husqvarna_svartpilen_801_2




Z druhé ruky - Kawasaki ZX10R

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Roman2bk (9) napsal 25.04.2019 v 23:18

parádně napsané
objektivně, výhody i nevýhody

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 08.01.2019 v 01:20

drobna poznamka - uz ma najeto pres 120 000km a jede porad 299+

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 04.02.2014 v 22:54

Grassel: tuhle tvoji pochvalu si archivuju v deniku u motorky je fakt, ze driv kdyz sem mel GSXR 750 86 tak sem byl zaprisahlej priznivce SuuuuuZuuuuuKiiiii, ale zkusil sem ZX9R a uz ta me dost prekvapila co vydrzela a jak jela, cili ted sem na vlne Kawasaki a desitka mi taky sedla (ale 14 dni sem si musel zvykat), navic jsou levnejsi nez ostatni znacky a kvalitou je to dnes vse podobny, doby kdy byla Kawa za nekvalitni a kazdej druhej motor se pridrel, uz jsou davno pryc

GRASSEL (273) napsal 02.02.2014 v 18:24+1

Bubrak> hele ačkoliv jsem zastánce GSXR tak přiznám že tenhle bajk mi sednul jak máloco (přes těch pár neduh který jsem ale našel na každý motorce) a mám pro něj slabost, nejspíš i větší než právě pro K5-6... a když k tomu připočítám i ten tvůj nájezd km kterej se rovná tak 250 000km bezporuchovýho ježdění běžnýho jedince tak je to nejlepší motorka světa

GRASSEL (273) napsal 02.02.2014 v 18:05

Technasia>YES

Jako je jasný že někdo na ní bude pomalejší než na jiný a že třeba většině sedne jiná motorka... nicméně několikrát vyhrála a s nejedním jezdcem v základu. Upřímně říkám že ta motorka když má i tlumič je velmi, velmi dobrej bajk... to ať si říká kdo chce co chce a ať si jezdí každej na čem chce. Já mám jasno

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 01.02.2014 v 18:20

technasia,Grassel: diky za info je jasny ze v 2005 uz K5 pridala potrebny kone a osobne prave K5 pocitam jako nejblizsi konkurenci k ZX R1 04/5 jede hezky v hornich otackach a na okruh ma asi lepsi podvozek a supr brzdy, takze je na ni lehci jet rychleji (a to i na Firebladovi) pro zacatecniky

technasia (1933) napsal 01.02.2014 v 10:45+1

tak mám v ruce motocykl z roku 2004 kde je srovnávák litrů.zx-10 jasně nejrychlejší na okruhu(jako jediná nemá tlumič řízení,ale má anti hop spojku)výkon 168k.druhá R1 má 160k.blade a K4 eště o 2k mín.motorky testoval ex gp jezdec Jurgen Fuchs.o rok později by to asi vyhrála nepřemožitelná K5

GRASSEL (273) napsal 31.01.2014 v 16:53

Ono to stejně s tím okruhem nebude tak horký když noufrňák jezdil s naprostou serií (i bez pancířek, tlumiče... jen laďák) Brno 2:16 což není na naprostou sérii vůbec špatný. To samý třeba ten Ondra Lelek, nejlepší čas v seriovejch litrech právě na zx10

radi5 (73) napsal 31.01.2014 v 15:32

Na silnici asi ok, na okruhu jankovitá bída...

GRASSEL (273) napsal 31.01.2014 v 13:23

Bothrops> RSV4 je tak jediná, oproti ní je všechno velký... Nicméně oproti dnešním bajkům (GSXR, CBR, R1 nebo i ZX10) není ani trochu tlustá...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 31.01.2014 v 11:27

oxy: si nejel na 04

oxygen (489) napsal 31.01.2014 v 10:51

koukám venku mrzne sníh, tak jsi zas vyjel a dojmy musí ven?
... ale s tím KIMSem kecáš, 08čka se zvedá lehce jak víno

phobos (13) napsal 31.01.2014 v 09:09

"Mě trochu zarazila určitá neochota k wheelie i při vypnuté kontrole trakce ... a nijak mě to netěšilo"

Voni ty motorky přece staví na závodění a né na blbnutí Má to jet rychle dopředu a né po zádech. Spíš bych pogratuloval k dobře zvládnuté geometrii.

Podobnej rozdíl je mezi starou R6 do roku 2004 a R6 2006+. Stará jde snáz na záda (na jedničku to může občas překvapit). Nová jenom jede rychle, ale nezvedne se bez spojky.

Jasně, že litr je jiná liga, ale litry nejezdím.

Bothrops (249) napsal 31.01.2014 v 06:31

Grassel : tak proti rsv4 a dalšim litrum je 04 desitka mohutna. ta sedlovka, zadni plast celkově, metrovej vyfuk, je toho dost. 06-7 je klobása,to jo.

BorisRR (0) napsal 30.01.2014 v 23:20

Článek dobrej, je sice jasný, že je Bubrák "lehce zaujatej" , ale to v tom článku rovnou píše. Prostě tu motorku má rád a je pro něj ta nej, já ho chápu

GRASSEL (273) napsal 30.01.2014 v 22:29+1

Bothrops> tlustá?! Teda nevšimnul jsem si žádnýho úhlu kde by byla oproti dnešním bajkům ZX10 04 tlustá to možná tak 06-07...

GRASSEL (273) napsal 30.01.2014 v 22:23+1

A ještě dodám že narovinu říkám že jestli tahle motorka přežila u Bubraka tolik kilometrů, tak u jiných vydrží trojnásobek bez mrknutí na motor toho člověka by měla kawa najmout jako testovacího jezdce

GRASSEL (273) napsal 30.01.2014 v 22:19+2

SLEEPER> Kámo dovolím si s tebou nesouhlasit jednak proto, protože ZX10r 04-5 znám velmi dobře a jednak proto, protože z tvýho příspěvku cejtím zkušenosti akorát z doslechu (to neber nijak špatně)... Brzdy nahovno, dá se s tím tak nějak souhlasit... nicméně zbytek jakože byla nejhorší na okruhu je například blbost. V roce 04-05 vyhrála zahraniční testy v časech na kolo proti konkurenci a tehda i Ondra Lelek na ní zajel bez problému nejrychlejší čas v Brně ze seriovek (R1,CBR, GSXR) ačkoliv si stěžoval na absenci tlumiče řízení a na brzdy a propagoval GSXR. Podvozek není vůbec špatnej ale holt je to krátkej bajk a ten náhlej nárůst výkonový křivky s tí prostě mává. Nicméně dodnes jsem nejel (když nepočítám speciály po úpravách) na ničem co je ovladatelnější než tenhle model ZX10 včetně novejch motorek a co tý motorce můžu vytknout je... budík, kterej je prostě sice zajímavej ale málo přehlednej... Brzdy ale to jsem zvyklej z GSXR takže pár úprav... a absence tlumiče. Když jsem jel na kámošovo s tlumičem tak to bylo sakra znát. Jinak za sebe musím říct že to je velmi dobrej bajk a že by ZX10 byla dobrá až od 08 je blbost, to sis nejspíš splet s CBR

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 30.01.2014 v 22:13

Dannybald: diky dal sem ji na bazar, ale takovou cenu jako ze to nechci rychle prodat tezko by se mi loucilo ale za ty prachy bych ji dal, a klidne zaruku pul roku vraceni penez, protoze vim co prodavam, ale radsi na ni jeste budu jezdit protoze je fakt v poho Tobe at to taky lita!

Dannybald (0) napsal 30.01.2014 v 21:24

čtu si první dva odstavce a říkám si...to snad psal Bubrák. A ono jo Hodně štěstí v dalších km!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 30.01.2014 v 20:37

SensationBlaack: nemaaaaa, desitka me za celou dobu nikde nenechala, to se o zavade v podobe regulatoru napric modelama jiste znacky neda rict ani zdaleka

SensationBlaack (-18) napsal 30.01.2014 v 20:32

Jo dobre napsany a halvne ty vyjmenovany zavady ale na regulatro Hondy to nema podle Bubraka Mozna jsem zaujaty, ne moza jsi dost zaujaty
Clanek dobrej kdyz odlehcim tak o 30% nektery informace

PetrGSX-R750 (0) napsal 30.01.2014 v 20:28

konečně LIDSKÁ recenze a zkušenost. Dík

Káša (0) napsal 30.01.2014 v 20:18

Dobrej článek. Pašák.

chesterfield (72) napsal 30.01.2014 v 20:06

pěkně napsany

crxjet (258) napsal 30.01.2014 v 19:51

článek pobavil ale puboš rozhodně seš, posuzovat motku dle schopnosti skoku na zadní...

desta (30) napsal 30.01.2014 v 18:54+1

Až na pár pubertálních výlevů např.(v lednu při 0° C a lehké chumelenici nechtěla přes 296 km/h a pod.) dobrý článek

Dřík (6) napsal 30.01.2014 v 18:17

málokdy čtu testy jak a proč jsou ten kterej supersport lepší a to popsáno třikrát za dva měsíce... (sem tam mi připadá, že se testují stejný motorky furt dokola, jen aby bylo o čem psát). Nicméně tento "test" mě pobavil! Je to vtipně a přitom věcně napsaný...

666S999 (85) napsal 30.01.2014 v 18:16

Supr článek , jestli to není taky zaujatostí čtenáře ke KWAKÁM! Bubrákům zdar a na Kawách zvlášť!

ST3 (45) napsal 30.01.2014 v 17:38+1

Takovej článek od puberťáka

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist