globalmoto_duben_nolan




Yamaha představila čtyři novinky v čele s „nahatou R1“

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pedl (178) napsal 12.01.2016 v 22:41

Koukám, že předek té MT-10tky půjde umýt leda tak vapkou.
Janda79: Jj, 300vka má mnohem hezčí budíky

00Inferno00 (13) napsal 09.01.2016 v 15:00

Nahatá R1 je super, mě se líbí moc. Dávám palec nahoru

chfox (7) napsal 27.11.2015 v 17:45

Mně se MT-10 i XSR-900 libí, technicky jistě slušné obě, na XSR pěkný vzhled let 70-80, ten "transformer" čumák na MT-10 bych asi dal hned pryč i s plastovými zbytečnostmi dokola ale jinak to bude paráda..a proč má MT motor z R ? a není to jedno? kdyby mi stála v garáži, tak by mě to vůbec netrápilo... když jedeš, stejně si to ani neuvědomíš

Italofil (41) napsal 20.11.2015 v 00:38

Janda79 : Když už zde kopíruješ i popisek k mému motocyklu, mohl jsi také okopírovat i zbytek, kde je dále uvedeno, že jsem manželce přenechal své auto a jezdím do práce by MHD ty kolíku a zastávku máme setsakramentsky daleko. Ty neznáš mě, já neznám tebe, tak si své posudky nech pro sebe. To proč jsem na tvůj komentář vůbec reagoval je fakt, že v předchozím článku o Ducati jsem psal přesně to co ty jsi zde kritizoval. A pro příště si své osobní výlevy nech do soukromých zpráv a né na veřejné diskuse. Dále se už nevyjadřuji. S lidmi jako seš ty je to ztráta času.

Janda79 (-2) napsal 19.11.2015 v 10:46

Italofil: No tak kdybych se chtel dohadovat ja tak z cteni u tve motorky Ducati Monster 900: "Původně jsem chtěl koupit manželce na dojíždění do práce ojetého Yarise, ale znáte to...dlouhodobý tik v oku a třas v kolenou z delší pauzy od motorek dělalo svoje a nakonec po bezesných nocích plných úvah pro a proti jsem si nakonec koupil strojárnu po které jsem slintal už v roce1995."
To mi moc nesedi s tim co jsi mi napsal tu... Ale verim ze i Ty i Tve okoli ma z Ducati veeeelkyyy uzitek fakt jsi me pobavil a mimochodem nikdo nerekl ze treba zrovna ten Monster neni hezci nez nova Yamaha MT-10... ale o me EGO se nestarej kdyz uz komentujes post ktery byl adresovan obecne a ne proti tobe,... ty koliku

Janda79 (-2) napsal 19.11.2015 v 10:33

Italofil: Nazdar!

AbdulbenTom (1) napsal 18.11.2015 v 14:48+1

Hmm, trochu zklamání, i když to třeba někoho zaujme. Těšil jsem se na všestrannost nástupce FZ1 (Fazer), jedné z těch lepších motorek, které v minulosti Yamaha stvořila... A místo toho... Nefalšované pohrdání námi dřívě narozenými a konzervativně založenými Ale po pravdě - žíly mě to netrhá a budu čekat dál a zatím jezdit u konkurence nebo na nějakých starších plečkách, dokud Yamaha neopustí aktuální koncept LEGO CITY.

Italofil (41) napsal 18.11.2015 v 12:25-1+3

Janda 79 : Říct, že nekoupit si novou mašinu znamená neschopnost si na ní našetřit a že fanoušci jednoduchosti jsou pouze neschopné socky nezlob se, ale seš asi pěknej egoistický kolík! Nehodlám se tady dohadovat. Život je otázkou priorit a já osobně peníze investuji do něčeho z čeho budu mít jak já, tak i mé okolí užitek. Masírovat si ego na věcech za statisíce si opravdu nepotřebuji. Nazdar!

jurajda (43) napsal 17.11.2015 v 22:12+3

tohle je lepší ...



vencysta (78) napsal 17.11.2015 v 21:10

Nyní jsou populární cestovní endura (adventure) a YAMAHA v této kategorii na konkurenci začíná ztrácet, także by to chtělo v i v tomto segmentu nějaké novinky. Velká Tenerka zaostává motorem (já osobně si narozdíl od většiny výrobců nemyslím, že by cenduro muselo mít 130 - 150 koní) a výbavou. Ve střední kategorii 800 - 1000 ccm YAMAHA zastoupení vůbec nemá a malá Tenerka by si vylepšení taky už zasloužila. Proto jsou pro mne novinky od YAMAHY celkově zklamáním.

Hříbek (59) napsal 17.11.2015 v 20:22

MT-10 je neskutečnej paskvil a slátanina všeho možnýho o ostatních raději ani nepíšu

FicoKiller (3) napsal 17.11.2015 v 20:09

Zdravím, chcem len toľko pre tých čo nechápu prečo sa dnes u Yamahy všetko točí okolo skratky MT. Ide o to, že Yamaha v posledných asi 10 rokoch stráca na predajnosti obzvlášť u cestných (naked, touring,...) motocyklov oproti konkurencii, tak museli prísť so zmenou a s pompéznou reklamou "MARKETING" (ku ktorej prispel hlavne VIP Rossi). FZčky boli super ale nepredávali sa, tak isto staré MT. Čo sa týka MT10, ak si všimnete Yamaha kopíruje hlavne BMW pretože BMW má momentálne najlepšiu hi-tech výbavu a veľa ľuďom sa páči aj ich dizajn, takže menší plagiát nemôže uškodiť.

stráťa (104) napsal 17.11.2015 v 17:59+1

Janda79: Dejme tomu že by se mašina ve stylu MT-01 neprodávala ale proč todle pojmenovávat MT když to s ní nemá nic společnýho? Proč to není FZ-10 nebo něco podobnýho když s původním Fazerem to má nepochybně společnýho víc než s MT-čkem?
No a i litrovej nabušenej naháč by mohl vypadat jako motorka a né jako hromada plastových zbytků co někdo splácal dohromady. Po designové stránce mi pořád přijdou lepší naháče z přelomu tisíciletí než než tady ten ufo design i když nepochybuju o tom že nový mašiny líp jedou, brzdí atd...

JA-NE (767) napsal 17.11.2015 v 17:43

mne sa ta kopirka baworaka lubi.

Janda79 (-2) napsal 17.11.2015 v 13:57

Vite ona by Yamaha zvladla udelat plnohodnotneho nastupce MT-01, ale proc by to delala? Kdo by si to koupil? Stalo by to zase ranec - stylovka. Oni potrebuji prodavat biky pro masy lidi, aby vubec nejaka Yamaha za par let existovala... Ostatni take nejedou v zadnych vystrelcich... uz par let je standartem litrovej nahac, no tak ho zase ozivili...

jurajda (43) napsal 17.11.2015 v 13:51

fakt je to, že označením MT v tom udělali guláš ... pokud je to opravdu o Maximum Torque ... no tak to teda nevím ... asi jo no ... spíš než to ... je to o těch rádoby bočních ,, nasávačích vzduchu ,, ... které prochází celou tou modelovou řadou a jsou pouze estetickým prvkem převzatým z naší MT-01, kde také plní funkci pouze designovou a to rozšíření siluety bajku

Janda79 (-2) napsal 17.11.2015 v 13:37+1

Litrova masina se 165 koni ma jen display a 300ka analogovej otackomer, tohle mi hlava nebere neco logiku fakt nema obcas...

Janda79 (-2) napsal 17.11.2015 v 13:33

Chlapi, taky je to dost o zvyku, taky se porad nemuzu oprostit od toho ze motorka by mela mit vpredu kulate svetlo ... Zatim bych nad tim nelamal hul, dokud ji neuvidim nazivo. Docela me ten bike laka...

nick4242 (-46) napsal 17.11.2015 v 13:18

Janda 79 já si koupil v roce 2013 Z 1000 nové a i tak říkám je to hnus velebnosti, nakonec jsem skončil u gsxr 1000 k4 ,jak když to navrhovali učnové ,jako promin ale co ten kryt chladiče z boku ,co ta boční kapota atd. Navíc Yamaha může začít rozjet další kšeft a to klín pod motor. Jo techniku beru, ale nové motorky jsou těžší než staré, ale zas ovladatelnost to dohání ,ale už je to takový začarovaný kruh

6573 (46) napsal 17.11.2015 v 12:19+3

..ten novej trend designu mě nějak nebere
p.s.-určitě to není o tom,že bych na to moto neměl /viz."Janda 79"/,ale prostě se mi to ani trochu nelíbí-vzhledově.Nebavíme se o technice-parametry,elektronika,... .

Janda79 (-2) napsal 17.11.2015 v 12:16-3+1

Vzdycky se panove "hejteri" novych modelu zamyslete, jestli ten vas prispevek nahodou primo nebude poukazovat na vasi fin. neschopnost koupit si novou masinu za 350+ tisic Kc... kdyz na neco nemam, tak se mi to nelibi a nechci to (logicky abych si vnitrne nedelal stres), chce to byt objektivni... Dobre nektere detaily jsou jak z kosmickych lodi ze Startreku, na druhou stranu technika je super. Oproti jinym R4 nahacum to bude mit vyssi kroutak v nizkych otackach takze klidne rada MT... a to prosim jeste uvazte ze jako MT se to snad prodava jen ve stredni Evrope (co vim tak v USA a i treba v Middle east to ma oznaceni FZ-03,07,09,10..). Nazory jako ze si nekdo necha radeji starou ovalenou masinu nez by si koupil novinku plnou elektronickych pomocniku, naslapanym motorem a spickovych komponent NEBERU

dydzej (-3) napsal 17.11.2015 v 11:56

tak né na první, ale už na druhej pohled ten naháč má svoje kouzlo .. a může mít úpěch nebude-li stát úplnej baťoh většina fotek je braná zespoda takže nevynikne scifi kompaktnost





petrikmt01 (14) napsal 17.11.2015 v 11:46+1

Yamaha to posrala zámenou MT za FZ. Kľudne môže byť aj Ufo 10, nech je to pestrejšie, mňa však nové modely vôbec nechytili..., Yamaha akosi fakt začína prepadávať

SuperSic58 (1307) napsal 17.11.2015 v 11:35

no lorenzovi dali tu ošklivější motorku, ta valeho 09 je podstatně elegantnější uplně vidim ty kyselý ksichty diváků, když vyjel chorche z opony To je asi takový faux pass jako když kníže kandidoval na prezidenta

Lemur R1: propadák řady MT? Myslíš ty rekordní prodeje a fronty jak na žigulíky v 70. letech ju? jj, je to propadák

HoumrFbi (1) napsal 17.11.2015 v 11:24+1

Mam pocit ze letos udelali u vetsiny znacek poradny pruvan v designerech a nabrali nejaky levny rychlokvasky :D To co tu yamaha vyplodila na to neni vyraz

nick4242 (-46) napsal 17.11.2015 v 11:18-1+2

takže mad max není jen postiženej ,ale i slepej ,no problém je že Lorenza tam nikdo ani nechtěl)) Ještě vymejvá gel ze zadku od Marečka a sliny ze svého lofase od Maxíka

Johny89 (9) napsal 17.11.2015 v 10:52

Uvidíme na živo..ale doufal jsem, že konečně ukážou nástupce FZ 1.. Alespoň mám stále "nový" model

čzťák (17) napsal 17.11.2015 v 10:30

Mě se to nelíbí, nemůžu se vyhnout přesvědčeni, že spousta prvků kapotáže je tam úplně k ničemu, nemá žádnou funkci a ani designově to nestojí za moc... Zlatý Fazery!

bledemon (126) napsal 17.11.2015 v 10:22+1

a cesťák mt-07 tracer nikde? Že by za 14dní v paříži? Kdo nechce transformers, má možnost v té řadě XSR. Schválně jsem se kouknul na prodejnost starých mtček ve francii 2006, kdy byl trh dokonce dvojnásobný.
Z větších motorek vedl z750 (6500ks), mt modely pod 1000ks
A letos 1.místo mt-09 zatim 4000ks, 2.místo mt-07 3700ks
Tolik k úspěchu řad mt. Štvou mě s těma názvama, mt-03 320ccm stejný název jako stará 660? Navíc žádný extra krouťák to na svou třídu nemá, stejně jako mt-10.

Mad_Max (71) napsal 17.11.2015 v 10:16-1+1

Lorenzo pěkně na R1, jakožto mistr světa a felčar na retro XSR, jakožto slabší kousek

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist