globalmoto_unor




Yamaha představuje nový V MAX Carbon

Třicet let jména V MAX si zaslouží špetku něčeho exkluzivního. A tak Yamaha připravila speciální edici V MAX Carbon.

Kapitoly článku

V roce 1985 se příchodem Yamahy V Max změnil motocyklový svět. Podobný dragster jste si do té doby nemohli jen tak koupit v obchodě a vyrazit do ulic. Navíc, V Max byl tak trochu neposeda a pokud jste se na něm ještě před koupí pořádně neprojeli, mohlo se stát, že jste si dlouho nezajezdili. Zrychlení bylo o třídu výš než podvozek a tak si vybudoval svojí image bestie na dvou kolech. 
Dnešní  V Max je ale schopný pacholek a tak jeho 1 679 kubíků a 200 koní nemusí příliš budit strach. Kultovní nářadí ve stylu muscle bike je dnes postaveno na perfektním podvozku. Aby toho ale nebylo málo, zvlášť slaví-li už třicet let svého jména, přináší i porci karbonu navíc a několik tuningových doplňků.
Karbonové díly najdeme na nádrži, kde se leskne kryt nádrže. Přední i zadní blatník jsou také z lehkého černo-šedivého materiálu, stejně jako boční kryty. Aby dodal ještě víc emocí, nasadil výrobce výfukovou koncovku Akrapovič.
Dále k oslavě výročí požádal výrobce tuningovou partičku z JvB-moto, aby si vzali V Maxe do parády. Německý úpravce Jens vom Brauck však nebude jediný a v následujících měsících se objeví ještě další dva upravené stroje ve stylu Yard Built. Tento projekt dává úpravcům k dispozici už několikátý motocykl řadě, a tím si Yamaha chytře vytváří originální reklamu. Po upravovaných motocyklech je momentálně poptávka a navíc se může hodit i jako fajnová inspirace pro domácí kutily. 
Fandové V Maxe nicméně mohou z Německa očekávat nejenom moderní materiály, ale i odkaz na osmdesátá léta s pořádnou porcí svalů. Jens plánuje zveřejnit svůj výtvor během letních měsíců letošního roku.
Pro modelový rok 2015 bude základní V Max v novém matném šedivém lakování. Yamaha uvádí, že toto lakování by mohlo být jako výchozí bod pro individualisty, kteří by si svůj Yard Built s V Maxem chtěli udělat doma a po svém. A k tomu přislíbil výrobce, že základní model bude letos za výrazně nižší cenu. Nechme se překvapit, ještě v únoru se cenovku dozvíme.

Video


Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Informace o redaktorovi

Tomáš Procházka - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (5x):
Motokatalog.cz



TOPlist