TMax ještě větším sportovcem
Text: Honza Zajíček | Foto: Yamaha | Zveřejněno: 15.3.2018 | Zobrazeno: 12 115x
Rodina maxiskútrů Yamaha se rozrůstá o další variantu oblíbeného TMaxe. Originálního Maxe, sportovní verzi SX a luxusně vybavenou DX doplní verze SX Sport Edition pro ty, kdo chce od skútru sportovní svezení a vzhled.
Kapitoly článku
První TMax se světu představil v roce 2001, rok 2018 znamená šestou generaci tohoto bestseleru, kterého si zamilovalo přes 250 000 jezdců napříč celou Evropou a u nás je s tímto maxiskútrem registrováno 48 motorkářů. Základem skútru je lehký hliníkový rám odpružený obrácenou vidlicí vpředu a centrálním tlumičem vzadu. Skútr pohání řadový dvouválcový motor o objemu 530 ccm disponující výkonem 33,8 kW a 53 Nm, poradit si musí s 213 pohotovostními kilogramy.
Už ve standardní verzi najdete LEDková světla, kontrolu trakce nebo třeba bezklíčové zapalování. Klíč nemusíte použít ani v případě, že chcete pod sedlo uložit dvě otevřené přilby nebo odemknout centrální stojan, který chrání skútr proti krádeži. Verze SX navíc nabízí systém D-Mode se dvěma přepínatelnými režimy motoru a třeba taky aplikaci My TMax Connect, kvalitnější sedlo a zajímavější barvy. Luxusní varianta DX zase nabízí velký elektricky nastavitelný plexi štít, vyhřívání sedla a rukojetí, ke kterým se přidává také tempomat.
Nová verze SX Sport Edition nabízí sportovním nadšencům v základu výfuk Akrapovič, nízké kouřové plexi a lehký držák registrační značky. Jak je z názvu patrné, model vychází ze SXa, takže je logicky vybaven stejně, jako výše zmíněný sourozenec. Sport Edition je navíc k dostání ve dvou speciálních barevných provedeních – v bíle, doplněné o matné černé plasty, modrá kola a loga nebo v matné černé s leskle lakovanými plasty.
Informace o redaktorovi
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.