Intermot: Yamaha MT-07 Moto Cage a XJR 1300 Racer

Ještě před oficiálním zahájením výstavy Intermot se hlásíme z Kolína nad Rýnem, který se zde ve dvouletých intervalech koná už po šesté.

Intermot: Yamaha MT-07 Moto Cage a XJR 1300 Racer

Kapitoly článku

Jako první na letošní Intermot přispěchala se svými novinkami japonská Yamaha, která dnes představila dvě parádní variace na téma XJR1300 a k tomu svůj aktuální prodejí hit MT-07 v provedení streetfighter.
Popravdě řečeno, moc jsme nevěřili tomu, že by se návrhy nejlepších světových customérů z projektu Yard Build mohly dočkat seriové výroby, ale ono to tak skutečně dopadlo. Vzpomínáte na loňské Miláno a úpravy XJR1300 od takových firem, jako jsou Wrenchmonkeys nebo Deus Ex Machina? Tak přesně podle nich vznikla nová podoba řadového modelu 2015, a podle nás jí čeká velký úspěch. Po technické stránce se nic zásadně neměnilo – jádrem stále zůstává vzduchem chlazený čtyřválec o objemu 1 250 ccm, uložený v dvojitém kolébkovém rámu z ocelových trubek. Beze změn zůstává i osvědčené odpružení Öhlins, a v hlavní roli tedy vystupuje design.
Ten správný styl motorce dodává nový tvar nádrže a jednomístné sedlo, které se dá doplnit o zadní část formou příplatkové výbavy. Sportovní ambice podtrhují boční tabulky na startovní čísla a motorce sluší i menší přední reflektor a jiná přístrojovka.
V nabídce bude také verze Racer s decentní kapotáží, předním blatníkem a krytem sedla spolujezdce z karbonu. Řídítka typu clip-on zařídí sportovnější posez a motorka s nimi ještě lépe zapadne do stylu cafe-racer. Obě verze se budou vyrábět v modré, černé a matně šedé barvě.
Yamaha také znovu rozšiřuje svou plejádu naháčů s označením Monster Torque. Novinkou letošní výstavy Intermot je Yamaha MT-07 Moto Cage a oslovit by měla především zákazníky, kteří inklinují ke sportovní jízdě a zejména milovníky oblíbeného stunt-ridingu. Kombinace ostrých tvarů a bláznivého barevného provedení je doménou tohoto modelu. Stejně jako například MT-09 Street Rally i Moto Cage disponuje prvky, které umocní celkový výraz japonské mašiny.
Přední maska s chrániči spojkové a brzdové páky dává motocyklu větší šmrnc a rudě červené doplňky jasně podtrhují dravé zaměření stroje. Dokonale působivá jsou i zcela nová, lehce vypadající, loukoťová kola.
Moto Cage si veze ve svém rámu dvouválcový motor se zdvihovým objemem 689 kubíků a výsledkem je 68 newtonových metrů, což je slušná porce pro bezproblémové wheelie. Bezmála pětasedmdesát koní je k dispozici každému, kdo usedne za řídítka bezohledného naháče s notnou dávkou kaskadérského DNA.

Další modely v Race blu barvách

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.33
Známkováno: 12x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist