husqvarna_svartpilen_801_2




Nová Yamaha XV950 Racer

Ladičská sekce Yamahy známá pod názvem Sport Heritage ukázala další dílko. XV950 Racer, kde osobitý sportovní styl útočí na volnomyšlenkářského jezdce, který ví, co chce. Odmítáte zažité konvence? Tak přesně pro vás je tento stroj určen.

Kapitoly článku

Yamaha uvádí, že motocykl je inspirován minulostí, ale postavený pro budoucnost. Tím dokonale vystihuje, ostatně jako každý model z řady Sport Heritage, za jakým účelem jsou tyto motocykly stavěny. Během posledních šedesáti let uvedla Yamaha na trh několik zásadních modelů, které byly přijaty veřejností s nadšením a staly se ikonami. XJR 1300 nebo stařičká SR 400 jsou toho důkazem. Výtvory jako V Max se staly pak doslova průlomovými napříč motocyklovým světem. Racer chce na sebe strhnout pozornost ve stejném duchu a připomenout, že Yamaha spolupracuje s nejznámějšími tuningáři na světě.
Modely jako Boltage a jiné dávají značce Yamaha zcela nový náboj a my to jen kvitujeme. Vzduchem chlazený šedesáti stupňový V-twin dosáhne maximálního výkonu 52 koní v 5 500 otáčkách a tuto sílu ždímá ze svých 942 ccm. Motor o síle 79 Nm sbírá šťávu z nízkých otáček a to proto, že ve spojení s lehkým a agilním podvozkem chce hrát ligu ve městě i ve vinglech na okreskách. Tak uvidíme při prvním testování novinky.
Poloha závodního jezdce vám dodá ten správný pocit, abyste pokaždé, když na stroj sednete, opustili tento svět a přenesli se do starých časů odvážných jezdců. Mimochodem se zde sedí 765 mm nad zemí, což je o 75 mm výš než u modelu XV950. Přední řídítka vás tak natáhnou o 15 centimetrů vpřed a 78 milimetrů níž než základním modelu XV950. A nebyl by to závod, abyste si nemohli nohy natáhnout dozadu, takže stupačky jsou posunuté o 15 centimetrů  dozadu a 75 mm výš.
Zkrátka spousta detailů, které jsou potřeba. Inspiraci poskytla nedávno představená stavba pana Marcuse Walze, který si s modelem od Yamahy v rámci projektu Yard Build vyhrál do detailu. Výrobce pak vyslyšel volání zákazníků, a nový Racer pošle už brzy do prodeje! Pokud se tedy chcete odlišovat, nemusíte doma řezat, svářet a kutit. Pohodlně si zajdete do showroomu Yamahy a vyberete si barvu a k tomu přihodíte katalog s doplňky na doma, abyste se ještě víc mohli vyřádit. Myslím, že stačí zmínit výrobce Akrapovič a Rizoma, aby vám bylo jasné, že o kvalitní příslušenství nouze nebude.
Na výběr bude dvojí lakování a to modrá a matná šedá. Na trh se stroj dostane v květnu za cenu 274 990,-Kč. Těšíme se moc a chceme se svézt!

Oficiální video


Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Informace o redaktorovi

Tomáš Procházka - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (10x):
Motokatalog.cz



TOPlist