Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
pekne... moc pekne
teda az na ten vyfuk, ale ten asi aj tak vo vacsine pripadov poleti do kosa a miesto neho tam pride nejaky Akrapovic alebo nieco podobne... takze za mna rozhodne
Je pěkná... Je dobře, že v kategorii "šestek" Yamaha nekapitulovala obdobně jako Honda... Už kvůli tomu dávám palec nahoru...
A pokud jde o cenu, své kupce si najde. A za 10 let jich tady olítaných bude, že si bude i našinec moci vybrat :D
Překonat design 06' tky už se asi jentak nepovede. Rád bych se mýlil, ale obecně všechny hezký designy už podle mě byly vymyšlený a použitý a těžko můžou celkově výrobci přijít s nějakým revolučně hezkým designem ať už je to silnice, enduro nebo cokoliv jiného. Co se týče remcání kolem hmotnosti - je třeba si uvědomit, že dnes japonci uvádějí pohotovostni hmotnost oproti těm údajům u cca 15 a více let starých biků co tu spousta lidí píše - tam je samozřejmě potřeba přičíst nějakých 20 kg náplní. A druhá věc jak už tu bylo několikrát zmíněné - přidána elektronika, abs, euro4...Jen u mé bývalé Z750 byl rozdíl ve verzi s ABS a bez ABS tuším kolem deseti kilo, takže váha podle mě naprosto v pohodě
Tak asi nejdebilnější otázka, proč ty motorky těžknou, na to už asi nemá cenu cokoliv odepisovat a je to tu desetkrát vysvětleno a stejně se lidi stále ptají a takto argumentují
No jelikož jsem jezdil na R6 1999 a následně na R6R 2006 takže tímhle kouskem nepohrnu a jak tu píše Frankie tak stavbou na okruh to bude slušná dieta.
Moooc pěkný.
A ohledně váhy ?
+ těžší výfuk aby splnil zase nějakou tu posr. eko normu, to samý nádržka s uhlím na zachycení výparů od nádrže, povinný ABS a nějaká ta elektronika
- hliníková nádrž a hořčíková podsedlovka, motor+rám a podvozek se už asi víc zlehčit nedá
Proto to váží pořád tak nějak +- stejně a Yamaze dík za tu odvahu uvést nový šestikilo a práci co si s tím dala.
Myslím, že přestavbou na okruh a vyházením zbytečností by se dalo pěkných pár kg ušetřit. Ale na rovinu, stejně většina z nás těch pár kg nepozná
Na snizovani vahy prostor je, ale lidem je vaha jedno.
Pri dotazu na inovace chce vetsina lidi 5 papirovych koni vic, nebo 3 dalsi asistenty.
A podle toho jsou investovany penize.
Vzhledove si o proti nove R1 krapet polepsila, az na ten vyfuk na R6 to je vazne ulet, podle me. Kazdopadne ostuda pro hondu co si neudrzela cbr600rr, kdyz yamaha to pres vsechny eu ekoteroristy zvlada
mě se líbí tady řeči odborníků, jak to má hnusnej výfuk a to tady píše něco kdo má Verys
No co se týče hmotnosti? Motorka má E4 a hramadu věci navíc oproti stávajícímu modelu, tak je snad jasné, že motorka nespadne o 10kg dolů, ty časy kdy tomu tak bylo jsou dávno pryč. Dnes už není kam extra klesat při použití stávajících obvyklých materiálů.
Jinak buďme rádi, že tyto motorky ještě nějaký výrobce vyrábí, podívejte se na třeba na Hondu jak dopadla, když přislo E4.
Bože, však to má Euro čtyři!!! Tudíž váha fantastická, vůbec si neuvědomujete co vše dostala navíc a pro mě je neskutečný, jak ji dokázali dát na takto nízkou hmotnost... Vždyť už tam není z čeho odlehčit, aby to nestálo milion, má to navíc abs, trakci atd a to rozhodně váží několik kg
pekne... moc pekne
teda az na ten vyfuk, ale ten asi aj tak vo vacsine pripadov poleti do kosa a miesto neho tam pride nejaky Akrapovic alebo nieco podobne... takze za mna rozhodne
Neřešim cenu nic ale mi se to líbi neni to přehnané a je to nové
Motorka je pekna, libi se mi jako celek, sice se mi vic libi r1, ale libi se mi.
prekvapuje me, ze vidim budiky ze svoji r1, doplneny o par kontrolek u zhavy novinky
No tak ta je špičková !!!
A ještě k tomu se nebude srát jako Duchcatky
Za rok ji chci... (ojetou)
Je pěkná... Je dobře, že v kategorii "šestek" Yamaha nekapitulovala obdobně jako Honda... Už kvůli tomu dávám palec nahoru...
A pokud jde o cenu, své kupce si najde. A za 10 let jich tady olítaných bude, že si bude i našinec moci vybrat :D
Ještě jsem zvědavý na cenu, jestli si troufnou atakovat 400 litrů?? Ale bude to určo blízko...
hmotnost bajku ... nerozhodující !!! ... kilo sem ... kilo tam
Překonat design 06' tky už se asi jentak nepovede. Rád bych se mýlil, ale obecně všechny hezký designy už podle mě byly vymyšlený a použitý a těžko můžou celkově výrobci přijít s nějakým revolučně hezkým designem ať už je to silnice, enduro nebo cokoliv jiného. Co se týče remcání kolem hmotnosti - je třeba si uvědomit, že dnes japonci uvádějí pohotovostni hmotnost oproti těm údajům u cca 15 a více let starých biků co tu spousta lidí píše - tam je samozřejmě potřeba přičíst nějakých 20 kg náplní. A druhá věc jak už tu bylo několikrát zmíněné - přidána elektronika, abs, euro4...Jen u mé bývalé Z750 byl rozdíl ve verzi s ABS a bez ABS tuším kolem deseti kilo, takže váha podle mě naprosto v pohodě
Tak asi nejdebilnější otázka, proč ty motorky těžknou, na to už asi nemá cenu cokoliv odepisovat a je to tu desetkrát vysvětleno a stejně se lidi stále ptají a takto argumentují
R6 2001 bude mít pravděpodobně nižší výkon, takže nalej vylej...
"Stana.k.
co se deje ze ty motorky v posledni dobe težknou? Moje R6 2001 váží 186 Kg"
Není pravda, tahle R6 vážila dle výrobce pohotov. 188kg a v testech navážili 193 nebo 194kg jak v kterém testu..
Super me se to libi, jen ten vyfuk je zvlastni, ale to ihned spravi nejaky ladacek.
ten vyfuk je mega hnusny inac ok
No jelikož jsem jezdil na R6 1999 a následně na R6R 2006 takže tímhle kouskem nepohrnu a jak tu píše Frankie tak stavbou na okruh to bude slušná dieta.
Nááááááááááááááádhera
Za mě hezčí než nová R1 i díky kolům (pětipaprskový design je krásná klasika) a i celkově působí líp - povedla se!
Moooc pěkný.
A ohledně váhy ?
+ těžší výfuk aby splnil zase nějakou tu posr. eko normu, to samý nádržka s uhlím na zachycení výparů od nádrže, povinný ABS a nějaká ta elektronika
- hliníková nádrž a hořčíková podsedlovka, motor+rám a podvozek se už asi víc zlehčit nedá
Proto to váží pořád tak nějak +- stejně a Yamaze dík za tu odvahu uvést nový šestikilo a práci co si s tím dala.
Myslím, že přestavbou na okruh a vyházením zbytečností by se dalo pěkných pár kg ušetřit. Ale na rovinu, stejně většina z nás těch pár kg nepozná
co furt máte s tou hmotností ... řeší někdo vaše kila když se na tu krasavici vysápe sto kilovej mamut ... je to luxusní stroj
Pěknej strojek . Jen u těch japonců ty odrazky na přední vidli jako jsem měl jako kluk na teréňáku . To si tam snad nikdo nemůže nechat
Zamiloval jsem se Měl jsem funglovku R6R 2008 5let a byl jsem nad míru spokojený... Dost jsem na ní porychlil na okruzích...
Euro4 vyfuky jsou tezky jako krava. S ladakem si troufam tvrdit, ze to spadne o 4-5 kilo...
ten výfuk je fakt mrdka, jinak se mi to líbí
Na snizovani vahy prostor je, ale lidem je vaha jedno.
Pri dotazu na inovace chce vetsina lidi 5 papirovych koni vic, nebo 3 dalsi asistenty.
A podle toho jsou investovany penize.
Vzhledove si o proti nove R1 krapet polepsila, az na ten vyfuk na R6 to je vazne ulet, podle me. Kazdopadne ostuda pro hondu co si neudrzela cbr600rr, kdyz yamaha to pres vsechny eu ekoteroristy zvlada
mě se líbí tady řeči odborníků, jak to má hnusnej výfuk a to tady píše něco kdo má Verys
No co se týče hmotnosti? Motorka má E4 a hramadu věci navíc oproti stávajícímu modelu, tak je snad jasné, že motorka nespadne o 10kg dolů, ty časy kdy tomu tak bylo jsou dávno pryč. Dnes už není kam extra klesat při použití stávajících obvyklých materiálů.
Jinak buďme rádi, že tyto motorky ještě nějaký výrobce vyrábí, podívejte se na třeba na Hondu jak dopadla, když přislo E4.
co se deje ze ty motorky v posledni dobe težknou? Moje R6 2001 váží 186 Kg... Nová 190
Proč na tom videu ma jine tlumiče?
Bože, však to má Euro čtyři!!! Tudíž váha fantastická, vůbec si neuvědomujete co vše dostala navíc a pro mě je neskutečný, jak ji dokázali dát na takto nízkou hmotnost... Vždyť už tam není z čeho odlehčit, aby to nestálo milion, má to navíc abs, trakci atd a to rozhodně váží několik kg
Puvodni R6 byla tez dost podobna s R1