yamaha_demo_tour




Z druhé ruky Honda VTR 1000 SP1/ SP2

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
smartin1 (55) napsal 16.02.2016 v 12:33-1

Tak už hrdě vlastním, a taky díky Sobimu SP1

smartin1 (55) napsal 22.01.2014 v 15:37+1

Nádherný stroj který má bohatou sportovní minulost.

baldur (6) napsal 21.11.2013 v 21:25+2

Joe Dunlop ukázal několikrát na Isle of Man a v Ulsteru jak tahle motorka umí potrápit.Pěkně napsaný článek,zvláště když ji do budoucna člověk také chce pořídit.

sirr (55) napsal 21.11.2013 v 14:07+1

miluju starou školu a v jednoduchosti je krása,kvalita a styl!Dnešní předdymenzovanost,električnost a nesmyslnejch věcí navic mě nebere!Dobrej článek

Jura.S (5) napsal 20.11.2013 v 14:48+4

Možná jediná honda co má koule Ve vysněné garáži má své místo na bílém koberečku jisté :)

Bothrops (249) napsal 19.11.2013 v 06:41+1

škoda,že je to většinou z páté,šesté ruky ..jinak tohle a TLR, dvě královny V2 nebe.

James031 (4) napsal 18.11.2013 v 21:15+2

jeden z mála strojů který má srdce i duši

Míra (210) napsal 18.11.2013 v 10:27+1

Povedená motorka co stále přitahuje pozornost.

DaveLister (82) napsal 26.09.2013 v 16:09+1

to Roko:100% souhlas, ta motorka nesedne každýmu. Já na ní přelez z GSXR1000 a byl jsem řádně vykulenej. Ze začátku mi přišlo, že to vůbec nejede, ale to jen proto, že jsem s ní neuměl. Dnes je to už o dost lepší

DaveLister (82) napsal 26.09.2013 v 16:07

to LERAKAREl: přesně jako já před skoro 5 roky, dovoz Italy se serviskou za přemrštěnou cenu Ale, když musíš, tak musíš

Sobi (2) napsal 26.09.2013 v 15:41

to Lerakarel: je to tak, kokni na naše klub stránky a přijeď se někdy za námi podívat. Budeš vítán.

to Sleeper: opět odkaz na naše stránky //www.sp-club.wbs.cz/co-se-o-ni-napsalo.html : je to z anglie, přeloženo a vytištěno Motohausem, porovnání (sice s jinými bajky než píšeš, ale zajímavé), dále pak i z Motocyklu (úplně dole)

..Roko.. (7) napsal 26.09.2013 v 14:21

Mě něakej čas vozila a díky Sobimu jezdí dál A jsem jeden z mála, kterýmu nesedla, ale je to prostě tím, že jsem na 4ky řaďáky, tuto motorku bych shrnul do jedné známé věty, závoďák se světlama, to ji přesně vystihuje. Když si ji někdo pořídí jen na parádu (bude od ní něco čekat) a nebude se naní chtít pořádně svést, bude brečet, stejně tak ten co si bude chtít šáhnout na její potenciál, ale není dobrej jezdec, s SPčkem se musí jezdit hodně svižně a když na to člověk nemá, bude hodně zklamanej. Jen závěrem, vyšší váha tu hraje velký plus pro stabilitu, když to srovnám s mím momentálním blejdem, je proti Spčku jak potrkaná, neposedná 16ka

LERAKAREL (25) napsal 26.09.2013 v 13:34+1

Tuhle motorku jsme koupili před dvěma roky v perfekním stavu jako dovoz z Itálie.Nebyla levná a ani jsme ji nepotřebovali.Brali jsme ji s tím,že je to klenot,který se už neobjeví .Používá se na běžné ježdění(letos Alpy) i na okruh.Je přijemný číst v příspěvcích,že si spousta lidí myslí co my ,že je to WSBK co stojí doma.

SLEEPER (1002) napsal 26.09.2013 v 12:52

Nemel by nekdo porovnani SP2 vs. CBR,GSXR,R1...?
Zajimalo by me, jak se to chova v zatackach oproti modernejsim sportum s R4.

dratek (5) napsal 26.09.2013 v 10:16

Díky za skvělý článek a zároveň omluva autorovi, že jsem mu zapomněl poslat informace.Pořád pracovně mimo. Takže ještě jednou sorry.

babynek (17) napsal 26.09.2013 v 09:57+1

Mileek: to V4 sice je super, ale neni to vono :).

Sobi (2) napsal 26.09.2013 v 09:09

...

Mileek (330) napsal 26.09.2013 v 00:52

jooo, je to párada... kovaný superbike taky snad někdy přikoupím
pro Sobíka a Yosh-boye: Aprilia

Pawka (79) napsal 25.09.2013 v 23:07

kamarad ma sp1,uz se tesim az ji uvidim na vlastni oci!

Interceptor (108) napsal 25.09.2013 v 22:38+1

Tahle motorka je oáza, zvlášť mezi dnešní produkcí. Krása

Sobi (2) napsal 25.09.2013 v 22:16

to Yosh Boy: ano máš pravdu, Herbert Kainzinger dělá dvě verze vrtání... zaukrouhleno 1200ccm a 1300ccm, ale ta je již se 24V startérem . Nakonec z ní dostali přes 190koní.

YOSH_BOY (51) napsal 25.09.2013 v 22:11

Pěknej článek, rád sem si ho přečetl Jako ač sem suzukista tak SP je fakt nádherná motorka a na vyzkoušenou by se mi i doma líbila. Kainzinger z toho dělá snad i 13ku v brutal úpravě. SP je prostě fakt pravej wsbk stroj a stojí za poklonu

ProchyTom (190) napsal 25.09.2013 v 22:10

Díky hoši za komentáře. No, mohli jsme mít v článku i vyjádření Hondy ČR k VTR SP, ale bohužel nakonec nic neposlali. Je pravda, že bychom se asi nedozvěděli nic o tom zda Honda neplánuje někdy znovu vzkřísit SP, ale kdo ví

Sobi (2) napsal 25.09.2013 v 22:07

To Fourman: to opravdu netuším. Nicméně pro mě osobně to má hodnotu nevyčíslitelnou, a navíc když byl Colin, no prostě normální a dobrej na pokec. Myslím tím normální konverzaci, ne jen "Ahoj jak se máš..." Taky má ty nej vzpomínky na tento bajk. Jinak takhle upravená motorka se dá prodat v Německu, Francii, Holandsku nebo Anglii dnes za cca 230-260tisíc. Na mobile.de se sem tam něco podobného objeví (ne teda v Cabiin), ale neohřeje se tam dýl jak 14dní v cenách okolo 10-12tic €. Je to sbírková věc.

DN (57) napsal 25.09.2013 v 21:58

Pro me dodnes jedina Honda, o ktere jsem uvazoval a svym zpusobem uvazuji stale.. Ridil jsem asi 5 km SP-1 na totalne nevhodnych pryzich s cu.ackym profilem a deb.lní smesi vzadu a na hodne moc sjetem rezanem slicku v predu, ale i tak tam ten pocit toho superbiku byl! 2xLeoVince-vyfuk zaklad tuningu a nutnost(asi jako vsechny V2).. uz je to vic jak 6 let, ale vybavim si to stale velmi dobre vybornej motor i podvozek, ten display je taky perda. Skoda ze se Honda zdrave nenastve a neudela 1200 SP3, od pristiho roku by to davalo smysl..

fourman (87) napsal 25.09.2013 v 21:47

Sobi: docela by mě zajímalo, o kolik se navýší cena motorky, když ji podepíše sám Colin Edwards...?

Sobi (2) napsal 25.09.2013 v 21:24+2

To Fourman: velmi zřídka narazíš na vyjímečný kousek, ovšem ne v ČR a jak píšeš je třeba koukat ven. Jednu se serviskou vlastním a tu druhou jsem dal do kupy z bouračky. Vše je rovné a co nebylo, bylo vyměněno. Jinak ke článku a předchozí diskuzi: měl jsem Fko a mám dvě SPčka. Zbytečně řešíte drobnosti, autor to napsal jak to napsal a né zcela špatně, jen to nebylo pochopeno. V SPčku se vtrám už dlouho a troufnu si tvrdit, že vím o něm dost. Je to poctivá, pevná, závodní motorka, která má navíc nezaměnitelné charizma.
Proč se nevyrábí? No proč by někdo vyráběl něco co už není konkurenceschopné. V roce, tuším že 2003, byla změněna pravidla WSBK a mohli začít závodit 1000ccm čtyřvály a s těmito se SPčko nemohlo rovnat (do této doby se rovnaly V2-1000ccm s R4-750ccm) , navíc Honda již vyráběla CBR (právě díky těmto změnám aby byla konkurenceschopná). To že se tento motocykl nikdy nějak moc neukázal, kromě vytrvalostní Suzuky8HR, zřejmě nikoho v Hondě nenakoplo k něčemu dalšímu a jen "zlepšovali" dál stávající CBR. Bohužel V2kám už odzvonilo. Ale to neznamená, že bych nechtěl vidět VTR SP3, a jak bylo zmíněno, také bych měl obavy, že to bude "čínská" hračka.

fourman (87) napsal 25.09.2013 v 20:12

Jen 4 novodobé Hondy mají charakter: NR750,RC30,RC45, a RC51 alias VTR1000SP. Už se po ní začínám dívat, protože to bude jistě za nějakou dobu sběratelský kus. Ještě jich pár je, ale najít opravdu originální SP1 v originál laku s vyplněnou serviskou a nádherném stavu je už opravdu velký problém, navíc stojí 5000EUR a výše.

Milinex: zdá se mi, že proto, že dnešní Honda se více stará o to, jak vzít starý motor, nebo motor ze skůtra, dát ho do nějakého rámu, a celé to udělat v Asii. Stačí se podívat, co tvoří pilíř dnešní Hondy- motorky vyrobené v Asii. To už dávno není TA Honda.

babynek (17) napsal 25.09.2013 v 19:46

Milinex a Peréz, nejste sami, taky bych si dovedl představit SP3

Milinex (12) napsal 25.09.2013 v 19:34

Nevíte někdo proč už honda nedělá pokračování? Docela mě to mrzí

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist