globalmoto_duben_nolan




Novinky Yamahy: YZF-R1 a R1 M, MT-09 Tracer, WR450F Rally, Tmax

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SLAY (808) napsal 17.11.2014 v 18:09

Tracer absolutní bomba tu musím mít

mischa638 (5) napsal 11.11.2014 v 21:47

Mě se to líbí, až doteď design R1ky vycházel z původního modelu z roku 98. Na tom sice nic špatného není, ale už to bylo takové okoukané, tohle je konečně pořádná a vítaná změna Teda až na ty světla

Perňa_81 (33) napsal 09.11.2014 v 10:26

R1 - skvělý oživení a odveta pro Evropu!
Moc se mi líbí, kromě kamen (výfuku) pod motorem.. Přeju jim úspěch proti BMW a Ducati v SST1000
Budu ji mít společně s Panigale v hledáčku v horizontu 3 let..až budou nějake jeté

technasia (1933) napsal 08.11.2014 v 12:32

Houmr 24.úplně miluju Blade z 2006-7 v těch hrc barvách a zlatými koly.

gresini (4459) napsal 08.11.2014 v 10:55

Ta červenobílá R1 se mi líbí víc a víc

Floo (67) napsal 07.11.2014 v 11:08

jelikoz jezdim Yamahu tak se musim vyjadrit :) Tracer me oslovil, konecne neco na silnici pro vzrostle jedince. A je na tom designove a myslim i motoricky lepe jak Honda a zbytek japonska a nebude to stat majland. R1 me zas naopak nepotesila... :( nejake prvky designu super.. ale nektery

Ninjista (75) napsal 06.11.2014 v 19:54

ježišmarjá, co to je ta nová R1 ???
to vypadá, že Vale asi, když přišel od Dukny, tak přes vrátnici pronesl i zadek od Panigale

gresini (4459) napsal 05.11.2014 v 21:11

Houmr máš voko jako já,honda i yamaha od roku 2009 nic moc,jen honda cbr posl.model,přece jen mírné zlepšení. Nechystá honda a suzuki taky nové supersporty?Yamaha 2015 oba typy R1 i R1M už zase vypadají dobře až na vyfuk,ale to není problém!

intuic (10) napsal 05.11.2014 v 18:22+1

A že by Yamaha udělala motocykl s motorem z MT-07 a designem Tenérky(malé nebo velké, jedno jest)za cenu do 160000 kč, pro obyčejné bikery, to néé...

mirecek. (6) napsal 05.11.2014 v 17:07

tak příšti moto bude jistě yamaha ten tracer vypadá famozně a už se těším na něho do prahy na jaře

gresini (4459) napsal 05.11.2014 v 13:25

Jsem zvědavý co na to honda a suzuki!!

holomekjeden (0) napsal 05.11.2014 v 11:49

A kde je FZ1 Fazer?

Houmr24 (39) napsal 04.11.2014 v 20:47

technasia, Blade 2004 vlastním a podle mne je to s 2006 nejhezčí fároš. Od 08 se mi žádný nelíbí, R1 také, čím novější, tím ošklivější. R1 2015 se jim ale povedla.

4star (219) napsal 04.11.2014 v 20:20+1

co to je za hunus???

technasia (1933) napsal 04.11.2014 v 20:16+2

R1-zajímavá a pěkná.jsem zvědavej jak jim pojede v ms super stocků.stejně nejlepší byl rok 2004 a 2005 nový blade,brutální zx-10,perfektně fungující gsx-r a nádherná R1 s vejfukama pod prdelí.

PremdaHonda (108) napsal 04.11.2014 v 19:36

R1 je v pohodě,prostě ultimátní okruhovka s nenápadnými lampami,navíc ty úzké parkovačky/denní svícení vypadají suprově...zato maska toho dálkového endura je docela extrém

kawa...pavel (101) napsal 04.11.2014 v 19:31

no..trochu hodně tajností a nakonec... ale jen můj názor

Bothrops (249) napsal 04.11.2014 v 18:51

r1 zlati italove

Alamo (207) napsal 04.11.2014 v 17:53+2

Trochu jsem se bál jak bude nová R1 vypadat, ale naštěstí to dopadlo dobře. Dokonce si myslím, že hodně dobře. Ten předek mi poprvé přišel takovej jinej, ale to jen, že jsem byli zvyklí na tu "starou" verzi. Ale po dalších pohledech musím říct, že to je fakt pecka.

Marex (2570) napsal 04.11.2014 v 14:24

R1 je BOBICE!!!

ZdenalH (70) napsal 04.11.2014 v 14:11

Orgovany: u Ducny je uvedená suchá hmotnost, kdežto u R1 je s náplněmi. takže po natnkování už to takový rozdíl nebude...

RoumenS (153) napsal 04.11.2014 v 13:56+1

Cim dele se na ni divam, tim vice se mi libi, to je supertsport, ktery bych rad mel doma

Zedsdead (293) napsal 04.11.2014 v 13:47

R1 paráda
Zbytek only so so..

DOMINATOR (1260) napsal 04.11.2014 v 13:25

Za mě super

Orgovany (796) napsal 04.11.2014 v 12:50

Takže ostrá verze je na 200 kg. No když to porovnám s Panigale Superlegera tak mě nová R1M příjde jako moje Hayabusa

Bazalka (34) napsal 04.11.2014 v 12:33

bledemon - tam uvádí stejný výkon u obou, to bude asi nějaká blbost, ne?

bledemon (126) napsal 04.11.2014 v 11:08+1

tady data R1 k porovnání:
//www.yamaha-motor.eu/cz/products/motorcycles/Compare.aspx?codes=590743,590682

gresini (4459) napsal 04.11.2014 v 10:44

Jiné výfuky na obou supersportech a bude to vypadat výborně si myslím,mám YAMAHU rád,jsem zvědavý na kompl.tech.data a hlavně až je uvidím na živo,ale hmotnost 179 kg není u R1 nic moc(není to překlep?),jinak jsem spokojený YAMAHA GO!! JEN SE BOJÍM CENY.

charon87 (101) napsal 04.11.2014 v 10:01

Na yamaha-motor.com je cena u R1M 21990 USD a u klasiky 16490 USD. Bral bych to pouze jako diferenci o kolik by mohla M bejt dražší

To Mko je masakr, design je věc vkusu, ale líbí se mi čimdál víc

neznamyScooterD (1088) napsal 04.11.2014 v 09:41

taky jsem vzpomněl na ten úžas všech při představení první croosplane R1 a jak to nakonec dopadlo víme všichni. Na mě moc japonskej design,a takovej ten způsob vezmeme M1, dáme na ní ledky, ty teď letěj a máme homolog bajk zbytek ukáže čas.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist