husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 23.06.2020 v 13:44

Pomalu nebo rychle aby se začala do parametrů přidávat i hlučnost...

pagliaorba (64) napsal 31.03.2015 v 21:54-1+1

Stelvio se mi strašně líbilo a byl jsem přesvědčený, že si ho koupím. Jízda na něm byla klasickou jízdou na MG.
Ta motorka nádherně vibruje, člověk prostě cítí, jak pod ním žije. Rozhodně to není pro každého a naprosto chápu, že se to spoustě lidí nelíbí.
Jediné, co jsem nerozdýchal, byla ta přední světla. Škoda, že to nemá jinou masku. Ale třeba příští generace ...

valasek (153) napsal 31.03.2015 v 20:22-1+2

Každý model, ten či ten, najde své obdivovatele i odpůrce, tak pestrý už prostě život je, naštěstí . Zkoušel jsem první model Stelvia, pro moje oči je to krásná, charismatická motorka. Proč jsem si ho nekoupil? Přišlo mi těžké a neohrabané, moc vibrovalo a na mohutný obsah cukalo v nízkých otáčkách. Jízda mi vůbec přišla dost málo pohodová Prostě jsme si nesedli, no a co, že?

1203 (1) napsal 29.01.2015 v 21:22

seikos : takže primitivní úroveň 4. cenové? Smažeš si to sám?

seikos (975) napsal 29.01.2015 v 19:47

pk14: no hurá. Stejnak tady seš na hovno

pk14 (175) napsal 29.01.2015 v 18:57

1203 >
...ale asi tě nepotěším, vyšly mi motorky dvě !! Jetá rozumná kroska bez TP a nová Z1000 SX(pokud tedy ale neuvažuješ tajně o jednom Stélviu).Jen v tom zeleném servise bude stát pouze na dvou garančkách, 2x 1,5 hodiny... Ale má zase jasně definovaný mechanicky hlučnější běh motoru ! A neuklidňuje ! Tak zdar, tady končím.

1203 (1) napsal 29.01.2015 v 18:39

Buhehe, se tu řeší boty a kozy... Se tady na něco slušně zeptáš a prý jsi drzý . Holt o žábách nic konkrétního, v Américe, kámoš viděl, strejdy servisák říkal, a procenta a ... Mě stejně přijde, že zelené garáže tady ty lidi nějakým zvláštním způsobem dráždí. A to prý zelená uklidňuje.

Jsem si podal inzerát:

koupím jednu motorku, pouze novou
do 400 t., 4T
konstrukční chyby nevadí(jasně definované)
motka týden v servisu nevadí(v zimě)
podmínkou min. 2 roky záruka, pěkný lak a jasný původ
kousek od domu mám lom, 2 brody, na podzim vypuštěný rybník a za kopcem motokrosovou trat´
do práce 5 km serpentiny, 69 km dálnice a pak ještě 6 km uličkami do centra
plánuji dovolenou ve dvou přes Alpy do Normandie a zpět chci taky

Za nabídky děkuji. Jirka a Mirka z Lounska

PS 1: a ještě jsem vlastně dostal poukázku na 1 den v Mostě i s instruktorem

PS 2: jo a Fiata neé !!

mardock (73) napsal 29.01.2015 v 18:19

Virgl: co by mě mělo mrzet-co to plácáš? Jaký kazení jména BMW? Já myslel, že to s těma botama bylo jasný, že je to prdel (i když jsou fakt ulítlí)-proto sem tam dal ty smajle. Sakra chlape ty se seš teda divnej.

Virgl (8) napsal 29.01.2015 v 17:03+1

mardock: všecko snesu s humorem, ale do bot se mi neser , zatím každej pochopil, že v těch botech jsem jezdil na Viragu a ne na TDM a měl jsem je docela rád , a že zrovna ty o botech, díval jsem se na ty co máš v profilu ty a taky žádná sláva. Na takový ubožárny fakt nemám náladu kdo má jaký boty, kdo má lepší tamto nebo ono , taky ti neříkám, že má tvoje stará v profilu malý kozy, asi se ti líbí jako mě ty moje boty, tak se donich neser . To kafe na benzině beru zpět (určitě hned napiš, že to tě mrzí nejmíň ) přesně takový lidi jako jsi ty kazí jméno BMW. Ale to už není k tématu a zase jsem se nechal unést

seikos (975) napsal 29.01.2015 v 15:46

pk14: je vidět že k tématu už nemáš co říct. Už jen přecházíš do impertinentních narážek

pk14 (175) napsal 29.01.2015 v 14:56

se i kos>
...a nemas tam neco spatneho zeleneho z Evropy? Tenhle rok neznam ani z plakatu...
Americani se soudi i kvuli hamburgerum, cigaretam...

ot: koupil by jsi si Fiata?

seikos (975) napsal 29.01.2015 v 14:22+3

mardock: tak kdyby jen vysypanej. Ale ono je u BMW dost těch kardanů zlomených. Ono se stačí jen podívat po netu kolik tam koluje fotek. Na druhou stranu souhlas. Z toho množství prodaných motorek je to docela zanedbatelné procento.

pk14: mechanické problémy má každá fabrika. KTM taky měnila vačky u Adventure 95. A nejednou. Teď řeší propálené písty u SuperDuke 1290. BMW taky umíraly motory u F800GS. Po desítkách kusů. Rozvody. A Kawasaki? V roce 2005 byla na Kawu dokonce hromadná žaloba (desítky lidí) za neřešení problémů s motory z Ninja 250 a Hustler Z (sekačka se stejným motorem).
Takže mě neudivuje, že někdo řeší ve 20 století mechanické závady. Harley je řeší denně (jejich chcíplé napínáky rozvodových řetězů, které se rychle opotřebovávají, zanášejí olejové čepadlo a motory se přehřívají a zadírají).

Rozdíl je jen v úhlu pohledu. Kdykoliv se něco stane u BMW, KTM, nebo HD, problémy se bagatelizují a je "jaksi společensky nevhodné" o nich mluvit.
Jakmile se něco stane u italské motorky (a je zcela jedno jakkoliv se k tomu fabrika postaví čelem a zcela nadstandardně), hned se kolem toho spostí lavina pomluvnýh zpráv. Zejména od lidí co o tom vědí úplný hoWno

mardock (73) napsal 29.01.2015 v 06:50

pk14: tvl už to chce vymyslet něco jinýho než furt vysypanej kardan. Vzhledem k množství strojů co jezdí je to zanedbatelný procento. Ale nějakej jouda z tisíce napíše tady na fóru, že se mu vysypalo ložisko v kardanu a další jouda už z toho dělá závěry. Kardan je o prevenci a pokud jezdíš jen po silnici, tak tě to trápit moc nemusí, ale pokud dáváš motorce často zabrat, tak se díly opotřebovávají rychleji to dá rozum a tím teď nemyslím jen BMW. Chce to selskej rozum

pk14 (175) napsal 29.01.2015 v 05:37

Jojo, dejte si do drstky, kvuli tem vasim dalnicnim kroskam .
Neodpovedeli jste "1203", co ze se na Kawach sere, nejake zname svolavacky, starsi motky, soucasne,... konstrukcni chyby, upadle karadany, vysypane diferencialy...
Mne by to taky docela zajimalo.

@ tohle mne docela pobavilo:
"A sere mě když kejakej ... tady předhazuje problém s vačkama co Guzzi má jako by objevil Ameriku, všichni to víme a s tím si ji pořizujeme. Já osobně je mám vyměněný a nemám problém." ... jestli to vlastne neni + .

mardock (73) napsal 28.01.2015 v 22:45

no o lidech to asi není když s něma jezdíš, ale to si odbočil Já mám potřebu pokračovat-to je nemyslitelný abych si tohle nechal líbit Když vidím ty boty co máš na fotkách u TDM tak ty tvoje názory člověk musí brát s rezervou Dál už fakt přes PM

Virgl (8) napsal 28.01.2015 v 22:08

Mardock: Tak teď nevím jestli mi nesedí BMW nebo lidi co si ho pořizují , to jen aby ses měl čeho chytit . Vůbec se tady nechci bavit o Guzzi vs. BMW a zasírat to tady, na to je tu dost fór s výměnou názorů , Asi jsi mě špatně pochopil, dal jsem za příklad právě BMW protože je docela na špici ať už v jakým koliv směru a i u takové motorky jako je GS prostě výrobní vady jsou tak jako u každé, tak ať tady nikdo neříká, že jediná kawa je dokonalá. A sere mě když kejakej ... tady předhazuje problém s vačkama co Guzzi má jako by objevil Ameriku, všichni to víme a s tím si ji pořizujeme. Já osobně je mám vyměněný a nemám problém. Asi bys mě musel znát aby jsi věděl, že u takové výměny názorů na tu či onu značku se docela bavím, páč za ty roky co se v motorkách a autech vrtám vím, že nejlepší je vždycky ta co zrovna máš . Jo a k dotazu jestli ti v Guzzi vymění kardan, když se ti vysere...ne to fakt nevymění ...a víš proč? protože kardany se serou u BMW a ne u Guzzin , to jen abych ti zvedl náladu. A kdyby mi nesedělo BMW tak nebudu mít několik kamarádů co ho sedlají a nebudu snima jezdit po evropě. A kdyby ho neměl každej druhej v republice asi bych si ho taky pořídil. Tak ať ti to dobře jezdí a hlavně kolečkama dolů, už tady nebudu psát a zasírat to tady, pokud máš potřebu pokračovat klidně písni do profilu, nebo můžem v létě pojezdit a pokecat někde na benzině.

mardock (73) napsal 28.01.2015 v 19:47

virgl: jenže ty mluvíš o výrobní závadě, které si je Guzzi vědoma a tuto součástku ti vymění. U BMW jsou taky svolávací akce v případě výrobní vady, která se projevila u co já vím nějakýho danýho ročníku. Chceš mi říct, že u Guzzi když se ti vysere kardan, tak ti s úsměvem podají novej? To vše snad záleží případ od případu. Nesedí ti BMW a to je v pořádku, ale neplkej nám tady blbosti

Virgl (8) napsal 28.01.2015 v 18:20

No to ti asi řekne spíš ten kdo ji má, nebo spíš neřekne ? Nevím jak současné, měl jsem starší ninju a jak jsem psal byl jsem s ní nadmíru spokojen, jen říkám, že každá značka má své mouchy.
Jinak neodcházelo na Versysu 650 třeba dobíjení? resp. altíky? Každý druhý KLVčko jde špatně v nízkých otáčkách atd atd ale to je vlastě Strom , oni vlastně vlastní enduro ani nemají , jen sranda.
Jinak švagr má GTR 1400 naprosto spokojen , ale co vím tak už taky pár much řešil s elektrikou, řekl by ti víc. Takže asi tak

1203 (1) napsal 28.01.2015 v 17:58

Seikos a spol
Čím trpí současné Kawy? Abych věděl, až mi za rok a půl doběhne záruka u Z800. Protože první ZX12 se 70 t. km mi jezdí stále jako za mlada . A možná má i dvakrát tolik(mám od roku 2006) a stále měním pouze spotřebák...

Virgl (8) napsal 28.01.2015 v 17:46

seikos: jj pravda s tím psem, za mě, každá motorka má své mouchy a to jak se postavila Guzzi k problému s vačkama je , prostě tam je tak to budeme řešit. Mám několik známích co mají ty dokonalé motorky myslím, že BMW nebo tak nějak se to jmenuje a dvěma už se rozletěl kardan a nespočet závad s elektrikou lambdy, ABS atd... a ani jednomu neřekli, v BMW, že udělali něco špatně a že mu dodají díly a opraví, v záruce. Všechno si musejí kešnout sami . Chyby děláme všichni a záleží jak se k tomu daný výrobce postaví. Kolega pk14 má sice asi kawu a ne báva, ale určitě se najde i v těchto dokonalých žabách pár much. Jinak sám jsem jednu devítku měl a uplně bez problému, naopak bych řekl, že jsem byl až mile překvapen vším od této motorky takže nic proti kawám, ale určitě řeší i v kawě nějákého toho kostlivce

seikos (975) napsal 28.01.2015 v 13:40

vilem: když chceš psa bít, hůl si vždy najdeš. Neřeš ho. Ať si žije ve svém dokonalém zeleném světě

pk14 (175) napsal 28.01.2015 v 12:48

vilemx:
nemam italku ani Hondu. Tak holt jenom jezdim, menim gumy, filtry, oleje...

vilemx (228) napsal 28.01.2015 v 08:18

pk14 > Myslíš, že je místo přesně definovaného problému s vačkami lepší řešit problémy třeba s elektrikou/elektronikou? Nebo je ohledně konstruktérského umu větší výhra jezdit na motorce, které občas praskne podsedlák nebo obal kardanu?

pk14 (175) napsal 26.01.2015 v 18:40-1

Virgl:
Lipno je nadsázka, asi by to dalo
Ale řešit problémy s mechanikou u obyčejného spalovacího nepřekoňovaného motoru není v 21. století zcela běžné. Asi nějaká novinka, pole neorané, tenhle V-trčák u Guzzi...

RomanRX (6) napsal 24.01.2015 v 12:11-1+2

Zaujímavé, že sa nikto nepozastavil nad touto nezmyselnou vetou: "V celém rozsahu pole otáček tahá 105 koní pokaždé mocně kupředu a nemá slabé místo."

Virgl (8) napsal 22.01.2015 v 19:56

pk14: No tak nevím s tím Lipnem bych to tak asi neviděl, pokud se nepletu tak Seikos má za dva až tři roky najeto něco přes 50tis km , pokud by to bylo tak nespolehlivý nebo snad čekal na díly tak by to asi nestih )) Osobně jsem měl až na vyjímku vždycky japonce a nechci se tady hádat o italech a japoncích, ale mám už taky cosi najeto a vystřídal jsem několik motorek a to nejen značkou ale i typem, od choperu až po supersport a můžu říct, že Stelvio má něco do sebe.

f.hoffi (23) napsal 22.01.2015 v 17:10

Taky jsem o ní přemýšlel, ale na dvou čundrech po alpách jsem nepotkal ani jednu, a to na GG bylo značek, tak jsem zvolil většinu, nelituji. Nikomu samozřejmě nic nenutím, každý ať si za svoje prašule koupí to, co chce.

DOMINATOR (1260) napsal 22.01.2015 v 11:37

Redguy

Prostě jou tu i nemocni jedinci jako všude...

Redguy (116) napsal 22.01.2015 v 11:25+2

Seikos> Je samozřejmě logické že pro každého majitele je ta jeho motorka ta nejlepší

To mi prave logicke neprijde vubec, zadny stroj neni dokonaly a nechapu temer bojovnou nekriticnost nekterych jedincu vuci svym strojum.

mardock (73) napsal 22.01.2015 v 11:20

seikos: to asi nevyřešíme a nebaví mě si takhle o tom dopisovat. Bavilo by mě o tom diskutovat osobně, ale takhle ne. Guzzi bych si koupil radši jak nový BMW, takže ty soudy jak říkáš nesmíš brát až tak vážně.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist