Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
no fakt je, ze tech R1 09+ moc nevidam, resp. vubec je nevidam, a to ani treba ZX10R 2011+, to skoro vic tech RC8 RC8 je exot a vetsi nez R1 09, to bez pochyb
Koukám,že někdo něco plácne a hned se to bere jako pevná mince. Jen pro upřesnění k Indimu a jeho vyjádření. O RC8 neříkal,že to nejede ba naopak,jediný s čím se v Hořících trápil ,tak bylo nastavení podvozku. Na seznamku bylo prostě málo času. Jinak škála výkonu mu vyhovovala a v některých pasáží se mu s ní jelo lépe,jak s čtyř hrnkem. To je jen pro upřesněni. Nikdo na tu motorku neplival.
Proč je na fotce dole vyfocena R1 rv 04-06,když je řeč o bigu?!
Počtení pěkný. 😉
A k tomu Indymu - neměl s ní tolik zkušeností, aby mohl hodnotit nebo kritizovat! Faktem je, že je hodně těžký takhle neznámou mašinu nastavit na Hořice, aby se čoek cítil pohodlně a mohl jet bez smrti v očích rychle Vychytat převod, nastavení výšky zadku, atd. je na delší dobu, než dvě půlhodinové kvalifikace.. Největší problém na přírodňáku je výkon, protože bez něho je předjetí nemožný (předjíždí se tam hlavně na rovinkách nebo následných brzdách ..20 PS deficit RC8 je hrozně moc ). V některých úsecích je o dost rychlejší, než 4V vysavače
Pěkné srovnání s humorem
Docela na ní (RC8R) vzpomínám, charakter to určitě má a klidně si jí umím zase představit na hrkání po silnici.. Podvozek WP nemá chybu. V r.2010 a vejš už ale na okruzích výkonově zaostávala, mít jí v r.2005-6, tak to bylo jiné kafe. Jen tak jak je, v sérii! Brno za 2:10 se na ní asi dá zvládnout, což už dneska nestačí ani na Volnou třídu.
Na silnici je těch 130 Nm asi až moc, mám teď 848 a je to takový akorátnější
..ale na zvířátko RC8-R vzpomínám a asi bych vyměnil
Jak tu někdo psal, že je malá, tak to asi seděl na jiné RC8! Je to kus motorky a to mi vyhovovalo.. Malá je RSV4, taková připrclá a proto mě ani neláká, ikdyž mám jen necelých 180cm. 4V na silnici mě osobně už přestal bavit, ten faktor zábavy na V2 1200 je úplně jinde..
plne s tebou suhlasim. no myslim ze cena RC8 je riadne premrstena.ja som ju naozaj stretol len v rakusku.prides kdekolvek v CZ a SK na zraz a neuvidis ju.
aj ked samotneho ma oslovuje,vzhlad je paradny,nemyslim ze to je skvely stroj len preto ze je HLAVNE pre hornych 10.000.a teda nie ucelny,ale vystavny...
Supr Čtení šlo naprosto samo První část článku vypadá komicky, ve skutečnosti je to ale dost smutný, protože to naprosto dokonale vystihuje jednání a způsoby lidí při prodeji motorek. Jinak jak už tu nekdo psal, tak až budu velkej, taky si něco tykového koupím
Tohle ma byt clanek z druhy ruky??? clanek je to dobrej na tema jak to jezdi a jaky jsou rozdily mezi ostatnima motorkama to ano ale ne z druhy ruky...
zdar ! k masinam se nebudu vyjadrovat pac sport nejezdim. A domnivam se ze i na 600 kilu jde zazit hodne srandy a adrenalinu. Ale jen k clanku. To posledni foto, kde stoji RC8 a R1 tak ta R1-cka to preci neni bigbang ale predchozi model. Prijde mi to jen trochu zavadejici, ikdyz chapu ze to muze byt foto jen kvuli KTM.
Hezky napsáno Věřím, že to tak asi bude-pocitově, japonci jsou většinou opravdu pro masy. Zvláště sem se pobavil při čtení začátku srovnání, jak je v Českých zemích těžké koupit nepadený-nepožkozený strojek. Pokládám ČR za smetiště Evropy.Až budu velkej tak si taky něco takovýho koupím, ale novou výprodej ročník od přímo
dealera
Spíš by mě zajímalo, jak jsou na tom obě mašiny se spolehlivostí. Třeba dlouhodobej test na 50 tis km nebo i víc. Dewil má na TL snad už 180tis a furt vrčí
Jo,RC8 je daň za neokoukanost a to přeci stojí zato.Já měl BMW K1200R a za dva roky jsem ji potkal na silnici 2x.Taky lítala jak z praku,ale do max.limitu jsem ji nikdy nedostal.Bylo to největší letadlo z mašin,co jsem měl.Na netu o ní nepsali zrovna nejlíp,ale kupujem snad mašiny podle sebe,ne?I když snad nejlepší zážitek z jízdy jsem měl ze Suzuki SV 1000,ta byla taková syrová,prostě super
Hezky napsanej článek, ale nepsal bych to jako "z druhé ruky" protože v týhle rubrice bych spíš čekal pojednání o tom, na co si dát majzla, v šem se ktrerá motorka sype atd
Tohle je moc hezky sepsaná zkušenost z pocitůl co ty mašiny vyvolávaj. Mohlo to bejt trošku konkrétější, ale už rejpu moc.
A z kmomentářů tady... dozvěděl jsem se akorát, že jestli to nemá alespoň 200koní, tak to je sračka, a že jsem sračka já protože sedlám fároša. Asi jo, ale jsem rád že jako student nelibostí rodičů se můžu těšit vůbec z nějaký mě příjemný pořádný mašiny. A nedělá mi to problém přiznat
Dva skvele biky, za mna RC8 - asi hlavne design a pritazlivost v2. Zial, nie som taky strelec, aby som vyuzil jej potencial, v kazdom pripade - velmi rad by som si ten V2 vychutnal...
mlynec998
lidi se boji novych věcí,navic rc8 nebyla za korunu a dodnes de facto neni. klasickou konfekci ála r1,gixxero,fároš,ninju má opravdu každej a každej to potkáme v sezoně 100x. kolikrát že jsi potkal rc8? 2x ? super, a Panigale? diky bohu si tyhle krásky V2 nekupuje každej právě jako tu konfekci. ps: v létě potkáš každý den r1, to jistě, nepotkáš ale denně crossplane(od 09) a to pro mě nemá ani s r1 klasickou nic společnyho. to je konečně charismatická motorka s uzasnym chraplákem.
super, četl sem to a uplně sem přemejšlel kterou si koupím, no nakonec teda asi žádnou, došlo mi že garáž už je plná. Mám i jinej styl ta moje máša by se do berlinga asi nevešla. Díky za rozšíření obzorů.
kdyby to byl článek o desitce a fárošovi,ktery ma skoro každý,kdo má plas´táka..je tady miliarda reakcí,velkolepých hodnocení,tachometrovych 299kmh real cca 285kmh :D , atd. Dát sem ale článek o rc8,kterou máme pár lidí,nebo bigbang,kterych je taky jak šafránu, to muselo dopadnout takto,kecy jak ty dvě nejedou atd . to mě fakt bere. Kolik z Vás co tady píšete tyhle moudra, drží ty svoje Hornety u huby ? Je jen opravdu hrstka lidi, kteří dokažou dostat z těchto motorek maximum a potom mužou napsat, to nejede. a tito lidé nemají potřebu reagovat na tyhle hlouposti.
R1
Silně zaujatá recenze majitele RC8. R1 ji naklepe prdel na každé mapě
r1 max 2005 až 2009 jede pak to stojí za piču ! ještě gsxr K5 prostě pila ! no a o nové kawasaki se radši ani nebavím, kde se hrabou dvouvali.
Taky jsem se rozhodoval mězi těmi dvěmi...
//motoaddiction.webnode.cz/ktm-rc8/
Nehodnotim parametry, nemuzu hodnotit jizdu, protoze jsem na nich nejel, ale vzhledove je R1 o moc hezci.
no fakt je, ze tech R1 09+ moc nevidam, resp. vubec je nevidam, a to ani treba ZX10R 2011+, to skoro vic tech RC8 RC8 je exot a vetsi nez R1 09, to bez pochyb
Koukám,že někdo něco plácne a hned se to bere jako pevná mince. Jen pro upřesnění k Indimu a jeho vyjádření. O RC8 neříkal,že to nejede ba naopak,jediný s čím se v Hořících trápil ,tak bylo nastavení podvozku. Na seznamku bylo prostě málo času. Jinak škála výkonu mu vyhovovala a v některých pasáží se mu s ní jelo lépe,jak s čtyř hrnkem. To je jen pro upřesněni. Nikdo na tu motorku neplival.
Proč je na fotce dole vyfocena R1 rv 04-06,když je řeč o bigu?!
Počtení pěkný. 😉
Souhlas s autorem článku :D.
PS: Kdy dáme nějakou akci? :).
A k tomu Indymu - neměl s ní tolik zkušeností, aby mohl hodnotit nebo kritizovat! Faktem je, že je hodně těžký takhle neznámou mašinu nastavit na Hořice, aby se čoek cítil pohodlně a mohl jet bez smrti v očích rychle Vychytat převod, nastavení výšky zadku, atd. je na delší dobu, než dvě půlhodinové kvalifikace.. Největší problém na přírodňáku je výkon, protože bez něho je předjetí nemožný (předjíždí se tam hlavně na rovinkách nebo následných brzdách ..20 PS deficit RC8 je hrozně moc ). V některých úsecích je o dost rychlejší, než 4V vysavače
Pěkné srovnání s humorem
Docela na ní (RC8R) vzpomínám, charakter to určitě má a klidně si jí umím zase představit na hrkání po silnici.. Podvozek WP nemá chybu. V r.2010 a vejš už ale na okruzích výkonově zaostávala, mít jí v r.2005-6, tak to bylo jiné kafe. Jen tak jak je, v sérii! Brno za 2:10 se na ní asi dá zvládnout, což už dneska nestačí ani na Volnou třídu.
Na silnici je těch 130 Nm asi až moc, mám teď 848 a je to takový akorátnější
..ale na zvířátko RC8-R vzpomínám a asi bych vyměnil
Jak tu někdo psal, že je malá, tak to asi seděl na jiné RC8! Je to kus motorky a to mi vyhovovalo.. Malá je RSV4, taková připrclá a proto mě ani neláká, ikdyž mám jen necelých 180cm. 4V na silnici mě osobně už přestal bavit, ten faktor zábavy na V2 1200 je úplně jinde..
Bothrops
plne s tebou suhlasim. no myslim ze cena RC8 je riadne premrstena.ja som ju naozaj stretol len v rakusku.prides kdekolvek v CZ a SK na zraz a neuvidis ju.
aj ked samotneho ma oslovuje,vzhlad je paradny,nemyslim ze to je skvely stroj len preto ze je HLAVNE pre hornych 10.000.a teda nie ucelny,ale vystavny...
jezdil jsem obě - a konečně čtu článek s kterým se ztotožňuji na 100% ! Sláva autorovi článku!
Dobrý článek a souhlas s mistrmim , situace s ojetinami v ČR je žalostná. Ještě že můj Fároš je dovezenej z Německa, na nic si nemůžu stěžovat.
Supr Čtení šlo naprosto samo První část článku vypadá komicky, ve skutečnosti je to ale dost smutný, protože to naprosto dokonale vystihuje jednání a způsoby lidí při prodeji motorek. Jinak jak už tu nekdo psal, tak až budu velkej, taky si něco tykového koupím
frantisek.lizal
frantisek.lizal (88.255.215.xxx) napsal 14.03.14 v 16:51:
já jsem z toho článku pochopil akorát to, že R1 musí být dvouválec. Já taky
podle mě strojky se kterými výrobci šlápli trochu vedle.V dvouválcům kraluje ducati a bimbácová R1 taky žádnej šlágr neni.
Tohle ma byt clanek z druhy ruky??? clanek je to dobrej na tema jak to jezdi a jaky jsou rozdily mezi ostatnima motorkama to ano ale ne z druhy ruky...
Druhý odstavec u ,,porovnání'' mě absolutně rozsekal...
mam 190 a jednoznacne nejlepsi sezeni na rc8!
zdar ! k masinam se nebudu vyjadrovat pac sport nejezdim. A domnivam se ze i na 600 kilu jde zazit hodne srandy a adrenalinu. Ale jen k clanku. To posledni foto, kde stoji RC8 a R1 tak ta R1-cka to preci neni bigbang ale predchozi model. Prijde mi to jen trochu zavadejici, ikdyz chapu ze to muze byt foto jen kvuli KTM.
Hezky napsáno Věřím, že to tak asi bude-pocitově, japonci jsou většinou opravdu pro masy. Zvláště sem se pobavil při čtení začátku srovnání, jak je v Českých zemích těžké koupit nepadený-nepožkozený strojek. Pokládám ČR za smetiště Evropy.Až budu velkej tak si taky něco takovýho koupím, ale novou výprodej ročník od přímo
dealera
Spíš by mě zajímalo, jak jsou na tom obě mašiny se spolehlivostí. Třeba dlouhodobej test na 50 tis km nebo i víc. Dewil má na TL snad už 180tis a furt vrčí
Jo,RC8 je daň za neokoukanost a to přeci stojí zato.Já měl BMW K1200R a za dva roky jsem ji potkal na silnici 2x.Taky lítala jak z praku,ale do max.limitu jsem ji nikdy nedostal.Bylo to největší letadlo z mašin,co jsem měl.Na netu o ní nepsali zrovna nejlíp,ale kupujem snad mašiny podle sebe,ne?I když snad nejlepší zážitek z jízdy jsem měl ze Suzuki SV 1000,ta byla taková syrová,prostě super
Hezky napsanej článek, ale nepsal bych to jako "z druhé ruky" protože v týhle rubrice bych spíš čekal pojednání o tom, na co si dát majzla, v šem se ktrerá motorka sype atd
Tohle je moc hezky sepsaná zkušenost z pocitůl co ty mašiny vyvolávaj. Mohlo to bejt trošku konkrétější, ale už rejpu moc.
A z kmomentářů tady... dozvěděl jsem se akorát, že jestli to nemá alespoň 200koní, tak to je sračka, a že jsem sračka já protože sedlám fároša. Asi jo, ale jsem rád že jako student nelibostí rodičů se můžu těšit vůbec z nějaký mě příjemný pořádný mašiny. A nedělá mi to problém přiznat
Skvely clanok - diky moc!
Dva skvele biky, za mna RC8 - asi hlavne design a pritazlivost v2. Zial, nie som taky strelec, aby som vyuzil jej potencial, v kazdom pripade - velmi rad by som si ten V2 vychutnal...
P.S.
Z R1 mam (asi opravneny) strach
mlynec998
lidi se boji novych věcí,navic rc8 nebyla za korunu a dodnes de facto neni. klasickou konfekci ála r1,gixxero,fároš,ninju má opravdu každej a každej to potkáme v sezoně 100x. kolikrát že jsi potkal rc8? 2x ? super, a Panigale? diky bohu si tyhle krásky V2 nekupuje každej právě jako tu konfekci. ps: v létě potkáš každý den r1, to jistě, nepotkáš ale denně crossplane(od 09) a to pro mě nemá ani s r1 klasickou nic společnyho. to je konečně charismatická motorka s uzasnym chraplákem.
super, četl sem to a uplně sem přemejšlel kterou si koupím, no nakonec teda asi žádnou, došlo mi že garáž už je plná. Mám i jinej styl ta moje máša by se do berlinga asi nevešla. Díky za rozšíření obzorů.
Dobře napsané, někdy bych chtěl zkusit, jestli RC8 není moc splašená kobylka co vyhazuje ze sedla...
R1 vidim jazdit v lete uplne kazdy den a nema uz cim okrem vykonu a spolahlivosti prekvapit.za to RC8 som stretol mozno 2x...cim to asi bude?
kdyby to byl článek o desitce a fárošovi,ktery ma skoro každý,kdo má plas´táka..je tady miliarda reakcí,velkolepých hodnocení,tachometrovych 299kmh real cca 285kmh :D , atd. Dát sem ale článek o rc8,kterou máme pár lidí,nebo bigbang,kterych je taky jak šafránu, to muselo dopadnout takto,kecy jak ty dvě nejedou atd . to mě fakt bere. Kolik z Vás co tady píšete tyhle moudra, drží ty svoje Hornety u huby ? Je jen opravdu hrstka lidi, kteří dokažou dostat z těchto motorek maximum a potom mužou napsat, to nejede. a tito lidé nemají potřebu reagovat na tyhle hlouposti.