Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já ten počin chápu! podivejte se na Z1000 a Z750 a hlavně na jejich cenu. Kdo potřebuje plně nastavitelnej podvozek a 150 koní?? - stejně je to na normální silnici nevyužitelný. Koně jsou akorát a nebude se muset točit jako 6ka - a vo tom to je né? desing je taky o kus dál, než na 6ce - ta mi nebavila, pořád stejná motorka od 04 a stejně to byla spíš ošklivka a prdelka byla otřesná - moc plastu
celkově se mi motorka líbí
Taky ten počin moc nechápu - ledaže by Yamaha plánovala nahradit litrového Fazera třeba dvanáctistovkou nebo tak něco... protože jak už bylo řečeno: F8 oproti F6: stejný výkon, větší hmotnost, menší nádrž... moc výhod nevidím...
Jen tak dál. Mně se v celku líbí,jenom ten výfuk je děs.A proč není pod sedlem,taky nechápu. Na druhou stranu FZ8 a FZ1 nebude takový rozdíl,jako FZ6 a FZ1,tak to moc nechápu??
Mě jenom mrzí, že jí nedali zadek a vejfuky ve stylu FZ6ky, protože to je podle mě jedna z nejhezčích "prdelí" na motorce.. (ale až po R1 2003 a SVčku) Ale jako celek se mi to docela i líbí...
Vejfuk je hroznej.Spotřeba taky větší než u starší verze 6 a nádrž o 2,5 l menší ,koníky stejné ,cena rozhodně nebude 6-ková a tak jsem rád za Fazra 06 model 2006 ,kdo taky furt jezdí 230km na těch rozbitejch a posypaných cestách.
Výfuky mohli nechat pod sedlem... fz6 má prostě zadek kouzelný :) a sto a pár koníků taky stačí, hlavní je krouťák, ten bude níž díky zachovanému zvidhu, takže dávám prst
Čekala jsem famózní stroj, malou FZ1 v designu FZ6 tj.například výfuky pod sedlem...A čím více odkrývali tím více jsem byla zklamaná. Je tu někdo jiného názoru?
Ta kapotovaná verze se mi líbí a obvzláště to, když výfukové svody zakroutí při bočním pohledu jako spodní klín pod motorem. Stroje Yamaha se mi z velké čtyřky v tuto dobu jeví asi nejvíce povedené
Já ten počin chápu! podivejte se na Z1000 a Z750 a hlavně na jejich cenu. Kdo potřebuje plně nastavitelnej podvozek a 150 koní?? - stejně je to na normální silnici nevyužitelný. Koně jsou akorát a nebude se muset točit jako 6ka - a vo tom to je né? desing je taky o kus dál, než na 6ce - ta mi nebavila, pořád stejná motorka od 04 a stejně to byla spíš ošklivka a prdelka byla otřesná - moc plastu
celkově se mi motorka líbí
Taky ten počin moc nechápu - ledaže by Yamaha plánovala nahradit litrového Fazera třeba dvanáctistovkou nebo tak něco... protože jak už bylo řečeno: F8 oproti F6: stejný výkon, větší hmotnost, menší nádrž... moc výhod nevidím...
Jen tak dál. Mně se v celku líbí,jenom ten výfuk je děs.A proč není pod sedlem,taky nechápu. Na druhou stranu FZ8 a FZ1 nebude takový rozdíl,jako FZ6 a FZ1,tak to moc nechápu??
Mě jenom mrzí, že jí nedali zadek a vejfuky ve stylu FZ6ky, protože to je podle mě jedna z nejhezčích "prdelí" na motorce.. (ale až po R1 2003 a SVčku) Ale jako celek se mi to docela i líbí...
jj i mě se to moc líbí
noo tak mašina je to vcelku fakt hezká a zajímavá, ale ten vejfuk nebo spíš kyj je nechutnej...vždyt šestka s vejfukama pod sedlem má tak sexy prdelku
Hezký
Kdy vyhlasili tu soutěž o nejhnusnější naked bike?? Ale objem OK, motory 6tek mě neberou.
Uvidíme v reálu...Z fotek zatím za 1
Líbí, moc .
Další čajna fuj
Vejfuk je hroznej.Spotřeba taky větší než u starší verze 6 a nádrž o 2,5 l menší ,koníky stejné ,cena rozhodně nebude 6-ková a tak jsem rád za Fazra 06 model 2006 ,kdo taky furt jezdí 230km na těch rozbitejch a posypaných cestách.
Jeden krásnej ladivec od Salyho a motorka je jedna báseň. Sám bych ale osobně bral litra
ten bílej naháč s kufrem je bomba
Nahodit laďák a je to bomba, pokud bude stát do 200ltr tak neni co řešit
Tak za mě taky .Design se mě libí,a ten lauf no maso tak možná někdy v budoucnu!
Tak ten lauf je strašidelnej...jinak se mi to snad i líbí
Výfuky mohli nechat pod sedlem... fz6 má prostě zadek kouzelný :) a sto a pár koníků taky stačí, hlavní je krouťák, ten bude níž díky zachovanému zvidhu, takže dávám prst
no zlo no
Pěkný, hodně podobný FZ6 S2, ale jak jste tu už psali, ten vejfuk je hroznej. Čekal jsem i víc koníků, něco kolem 125k.
Krásná mašina
Svieži stroj, ale najskôby by som sa na tom nevedel voziť.
Líbí se mi
Jsem zvědavej, kdy začnou japonci dávat do naháčů zase pěkný motory. Fakt se všem líbí tyhle černý odlitky?
Ani nemusím čekat na mašinu v reálu... Koncovka výfuku je šílená...
Čekala jsem famózní stroj, malou FZ1 v designu FZ6 tj.například výfuky pod sedlem...A čím více odkrývali tím více jsem byla zklamaná. Je tu někdo jiného názoru?
Ta kapotovaná verze se mi líbí a obvzláště to, když výfukové svody zakroutí při bočním pohledu jako spodní klín pod motorem. Stroje Yamaha se mi z velké čtyřky v tuto dobu jeví asi nejvíce povedené
Neví někdo kdy bude zhruba? Do léta?