Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
nechtěl bych nijak snižovat odbornou úroveň článku ale jak naznačil "banzai" tak úvaha o umístění kardanu a absenci klopného momentu je asi mylná (teda spíš úplně blbě)
tenhle motor si (podle mě a na netu dostupných dokumentů) kompenzuje vlastní moment protiběžnou spojkou a částí převodovky (mimochodem, jawa to možná měla na výstavě v r. 82 ale honda už to prodávala od roku 78)
Taky jsem zvědav na srovnání s KTM 1190 Adv. V offu bude asi prohrávat, ale troufnu si říct, že bude praktičtější a možná i pohodlnější.
Design na mě osobně působí takovým "plastovým" dojmem. Ve spojení s litými koly to vypadá trochu jako umělohmotná hračka, co prodávají na pumpách. Zkrátka tahle moto potřebuje prach, špínu a bláto a hned bude vypadat líp a víc "edvenčr". Na dálkový cestování dobrej koráb a kdo chce blbout v bahně asi si nebude pořizovat takovouhle velrybu...
Já bych řekl že kardan dali na druhou stranu aby se změnil směr otáčení a tím kompenzoval klopný moment motoru- ten mě sral už na r 75. Ale že jim to trvalo- Jawa měla prototyp boxera s protiběžnou převodovkou na výstavě v Holešovicích v 82
Omyl Petre, takova drobnost jako ovladani blinkru pouze vlevo nepotesi, ba primo nasere hodne lidi... Jinak jede to moc hezky, prepinani modu je opravdu funkcni (na enduro se reakce plynu chovala tak jak je zvykem a byl jsem i schopnej neco zajet) a v Indii nikdo soudnej s motorkou nebude predvadet erzberg.
Co si budem nalhávat, fabriku zajímá hlavně prodej nových motorek (pokud neprodaj nový tak nebudou ani ojetiny...) a nový GSo málokdo kupuje na dálkový cestování. Většina z tědle mašin slouží na ježdění kolem komína (s manželkou do kavárny kde majitel zamachruje tím že má nový BWM...) takže to celkem chápu.
Já nevím, ale tohle video je taky pouze reklamní někde v lomu kde je servis BMW nedaleko to prosím, ale někde třeba v Indii ?
To že už kovářská práce nebyla ani R1200GS vím, to skončilo 1150.
Rozhodně se tu nesnažím na motocykl plivat, to ani náhodou.
Já spíše hodně narážím na tento článek, ačkoli chápu že BMW dělá to co žádá doba...: //www.boxermorava.cz/testy/bmw-r-1150-gs-vs-r-1200-gs/
Toecutter: Nevím proč by nemělo jít brodit, když beztak veškerá elektronika je pod nádrží, nebo alespoň na úrovni pod sedačkou. Což ti dává pohodlnou brodivost 500mm. Kdo s 1150 takhle hluboce brodí?
A proč by měli na oficiálním videu skákat lavice? Takových videí je plný net. Stačí pustit Bednu. A kovářská práce už nebyla ani R1200GS MY 2012. Je zbytečný za každou cenu plivat. Jakkoliv se mi BMW taky nelíbí, tak musím uznat, že se snaží držet krok se špičkou. Jinak to nejde.
Video si posuň na čas 11:10
..vůbec nechci provokovat ani se poštět do diskuzí, ale začínám mít na tuto značku a motorku alergii. Není plátku, kde by nebyla reklama na stránku, není plátku, kde by se nepsal článek. CHápu, novinka a povedená, ale ta vejška z jaký se na mě dívá, to je její velký mínus.. Za mě si to "holka" projela i když jsi hezká snad jednou, až se nebudeš tak naparovat... Aloha GS
Anti: však se podívej jak ta motorka vypadá, s takovouhle plastovou elektrárnou už moc blbnout nemůžeš, projíždět nějaké brody řeky atd. jako zvládala stará 1100 či 1150, tohle byla taková decentní prašná cestička kterou přejedeš stejným tempem na každém motocyklu.
Můj dědek když letí na pionýru pro šípky na čaj tak to valí podobně.
Jinak nové GS je co do vzhledu pěkné, ale ta robustnost a kovářská práce je už samozřejmě minulostí.To zaměření čím dál více a více na silnici je každým novým modelem větší a větší, ale taková je už doba no
GS nikdy nebylo synonymem pro těžký terén,toho jsem si vědom,proto jsem nečekal od videa kdoví co,ale říkat tomuhle off road .Video naprosto zbytečné,polní cestu zvládne podle mě i nějaký ten čopr...
Dobrý to bude určitě,to jako jo,ale to video...prej offroad To ten dědula co sem ho potkal na Soláni byl v tom případě mnohem vostřejší týpek,jenom nepotřeboval enduro a dával to tam na kejvačce...
Rozhodně zajímavý bude srovnání s KTM 1190, což je podle mne nejvážnější konkurent velkýho GS. Na základě prvního seznámení (obě motorky jsem viděl na Motosalonu v Letňanech a četl jsem o nich několik článků) bych dal nejspíš přednost KTM.
vyzera to dobre , len mi stale nejak nepasuju tie budiky...
ja by som dal otackomer tam kde je teraz tachometer a tam kde je teraz otackomer dal display s VELKYM digitalnym tachacom...
ale toto je asi individualne a kazdemu vyhovuje nieco ine...
Váhal jsem, jestli dát přednost novému GSu nebo KTM 1190. Po tom, co jsem si (po 25 letech motorkaření) o víkendu opět (asi po milionté) špinil ruce při čištění řetězu a částí motorky v jeho okolí, mám jasno. Chci KARDAN!!!
Takže za mě GS
jak to je s tou kyvkou? Všude je vlevo, ve článku napsáno že se přesunula z prava do leva a hned pod tím detail foto na kyvku, která je tu na pravé straně
nechtěl bych nijak snižovat odbornou úroveň článku ale jak naznačil "banzai" tak úvaha o umístění kardanu a absenci klopného momentu je asi mylná (teda spíš úplně blbě)
tenhle motor si (podle mě a na netu dostupných dokumentů) kompenzuje vlastní moment protiběžnou spojkou a částí převodovky (mimochodem, jawa to možná měla na výstavě v r. 82 ale honda už to prodávala od roku 78)
Je to sice mimo téma, ale ten jezdec má na hlavě Schubert C3?
Bral bych
Taky jsem zvědav na srovnání s KTM 1190 Adv. V offu bude asi prohrávat, ale troufnu si říct, že bude praktičtější a možná i pohodlnější.
Design na mě osobně působí takovým "plastovým" dojmem. Ve spojení s litými koly to vypadá trochu jako umělohmotná hračka, co prodávají na pumpách. Zkrátka tahle moto potřebuje prach, špínu a bláto a hned bude vypadat líp a víc "edvenčr". Na dálkový cestování dobrej koráb a kdo chce blbout v bahně asi si nebude pořizovat takovouhle velrybu...
Peace:
Lol. Koncim. Zvratne sluvko + reakce neni vhodne pro diskusi.
Hmmm s automatickou cenzurou na vecne casy a nikdy jinak! Prvni vyhvezdickovani je na-s*e-re a druhy vyhvezdickovani je se *r-eakce. Omg
Já bych řekl že kardan dali na druhou stranu aby se změnil směr otáčení a tím kompenzoval klopný moment motoru- ten mě sral už na r 75. Ale že jim to trvalo- Jawa měla prototyp boxera s protiběžnou převodovkou na výstavě v Holešovicích v 82
Omyl Petre, takova drobnost jako ovladani blinkru pouze vlevo nepotesi, ba primo nasere hodne lidi... Jinak jede to moc hezky, prepinani modu je opravdu funkcni (na enduro se reakce plynu chovala tak jak je zvykem a byl jsem i schopnej neco zajet) a v Indii nikdo soudnej s motorkou nebude predvadet erzberg.
ta mašina je prostě dobrá
ad video z lomu:"hajlajty" z naší fotbalový ligy vypadaj taky napínavě...
Co si budem nalhávat, fabriku zajímá hlavně prodej nových motorek (pokud neprodaj nový tak nebudou ani ojetiny...) a nový GSo málokdo kupuje na dálkový cestování. Většina z tědle mašin slouží na ježdění kolem komína (s manželkou do kavárny kde majitel zamachruje tím že má nový BWM...) takže to celkem chápu.
Já nevím, ale tohle video je taky pouze reklamní někde v lomu kde je servis BMW nedaleko to prosím, ale někde třeba v Indii ?
To že už kovářská práce nebyla ani R1200GS vím, to skončilo 1150.
Rozhodně se tu nesnažím na motocykl plivat, to ani náhodou.
Já spíše hodně narážím na tento článek, ačkoli chápu že BMW dělá to co žádá doba...: //www.boxermorava.cz/testy/bmw-r-1150-gs-vs-r-1200-gs/
Toecutter: Nevím proč by nemělo jít brodit, když beztak veškerá elektronika je pod nádrží, nebo alespoň na úrovni pod sedačkou. Což ti dává pohodlnou brodivost 500mm. Kdo s 1150 takhle hluboce brodí?
A proč by měli na oficiálním videu skákat lavice? Takových videí je plný net. Stačí pustit Bednu. A kovářská práce už nebyla ani R1200GS MY 2012. Je zbytečný za každou cenu plivat. Jakkoliv se mi BMW taky nelíbí, tak musím uznat, že se snaží držet krok se špičkou. Jinak to nejde.
Video si posuň na čas 11:10
Velké GS už pár let mám, a ještě dost dlouho si ho nechám. Nějak mi ta voda tam nesedí, to kouzlo vzducháče je fuč a ta cena, maras.
..vůbec nechci provokovat ani se poštět do diskuzí, ale začínám mít na tuto značku a motorku alergii. Není plátku, kde by nebyla reklama na stránku, není plátku, kde by se nepsal článek. CHápu, novinka a povedená, ale ta vejška z jaký se na mě dívá, to je její velký mínus.. Za mě si to "holka" projela i když jsi hezká snad jednou, až se nebudeš tak naparovat... Aloha GS
PS: ty roztažený nohy (hrnce) mě nikdy nebraly :(
Anti: však se podívej jak ta motorka vypadá, s takovouhle plastovou elektrárnou už moc blbnout nemůžeš, projíždět nějaké brody řeky atd. jako zvládala stará 1100 či 1150, tohle byla taková decentní prašná cestička kterou přejedeš stejným tempem na každém motocyklu.
Můj dědek když letí na pionýru pro šípky na čaj tak to valí podobně.
Jinak nové GS je co do vzhledu pěkné, ale ta robustnost a kovářská práce je už samozřejmě minulostí.To zaměření čím dál více a více na silnici je každým novým modelem větší a větší, ale taková je už doba no
GS nikdy nebylo synonymem pro těžký terén,toho jsem si vědom,proto jsem nečekal od videa kdoví co,ale říkat tomuhle off road .Video naprosto zbytečné,polní cestu zvládne podle mě i nějaký ten čopr...
Motorka pěkná, off-road video nic-moc!
zmulin>
překvapilo mne, kolik dalších novinek na GS zaniklo díky tomu humbuku okolo vodního chlazení motoru...
přesně, mašina pěkná, asi aj dobrá, ikdyž jsem nahony této skupině vzdálen,ale to video, tak enduřím, když mne chytne scaní nekde po ceste
Dobrý to bude určitě,to jako jo,ale to video...prej offroad To ten dědula co sem ho potkal na Soláni byl v tom případě mnohem vostřejší týpek,jenom nepotřeboval enduro a dával to tam na kejvačce...
Rozhodně zajímavý bude srovnání s KTM 1190, což je podle mne nejvážnější konkurent velkýho GS. Na základě prvního seznámení (obě motorky jsem viděl na Motosalonu v Letňanech a četl jsem o nich několik článků) bych dal nejspíš přednost KTM.
vyzera to dobre , len mi stale nejak nepasuju tie budiky...
ja by som dal otackomer tam kde je teraz tachometer a tam kde je teraz otackomer dal display s VELKYM digitalnym tachacom...
ale toto je asi individualne a kazdemu vyhovuje nieco ine...
kubacech> omluva, ta fotka je stare GS. Kyvka je vlevo, vyfuk vpravo.
Král je zpět na trůnu a sedí tam jistěji než kdykoliv před tím.
kubacech: dobrej postřeh, asi se jim tam zatoulala nějaká fotka staršího modelu.
Váhal jsem, jestli dát přednost novému GSu nebo KTM 1190. Po tom, co jsem si (po 25 letech motorkaření) o víkendu opět (asi po milionté) špinil ruce při čištění řetězu a částí motorky v jeho okolí, mám jasno. Chci KARDAN!!!
Takže za mě GS
jak to je s tou kyvkou? Všude je vlevo, ve článku napsáno že se přesunula z prava do leva a hned pod tím detail foto na kyvku, která je tu na pravé straně
viz. //img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2013-04/24588/20130406192848-images_EM4C1218_JPG_resize_1000x830__type_jpg_.JPG