bych se bál poddimenzovaný mechaniky,ale to snad nebude tenhle případ.Motorka to bude určitě hodně svižná a ovladatelná
Za vibrácie dostala táto motorka ?To je u dvojvalca predsa bonus.
Ked niekto je fajnový tak nech testuje japonské štvorvalce,
alebo tie nové elktomotorky, tam prídu na svoje
jo koncpet vypadal čupr, ale i tak to bude super motorka a my co na ňu za 15 let budeme mít, až bude po x majitelích se z té elektroniky poserem
mít love a hledat univerzál, beru ju hned.
Vzhledově se mi líbí víc NineT, ale jízda na tom asi bude parádní. Také vidím jako velké plus možnost nastavit si, že se motor nechá vytáčet až po zahřátí. Když vidím, jak jezdí většina lidí (motorky i auta), hned po rozjezdu do otáček, tak je to velice přínosná záležitost. Už dříve jsem si říkal, že s tím ještě nikdo nepřišel v dnešní elektronické době.
Je vidět, že v BMW nespí na vavřínech, nicměně: dřív jsem tvrdil, že BMW = půlka auta (za cenu celého), teď to bude půlka letadla. Až se na TOMHLE rozsvítí červená kontrolka "nejede to", tak se to bude ztuha rozplétat.
Výfuky hnusně velký, jeden z největších mínusů mašiny... na ufo světla si už člověk u BMW zvykl. Že změnili přední tlumiče... no konečně to půjde rozkývat přes přední brzdu a trošku s tím mastodontem couvat do mírného kopečka, což dříve nešlo :)
Novy Dominator x novy BMW = 10:0 pro Dominator! Ty bramboracky elektroniky je uz tolik ze clovek bude muset honem dodelavat PhD aby byl pripustenej za riditka
Nevypadá to vůbec zle,je fajn,že se dá snížit u sedlo,což je pro prcky fajn,ale co ta váha? Horší jak čopr.
Tak jsem si říkal, ještě že evropský firmy drží design naháčů na nějaký úrovni...
(proti naprosto necharismatickým japonským Hornetům, FZ a spol.)
No, po tomhle designovém "výtvoru" budu se svými výroky opatrnější...
Trochu mně překvapily ty vibrace. V testesch GS, Adventure a RT zaznělo, že se vytratil klasický projev boxeru díky vyvažovacím hřídelím...
Vyplázneš ranec a stejně musíš vypláznout další, abys měl plnej výkon, ať se jdou bodnout.. A má to hnusný budíky.
Po technický stránce to je super,ale ten vzhled.Bohužel se odklonili od tradičního vzhledu.Prostě už z dálky jsem poznal že je to BMW.Teď?Budu si říkat je to Fazer či Hornet či Suzuki.
Je řada daleko lepších strojů za poloviční cenu než tato předražená příšera /nejhorší je asi pohled zepředu /
A k tomu asi tak tisíc různých ptákovin, aby se toho co nejvíc mohlo p...t, nejlépe 2 dny po záruce, jak si u automobilů stejné značky v posledních letech zvykáme.
Kde jsou, proboha, ty krásné motocykly BMW z dřívějších let !!!
upřímně se mi víc líbí starší model, ale i tak si tato inovace zaslouží kladný hlas
No nemít to boxera,tak bych podle světla tipoval další z řady MT od Yamahy ...
Spíš než vyhaslý elektroniky bych se bál poddimenzovaný mechaniky,ale to snad nebude tenhle případ.Motorka to bude určitě hodně svižná a ovladatelná
Za vibrácie dostala táto motorka ?To je u dvojvalca predsa bonus.
Ked niekto je fajnový tak nech testuje japonské štvorvalce,
alebo tie nové elktomotorky, tam prídu na svoje
krásná krásná krásná krásná až na tu cenuu... ale to je typické pro BMW
jo koncpet vypadal čupr, ale i tak to bude super motorka a my co na ňu za 15 let budeme mít, až bude po x majitelích se z té elektroniky poserem
mít love a hledat univerzál, beru ju hned.
takze v plne palbe za pul mega, to je drazsi nez Ducati:)
Škoda, že když šli více do moderny, tak se nedrželi toho konceptu, takhle nic moc design
Japonsko-italský design na koncepci mechaniky z 2 světové války...se mi líbí, jak si němčour drží lajnu
Vzhledově se mi líbí víc NineT, ale jízda na tom asi bude parádní. Také vidím jako velké plus možnost nastavit si, že se motor nechá vytáčet až po zahřátí. Když vidím, jak jezdí většina lidí (motorky i auta), hned po rozjezdu do otáček, tak je to velice přínosná záležitost. Už dříve jsem si říkal, že s tím ještě nikdo nepřišel v dnešní elektronické době.
Pěkný článek pekná motorka
Je vidět, že v BMW nespí na vavřínech, nicměně: dřív jsem tvrdil, že BMW = půlka auta (za cenu celého), teď to bude půlka letadla. Až se na TOMHLE rozsvítí červená kontrolka "nejede to", tak se to bude ztuha rozplétat.
Výfuky hnusně velký, jeden z největších mínusů mašiny... na ufo světla si už člověk u BMW zvykl. Že změnili přední tlumiče... no konečně to půjde rozkývat přes přední brzdu a trošku s tím mastodontem couvat do mírného kopečka, což dříve nešlo :)
Novy Dominator x novy BMW = 10:0 pro Dominator! Ty bramboracky elektroniky je uz tolik ze clovek bude muset honem dodelavat PhD aby byl pripustenej za riditka