husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bledemon (126) napsal 22.03.2017 v 17:57

euronormy jsou tentokrát jen poslední kapkou k ukončení. Rozhodující je nezájem-celosvětový. Když kouknu na minulý rok v itálii, tak nejprodávanější z yamaha motorek je tracer900: 2609ks, ostatní několik stovek a vmax pouhých 21kousků. A takových modelů s minimálním zájmem je u každého výrobce několik.
Euronormy samozřejmě přehnané, ale jinde to není o moc lepší, kalifornie a teď už i indie (emise nyní pod euro3, v roce 2020 sladění s euro5!, holt jich tam čmoudilo miliony)

NXram (68) napsal 22.03.2017 v 06:42

Je to škoda, ale upřímně krom motoru mi na novém Maxovi nic moc nebralo, raději jsem déle hledal a koupil toho starého, pravého, zatracovaného Vmaxe Toho si budu hýčkat na vždy, proč prodávat, kdyžtak ho dám pod plachtu do garáže a za 20 let nikdo nebude věřit, že jsme na tom jezdili a i zatáčeli Nemám tam žádné palivové mapy, nemám ABS, nemám kontroly trakce ani jiné pičoviny, mám hlavu, pravé zápěstí a ostatní části těla, která jsou zapotřebí k jízdě na opravdové motorce. Když na Maxe sednu po zimě, první zatáčku skoro nevyberu, ale po pár km si zase zvyknu a je to prostě paráda Mám doma poněkud více motorek, ale Vmax je jenom jeden

megacruiser (38) napsal 22.03.2017 v 02:07-1

Původní V-Max jsem poprvé viděl stát před panelákem v době, kdy jsem sedlal fechtla. Pamatuju si, že jsem na něj koukal snad půl hodiny a pořád jsem nechápal co to sakra je :) A neuvěřitelný kus motorky je to dodnes - původní typ. Ten nový postrádá charizma nezkrotné obludy u které je jasně vidět kudy letí vzduch do motoru, jak jde přes karburátory a potom výfuky ven. Obludy, která se nechce nechat jen tak ovládnout. U nového je vše už jen jakoby z plastu na efekt, katalyzátory, plno elektroniky, moc pevný rám... Nedivím se, že se neprodává.

Zedsdead (293) napsal 21.03.2017 v 20:39

Nevzpomínám si, že bych nějaký V-Max kdy na silnici viděl..
Celkem logické, že ho stáhnou. Trh ho odepsal, ne EU.

rpdap (17) napsal 21.03.2017 v 11:40-1+1

Já moc na velbloudu jezdit neumím takže bych bral CZEXIT dřív než se ty velbloudi budou fasovat místo motorek.

biker.ch (8) napsal 20.03.2017 v 19:57+1

Mě ty ekobuzerantský normy na motorky přijdou jako když budu mít zoologickou zahradu se všema velkejma zvířatama a příjde nějakej blb z EU a řekne : hele máš velkou spotřebu žrádla, vyřeš to. No a já teda zabiju vrátnýmu kočku, abych vykázal činnost a hňup z EU mě poplácá po rameni a řekne: no vidíš že se dá něco vždycky udělat. Maladěc.

plejtvak (79) napsal 20.03.2017 v 18:10

To je nádherný zvíře

lenkochal (26) napsal 20.03.2017 v 16:51-1+1

Predpokladam, ze vsetci co tu nariekaju uz mali nachystane v prasiatku na noveho Vmaxa akurat EU im to teraz takto necakane zahovnila co?

deluxa (347) napsal 20.03.2017 v 15:49+5

https://en.wikipedia.org/wiki/W%C3%A4rtsil%C3%A4-Sulzer_RTA96-C tu je jeden finsky motor ktory sa pouziva v kontajnerovych lodiach typu maersk vyraba sa od roku 2006 bezo zmeny a "jede" na tazky vykurovaci olej. Aby ste mali predstavu za rok vyprodukuje taky motor tolko emisii ako 50mil aut.!!! citate dobre. Uplny suhlas ze sa buzeruju bezni ludia a riesia uplne sracky. Pre mna nepochopitelne v novej euro norme pre motocykle je specialny uhlikovy-zachytavac paliva cize su zakazane akekolvek prepadove hadice. Kolko rocne nam asi vytecie alebo sa vypari z nadrze paliva a aky to ma podiel v celkovom znecisteni? Toto kto vymyslel nemam slov proste sa nudila nejaka kancelarska krysa, musela vykazat nejaku aktivitu a vymeslela si totalnu sragoru...

sniper308 (6) napsal 20.03.2017 v 12:30+4

VelkejChytrák - ať se zamýšlím jak chci tak v Euro 4 či 5 u motorek nevidím jako spásu životního prostředí ... je to jen další buzerace a nesmysl EU, stejně jako směrnice o držení zbraní a střeliva a další zrůdnosti co z Bruselu padaj...v globálu jsou motorky jen malým zlomkem znečištění, tak že kvůli nim určitě deštnej prales nezmizí a delfíni taky přežijou. Teď Euro4 - 5 co bude dál?? Že by nařízení omezující výkon a rychlost?? Nebo na pevno nainstalovaný GPS práskač ?? Jen tak dál ...

VelkejChytrák (21) napsal 20.03.2017 v 10:20-3

sniper308 - to je mi teda argumentace. Zkuse se na to podívat ještě jednou a líp.

secult (1) napsal 20.03.2017 v 08:53+1

Pozerám, že podľa toho, koľko ľudí tu bedáka za VMaxom, by mala Yamaha odbyt na dalsie 3 roky. Iné som chcel. Norma Euro 4, a ani Euro 5, čo príde v 2020, nehovorí nič o spotrebe (resp. CO2 emisiách). Euro 4 zavádza povinné ABS, lepšiu diagnostiku (takú, ako máte v autách už 20 rokov, ODB2), A nastavuje nižšie limity na nespálené uhľovodíky, NOx a CO. (zdroj: //www.motorcyclenews.com/news/2016/january/mcn-plus---emissions-impossible-what-euro-4-really-means/ )

sniper308 (6) napsal 20.03.2017 v 08:09+2

VelkejChytrák ... hochu prober se a začni uvažovat. Čistej vzduch?? Jedna kontejnerová loď typu MERSK sežere za jednu plavbu z Číny víc paliva než všechny motorky za rok ... stejně tak tomu je u letadel a nesmyslných vojenských krámů. Jen že to je business a tím pádem se to neřeší. Celá rádoby ekologie je jeden velkej podvod a kšeft pro pár vyvolených ... do řitě s EU jejím ekoterorismem a jejich normama, za chvíli nám budou říkat jak velkýho a zahnutýho máme mít pinďoura

Kaabo (136) napsal 20.03.2017 v 06:57

Měl jsem tu možnost se povozit...ten motor je masakr Co k tomu jinak dodat?...EU nám za chvilku zakáže vše zábavné, a možnost se něčím odlišovat. Stádo bezejmenych ovcí mocipánům vyhovuje...

alexa7 (101) napsal 19.03.2017 v 22:12+1

Ako keby v USA nemali emisné normy. Su dokonca prísnejšie.
Táto motorka sa jednoducho nekupovala /ani sa nedivím/ preto je koniec.

Zelinář (292) napsal 19.03.2017 v 22:03+1

Tady mám svůj graf. Krásnejch papírovejch 145 koní jak z fabriky. Že já hovado ho prodával...

Kopanec tam byl jako bejk a na grafu nic vidět nejde...










VelkejChytrák (21) napsal 19.03.2017 v 21:36

Čistší vzduch vám připadá jako blbej důvod, vy borci?

týpek (119) napsal 19.03.2017 v 20:47

hluska-----týpek: Prubeh vykonu na starym V-maxu teda urcite neni linearni. V 6tis kdyz "sepne" boost je to jako kdyz zacne foukat turbo ---------------------------------------------------------------------------------------------------Rozumím ti i to pocitově chápu,je to tam.Na grafu výkonové křivky to ale není vůbec vidět.V každém případku má V max nárůst výkonu od volnoběhu po nejvyšší výkon nejhladší a nejpřímější ze všech motorů,alespoň v období,kdy se tento jedinečný stroj vyráběl.Řadové motory mají trochu v nižších otáčkách handicap.A ten zvuk čtyřválce do V,navíc,když to mělo jednotlivé výfuky na každý válec.Hodně podobný americkým motorům V8.Bylo také období,kdy jsme laborovali s krátkodobým přifoukáváním dusíku.No,divoké jízdy...)))))))))))))ahoj

sedlson (22) napsal 19.03.2017 v 20:32-2+1

Všichni co tu nadavate na EU jste magoři! Celá Yamaha se řídí jen EU normama, nesplní, zruší model pro celý svět. BOŽE LIDI MYSLETE HLAVOU!!! Vsichni se vymlouvaji na EU protože je to lehké a populární, hodně trubek to chce slyšet. Přísnější na emise jsou USA, viz WV.

