husqvarna_svartpilen_801_2




Z druhé ruky BMW R 1100GS - 1200GS

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JurassMo (8) napsal 22.03.2015 v 13:24+1

Sorry ale informační hodnota od lidí, ktří sedlali 750ccm a pak přešli na Bavora, je dost o ničem... jó kdyby tam psali: měl jsem Hondu CB 1300, nebo Varadero nebo Pan Europeana, přešel jsem na Bavora a nemůžu si ho vynechválit a nikdy ho nedám z ruky, tak to už má informační hodnotu. Ale takhle číst furt dokolečka dokola samé agitky na BMW to mě moc neba. Když si lidi koupí místo 650 nějakou pořádnou 1200ccm tak taky říkají, jak to nikdy nedají z ruky, že je to asbolutní TOP.

Raisto01 (90) napsal 03.03.2014 v 07:55

Jak už zde bylo psáno, nejslabší článek "z druhé ruky" co tu je. U jiných typů motocyklů jsem zjistil, na co dát bacha při koupi, známé závady a spoustu dalších celkem důležitých informací pro případný nákup. Zde jsem zjistil, čím si který majitel svoje BMW vybavil, jaké má kufry a podobně. Holt majitelé brambor, to je jiná liga

Piwell (21) napsal 02.03.2014 v 16:08

Dovi (90) napsal 21.08.2013 v 13:52-1

...nebo lépe řečeno (komiksová varianta č. 2):

Kdyby se to nezastavilo, mohl by se dokonce z boxera stát stroj, který by svou činností olej dokonce vyráběl...

Váňa (33) napsal 21.08.2013 v 10:33

Dovi>
Ano, pak buď rád protože máš motor "normální", tedy takový kde se proběhem vůle pomalu zvyšují až to může vésti k začátku olejového apetitu a třeba právě po těch 60-80tis.
Pak jsou motory "speciální" a ty se chovají přesně naopak, vůle se proběhem snižují až se spotřeba oleje, díky tomu, sníží k nule. Je však otázka v kolika km se tento jev zastaví, protože kdyby ne tak to logicky povede až k zadření...

Míra (210) napsal 18.08.2013 v 15:32+1

Zatím jsem na GS-u nejel,ale chci to napravit.
Na naše silnice je určitě vhodnější než SS.
Díky našim silničářům už mě pomalu přestává bavit jezdit.

Left (30) napsal 17.08.2013 v 19:50

Do výčtu velkých GS po r.95 a úplnosti článku chybí ještě HP2 !

Dovi (90) napsal 17.08.2013 v 06:05-1

Váňa>
Olejový čerpadlo - za tu dobu se ochodí a už tolik netlakuje...

Ale teď úplně vážně - velký GS Báwo, vzduchem a olejem chlazený boxer, pokud je v dobré kondici, žere motorový olej "jenom" když se mu hodně nakládá, typicky třeba při dlouhých dálničních přesunech vysokou rychlostí apod.

U mého boxera 1100GS a při mých šetrných kochacích jízdách (celková dlouhodobá spotřeba paliva 4.34 l/100km, dílčí spotřeby od 4.14 do 4.57) si motor olej nebral, a to měl zatím nájezd pouze v rozmezí od 40 do 50 tisíc km, čili ještě po onou magickou "olejovou" hranicí.

vilemx (228) napsal 16.08.2013 v 23:38+5

Všechna GS patří mezi hodně povedené univerzální/cestovní motorky
Jako každý lidský výtvor mají své přednosti, ale i nedostatky.

Škoda jen těch zbytečných namyšlených keců (a některých lidí) kolem nich

Váňa (33) napsal 16.08.2013 v 21:27

Fakt by mě zajímalo, který díl, mající vliv na spotřebu oleje, si sedá šedesát a více tisíc...

Alda (2) napsal 16.08.2013 v 16:07

Najel jsem uz 10tkm a jsem zvedavej co jeste vydrzi :D
Ja mam 108tkm, vsechno puvodni vcetne spojky i loziska a mam koukam min starosti

czunik (4) napsal 16.08.2013 v 10:57-1+2

jejda,vždy se to bude dělit na vysavače a BMW..tak to je a asi i bude..měl jsem jak vysavač,dnes BMW a nevrátil bych se...takže poznámky některých jsou mylné.Ale taky na rovinu říkam,každá motorka má něco do sebe a je to pocitová záležitost a pokud někdo hodnotí BMW a neseděl na ní..tak je to spíš o jeho financích než o pocitu,bohužel je to tak a BMW není nejlevnější jak moto tak ani auto

Bubak-z-Nemecka (13) napsal 16.08.2013 v 10:20

..s tim sednutim motoru po 50.000 km to muzu potvrdit. Ted mam pres 60.000 a olej uz konecne nezere - nebo jen minimalne. A to jsem vesinu doby, co bavo mam, zil a servisoval v Bavorsku... - takze to neni vylozene cesky fenomen...

Peacemaker (1) napsal 15.08.2013 v 22:15

ehm nenapsal jsem tam, ze se jedna o mnozstvi oleje v rozvodovkach vsech vzduchem chlazenych 12tek. nezalezi na roku vyroby, do vsech 0,18 l.

Peacemaker (1) napsal 15.08.2013 v 18:05

mno, info chtiveho ctenare odkazu na studnici informaci na www.bmwgs.cz
je jasny, ze pokud se temer neozvou dlouhodobi majitele, tak pak si clovek moc nepocte
lehka korektura par vyrazu by neskodila, ale co opravdu doporucuju, je zmenit mnozstvi oleje do rozvodovky. 250 ml je stary udaj, casto pak rozvodovky tekly, nedavaly to gufera. spravne a nove doporucovane mnozstvi je 180 ml. tak to prosim radsi upravte.

TondaZ (3) napsal 15.08.2013 v 17:38

Váňa

Váňa (178.255.168.xxx) napsal 14.08.13 v 14:04:

"motor takzvaně sedl až po najetí 50 000 km a více" je zajímavé že se to projevuje jen u strojů provozovaných v Česku, čím to asi bude...
Byl jsem s kamarádem v BIH, má funglovku (ne vodníka) "Advika" a 2x dolplňoval olej za 4000 km, což mě překvapilo, moto za takový balík. (na minulém GS 1200 najel 80 000 km a nikdy nedoléval). Tak jsem preventivně taky koukl na svou TDM a žádný úbytek. Obě motorky ještě v záběhu, mají stejný počet km (teď cca 8500 km). Sice TDM nemá to správné charizma a koule, ale stačí tankovat jen benzín. Na hondě TA 650 jsem najel 31 000 km a taky žádný problém.

r.bure (86) napsal 15.08.2013 v 06:39+1

10kkm vydrzi i jeta cina. Jak tu nekdo psal, pokud nemas najeto vic jak pade nema cenu motorku, co se tyce spolehlivosti, vubec hodnotit...

zmulin (371) napsal 15.08.2013 v 00:14+2

Tak to je fajn.Na konci sezóny už budu moct doufam taky napsat o Benellce,že je to držák,co mě odveze všude,když na ní budu mít najeto nad 10kkm
Jinak článek takovej jako zhruba.

Bubak-z-Nemecka (13) napsal 14.08.2013 v 21:53

..mno, clanek tak nejak lepsi prumer, citovani majitele nevlastni bavce dost dlouho. I ten popis chovani podvozku nebyl uplne koser. Mam R 1150 GS/2003 f plny nalozi od roku 2005 a jejich 6.000 km do dneska. Kupoval jsem ji v Reichu jeste v zaruce a jsem druhy a nejspis i posledni majitel. Porad nemam duvod menit. Na pripadne dotazy klidne odpovim (PM - muj profil) - jen to nekdy muze trvat, pac mivam fofr v praci.
Zasadni problem u ojete motorky je koupit slusny kus. U bava to diky specificke konstrukci (nema v podstate ram) a zaveseni predniho a zadniho kola plati trojnasobne a muze to v pripade nejakeho slepence znamenat peknej financni pruser...

r.bure (86) napsal 14.08.2013 v 19:57+1

Taky jsem napsal jeden ubohy clanek o stroji co sedlam. Porad se.me lidi ptali jak se co pozna, co se ma ni sere, na co si dat bacha, silne a slabe stranky. Tak jsem se jednou nastval a napsal clanek, na ktery vsechny odkazuju. Ale mam uz na Scarveru mrte km najeto a tak to muzu zhodnotit. Neco podobneho jsem cekal i od tohoto clanku a bohuzel se nedockal. Pokud autor sam nevlastni ani alespon jedeno z GS a osloveni majitele proste nekomunikuji, nic podobneho proste ani napsat nemuze. Takze jsem spis nastvanej na kolegy motorkare, kterym nestoji za to ani odpovedet, kdyz se je nekdo zept na par veci kolem jejich stroje. Jak napsal kratop00, kdyz kupujete ojetinu, pocitejte s investicema. Proste kdyz chces mit klid, kup si novou masinu! Dnes je ale na jedne strane doba snizovani rozpoctu a tim snizovani kvality komponentu, na druhe strane jsou masiny naspikovane elektronickyma sarapatickama. Posere se vam jedno z milionu cidel a motorka zhasne jak svice. Takze radeji bych koupil kus poctivyho zeleza v podobe 1100GS a vrazil prachy do repase. A pak uz jen namotaval kilometry...

SuperSic58 (1307) napsal 14.08.2013 v 19:16-1

Nelíbí se mi to. Až ten novej vodník, ten už vypadá pěkně

alexa7 (101) napsal 14.08.2013 v 18:40-1+1

kratop00:myslím že to platí aj opačne : kto raz presadne z BMW na inú značku tak sa už nevracia

kratop00 (3) napsal 14.08.2013 v 17:57-4+5

Lidi nevím co jste od toho článku čekali? Jestli kupujete v bazaru BMW nebo cokoliv jiného počítejte s investicí do oprav. Že si přijedete pro motorku a ta bude ve 100% stavu a za malý peníz se rozlučte. Jak bylo v článku napsané. Kdo má BMW tak se jí zbavuje jen v kritickém momentu(umřel a prodává ji někdo z jeho příbuzných),nebo ji rozfláknul udělal šupšup opravu a za utržené penízky si jde radši pro novou.
Moje motka v době když jsem ji kupoval byla v nejnižší cenové relaci. Na pohled pěkná, ale už při koupi jsem jako laik poznal, že je padená podle škrábanců na válci, zavažíčkách, nosiči kufru.Až jsem ji měl doma tak jsem zjistil že mi za jízdy odněkud teče olej(při stání nekapal). Takže proběhla výměna levého válce. Tím že majitel na motce nechal původní gumy které byly pěkně sjeté na prostředku tak bylo vidět, že pád nepoškodil rám. Pak jsem zkusil i jízdu bez držení.Řídítka nevibrovaly a nic nenaznačovalo tomu, že má motka nějaký problém.
opravy:výměna levého válce v místním servisu
údržba: vyčištění air filtru(samodoma a to su technický antitalent)
výměna prsklé paraboly na předním světle od kamínku nebo tvrdého hmyzu (nejednoduší oprava co jsem dělal)
výměna oleje motoru taky sám
přezování pneu + brzdové desky, výměna oleje v kardanu uděláno v místím servisu
To jsou všechny opravy a udržby co jsem udělal během 30tis. Po výměněn válce nevím co je to dolévat olej. Jo olej trochu ubývá. Když ho měním tak ho naliju že je skoro u horního okraje sklíčka a když ho měním po 10tis. tak je u dolního okraje sklíčka(což je cca 4dcl).
Jestli někdo uvažuje o koupi BMW ať do toho jde, ale ať počítá, že bude mít na začátku investice do oprav. A pokud zaivestujete a opravíte, tak pak už se jen vozíte.Prostě jako u jakékoliv jiné značky. Kdo přesedne z jakékolv značky na BMW tak zpátky se nevrací. Jsou ojedinělé výjimky že se vrací, ale ti to nemají v hlavě v pořádku, takže se to nepočítá.

Mark09 (7) napsal 14.08.2013 v 17:01+1

//www.motorkari...1100-gs.html#manualy TEST 1100 + 1150 + 1200

Protest (2) napsal 14.08.2013 v 16:57+1

nechci být kritikem jak napsal Vlad a ani nechci, ale jak jsem uviděl nadpis tohoto článku tak jsem zajásal, že zrovna když plánuju koupi 1150 GS se dočtu na co si dát pozor při koupi "z druhé ruky", ale nic moc toho tu není...

VladCB1300 (15) napsal 14.08.2013 v 15:45+2

Mě se článek líbil, pro běžného zájemce dostačující informace, děkuji autorovi, že si s tím dal práci. Komu nestačí, na internetu toho najde víc, než ke kterékoliv jiné motce.
No a kritici ať místo toho plkání zkusí napsat lepší článek

ProchyTom (190) napsal 14.08.2013 v 15:22

jo to znám, když se na něco moc těšíš, nikdy to nedopadne dobře

r.bure (86) napsal 14.08.2013 v 15:13-2+3

Uz delsi dobu pokukuju po 1100GS nebo 1150. Tak jsem se na clanek hltave vrhnul. Ale vubec jsem se nedozvedel, co jsem cekal. Precetl jsem jen prvni cast a druhou uz jsem nedel. Cekal jsem mnohem podrobnejsi clanek. Co se sere, na co si dat pozor pri koupi, servisni interval se autor ani neotezoval napsat a dal jen stranku z aglickeho servisniho manualu...

maravy (8) napsal 14.08.2013 v 14:15+2

GS1200mam, najel jsem s ni letos pres prazdniny cca 13000km, je to velice příjemná motorka, motor ma prijemny prubeh krouticiho momentu. jízdní vlastnosti taky výborně, kam se kouknu, tam jede. velke množství doplňku, bezproblémové upevnění zavazadel.
Co mi vadi jsou zvuky z motoru především pri rozjezdu, starej traktor hadra, proste hnus Cecílie Dal docela nepříjemná díra okolo 5000ot pri využívání celého rozsahu plynu. Proste celkový dojem, motka z 50 let, design ponorky kapitána Nema, ale pohodové a příjemné svezení (na silnici).

ProchyTom (190) napsal 14.08.2013 v 14:11

Ano, kdybych četl samá pozitiva nikam bychom tuto sekci s ojetinami nikam neposunuli, to je fakt. Já si ale nemyslím, že je odfláknutej, jen mi přišli informace od majitelů na tolik solidní, že jsem už moc nezasahoval. Ale asi jsem měl víc zabrat... A ať se to nemusí zdát, třeba SpeedTriple nebo Monster se mi psal daleko lépe a měl jsem z toho radost. Možná je to tim, že byť jsem měl r1150r a chvíli okusil boxera, tak zatím mi toto ježdění nic moc neříká. A jak píšeš, dosti lidem padla do vkusu a ty ji propadli tak, až jsem si nakonec řekl, že v podstatě už maji všechno zmáknutý (viz GSforum) a neměl bych pro ně nic nového. Jen bych tím článek natahoval a natahoval...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist