Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pro mě je MAX naprosto fascinující srdcovka. Jako Impreza WRX STi... Nikomu neberu, jestli se mu líbí jako mně nebo třeba nelíbí. Pamatujte si: DÉLKA A KRÁSA JE RELATIVNÍ!!! (že pánové?? ) Každopádně je to nazaškatulkovatelný unikát. Mám s ním za sebou už i delší jízdy a zrovna sedlo jako problém nevidím. Nepříjemný pro mně (protože jsem trochu marod na záda) je ten hodně tvrdej podvozek. Ale MAX asi není dělanej na serpentiny a zapadnutý horský silničky s takovým tím naším specifickým asfaltem (tam jsem taky jel a trpěl jsem jak kráva... )
A proboha proč srovnáváte MAXe s MT-01?? Jen proto, že MT je skoro tak velký jako MAX (ale fakt jen skoro?) a že obojí je Yamaha?? Dyť to je pro MAXe urážka na cti Zcela jiná koncepce úplně všeho. Podobnou funkci mají jen řidítka a blinkry
V-Max je specifická motorka s vlastní kategorií.Určitě má něco do sebe,pokud se na to člověk dívá z toho správného úhlu.Pro mě,člověka s pohledem pokřiveným tendencemi k praktické stránce je to jen další "Egostroj".Ale ona si tato motorka na nic jiného taky nehraje,že ano.Dle mého rozhodně lepší cesta,než se snažit "mutovat" mezi sebou podobné kategorie jak se snaží kupříkladu KTM.
Když vidím, jaký mimozemský příšernosti se v poslední době vyrábí, mohlo to vzhledově dopadnou daleko hůř. Mě se líbí skoro víc než starý V-MAX. Asi bych jí nekoupil, ale chtěl bych se na ní projet.
Pro mě je V-max srdcovka, ale ten novej nic moc..připadá mi to jako z nějakýho komixu od Nejtyho motor samozřejmě super, ale jinak já nevím...jo a navíc ta cena...nechápu
dle mého názoru Maxík bude hlavně na parádu a až pak na ježdění. celej nadrženej jsem si na něho nasedl v Yamaze v Hustopečích a skoro jsem nevěřil jak může být sedlo tak velká, šíroká a brutálně tvrdá placka, to je velký zklamání. nakonec mi to potvrdil i personál prodejny jak je na tom V-Max s pohodlím. po zkušenostech bych tak tvrdou motorku na český silnice už nechtěl ani omylem.
Carlos MH: pokut vim, tak redaktor Motohausu ani neměl zájem ten sprint absolvovat. Teda spíš říkal že mašina je půjčená a neni pojištěná .
Jinak samozřejmě mohl jet v Publick bikách.
Jinak doporuceni pro redakci, zmente prosim ,,titulni" obrazek k tomuto tematu, je tam jakejsi cenda v helme na scootera, nemelo by tam bejt trosku vic z motorky..? Je to takove. divne?
To Muscle biker:
mě se naopak v-max moc líbí, MT-01 je někde úplně jinde a je určena pro jinou klientelu ( navíc ta MT-01 na obrázku je verze SP a ta je výrazně dražší než standard, on podvozek od Öhlinse něco stojí ). Teď si jen musím počkat na další výrazné posílení koruny - asi tak na 6 korun za euro
Orgovany: pod deset to neda kvuli omezeny maximalce. V Hoskovicich jsme ho meli, ale uz nefungovala casomira, skoda. Dobry je, ze prakticky nemusis resit spravnej start. Proste mu zatopis a pustis spojku. Lehce si hrabnul a uz upaloval. Ale v MO byl zmerenej myslim neco kolem 10.3s.
Krásná mašina, moc by se mě neovej Maxík líbil v garáži . Jen mě dost vadilo to vysoko umístěný sedlo který je taky dos široký .
Co myslíte, má novej Max šanci zajet 1/4 majle pod 9,8 ???
MT-01 z vlastnej stajne je z aspon z bočného pohladu umelecké dielo, čo sa nedá povedat o tomto novom čoproidnom draxtri. Na fotke v článku gde je MT-01 sučastne s novým V-MAXom je jasne vidiet lacné vyzerajuce detaily a dizajn, ale čo by sme chceli za 20.000 europských papierikov, že...
Suma sumárum: Motor je tam statočný ale inak tento smutný čierno-šedý V-MAX vyzerá ako do tla vyhorený a následne naleštený RAT-BIKE... :
Pro mě je MAX naprosto fascinující srdcovka. Jako Impreza WRX STi... Nikomu neberu, jestli se mu líbí jako mně nebo třeba nelíbí. Pamatujte si: DÉLKA A KRÁSA JE RELATIVNÍ!!! (že pánové?? ) Každopádně je to nazaškatulkovatelný unikát. Mám s ním za sebou už i delší jízdy a zrovna sedlo jako problém nevidím. Nepříjemný pro mně (protože jsem trochu marod na záda) je ten hodně tvrdej podvozek. Ale MAX asi není dělanej na serpentiny a zapadnutý horský silničky s takovým tím naším specifickým asfaltem (tam jsem taky jel a trpěl jsem jak kráva... )
A proboha proč srovnáváte MAXe s MT-01?? Jen proto, že MT je skoro tak velký jako MAX (ale fakt jen skoro?) a že obojí je Yamaha?? Dyť to je pro MAXe urážka na cti Zcela jiná koncepce úplně všeho. Podobnou funkci mají jen řidítka a blinkry
Kua kdybyste pridaly fotky motorky, misto fotek sebe, bo zrovna fesaci nejste .
A to je normální uplně novou nezajeto motorku dát na brzdu ?
To tam opravdu nechate tu uvodni fotku?
V-Max je specifická motorka s vlastní kategorií.Určitě má něco do sebe,pokud se na to člověk dívá z toho správného úhlu.Pro mě,člověka s pohledem pokřiveným tendencemi k praktické stránce je to jen další "Egostroj".Ale ona si tato motorka na nic jiného taky nehraje,že ano.Dle mého rozhodně lepší cesta,než se snažit "mutovat" mezi sebou podobné kategorie jak se snaží kupříkladu KTM.
Mě se líbí, ale při té ceně si ho jako ojetinu koupím tak za 10 let.:(
Pajitu66: Je to jen úvodní článek k sérii dalších testů. Připravujeme obsáhlý materiál z testování V Maxe.
Čekal jsem trošku víc z toho testování ne jen tohle krátké počtení, jinak Vmax je kapitola sama o sobě
Když vidím, jaký mimozemský příšernosti se v poslední době vyrábí, mohlo to vzhledově dopadnou daleko hůř. Mě se líbí skoro víc než starý V-MAX. Asi bych jí nekoupil, ale chtěl bych se na ní projet.
Ta vymazlená MT-01 ze ním je jiný kafe ! To je teprve krása !
Pro mě je V-max srdcovka, ale ten novej nic moc..připadá mi to jako z nějakýho komixu od Nejtyho motor samozřejmě super, ale jinak já nevím...jo a navíc ta cena...nechápu
dle mého názoru Maxík bude hlavně na parádu a až pak na ježdění. celej nadrženej jsem si na něho nasedl v Yamaze v Hustopečích a skoro jsem nevěřil jak může být sedlo tak velká, šíroká a brutálně tvrdá placka, to je velký zklamání. nakonec mi to potvrdil i personál prodejny jak je na tom V-Max s pohodlím. po zkušenostech bych tak tvrdou motorku na český silnice už nechtěl ani omylem.
Orgovany: pojistena fakt nebyla, proto s tim zavody Somik nejel. Chteli jsme ho zmerit vecer pri foceni, ale uz to kluci balili.
tenhle styl zrovna nevyznavam ale vypada celkem fajn a navic V4 ale tech stopetasedmdesat koni pod prdely, z toho jde kazdopadne respekt
ferda.66: prosimtě jaký decibely když to má udušený evokoncovky . By jsi měl slyšet ty moje decibely !!!
Carlos MH: pokut vim, tak redaktor Motohausu ani neměl zájem ten sprint absolvovat. Teda spíš říkal že mašina je půjčená a neni pojištěná .
Jinak samozřejmě mohl jet v Publick bikách.
to acALIEN: nejaky cenda v belce od skutra.. .to je trefa.
k tomu testu.:nemate nahodou k tomu zvuk?To musi byt decibely
Vmax je super
Jinak doporuceni pro redakci, zmente prosim ,,titulni" obrazek k tomuto tematu, je tam jakejsi cenda v helme na scootera, nemelo by tam bejt trosku vic z motorky..? Je to takove. divne?
jjj...je to kus nadherneho zeleza
je to neco uzasneho,a majitelum muzu jen tise zavidet,kdyz dokazou ukocirovat takovy stado
Ten starsi byl hezci co .
Nejlepsi je to reseni privodu naporoveho vzduchu v DK racingku (brzdy) trubkama z hajzlu
tohle není mašina na líbení, to je mašina k obdivování
on to totiz kus tezkyho zeleza je
Hoši mě se ale opravdu nelíbí,čistě můj názor.Připadá mi to jako kus těžkýho železa.
To Muscle biker:
mě se naopak v-max moc líbí, MT-01 je někde úplně jinde a je určena pro jinou klientelu ( navíc ta MT-01 na obrázku je verze SP a ta je výrazně dražší než standard, on podvozek od Öhlinse něco stojí ). Teď si jen musím počkat na další výrazné posílení koruny - asi tak na 6 korun za euro
Orgovany: pod deset to neda kvuli omezeny maximalce. V Hoskovicich jsme ho meli, ale uz nefungovala casomira, skoda. Dobry je, ze prakticky nemusis resit spravnej start. Proste mu zatopis a pustis spojku. Lehce si hrabnul a uz upaloval. Ale v MO byl zmerenej myslim neco kolem 10.3s.
Krásná mašina, moc by se mě neovej Maxík líbil v garáži . Jen mě dost vadilo to vysoko umístěný sedlo který je taky dos široký .
Co myslíte, má novej Max šanci zajet 1/4 majle pod 9,8 ???
Zdarec
MT-01 z vlastnej stajne je z aspon z bočného pohladu umelecké dielo, čo sa nedá povedat o tomto novom čoproidnom draxtri. Na fotke v článku gde je MT-01 sučastne s novým V-MAXom je jasne vidiet lacné vyzerajuce detaily a dizajn, ale čo by sme chceli za 20.000 europských papierikov, že...
Suma sumárum: Motor je tam statočný ale inak tento smutný čierno-šedý V-MAX vyzerá ako do tla vyhorený a následne naleštený RAT-BIKE... :
Jo, hodně pěkný..V4 v tomhle objemu musí být zážitek.