LiborK (37) napsal 19.03.2017 v 19:17+1

Jestli by spíš nebyla od věci euronorma eurokomisař-1 a europoslanec-1. Myslím, že kdybychom zrušili ta jejich proprděná křesla, bylo by to pro všechny lepší. Kam to půjde - Kawasaki W800, Suzuki Hayabusa, VMax - to jsou všechno dokonalé motky, ale neznám ani jednoho dokonalého eurokreténa.

PSanec (130) napsal 19.03.2017 v 18:32

Poslední, poctivě kvalitně zpracovaná japonská motorka.Čest její památce.Budeš tu s námi navždycky ty dokonalej V maxi.

Vydris (50) napsal 19.03.2017 v 18:16

NO COMMENT

Zelinář (292) napsal 19.03.2017 v 17:53+1

to hluska: přesně, v 6ti to seplo a do 10tis to byl rachot. Fakt na něj s láskou vzpomínám a lituju, že jsem ho prodal. Ale to časem člověk lituje všech svejch motorek...

oja.yakuza (0) napsal 19.03.2017 v 17:47

Naštěstí mi starší V-max stojí v garáži, euronormu zrovna neplní ale mě to neva
Souhlasím s Kostis1 že my to tady "vytrhnem" v Evropě..
Mám v plánu koupit staré XT 600, to taky normu plnit nebude... Jsem jen zvědav, kdy nám co neplní normy zavedou nějaké poplatky či daně
Btw : můj V-max bude na prodej.

petrikmt01 (14) napsal 19.03.2017 v 16:27

Keby som nemal "dôležitejšie", zostal by mi v garáži doteraz. Stále dúfam sa mi podarí k nemu vrátiť, no takto to bude podstatne horšie. VMAX je super, je ho škoda!

Myschan (187) napsal 19.03.2017 v 15:51

Zpřísnění emisí u motorek zachrání deštné pralesy, nasytí hladové černoušky, rozmnoží ohrožené druhy živočichů a pomůže velrybám. Jen tak dál. S EU na věčné časy a nikdy jinak

hluska (156) napsal 19.03.2017 v 15:16+1

týpek: Prubeh vykonu na starym V-maxu teda urcite neni linearni. V 6tis kdyz "sepne" boost je to jako kdyz zacne foukat turbo Jinak skoda ho, ale jak uz tady nekdo psal, ten novej model uz zdaleka neni takovej unikatni stroj jako byl ten puvodni.

gresini (4459) napsal 19.03.2017 v 15:13

Schepp - půjdeš s námi??

Stajny95 (31) napsal 19.03.2017 v 12:50+1

Spinks-to mas pravdu a vidime to vsichni.
Navic kvalita klesla. Lidi z dealerstvi i premiovych znacek co znam sami rikaji, ze se šidí vsechno. lak, chrom, revodovky, lanka, veskery material na motorkach. Dneska ten stroj nema vydrzet, ale majitel s nim ma jezdit casto na servis a utracet za udrzbu.
Zvlastni je, ze to rikajii i prodejci aut.
A obe skupiny se shodnou, ze co je vyrobeno pred rokem 2008, tedy pred krizi, to vydrzi vic nez auto ci motorka veku dvou-tri let.

MARTlN (54) napsal 19.03.2017 v 12:37-1+2

Tohle me neskutecne vadi. Evropa se zahlcuje lidma, ktery maji jine hodnoty (zadne) nikdy nebudou makat, kradou a znasilnujou a v europarlamentu resej naky emise motorek... To uz prece neni mozny. A blby nemci tomu jen prihlizej. Kdo voli jakoukoli stranu, ktera tohle jakkoli podporuje, pridal ruku k dilu, tak at ted nebreci.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist