globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
paja.butcher (1) napsal 31.03.2011 v 16:37

DMC.motobiker > no bejt Tebou neriskuju
callowsick > ja to muzu rict jen za sebe, takze ja mam vyklapecku od Schubertha proto, ze mam brejle

PS: ale k jedny uchylce se priznam, kdyz jsem zjistil, ze mam v Advikovi svice NGK tak jsem je okamzite vyhodil a dal tam Brisky

PIPAIS (1) napsal 29.03.2011 v 22:37

Ahojte, po přečtení všech komentářů nestačím zírat a přidávám taky jeden názor.
Úroveň dnešních motocyklů je úplně někde jinde, jak koncepce z let 98, nebo 2003... Máme obecně šanci jezdit na skutečných "bombách".
Vývoj jde neustále kupředu, ale...
Jako první v tomto článku budu kritizovat svůj vlastní stroj. Moje náklady na 1 km jízdy se vzhledem k náročnosti servisu šplhají kolem 10,50 Kč vč. amortizace. Ano mám KTM advíka - nejuniverzálnější stroj, ale...
BMW je na tom, v tomto směru, o poznání lépe.
Smějete se, že počítám halíře? Já už ne. Přesto ji mám rád, ikdyž vím, že existuje jedna spanilá kráska s označením 450 Rally. Pořizovací náklad činí vč. slevy 710.000,-Kč náklad na jeden km by tak mohl činit třeba 100Kč.
Jinými slovy: Ten, kdo protěžuje značky je magor. Motorkáři jsou jako autíčkáři, někdo do přírody, jiný na okruh. Ale prosím, když si myslíte, že kozí dech je lepší, jak parní válec. Nebo Rózka je lepší jak Ferarri...
Končím s jednoznačným závěrem:
Nejlepší je raketa, protože jsem od mala chtěl býtí kosmonautem.
Majte sa gut

callowsick (463) napsal 29.03.2011 v 20:40

a úplně mimochodem, proč má většina majitelů BMW vyklápěcí helmy? (houfně Schubert)

DMC.motobiker (-23) napsal 29.03.2011 v 17:39

paja.butcher> Ha ha , zase tak nepřeháněj...

Mark09 (7) napsal 29.03.2011 v 12:51

mardock (73) napsal 29.03.2011 v 11:55

já teda TDM potkávám asi tak často jako BMW.Vždyť tech registraci na TDM 850 a 900 je zhruba stejně jako 1150 a 1200 gs dohromady. Podívej se kolik je registrací třeba V-stromu a Transalpů?Prostě nemáš rád BMW ale poraď mi co si koupit když chceš motorku s kardanem, aby měla slušnej dojezd, mohlo se s ní i do nějakýho terénu, mělá slušnou nosnost, aby se na ní dalo v klidu cestovat ve dvou lidech a je relativně spolehlivá.Prostě není moc z čeho vybírat.Ty japonský supersporty vypadaj skoro všechny stejně-ale co na tom.Nikoho to netlačí, ale BMW srovnáváš s oktávkou. Měl by ses víc zmiňovat o těch lidech kolem co tě štvou a né a značce samotné

-LOTR- (2) napsal 29.03.2011 v 11:19

Vybral bych si minimálně dvě .

t.o.m.a.s. (0) napsal 29.03.2011 v 09:32

Hádáte se kluci? Vždyť je to jedno. Kdo na to má, koupí si BMW motorku. A kdo nejezdí ročně 20 tisíc km, tak je to pro něj zbytečná paráda. Určitě je BMW stroj technicky na výši. Taky to něco stojí. Ale stejně nejvíc jezdí japonců, protože cenově v poměru ke kvalitě jsou nejdostupnější. Triumph je taky skvělý stroj a kolik jich je na cestách? Tak buďme rádi, že máme své miláčky

seikos (975) napsal 29.03.2011 v 08:04

mardock: japonských superportů jsou desítky modelů. Čém se odlišuji já? Jakkoliv jsem si nepořizoval TDM za účelem odlišit se, kolik jich na silnici potkáváš? Jednu za měsíc?

mardock (73) napsal 29.03.2011 v 01:00

seikos: ještě že mám starší 1100 gs - to snad vyčuhuju Zajímavý je že se nezmiňuješ o kolonách japonskejch supersportů.Ale moc ti nerozumím-čím se odlišuješ ty když si to nakousl?

seikos (975) napsal 29.03.2011 v 00:18

Jo, to se mi líbí jak majitelé BMW a priori argumentují že právě oni toho najezdí nejvíc, aniž by to čímkoliv podložili.
Ano, BMW má dobré motorky, mě osobně vadí že jejich majitelé z nich dělají modly, jakkoliv sami vědí že ty motorky jsou nudné dostavníky. Ale ano, můžou být spokojeni s BMW, ale je to jako když se podívám před Globus. Je tam tolik Škodovek že bych měl problém tu svou vůbec najít. Jsem spokojený s Volvem.
Každý člověk je svým způsobem jedinečný a chce se nečím odlišovat. Když se podívám na kolony Oktávek a R1200GS na našich silnicích, nabývám dojmu že lidi se bojí vyčuhovat a koupí radši to co proud, aby náhodou neměli něco horšího nebo lepšího než masa pseudospokojených ovcí

Rady (9) napsal 28.03.2011 v 22:41

Zajimava diskuse Kritikum dporucuji si nejake BMW koupit a pak teprve po zkusenostech kritizovat
Za sebe muzu jen rict, ze jsem motorky stridal, ale ted co mam LT mne tohle uz preslo

paja.butcher (1) napsal 28.03.2011 v 22:12

seikos : já myslím, že každej si chválí co si koupil a to tím víc, čím víc shledává, že někdo má něco lepšího já taky poslouchám neustále jakej mám traktor a jak nej je Honda a Yamaha, tak se usmívám
Nehledě k tomu, že brát to podle značky je dost ošemetný, když některý dělají i auta, tak pak těžko můžeš tvrdit, že jsou nejlepší, když dělají jen nejlepší motorky, ale auta jsou ještě větší šunty než čínský motorky

Anti (390) napsal 28.03.2011 v 22:07

šelba:Nepotřebuju nikoho přesvědčovat,k čemu?
Jack82:Šak jsem psal,že toto uznávám,a že v té třídě hraje bawor prim(i když tebou inzerované nízké provozní náklady vyváží pořizovačka a velmi drahá spotřebka),přesto se tam dost pozérů najde.Mě stačili zážitky na loňském srazu...
Jsem rád za BMW které jde svou cestou,jsem rád za každou značku,mám rád pestrost a rozmanitost.Moje noční můra je sen,že jednou vyjedu a silnice bude brázdit jeden jediný typ motorky...

Swenus (0) napsal 28.03.2011 v 21:47

Pěkné, pěkné, ale ty ceny A to už je jedno jestli je to BMW či japonec BTW je to jen zdání nebo se ty motorky zmenšují jak jeden čas éra mobilů?! Mám Horneta, což je prcek, ale podle těhle fotek mi přijde krom cesťáku že to také nejsou zrovna obři a v jiných článkách např. CBR působí taky děsně male

Jack82 (0) napsal 28.03.2011 v 21:36

Anti: ne, BMW si nekupujou pozéři, ty si kupujou Ducati , BMW si kupujou lidi co toho hodne najezdí. Proč asi? Protože se na tom prostě dobře, pohodlně a bezproblémově jezdí, vysoká spolehlivost, bezpečnost a velmi nízké provozní náklady (spotřeba, servisní interval 10tkm, kardan, levný olej atd.). kdyby se vzal vzorek 100 lidí z nichž bude mít 10 lidí BMW, tak se vsadím že z nich bude 5 v top ten co do ročního nájezdu. Btw. měl jsem japonce (Kawa), itala (Guzzi) a BMW je prostě jinde. Jediné v čem pokulhává za italem jsou emoce, ale kdo chce hodne jezdit, ocení spis ty ostatní vlastnosti mnohem víc

šelba. (27) napsal 28.03.2011 v 21:22

Právě, že jen subjektivní dojmy. Kde bereš jistotu, že víš, co chce drtivá většina lidí? Ano , jejich motorka je možná fakt nejlepší - pro ně. Jsem už dost starej (zralej) abych měl v tomhle jasno. Promiň, nepřesvědčil jsi mne.

Anti (390) napsal 28.03.2011 v 20:54

šelba:Drtivá většina lidí chce nabýt dojmu,že jejich motorka je to nejlepší.Když se objeví stroj který by mohl toto "zdání" narušit,začne to "flusání".Viz šarvátky Japonci vs Italové,HD vs zbytek světa,BMW vs KTM
Ber to tak,že v mém případě to nejsou přímo antipatie,ale ani sympatie.Značku i její stroje uznávám,jen mám své důvody proč bych nekoupil.Můžeš si všimnout,že v mém případě jsem vypsal jen subjektivní dojmy,žádnou špínu...

Alan-2 (1) napsal 28.03.2011 v 20:42

Jinak BMW má pěkné stroje , ale drahé .

šelba. (27) napsal 28.03.2011 v 20:40

Anti - Ty už antipatie máš ve svým nicku. Tvými slovy by se autoři příspěvků dali rozdělit na "pozéry" a (mými slovy) na zamindrákovaný. Nerozumím tomu trendu - obecně v diskusích na netu, víc flusat negativa. Některý druhy nebo značky motorek taky nemusím, pak ale většinou mlčím a nechám mluvit a psát ty nadšence.

Alan-2 (1) napsal 28.03.2011 v 20:40

Ahoj kluci, proč se hádat, vždyť jsme všichni motorkáři a každý z nás má jiné nároky na motorku a samozřejmě i názor.
Nedám dopustit ani na Japonce, ale ani na Bramboru, když si přečtete jakýkoliv popis motorky jednotlivce na tomto fóru, každý bude chválit to svoje a je to asi tak jak to má být, protože někteří lidé na motorku šetří co může a po té si koupí motorku takovou na kterou prostě má, i když by chtěl jinou, ale je to prostě ta nej . Tak nechápu proč někoho hanit . Bavorák je vymakaný stroj, jako každý jiný, Yamaha je taky dorá, Honda jak by smet, ale musím říci hoši, že když jsem se svezl na Triumph Tigra 955i, musím konstatovat že na lepším stroji jsem zatím nejel (po sasfaltě ).

Anti (390) napsal 28.03.2011 v 20:05

mardock:Řekněme,že právě tyto značky sedlá absolutně největší procento "pozérů" a jiných týpků,kteří jsou skálopevně přesvědčení že mají stroj od té nejlepší značky na světě a každý kdo jej nemá,tak jen proto že je to socka...
Za mě,taky jsem BMW nepřišel na chuť.Když odhlédnu od toho co jsem napsal výše,tak jsem nikdy nepochopil boxer(což se nástupem paralelních dvouválů změnilo)a německý design mi taky nesedl.Nicméně uznávám jejich technickou vychytanost a dominantní postavení ve své třídě...

seikos (975) napsal 28.03.2011 v 19:18

mardock: jestli to nebude tím že majitelé BMW i HD jsou ochotni neústupně tvrdit že jen jejich motorka je ta nejlepší. Ostatní jsou jen rejže a špagety a mimo svoje moláčky hází vše do jednoho pytle. Kde je akce, tak je i reakce

mardock (73) napsal 28.03.2011 v 19:00

proč mám pocit, že BMW a Harley jsou trnem v oku tolika lidem Mě se líběj skoro všechny motorky a o tom to přece je, že je každá značka originální nějakým způsobem.A na nějáky ankety bych se mohl vybodnout

MartasUS (108) napsal 28.03.2011 v 18:33

ta 650ka nadherna az na ty kola. prdnout tam draty a 21" na predek tak by to byla vetsi krasavice

seikos (975) napsal 28.03.2011 v 18:03

nuclear: teady porovnávat historickou K100 všeobecně k japonské konkurenci, tomu říkám objektivní zhodnocení

paja.butcher (1) napsal 28.03.2011 v 17:22

DMC.motobiker : to hovoř o štěstí, že jsi si nesjel na BMW, papírové údaje moc působivé nejsou, ale jedno svezení a už se budeš při pohledu na jiný značky jen usmívat

nuclear (1) napsal 28.03.2011 v 16:54

měl jsem malý čas K 100, a musim si postěžovat, že japonci jsou proti BMW opravdu ztraceni.
Na japonci je cestování utrpení pokud to není velké vysoké enduro, nebo European což je ale zas přímo ekvivalent BMW.
Jediné co to nemá, je pohotovost a skladnost, je to prostě parník.

DMC.motobiker (-23) napsal 28.03.2011 v 15:34

Design této značky mne dlouhodobě neoslovuje , ovšem model R1200R má opravdu něco do sebe! Jako taková pohodová mašinka na cestování by to nemuselo být špatné... Nicméně pokud je tu Triumph a další mně blížší značky , tak u mě BMW stále šanci nemá... Papírově působivé údaje jsou pro mě vždy nedůležité , já raději vybírám srdcem!

lynx (98) napsal 28.03.2011 v 13:59

Tak možnost svezení pro porotce. Neříká se tomu náhodou korupce? Ovšem porotci budou určitě nestraní a nebudou přihlížet k evropské značce ani k této trachtaci

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist