husqvarna_svartpilen_801_2




Yamaha připravuje MT-07 Tenere

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
8547854 (0) napsal 04.10.2017 v 17:55

tak snad to stihnou a nepostihne je pak následně zemětřesení jak u Hondy, držím palce. Já u své AT zůstanu. Než ji stihnou dodat, bude asi všude asfalt (mimo Ukrajiny) a tam si raději zajedu s čistokrevcem.

Niq2 (2) napsal 18.08.2017 v 21:49

Tak už je tu termín oficiálneho predstavenia
6.9.2017

Odkaz:
//www.moto1pro.com/actualidad/la-yamaha-xt700z-tenere-2018-se-desvelara-en-septiembre

Rpg7 (1) napsal 04.08.2017 v 11:09

Oproti XT 660 Z, jsem zvědavý na ten motor a věřím, že bude super. Pokud by byla cena max. o 50000kč vyšší než nové XTZ, jdu do ní

Niq2 (2) napsal 03.08.2017 v 21:52

Brat sa jej už nemôže dočkať, na versysom ohrňuje nosom a dúfa, že nová Tenerka bude tak dobrá, ako sa očakáva

//www.moto.it/news/nuova-yamaha-tenere-700-2018-il-concept-t7-e-realta-prime-foto.html

bulldogbiker (-3) napsal 22.10.2016 v 23:27+1

Chtěl jsem koupit Tracer 700 ale ted čekám na Tenere

LiborZ (2) napsal 26.04.2016 v 20:18

Ta dírka do výfuku je přímo brutální





Jinak za mě

Left (30) napsal 24.04.2016 v 22:05

Čtu tady chystaný dvouvál od KTM?To zní moc zajímavě. A nyní konečně i někdo další z Japonska po Hondě pochopil, že ti Evropané opravdu jedou i s motorkou nad 1 válec a 450ccm mimo asfalt a dál než na vyjížďku za město. Skoro se bojím uvěřit, že i ve víc jak 10 let zcela opomíjené kategorii cestovních endur, hodných toho jména, by se konečně zablýsklo na lepší časy? Jsem moc zvědav, jestli to bude něco jiného jak oblíbené : svody pod motor, na totéž místo pixli olej filtru, 19" a 17" kola a nestavitelný podvozek a obrovský katalyzátor jako bonus? Budu doufat, snad se dočkáme příjemného překvapení

bulldogbiker (-3) napsal 24.04.2016 v 11:36

Bude to určitě dobrý stroj

pacizek (10) napsal 17.04.2016 v 17:41+1

Přesně tak, jestli to bude na drátech s 21 ve předu za podobnou cenu jako xsr 700 bude to pecka. Přesně taková motorka tady chybí a malé GS stojí 320 tis.

zmulin (371) napsal 16.04.2016 v 15:58

Tyjo to by mohlo bejt dobrý a světlá vejška mi zas tak malá nepřijde.Těžkej terén s kuframa stejně nikdo nejezdí

Martic (13) napsal 15.04.2016 v 22:30+1

Přidávám se k té hrstce lidí, kteří radostí až tak neskáčou. Novinku rozhodně neodsuzuji, ale koncepce současné Tenerky mi je sympatičtější.

vikik (1) napsal 15.04.2016 v 17:52

Tak za tohle si Yamaha zaslouží jedno velké + . 660 Ténéré se mi vždycky líbila , ale jednobuch mi na silniční cestování moc nevoněl.
Pokud výsledná motorka zachová vzhled současné Ténérky bude to s dvouválcovým motorem super. Spousta pozérů na silničních endurech , kteří tráví 99% času na asfaltkách takový bajk přivítá. A já jako jeden z nich se moc těším. Podobně se podle mě trefila Honda s novou Afrikou a 700ccm model od Yamahy bude mít úspěch taky.

NXram (68) napsal 15.04.2016 v 11:14

Možná se konečně chlapci zamysleli nad tím, že lidem schází klasická jednoduchá endura na drátech s 21 vepředu. Upřímně nová Afrika je bomba a moto s nižším obsahem se logicky nabízí . Myslím, že to dotáhnou

joel6 (25) napsal 15.04.2016 v 09:45

Jízda lehkým terénem na čtvrt plynu? To je dobra specifikace pro enduro. Timhle stylem můžu dojet k rybníku I na R1. Doufám, že to kluci od yamahy dotáhnou tak, že to bude víc enduro než funbike, jak se odporně dnes endura nazývají.

vonRammstein (67) napsal 14.04.2016 v 22:06

Soccer: Japončík na Yamaze?? Naprosto vyloučeno! Testovací jezdce berou výhradně z Evropy. Ti totiž dokážou tu motorku zvedout, pokud ji položí. Málokterej Japonec uzvedne čtyřnásobek svý váhy

SuperSic58 (1307) napsal 14.04.2016 v 20:37

Na rozmlácený český silnice to bude ideální bajk. Motor z MT07 je pecka, to se nedá s jednobuchem XTZ vubec srovnávat..

Rossík_46 (5) napsal 14.04.2016 v 16:40+2

Mám takovej pocit že už to nebude takovej univerzal jako jednobuch ale bude spíš více na silnici

soccer (480) napsal 14.04.2016 v 16:09

No tak vida, Supertenerka dostane potomka, pěkně

Boro78 (51) napsal 14.04.2016 v 15:47+1

Konecne hezký koncept co i pojede! 75 koní stačí ... Tech 48HP co mněla tenerka 660 nic moc, jinak bych ji koupil, protoze je nejhezci :) ...

The_Pacient (3) napsal 14.04.2016 v 12:50

Tak to vypadá dobře . Po tenere koukam už delší dobu, ale s tímhle motorem a konečně s upsdownama ve předu to bude co se vzhledu a cestování týče, za mě, to pravý. Snad bude i za rozumnou cenu

Tech (43) napsal 14.04.2016 v 12:42

Ano malé ADV od KTM bude asi hoodně zajímavý stroj. Ten motor vypadá proti Yamaze poloviční, musíš brát že Duke je malinká motorka.

Jinak nevím co má společného olejové vana s emisemi. Co takhle použít suchou skříň jako Afrika ?

seikos (975) napsal 14.04.2016 v 11:55

Je fakt že ten olejový management co je dole je brutálně veliký. Na druhou stranu pokud chtějí zákazníci delší servisní intervaly a motorky se dnes dělají aby i v budoucnu vyhověly Euro5, tak to prostě asi jinak nejde. Ono se stačí podívat i na KTM jak je vysoký připravovaný 800ccm dvouválec. Nemyslím si že by to dělali tak z plezíru - stavět vysoké motory které přinášejí mnoho komplikací.



A že by snad KTM kolem toho nepostavila malý Adventure? Tak to určitě postaví.

Tech (43) napsal 14.04.2016 v 11:32

bledemon: Aha, tak je trochu níž, ale stejně je ten motor hrozně vysoký.

bledemon (126) napsal 14.04.2016 v 11:29

mt-07 váží stejně jako xt660r cca 170kg bez paliva. Tenere660 nabrala 20kg plastů+kovů, snad to teď bude míň. A výšku sedla snad tak nepřeženou.

Tech: máš pravdu, je to silniční motor, ale co teď koukam na fotku, tak kliku to naštěstí nemá pod tim víčkem ale níž a svody se krásně vejdou vedle vany. Pak se urazí na kamenu oboje

Frankie (724) napsal 14.04.2016 v 11:15+4

KONEČNĚ !!! Podvozek z XT660Z s motorem z MT-07 = splněný sen

Konečně nějaká konkurence pro BMW F800GS a Triumph Tiger 800 XC, navíc z Japonska. Něco co nebude vibrující líná mrcha jako XT660Z a zároveň žádný mastodont jako XTZ1200 a ostatně všechny nadlitrové obludy.

Snad to neošidí na podvozku a nezabijou vysokou hmotností. Držím palce, Yamaho !

Tech (43) napsal 14.04.2016 v 10:36+1

Je to divně postavený. Svody se motaj nějak pod motorem a vana je moc hluboká, takže aby to mělo nějakou světlost jezdec má hlavu motoru v úrovní břicha. Podívejte se kde je hřídel spojky a kliky a kde je kryt pod motorem. Trochu to připomíná Tiger 800, ten má podobný problém. Snad to je jen prototyp.

Afrika má motor postavený přímo pro sebe a je to znát.

ElFidel (4) napsal 14.04.2016 v 09:49+1

Prej kladivo na Afriku...

Kome (64) napsal 14.04.2016 v 09:41

Samotná mt-07 vazi snad 180kg a tenerka asi lehci nebude.

deluxa (347) napsal 14.04.2016 v 09:11+2

hmm to je naivne si mysliet ze to bude vazit pod 200kg. Som zvedavy z coho si mam vybrat ked chcem jednovalcove jednoduche lahke cestovne endurko. Uz nie je prakticky z coho vyberat to je smutne...

FranaD (25) napsal 14.04.2016 v 08:20

Měřím 196cm, vážím 96 kg a zrovna vybírám něco na silnicovo - šotolinové cestování... a tahle, pokud bude "velká" s výkonem vyšším než malá Terka, s minimem elektroniky, by byla fakt PECKA...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist