globalmoto_duben_nolan




Yamaha 2012 - R1 s kontrolou trakce

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
gresini (4459) napsal 10.08.2013 v 16:49

Nejhezčí R1 je 2007-2008 bez komentáře

Frki (0) napsal 30.11.2011 v 22:55-1

Yamahy se mi doposud líbily jenom dvě, a to TZ350 v dobovém laminu, a potom krapet už zmíněná R1 04-06...teď, po shlídnutí té matně černé s černými doplňky měním trošku názor, a z 04-06 se u mě osobně stává favoritem 09-12

McSem (1) napsal 21.10.2011 v 21:28+1

fuj tivole to je hnus nejlepší asi ta r6 jinak

Berenise (-1) napsal 19.10.2011 v 22:53-1

a ja zas cerveno bielu mozem
...ale naj R1 je model 04-06

mlynec998 (-6) napsal 25.09.2011 v 15:12-1

cerveno biela je pekne hnusnaaa. cierna a biela super
nepochopim na co tam je 6 a 7 nadstaveni.aj tak je to chujovina.ked prestane byt R1 nebezpecnou,tak bude pre kazdeho,nebude zaujimava.este tam chyba prepinac URBAN a TURIST...

wario (126) napsal 24.09.2011 v 08:53

červeno bílá R1

Italofil (41) napsal 19.09.2011 v 14:30+1

Za tak škaredý, blikající a přetechnizovaný barevný krám škoda peněz

SLEEPER (1002) napsal 18.09.2011 v 19:43+1

hele to by bylo na dlouhy a hlavne zbytecny dohadovani... jezdete si svoje a klidne si dal mudrujte, jak je tc pro srace apod... mne je to vlastne jedno

Interceptor (108) napsal 18.09.2011 v 15:11

sleeper- nikdo tu netvrdí, že jezdí bokem...

Humusus (25) napsal 18.09.2011 v 10:24

Přetechnizovaný, samá elektronika, jenom víc věcí co se může vysrat. Zlatý starý časy.

SLEEPER (1002) napsal 18.09.2011 v 09:24

Yamasaki+Interceptor> rad se nekdy podivam, jak davate vyjezdy bokem

Interceptor (108) napsal 17.09.2011 v 16:33+1

Vypadá hůř a hůř, pak že se zbláznili jen u Hondy . A kontrola trakce je sice ok pro bezpečnost, jinak je to pro sráče..

Yamasaki (394) napsal 17.09.2011 v 13:19

V těch továrních barvách je dokonalá. Ale nejsem fanda elektronických berlí jako je TC a ABS. Moto by měla být hlavně o ovládání a práci se strojem, ne o oblbovácích, které sice dělají ze špatných jezdců alespoň průměrné, ale ztrácí se tam jaksi to kouzlo... Motorky začínají pomalu degenerovat, stejně jako auta a hlavně lidi kteří je řídí :(

Malus-Animus (1) napsal 17.09.2011 v 13:16

ta černá je nářez. stejně to je v píči, co se dnes už dělají za rakety

-rabbit- (22) napsal 17.09.2011 v 12:17

Kašlat na elektroniku, ale konečně ten krásný kabát. Majitelům bude co závidět.

Miraus (-1) napsal 17.09.2011 v 08:06-1

je to kráska

matyR1 (4) napsal 17.09.2011 v 00:57

KARBURÁTOROVOU otevřeš,zavřeš,vypláchneš...

matyR1 (4) napsal 17.09.2011 v 00:42

KUR-A poslední dobrý bike na tehlé planetě se snad vyrobil v letech 2005 a 2006 v Japosku v Hamamatsu a vážil suchý 168 kilo.A měl pěkně ošklivý titanový výfuk Yamaha a i ostatní výrobci to poslední dobou vzhledem motorek snad ani nemyslí vážně.Bych fakt blil...No a ta veškerá elektronika je opravdu výsměch.Člověk se té motorky přestává bát..Ještě že mám svoji starou karburátovou R1 co ukáže i 305 km/h

BlackSabbath (434) napsal 16.09.2011 v 23:11+1

Nepřipadne mi to jako nový model, ale jako hodně lehký facelift. Maska z Hvězdné pěchoty zůstala... Výkonem se nechytala už v době svého uvedení (2009), natož teď na ZX-10R nebo S1000RR. No a ty horní brýle jako stojan na tužky a na ně narychlo přilepené tlačítko výstražných blinkrů... Trošku zklamání...

S.M-A-RT (0) napsal 16.09.2011 v 22:45

Tam určitě bude možnost TC vypnout jako v autech, proto to nastavení

martasjRSV (508) napsal 16.09.2011 v 20:30

z rejžáků asi nejhezčí motorky, ale uvidíme s čím příjde ještě konkurence

technasia (1933) napsal 16.09.2011 v 15:18

kurna čekal jsem hlavně navýšení výkonu aspon o 10 koní,takhle se na rychlích okruzích moc chytat nebude.už se těšim na novou gsx-r 1000 doufám,že to bude pecka když novej fároš taky zklamal

Jedi.... (169) napsal 16.09.2011 v 14:57+1

Krásná mašina, ale ty laufy jsou jak z Číny. Proč teď musejí všechno za každou cenu oplastovat

kleiny (51) napsal 16.09.2011 v 14:52

jak je to s tou kontrolou trakce při ježdění po zadním ? ... tam musí být rychlostní rozdíly mezi předním a zadním kolem obrovské ne ?

refused (0) napsal 16.09.2011 v 13:58

Kontrola trakce = konec lítání po zadnim s R1? :D

Alen (0) napsal 16.09.2011 v 13:41

R1 Dark

Devilboy (0) napsal 16.09.2011 v 12:06-1

Otázka je kolik bude vážit... je taková furt trošku barokní :)

Dolph-cz (58) napsal 16.09.2011 v 11:29

hezká je-o tom žádná a ta kontrola trakce by mi taky nevadila

enusim2 (21) napsal 16.09.2011 v 10:46-1

nahodou me se ta R1 silene libi,jedna z nej motorek z novodobe produkce. ze zx 2010 atd bych se poblil.. GSXR a R1 maji v teto dobe nej design

Sefo (59) napsal 16.09.2011 v 10:35

takže už za pár let vůbec nebudou highsidery?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist