Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
tak snad to stihnou a nepostihne je pak následně zemětřesení jak u Hondy, držím palce. Já u své AT zůstanu. Než ji stihnou dodat, bude asi všude asfalt (mimo Ukrajiny) a tam si raději zajedu s čistokrevcem.
Čtu tady chystaný dvouvál od KTM?To zní moc zajímavě. A nyní konečně i někdo další z Japonska po Hondě pochopil, že ti Evropané opravdu jedou i s motorkou nad 1 válec a 450ccm mimo asfalt a dál než na vyjížďku za město. Skoro se bojím uvěřit, že i ve víc jak 10 let zcela opomíjené kategorii cestovních endur, hodných toho jména, by se konečně zablýsklo na lepší časy? Jsem moc zvědav, jestli to bude něco jiného jak oblíbené : svody pod motor, na totéž místo pixli olej filtru, 19" a 17" kola a nestavitelný podvozek a obrovský katalyzátor jako bonus? Budu doufat, snad se dočkáme příjemného překvapení
Přesně tak, jestli to bude na drátech s 21 ve předu za podobnou cenu jako xsr 700 bude to pecka. Přesně taková motorka tady chybí a malé GS stojí 320 tis.
Tak za tohle si Yamaha zaslouží jedno velké + . 660 Ténéré se mi vždycky líbila , ale jednobuch mi na silniční cestování moc nevoněl.
Pokud výsledná motorka zachová vzhled současné Ténérky bude to s dvouválcovým motorem super. Spousta pozérů na silničních endurech , kteří tráví 99% času na asfaltkách takový bajk přivítá. A já jako jeden z nich se moc těším. Podobně se podle mě trefila Honda s novou Afrikou a 700ccm model od Yamahy bude mít úspěch taky.
Možná se konečně chlapci zamysleli nad tím, že lidem schází klasická jednoduchá endura na drátech s 21 vepředu. Upřímně nová Afrika je bomba a moto s nižším obsahem se logicky nabízí . Myslím, že to dotáhnou
Jízda lehkým terénem na čtvrt plynu? To je dobra specifikace pro enduro. Timhle stylem můžu dojet k rybníku I na R1. Doufám, že to kluci od yamahy dotáhnou tak, že to bude víc enduro než funbike, jak se odporně dnes endura nazývají.
Soccer: Japončík na Yamaze?? Naprosto vyloučeno! Testovací jezdce berou výhradně z Evropy. Ti totiž dokážou tu motorku zvedout, pokud ji položí. Málokterej Japonec uzvedne čtyřnásobek svý váhy
Tak to vypadá dobře . Po tenere koukam už delší dobu, ale s tímhle motorem a konečně s upsdownama ve předu to bude co se vzhledu a cestování týče, za mě, to pravý. Snad bude i za rozumnou cenu
Je fakt že ten olejový management co je dole je brutálně veliký. Na druhou stranu pokud chtějí zákazníci delší servisní intervaly a motorky se dnes dělají aby i v budoucnu vyhověly Euro5, tak to prostě asi jinak nejde. Ono se stačí podívat i na KTM jak je vysoký připravovaný 800ccm dvouválec. Nemyslím si že by to dělali tak z plezíru - stavět vysoké motory které přinášejí mnoho komplikací.
A že by snad KTM kolem toho nepostavila malý Adventure? Tak to určitě postaví.
mt-07 váží stejně jako xt660r cca 170kg bez paliva. Tenere660 nabrala 20kg plastů+kovů, snad to teď bude míň. A výšku sedla snad tak nepřeženou.
Tech: máš pravdu, je to silniční motor, ale co teď koukam na fotku, tak kliku to naštěstí nemá pod tim víčkem ale níž a svody se krásně vejdou vedle vany. Pak se urazí na kamenu oboje
KONEČNĚ !!! Podvozek z XT660Z s motorem z MT-07 = splněný sen
Konečně nějaká konkurence pro BMW F800GS a Triumph Tiger 800 XC, navíc z Japonska. Něco co nebude vibrující líná mrcha jako XT660Z a zároveň žádný mastodont jako XTZ1200 a ostatně všechny nadlitrové obludy.
Snad to neošidí na podvozku a nezabijou vysokou hmotností. Držím palce, Yamaho !
Je to divně postavený. Svody se motaj nějak pod motorem a vana je moc hluboká, takže aby to mělo nějakou světlost jezdec má hlavu motoru v úrovní břicha. Podívejte se kde je hřídel spojky a kliky a kde je kryt pod motorem. Trochu to připomíná Tiger 800, ten má podobný problém. Snad to je jen prototyp.
Afrika má motor postavený přímo pro sebe a je to znát.
hmm to je naivne si mysliet ze to bude vazit pod 200kg. Som zvedavy z coho si mam vybrat ked chcem jednovalcove jednoduche lahke cestovne endurko. Uz nie je prakticky z coho vyberat to je smutne...
Měřím 196cm, vážím 96 kg a zrovna vybírám něco na silnicovo - šotolinové cestování... a tahle, pokud bude "velká" s výkonem vyšším než malá Terka, s minimem elektroniky, by byla fakt PECKA...
tak snad to stihnou a nepostihne je pak následně zemětřesení jak u Hondy, držím palce. Já u své AT zůstanu. Než ji stihnou dodat, bude asi všude asfalt (mimo Ukrajiny) a tam si raději zajedu s čistokrevcem.
Tak už je tu termín oficiálneho predstavenia
6.9.2017
Odkaz:
//www.moto1pro.com/actualidad/la-yamaha-xt700z-tenere-2018-se-desvelara-en-septiembre
Oproti XT 660 Z, jsem zvědavý na ten motor a věřím, že bude super. Pokud by byla cena max. o 50000kč vyšší než nové XTZ, jdu do ní
Brat sa jej už nemôže dočkať, na versysom ohrňuje nosom a dúfa, že nová Tenerka bude tak dobrá, ako sa očakáva
//www.moto.it/news/nuova-yamaha-tenere-700-2018-il-concept-t7-e-realta-prime-foto.html
Chtěl jsem koupit Tracer 700 ale ted čekám na Tenere
Ta dírka do výfuku je přímo brutální
Jinak za mě
Čtu tady chystaný dvouvál od KTM?To zní moc zajímavě. A nyní konečně i někdo další z Japonska po Hondě pochopil, že ti Evropané opravdu jedou i s motorkou nad 1 válec a 450ccm mimo asfalt a dál než na vyjížďku za město. Skoro se bojím uvěřit, že i ve víc jak 10 let zcela opomíjené kategorii cestovních endur, hodných toho jména, by se konečně zablýsklo na lepší časy? Jsem moc zvědav, jestli to bude něco jiného jak oblíbené : svody pod motor, na totéž místo pixli olej filtru, 19" a 17" kola a nestavitelný podvozek a obrovský katalyzátor jako bonus? Budu doufat, snad se dočkáme příjemného překvapení
Bude to určitě dobrý stroj
Přesně tak, jestli to bude na drátech s 21 ve předu za podobnou cenu jako xsr 700 bude to pecka. Přesně taková motorka tady chybí a malé GS stojí 320 tis.
Tyjo to by mohlo bejt dobrý a světlá vejška mi zas tak malá nepřijde.Těžkej terén s kuframa stejně nikdo nejezdí
Přidávám se k té hrstce lidí, kteří radostí až tak neskáčou. Novinku rozhodně neodsuzuji, ale koncepce současné Tenerky mi je sympatičtější.
Tak za tohle si Yamaha zaslouží jedno velké + . 660 Ténéré se mi vždycky líbila , ale jednobuch mi na silniční cestování moc nevoněl.
Pokud výsledná motorka zachová vzhled současné Ténérky bude to s dvouválcovým motorem super. Spousta pozérů na silničních endurech , kteří tráví 99% času na asfaltkách takový bajk přivítá. A já jako jeden z nich se moc těším. Podobně se podle mě trefila Honda s novou Afrikou a 700ccm model od Yamahy bude mít úspěch taky.
Možná se konečně chlapci zamysleli nad tím, že lidem schází klasická jednoduchá endura na drátech s 21 vepředu. Upřímně nová Afrika je bomba a moto s nižším obsahem se logicky nabízí . Myslím, že to dotáhnou
Jízda lehkým terénem na čtvrt plynu? To je dobra specifikace pro enduro. Timhle stylem můžu dojet k rybníku I na R1. Doufám, že to kluci od yamahy dotáhnou tak, že to bude víc enduro než funbike, jak se odporně dnes endura nazývají.
Soccer: Japončík na Yamaze?? Naprosto vyloučeno! Testovací jezdce berou výhradně z Evropy. Ti totiž dokážou tu motorku zvedout, pokud ji položí. Málokterej Japonec uzvedne čtyřnásobek svý váhy
Na rozmlácený český silnice to bude ideální bajk. Motor z MT07 je pecka, to se nedá s jednobuchem XTZ vubec srovnávat..
Mám takovej pocit že už to nebude takovej univerzal jako jednobuch ale bude spíš více na silnici
No tak vida, Supertenerka dostane potomka, pěkně
Konecne hezký koncept co i pojede! 75 koní stačí ... Tech 48HP co mněla tenerka 660 nic moc, jinak bych ji koupil, protoze je nejhezci :) ...
Tak to vypadá dobře . Po tenere koukam už delší dobu, ale s tímhle motorem a konečně s upsdownama ve předu to bude co se vzhledu a cestování týče, za mě, to pravý. Snad bude i za rozumnou cenu
Ano malé ADV od KTM bude asi hoodně zajímavý stroj. Ten motor vypadá proti Yamaze poloviční, musíš brát že Duke je malinká motorka.
Jinak nevím co má společného olejové vana s emisemi. Co takhle použít suchou skříň jako Afrika ?
Je fakt že ten olejový management co je dole je brutálně veliký. Na druhou stranu pokud chtějí zákazníci delší servisní intervaly a motorky se dnes dělají aby i v budoucnu vyhověly Euro5, tak to prostě asi jinak nejde. Ono se stačí podívat i na KTM jak je vysoký připravovaný 800ccm dvouválec. Nemyslím si že by to dělali tak z plezíru - stavět vysoké motory které přinášejí mnoho komplikací.
A že by snad KTM kolem toho nepostavila malý Adventure? Tak to určitě postaví.
bledemon: Aha, tak je trochu níž, ale stejně je ten motor hrozně vysoký.
mt-07 váží stejně jako xt660r cca 170kg bez paliva. Tenere660 nabrala 20kg plastů+kovů, snad to teď bude míň. A výšku sedla snad tak nepřeženou.
Tech: máš pravdu, je to silniční motor, ale co teď koukam na fotku, tak kliku to naštěstí nemá pod tim víčkem ale níž a svody se krásně vejdou vedle vany. Pak se urazí na kamenu oboje
KONEČNĚ !!! Podvozek z XT660Z s motorem z MT-07 = splněný sen
Konečně nějaká konkurence pro BMW F800GS a Triumph Tiger 800 XC, navíc z Japonska. Něco co nebude vibrující líná mrcha jako XT660Z a zároveň žádný mastodont jako XTZ1200 a ostatně všechny nadlitrové obludy.
Snad to neošidí na podvozku a nezabijou vysokou hmotností. Držím palce, Yamaho !
Je to divně postavený. Svody se motaj nějak pod motorem a vana je moc hluboká, takže aby to mělo nějakou světlost jezdec má hlavu motoru v úrovní břicha. Podívejte se kde je hřídel spojky a kliky a kde je kryt pod motorem. Trochu to připomíná Tiger 800, ten má podobný problém. Snad to je jen prototyp.
Afrika má motor postavený přímo pro sebe a je to znát.
Prej kladivo na Afriku...
Samotná mt-07 vazi snad 180kg a tenerka asi lehci nebude.
hmm to je naivne si mysliet ze to bude vazit pod 200kg. Som zvedavy z coho si mam vybrat ked chcem jednovalcove jednoduche lahke cestovne endurko. Uz nie je prakticky z coho vyberat to je smutne...
Měřím 196cm, vážím 96 kg a zrovna vybírám něco na silnicovo - šotolinové cestování... a tahle, pokud bude "velká" s výkonem vyšším než malá Terka, s minimem elektroniky, by byla fakt PECKA...