yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tencotancismoto (99) napsal 09.10.2014 v 21:23

No když sleduji úlety konkurence, tak si ladičky můžou s klidným svědomím pochlebovat...

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 06.10.2014 v 13:30

U XJR mi tam nesedí ta kapotka, mohla být víc "retro" (třeba plechová a víc zakulacená). Nahatá verze je hezčí, jen by se mi líbilo větší světlo bez toho "lešeníčka". MT 07 v této úpravě se mi líbí moc

karlos18 (0) napsal 05.10.2014 v 20:50

Super Tenere 1200 je prostě boží

Mamola29 (1054) napsal 05.10.2014 v 12:48+1

Chudák XJR. Ty přestavby jsou sice hezký, ale dávat to do série?? XJR byla vždy velká kulatá nádrž, velký světlo a laufy na obou stranách. Mohli se vyřádit na jiným modelu, a klasika má zůstat klasikou. Slepá cesta od Yamahy

Zedsdead (293) napsal 04.10.2014 v 12:04

Na XJR se mi líbí ta použitelnost pro spolujezdce - dlouhé sedlo, pořádné madlo. Na spoiler se dá přigurtovat nějaké to drobné zavazadlo...
Café je sice opticky hezčí, ale kopil bych standard.
Ale i tak

Marex (2570) napsal 02.10.2014 v 20:45

Nic zásadního. Novinka bych tomu ani neříkal. XJR je parádní i když ta verze Café není můj šálej kávy.
Na MT07 je asi roční čekačka, což mi dneska přijde dost komické, na značku asi nejvíc konkurující Hondě.

trigr (280) napsal 02.10.2014 v 12:45

Za mě super

1203 (1) napsal 01.10.2014 v 19:44

Ta MT ano, XJR nějaký rozpačitý...

limak75 (11) napsal 01.10.2014 v 19:16

Moc,moc pěkný. Už to chtělo změnu. XJR tu už bylo přeci jenom moc dlouho. Ale nevím zda neskočit po původním, protože mám obavy z cenovky, odhad těsně pod tři za základ je pro mně už moc.

Jindra650 (35) napsal 01.10.2014 v 18:30

Letos tomu je prave 30let, co poprve vyjel do serie motor z XJR, tehdy samozrejme jako motor FJ1100 ...tomu se rika dlouhovekkost a nadcasovost.

Pjercak (48) napsal 01.10.2014 v 14:38

MT jsou divna celkove nahac motard...
XJR v modernim pojeti proc ne libí a dost jeste usd a vypada masnacky v matu ale chtelobyto v nabidce i starý dyzajn...

maternus (1) napsal 01.10.2014 v 07:51

Vsichni uz se zblaznili. Jedine krasne klasicke motorky pitvori a navic nedavaji zakaznikovi na vyber si koupit i tu klasiku. Mi se to nove nelibi. Ne kazdy chce masinu jen na vikendove jezdeni. Ja si chci koupit nove moto a XJR bohuzel skrtam. Mi se libi klasiky s kulatym svetlem a ted uz mi nezbyde nic jineho nez koupit CB1100. I BMW R1200R uz zpitvorili.

Hříbek (59) napsal 30.09.2014 v 22:02

No nevím,,,mě se to XJR nelíbí, je to každej pes jiná ves ... hlavně u toho nahýho je hrozně malý světlo ... ale podle gusta žádnej dyšputát

trigr (280) napsal 30.09.2014 v 20:01

https://www.youtube.com/watch?v=02V2Wyj4_pE

https://www.youtube.com/watch?v=UkeWCOO33Dw

asi jsem se zamiloval

lacerta82 (2) napsal 30.09.2014 v 17:51+1

XJR v klasické podobě nebo nově v reklamovaných verzích bude vždy největší klasika.nikdy jí tohle prvenství nic nevezme...nejlepší je však s karburátory a dvěma laufy...XJR NAVŽDY

nexus (61) napsal 30.09.2014 v 17:22

XJR trochu baculatá až bachratá ,ale jinak za mě dobrý , lepší než řada MT či konkurenčí NC

SuperSic58 (1307) napsal 30.09.2014 v 16:22

Klasický MT07 je hezčí

i-mastr (0) napsal 30.09.2014 v 16:02

Dráťa ta zadní část se mi k XJR ani trochu nehodí...jsem rád, že mám původní originál XJR 1999

Dráťa (61) napsal 30.09.2014 v 15:15

Chudinky xjéerka, kdo vám to udělal, jakej grázl!!?? Svatokrádež! Za tu uřízlou podsedlovku bych řezal ruce! Raději bych viděl přeskakovat plamen ze střechy mateřský školky na střechu hospody, než tohle!

Steve-CZ (259) napsal 30.09.2014 v 12:52+1

Na XJR mi chybí druhý výfuk a hlavně v chromu. U Hondy to pochopili, tak proč ne tady ?

Petta (377) napsal 30.09.2014 v 12:32+1

konečně XJR bez tý dlouhý podsedlovky.. Moc pěkný!

trigr (280) napsal 30.09.2014 v 12:06

XJRko jako že jsem ho nikdy nemusel, tak tohle v té modré to chci

America (27) napsal 30.09.2014 v 12:03

Na kafe je XJR moc velká kovadlina, ale ta modrá klasika je nádherná. A přes ty budíky průhledný, možná zatmavený štít a je to.

psohlavec (26) napsal 30.09.2014 v 11:44

Ta XJR prokoukla - původní verze je u mě do budoucna v užším výběru..., ale asi nejvíc se mi teď líbí ta bílá s asymetricky umístěnou lampou, lahoda... Jinak jsou fajn všechny, i když nějakej ten nepěknej detail se vždycky najde, ale spíš jako motivace k mírnému tuningu v hranicích vkusu...

JirkaB (16) napsal 30.09.2014 v 11:40

yamaha do toho poslední dobou nejvíc šlape, po XV 950 star boltu další stroje.
Seděl jsem na MT03 a je to hodně hravý, tak fandím dalším MTčkům. XJR v modrý je nádherný

Turista (20) napsal 30.09.2014 v 11:26+1

I když se mi přestavby jakéhokoliv typu moc nezamlouvají, XJR v těchto 2 verzích jsou zajímavé, pro mě nic víc nic míň. Kupce si určitě v době, kdy je café styl in, najdou, ale myslím, že za pár let to bude jen "slátanina". Pro mě XJR přestalo být XJR-em, když konstruktéři zahodili karburátory a svody 4 in 2. Divná doba...

jirikr (-3) napsal 30.09.2014 v 11:08

xjr ve verzi racer, v cerny s akrapovicem atd je fakt povedena... tohle muzu

DOMINATOR (1260) napsal 30.09.2014 v 10:53

Tenerka krasna

Kostelník (58) napsal 30.09.2014 v 09:14

No teda ta kaplička na XJR je vyloženě hnusná Tahle úprava je opravdu tak trochu spatlanina... V tom musím souhlasit se seikosem. Jinak celkem fajn. XJR FOREVER!

bledemon (126) napsal 30.09.2014 v 09:08

to si nikdo u xjr nevšim, že budíky jsou k tomu malému světlu moc vysoko, vypadá to hrozně amatersky

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist