husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
halentech (175) napsal 12.11.2018 v 13:55

Slávek-TDM> už to ví, akorát se jí nelíbí tvarem. Bude to buď AJP PR7, KTM 690 nebo Husqvarna 701. Prostě to chce lehké expediční enduro

Left (30) napsal 10.11.2018 v 00:05

Tak se mi líbila a líbí a takové zklamání. Řekl bych vrátit výrobci k přepracování - dát WP 48 plně stavitelný podvozek 25mm zdvihu, upravit motor a posunout dolů, vrátit z konceptu hliníkové části rámu, dopředu jednokotouč s lepším brzdičem ,nádrž na 23L natáhnout dolů a vyrobit z AL jak slibovali, .. ...
Zapomněl jsem něco? Takže další nízkonákladovka .No třeba se po kritice v Yamaze chytí za nos a postaví časem ještě dražší "Rallye" verzi, když ale vidím že potřebovali 5 let na stavbu tohohle, dost pochybuji. Jinak v čem je Yamaha lepší než Tiger 800? Horší podvozek, zdvihy, výkon, světlost jen +3cm, nádrž menší o 3L, snad jen hmotnost, která dle všeho bude jen o 10-15 kg nižší, tak snad jen nižší cena?

Slávek-TDM (129) napsal 09.11.2018 v 21:13

halentech> takze bude to AJP? A uz to vi zena?

halentech (175) napsal 09.11.2018 v 17:21

No ve světle dalších objevujících se parametrů, Yamaha vlastně udělala Transalpa 1993 No nevím... fakt jsem zklamaný. Asi to je tím, že jsem očekával opravdické dvouválcové expediční enduro a ne MT07 s enduro kolama

jaro27 (78) napsal 09.11.2018 v 08:43-1+2

//motosvet.cz/novinky/511-yamaha-tenere-700-zazrak-ktery-se-nekonal.html

stm01 (8) napsal 08.11.2018 v 23:58

Zeptám se redakce. Nový vylepšený N-Max od Yamahy nebyl představen? Z jara si chci pořídit N-max nebo X-max 125.

VIZI (1419) napsal 08.11.2018 v 20:53

Buďto R1 na zabití nebo off road ala SUV děkuji nechci
Byl jsem v Yamaze, a když jsem viděl jak je to udělaný, všechno samej plastík, vsechno se to na té motorce chvěje. No je to šité horkou jehlou, za co nejméně vyrobit a za co nejvíce prodat. Bohužel zlom přišel s MT07 kdy Yamaha zjistila, že kupujícím stačí pár svařených trubek do toho 2val a dáme tam 159tis a 50tis je doma

JohnyLuka (35) napsal 07.11.2018 v 14:20

Vzhledove me teda fakt bere,vypada skvele,suchou vahu ma myslim kolem 185 co jsem nekde cetl,coz si myslim ze neni spatny,po prvnim projetim bahna to muze byt vsem mistnim chytrakum jedno,co ale nechapu je nemoznost nastaveni tlumi u cestovniho endura ktere ma byt zamerene spise na teren,stejne tak ty zdvihy s vetla vejska nic moc

Pedl (178) napsal 07.11.2018 v 13:46-1+1

Není špatná, v podstatě taková modernější verze Transalpa, konečně výkon V-stromu Kdo ale bude chtít pokročit o dva levely výš, tak vybere něco jiného. Pár let staré gs asi vyjde líp.

zmulin (371) napsal 07.11.2018 v 12:04+1

Tenerka dobrá a i se mi líbí Já v tom vidim živej cesťáček pro jednoho se slušnejma terénníma schopnostma,kterej by i díky relativně "tupý" technice mohl něco vydržet.
V KTM museli určitě slavit ,když Yamaha představila o cca 10kg lehčí a skoro o 100tisíc levnější motorku ve stejný třídě...
Na ostřejší OFF je tu např. to AJP,nebo si do toho Rumunska vzít rovnou lehký na podvalu a užít si to až na místě.To ale nebyla cílovka..

Cormac (39) napsal 07.11.2018 v 00:33

Tenere se mi líbí, jen ty zdvihy mohli bejt aspoň 250, když už to chtěli posunout víc do sportovna. Na druhou stranu, pokud to bude zal rozumný peníze +-260 tak svou práci udělá. Oproti předposlední tenere 660 je to posun. Pro někoho vpřed, pro někoho vzad, stejně to pak bude o jezdci a hlavně o gumách. Nazuješ drapáky a v terénu se svezeš "na všem", ale pak jde univerzálnost do háje. Zázrak sem nečekal.

halentech (175) napsal 06.11.2018 v 21:27

@ThomasDRZ
ABS je do terénu nahovno a sorry, TA600 má kola 21 / 17 a rozdíl v 30 letech ve vývoji motorky je v tom, že na T7 je hnusnej velkej lcd displej, kterej ukazuje jenom otáčky a kilometry (proč je tak velkej, když tam nic není jinýho není???) akorát k rozflákání, vysoko posazenej motor, nesmyslně udělanou nádrž... Podvozek bude asi lepší než na TA600. Otázkou je délka kyvky a úhel řízení, jestli to bude stabilní v terénu. Chtěl bych nějako náhradu za TA600, ale T7 to předpokládám nebude. To už si rovnou můžu pořídít F800GS. Teď jsem měl půjčenou AJP PR7 a takhle nějak si představuju evoluci v motorkách za 30 let a ne to co předvedla Yamaha. 2 roky hype okolo T7 a nakonec ukáží tohle.

Slávek-TDM (129) napsal 06.11.2018 v 21:10-2+1

Tech 205kg nebude plne natankovana, po zvazeni s plnou nadrzi tipuju spis nekde mezi 210 a 215kg. Prestoze jsem byl zezacatku spis zklamany, tesim se na predvadecku. Ikdyz si myslim, ze ty promovidea byly toceny na uplne jinym podvozku.

vilemx (228) napsal 06.11.2018 v 20:17

Toho starého Tranďáka jsem uvedl pro srovnání i proto, že byl tehdy zacílen na stejnou sortu lidí, jako dnes T7. Tedy cestování, sem tam výlet do terénu i těžšího, hezky v klídku, žádný sport nebo závody. Bez úpravy produkčního podvozku 210/200 mm nová T7 těžko bude moc dlouhodobě předvádět to, co je na těch všech sestříhaných promo videích. Stejně jako tehdy TA. Jasně, motorka asi bude s jízdními vlastnostmi o generaci, spíš dvě jinde. Byla by ostuda Yamahy, kdyby ne

ThomasDRZ (10) napsal 06.11.2018 v 19:43

halentech - Má TA600 kola 21 a 18, má ABS, má brzdové kotouče takových rozměrů, plní Euro kvůli váze výfukových komponentů? Takže až bude tak bude a budeme moci rozumbradovat dositosti. Zatím je to slabý, těžký a do terénu nepoužitelný.

Tech (43) napsal 06.11.2018 v 19:19

Jenže ten 30ti letý TA má motor o 20cm níž.

martinmt (0) napsal 06.11.2018 v 19:14

Jako že terenní motorky nevyhledávám, tak tenerka je podle mne nádherná. Moc se mi líbí r125 a hlavně r3. U nikkenu podle mého názoru není dobře, že neumí stát sám, prostě jen sesednout a jít...

Vlnič (199) napsal 06.11.2018 v 18:35

halentech: nic proti, ale na nové T7 zatím nikdo z nás nejel, zato spousta z nás ví jak jezdí TA600 a myslím, že to bude skok o světelný rok. (tzn. velký)

SLAY (808) napsal 06.11.2018 v 17:34+1

Tak sedmikilo Ténéré nadherná motorka mít na věk chtěl bych právě tuhle motorku a barvu bych rozhodně neřešil pokud bude někde možnost nějaký předváděčky nenechám si to ujít za tohle má jamajka .XSR tak nějak zapadá do dnešní doby RETRO táhne stále víc ale nevidím na tom nic špatnýtho

halentech (175) napsal 06.11.2018 v 17:14

No, na to jak jsem se na ní tešil, tak osobně zklamání. Oproti Transalpu 600, což je koncepcí 30 let stará motorka, tak nová Tenéré má stejnou váhu? Nejlepší se bude na ni projet, ale v zázraky moc nevěřím...

grampax (0) napsal 06.11.2018 v 15:41

Jenom překlad z adv ohledně KTM 790 Adventure

Duke 790:

DRY hmotnost 169 kg
WET hmotnost 189 kg
(14 litrů paliva).

Takže suchá hmotnost je bez baterie a oleje. Rozdíl je 20kg. 14L paliva je 10,5kg. Baterie a všechny oleje jsou 9,5 kg.

Je-li model 790ADV podobný, udává následující hmotnost za mokra:

- 189 kg hmotnosti suchého kola
- 9,5 kg oleje a baterie
- 15 kg paliva (1 litr je zhruba 0,75 kg)

AKTUÁLNÍ mokrá hmotnost:
213,5 kg. Nebo pro Američany 470,6 libry.

Nemůže pomoci, ale cítit se zklamán. Masivní zvýšení o 24,5 kg oproti vévodu 790. Zatímco T7 'pouze' získal 9 kg na Tracer 700.

213,5 kg je podobný starému modelu F800 ... není příliš velký pokrok! :). Ale podle vzhledu to KTM myslel, že tento motocykl ve všech detailech ..

maraton (180) napsal 06.11.2018 v 15:35

Nová Tenere 700 asi bude o něco lepší motorka než Jawa 660 Sportard, protože ta má vpředu čočky jenom tři.
Ale vážně, líbí se mi, moc, modrá i ta červená.
V terénu jsem toho zatím najel opravdu málo, mnohem víc po silnicích a cestách, takže na rozdíl od mnoha zdejších přispěvatelů se mi líbí i ta XSR 700 v novém lakování, byť s původní XT 500 toho má společného asi stejně jako hipster s dřevorubcem – vousy a kostkovanou košili.

Honza-K (830) napsal 06.11.2018 v 13:50

Tenerka vypadá super, asi i bude fungovat, ale na to, jaký tomu udělali promo, mi přijde dodání na podzim 2019 jako ne úplně šťastný tah...

vennyk (0) napsal 06.11.2018 v 13:25

T 700 konečně motorka kterou bych bral bez jakékoliv úpravy,ještě jsem zvědav na cenovku

Kome (64) napsal 06.11.2018 v 12:34

No T7 moc krásy ve finále nepobrala a světlomet vypadá jak z Tenere 250, sedlo je nejaky tenky. No uvidíme na živo za rok. Třeba to bude OK.

vilemx (228) napsal 06.11.2018 v 12:16

Včera asi byl u Hondy i KTM docela divoký radostný večírek

Ale jako motorka vypadá drsňácky, to se musí uznat, skoro jako závodní speciál
Co na tom, že je těžká jako dvacetiletý Transalp, zdvihy má dokonce o celý 1 cm vyšší, alespoň že těch 25 koní navrch přidali

ThomasDRZ (10) napsal 06.11.2018 v 11:50

Uvedení do prodeje v roce 2021 platí pro Ameriku - výroba má probíhat v Japonsku. Pro Evropu je termín druhá půlka 2019 a výroba je asi jinde než v Japonsku.

MAXIM28 (-5) napsal 06.11.2018 v 11:33

Taky si myslim že to neni ještě uplná finální podoba,minimálně přidají madlo pro spolujezdce a myslim že vymění předni světlo...

Sete (36) napsal 06.11.2018 v 11:22

Když se dívám na foto č.5, tak se nemůžu zbavit dojmu, že je maska Tenerky připravena na přítomnost jednoho klasického světla místo těch čoček. Že by se chystala i levnější "základní" verze???

Tommy911 (16) napsal 06.11.2018 v 11:20

Slávek-TDM: tu pisu ze Tenere ma prist az v roku 2021
https://www.yamahamotorsports.com/adventure-touring

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist