Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Na pohled pěkný. Mám v Jawě "motor Honda z Číny". Je to zmáknutý dobře. Slabší je použitý chrom, ale pod kterým je měď. Když se příjde blíž k motorkám z Číny, zaujmou lacinnými plasty. Stejně tak ovladače na řidítkách, tachometry, prostě veškeré vnější komponenty. Dále obyčejnými 35W žárovkami v hlavních světleh!!! S tím bych nechtěl jet v noci. Pak je otázkou podvozek. Výfuky jsou kapitola sama o sobě. když nepraskaj sváry na obvodě, uvolní se přepážka uvnitř. 50tis. na tom zatím nikdo nenajel... Opravdu se liší výrobce od výrobce a model od modelu. Hodnotit z fota a udaných parametrů nelze.
Všechno již o těchto motorkách bylo napsáno přede mnou,ale přesto to trochu doplním,je otázkou času kdy se vyrovnají japonským motorkám a můžou je i předběhnout,jako to udělali Japonci Američanům
Jo je to nepovedeně okopírovaná a upravená virážka, ale rozhodně ne licenčně koupená. Jinak známej má Lifana a ten taky z dálky vypadá jako virážka, ale jen co mi řekl, co už na ní opravoval, že se pomalu bojí jet dál od baráku, tak jen potvrdil můj názor, že čínskou motorku ani za zlatý prase. Rozhodně za ty peníze je lepší ojetý originál, než nějaká nepovedená kopie. lol
Co furt kecáte o "kopii" Viraga? Nedělejte pomluvy tam, kde nejsou. Darker JE Virago. Prostě to od Yamahy koupila čínská fabrika stejně jako kdysi Daewoo koupilo komplet Opela/chevroleta Kadetta/LeMans.
Je to kopie Viraga 535.Šikmouši si řekli že už se nevyrábí a že to byl ůspěšný model,tak to opajcnem dáme to za málo a bude kšeft.Jako všechno od nich.Hezký na pohled,ale kvalita? Brrrrrrrrrrr
Ten článek je fakt kvalita. Darker 250 má 13 kW a ne 13 koní (trošku rozdíl), další údaje nemám čas a chuť kontrolovat, ale předpokládám, že si autor plete jednotky dost normálně.
Svezl jsem se na několika čínách a jednu i stále ještě doma mám. Zjistil jsem obrovské rozdíly mezi "číňany" (asi jako mezi evropany - např. Jawa a BMW). Proto bych rád věděl, kam mám Darker 400 zařadit (od totálního šuntu po velmi výhodnou koupi).
Darker 250 proslul spoustou malých chybiček a závadiček, které sice neohrožovaly přímo bezpečnost, ale značně otravovaly život a jejich vychytání trvalo dost dlouho. Pokud bude Darker 400 stejný, tak to není moc dobré. Ale ono ani není jasné, zda je ze stejné čínské továrny, jako ta 250.
A o tomhle by měl být test - ne o opisování firemních údajů (a navíc s chybama)
CO mě nejvíc zaráží je 20 koní pro 400ccm.To je fakt trpný.Někde jsem četl že má mít 20 kW - tak to by šlo ří kám si,ale tohle.Důvod je asi jasnej.Starej motor kterej už není schopnej plnit normy,Takže ho uškrtěj tak že to vyhovuje.Fakt je že je lepší jít asi do staršího 535.Nadruhou stranu je vidět že se snažej a co je víc jak 250tka to se cení.Ale tak nějak to pořád jěště není ono.
no tak radši si za devadesát pořídit ojetý virago vypadá to skoro stejne (virago líp a myslím si že na yamahu by byl větší spoleh..teď sem potkal cestou z jihlavy jakousi čínskou napodobeninu choppera-no na sto metrů to vypadalo uplne super fakt samej chrom dva kotouče ve předu..přijelo to blíž vrzalo to jak starej žebřiňák oloupanej chrom na vyfucích orezlý no k zblití.. fakt nevím jestli to za ty prachy stojí...
Nevím kdo psal onen článek, ale asi moc motorkám nerozumí neboť tam má spoustu nepřesností a spíš to vypadá jako reklamní blábol. Např. jen ta 250 vypadá jako věrná kopie 535, mimo kardanu a rozhodně nemá na nádrži tachometr. 400 je trochu jiná.
není 22Nm na 400 trochu málo? ty koně dokážu pochopit u choppera ale s těma Nm to je děs...to nemůže vůbec táhnout, vždyť třeba MZ 250 má podobně koní ale větší krouťák při menších otáčkách. Vždyť třeba i jawa 350 má o 10Nm víc. Do toho bych fakt nešel.
Dvakrát jsem měl možnost si takového číňana půjčit. Po prvních metrech jízdy musí každý soudný člověk pochopit, že tudy cesta nevede. V tomto světle jsou devadesát tisícovek opravdu velké peníze.
Jasne je to kazdyho vec a je dobre ze je tu dalsi konkurence. Ale kdybych se mel rozhodnout pro čopříka za 90tis tak bych radsi shanel starsiho Shadowa,Virago atd. Verim ze bych si usetril spoustu problemu. Cinskou produkci zkratka nemam v oblibe...Ale kazdymu co jeho jest pozlatko to ma hezky to je fakt
400 vypadá dobře, a ten kardan vede. ikdyž je to yuki pro někoho na pohodlné cestovaní do práce nebo po mněstě a možná i dál je to super počin, a cena je přiznívá.
Tak pred 2 roky si známej koupil YUKI 125, hrůza na 2 kolech to je přesný. Pořád se něco kazilo-prodal absolutne nespokojen. Ted v pátek si jinej známej koupil 4OOku YUKI Darker. Kvalita zpracovani asi jako u minibiku z činy za 3000,- Vůle plynu skoro tak 1 cm možná i víc a jeste k tomu je neskutecne dlouhá draha plynu. Nebudu se dál rozepisovat, ale za ty prachy se dá opravdu koupit mnohem lepsi ojetina, než nova Yukina...
Já bych to zas tak nehrotil, kopie Viraga v objemu 250-400ccm je dobrý počin.. 20k na bubláka v objemu 400ccm stačí, nebotam chcete mít třeba 80k? hlavně už prosímvás přestaňtě házet všechny Yukiny do jedoho pytle, nechci tu vychvalovat tyto stroje že jsou super a bez chyby apod. to zas né, ale musíte si už konenčně uvědomit, že Yuki je jen obchodní název, a dováží motocykly cca od 5-7mi čínských výrobců různé kvality! Jako krásný příklad může být Yuki TR 200 s motorem ze Suzuki DR200SE. Naprosto perfektně udělaný čínský endurko, kvalita uplně někde jinde než jiný slátaniny z číny.. Respektive, najdětě si jednotlivý výrobce modelů Yuki, jejich reference a uvidíte sami o co jde. Není Yuki jako Yuki, a celkově je to velká chyba že oni vůbec dovážejí velmi špatný stroje z číny a na druho stranu i povedený stroje z číny a mixujou to pod jeden název YUKI, pak se nemůžou ničemu divit... Prostě jednoduše řečeno, Kdyby se Yuki Darker 400 nejmenovala Yuki Darker, měla by lepší ohlas
Mám YUKI 250 darker a je to můj 12tý motocykl. Na Jukinku nedám dopustit
Na pohled pěkný. Mám v Jawě "motor Honda z Číny". Je to zmáknutý dobře. Slabší je použitý chrom, ale pod kterým je měď. Když se příjde blíž k motorkám z Číny, zaujmou lacinnými plasty. Stejně tak ovladače na řidítkách, tachometry, prostě veškeré vnější komponenty. Dále obyčejnými 35W žárovkami v hlavních světleh!!! S tím bych nechtěl jet v noci. Pak je otázkou podvozek. Výfuky jsou kapitola sama o sobě. když nepraskaj sváry na obvodě, uvolní se přepážka uvnitř. 50tis. na tom zatím nikdo nenajel... Opravdu se liší výrobce od výrobce a model od modelu. Hodnotit z fota a udaných parametrů nelze.
japonsko je neco jinyho nez CINA!
Všechno již o těchto motorkách bylo napsáno přede mnou,ale přesto to trochu doplním,je otázkou času kdy se vyrovnají japonským motorkám a můžou je i předběhnout,jako to udělali Japonci Američanům
Jo je to nepovedeně okopírovaná a upravená virážka, ale rozhodně ne licenčně koupená. Jinak známej má Lifana a ten taky z dálky vypadá jako virážka, ale jen co mi řekl, co už na ní opravoval, že se pomalu bojí jet dál od baráku, tak jen potvrdil můj názor, že čínskou motorku ani za zlatý prase. Rozhodně za ty peníze je lepší ojetý originál, než nějaká nepovedená kopie. lol
je to pravda.v techničáku je 22.3kW/8000min-1
Co furt kecáte o "kopii" Viraga? Nedělejte pomluvy tam, kde nejsou. Darker JE Virago. Prostě to od Yamahy koupila čínská fabrika stejně jako kdysi Daewoo koupilo komplet Opela/chevroleta Kadetta/LeMans.
:zvracející smajlík:
tak trochu kýč
než sem koupil 1100 Virážku čuměl sem po všem včetně choppers od Yuki, ale než novej Yuki je lepší sebestarší Yamaha :))
autor by ty chyby moh opravit, nechápu že na tak docela propracovaném serveru můžu viset takový blbiny.
Pouze mohu podepsat to, co napsal Meade...a pozdravit všechny ty "znalce" nejen čínskejch motorek
20 koní je blbost, má to cca 20-22 kW
Je to kopie Viraga 535.Šikmouši si řekli že už se nevyrábí a že to byl ůspěšný model,tak to opajcnem dáme to za málo a bude kšeft.Jako všechno od nich.Hezký na pohled,ale kvalita? Brrrrrrrrrrr
Ten článek je fakt kvalita. Darker 250 má 13 kW a ne 13 koní (trošku rozdíl), další údaje nemám čas a chuť kontrolovat, ale předpokládám, že si autor plete jednotky dost normálně.
Svezl jsem se na několika čínách a jednu i stále ještě doma mám. Zjistil jsem obrovské rozdíly mezi "číňany" (asi jako mezi evropany - např. Jawa a BMW). Proto bych rád věděl, kam mám Darker 400 zařadit (od totálního šuntu po velmi výhodnou koupi).
Darker 250 proslul spoustou malých chybiček a závadiček, které sice neohrožovaly přímo bezpečnost, ale značně otravovaly život a jejich vychytání trvalo dost dlouho. Pokud bude Darker 400 stejný, tak to není moc dobré. Ale ono ani není jasné, zda je ze stejné čínské továrny, jako ta 250.
A o tomhle by měl být test - ne o opisování firemních údajů (a navíc s chybama)
CO mě nejvíc zaráží je 20 koní pro 400ccm.To je fakt trpný.Někde jsem četl že má mít 20 kW - tak to by šlo ří kám si,ale tohle.Důvod je asi jasnej.Starej motor kterej už není schopnej plnit normy,Takže ho uškrtěj tak že to vyhovuje.Fakt je že je lepší jít asi do staršího 535.Nadruhou stranu je vidět že se snažej a co je víc jak 250tka to se cení.Ale tak nějak to pořád jěště není ono.
To bych nekoupil ani pro tchýni
no tak radši si za devadesát pořídit ojetý virago vypadá to skoro stejne (virago líp a myslím si že na yamahu by byl větší spoleh..teď sem potkal cestou z jihlavy jakousi čínskou napodobeninu choppera-no na sto metrů to vypadalo uplne super fakt samej chrom dva kotouče ve předu..přijelo to blíž vrzalo to jak starej žebřiňák oloupanej chrom na vyfucích orezlý no k zblití.. fakt nevím jestli to za ty prachy stojí...
Nevím kdo psal onen článek, ale asi moc motorkám nerozumí neboť tam má spoustu nepřesností a spíš to vypadá jako reklamní blábol. Např. jen ta 250 vypadá jako věrná kopie 535, mimo kardanu a rozhodně nemá na nádrži tachometr. 400 je trochu jiná.
není 22Nm na 400 trochu málo? ty koně dokážu pochopit u choppera ale s těma Nm to je děs...to nemůže vůbec táhnout, vždyť třeba MZ 250 má podobně koní ale větší krouťák při menších otáčkách. Vždyť třeba i jawa 350 má o 10Nm víc. Do toho bych fakt nešel.
YUKI pro me neni motorka ale postrach
Dvakrát jsem měl možnost si takového číňana půjčit. Po prvních metrech jízdy musí každý soudný člověk pochopit, že tudy cesta nevede. V tomto světle jsou devadesát tisícovek opravdu velké peníze.
Jasne je to kazdyho vec a je dobre ze je tu dalsi konkurence. Ale kdybych se mel rozhodnout pro čopříka za 90tis tak bych radsi shanel starsiho Shadowa,Virago atd. Verim ze bych si usetril spoustu problemu. Cinskou produkci zkratka nemam v oblibe...Ale kazdymu co jeho jest pozlatko to ma hezky to je fakt
virago hadr.
mate tam preklep chooper (v clanku)
400 vypadá dobře, a ten kardan vede. ikdyž je to yuki pro někoho na pohodlné cestovaní do práce nebo po mněstě a možná i dál je to super počin, a cena je přiznívá.
Tak pred 2 roky si známej koupil YUKI 125, hrůza na 2 kolech to je přesný. Pořád se něco kazilo-prodal absolutne nespokojen. Ted v pátek si jinej známej koupil 4OOku YUKI Darker. Kvalita zpracovani asi jako u minibiku z činy za 3000,- Vůle plynu skoro tak 1 cm možná i víc a jeste k tomu je neskutecne dlouhá draha plynu. Nebudu se dál rozepisovat, ale za ty prachy se dá opravdu koupit mnohem lepsi ojetina, než nova Yukina...
tak to 4kilo vypadá krutě
Já bych to zas tak nehrotil, kopie Viraga v objemu 250-400ccm je dobrý počin.. 20k na bubláka v objemu 400ccm stačí, nebotam chcete mít třeba 80k? hlavně už prosímvás přestaňtě házet všechny Yukiny do jedoho pytle, nechci tu vychvalovat tyto stroje že jsou super a bez chyby apod. to zas né, ale musíte si už konenčně uvědomit, že Yuki je jen obchodní název, a dováží motocykly cca od 5-7mi čínských výrobců různé kvality! Jako krásný příklad může být Yuki TR 200 s motorem ze Suzuki DR200SE. Naprosto perfektně udělaný čínský endurko, kvalita uplně někde jinde než jiný slátaniny z číny.. Respektive, najdětě si jednotlivý výrobce modelů Yuki, jejich reference a uvidíte sami o co jde. Není Yuki jako Yuki, a celkově je to velká chyba že oni vůbec dovážejí velmi špatný stroje z číny a na druho stranu i povedený stroje z číny a mixujou to pod jeden název YUKI, pak se nemůžou ničemu divit... Prostě jednoduše řečeno, Kdyby se Yuki Darker 400 nejmenovala Yuki Darker, měla by lepší ohlas