Motokrosové nářadí tří ladiček pro rok 2014

Několik posledních let si šla každá svou vlastní cestou. S modelovým rokem 2014 je vše jinak a velká i malá YZF jedou na stejné vlně.

Motokrosové nářadí tří ladiček pro rok 2014

Kapitoly článku

Třináctkové modely, které jsme si loni tradičně vyzkoušeli na Kavčáku, nezaznamenaly zásadnějších změn. Jak vidno, vše si v Iwatě schovali pro modelový rok 2014. Podle prvních zpráv z Japonska se máme na co těšit, protože to v Yamaze vzali pěkně z gruntu.
Na motokrosové tratě posílají inženýři úplně novou YZ250F a YZ450F. Obě mají nový rám, ale i motor omotaný výfukem, který ústí zezadu. Sání proto hledejme vpředu. Oba jednobuchy jsou plněny elektronickým vstřikováním a fungují se čtveřicí ventilů, tak jako tomu bylo posledních pár let pouze u nářadí třídy MX1, tedy velké čtyřipade.

YZ250F
YZ450F
Převodovka nabízí pět kvaltů a startovací proces je v režii klasického kick-staru. Pokud postavíte YZ250F na váhu, měla by ručičku ukazovat na číslici 105 kg a v případě YZ450F na číslici 111 kg. Jen pro upřesnění, jedná se o hmotnosti s náplněmi (palivo a olej). Sedlo je u čtyřipade i dvěpade ve výšce 965 mm a zdvihy předních tlumičů jsou 310 mm a zadních 315 mm.

Obě motokrosové hadimršky je nyní možné ladit pomocí MX Power Tuneru, kde se dají nastavovat různé palivové mapy a charakteristiku obou mašin si tak přizpůsobit různým tratím a různým povrchům. Zajímavě je řešena 7,5 litrová nádrž, která se i s víčkem schovala pod sedlo a díky tomu nechala prostor pro vzduchový filtr hned za krkem řízení.

Také designu se v Iwatě pořádně pověnovali a myslím, že výsledek stojí za to.

Oficialní video


Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen flashem.

Stáhněte si vybrané fotografie na pozadí vašeho PC

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 5x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist