globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
devastator (-4) napsal 26.02.2010 v 19:34

prostě nejni pro tyhle maloseriovky na trhu místo...nebrečte prodejte svoje japonce a kupte si francouskou mrdku na kterou neseženeš nic... a pak nám sem napište skušenosti ...

pRst (8) napsal 23.02.2010 v 14:51

2 kyselina: nebo možná každou trapnou narážku bereš příliš vážně, např. fanoušci italů v době ducaticupu (dnes WSBK) rádi popichovali, podobně jelita na olejničkách ze států.. prostě takový normální kolorit, kterej k motorkaření patří.
já si od japonce nic nekoupím jen pro to, že prostě nedělaj nic co by mi vyhovovalo charakterem, designem, parametry.. což se může z roku na rok změnit. pokud se necháš dojímat kecama primošů jako tu předvádí např. XXL macek, tak přidám taky jeden:
"Rači ségru v bordelu, než bráchu na japonský motorce."

DMC.motobiker (-23) napsal 23.02.2010 v 13:30

kyselina> To si nemyslím , spíš by to už nikdo nekupoval...

kyselina (10) napsal 23.02.2010 v 12:49

Mně fascinuje kolik komiků se pořád naváží do japonských motorek. Japonci vyrábí už 30 let kvalitní motorky (bezporuchový provoz, rozumná spotřeba a dokonce vyhrávají v Moto GP) za velmi rozumné peníze. A to je pro mne umění - udržet tak dlouho kvalitu, být na špičce výrobních technologií a to vše za rozumné peníze. A proto se jich tolik prodá. Bohužel tento úspěch je vykoupen tím, že jich je na silnici hodně a ztrácí tím punc výjimečnosti. Kdyby byli o 100% dražší a prodalo by se jich 20 ročně, tak ti stejní komici co je tady haní, tak by je chválili.

pRst (8) napsal 22.02.2010 v 08:54

2 voldemort: ty seš taky dobrej komik podle téhle tvé představy by Honda touhle dobou ještě koval podkovy a ty bys jezdil možná na řetězáku poháněnym oslem protože jak asi víš ani on neměl miliardy jenů aby rozjel na zelené louce velkosériovou výrobu tak úžasně nádherných strojů s originálním designem, jako třeba... cbf

teď mě fakt nenapadá jediná značka, která by vyvinula rovnou litrovej motor a s malosérií se snažila najít prostor na zaplněném trhu značkami, které mají padesát let náskok. IMHO se jim to docela dařilo, ale zákony naší globální ekonomiky jsou neúprosné a recese prostě čistí trh, tak to má bejt. to ale nic nemění na tom, že je to škoda.. chápu, že tobě to jako škoda nepřipadá, ale hledání argumentů, proč to škoda neni ti opravdu nejde

Italofil (41) napsal 21.02.2010 v 21:14

xX-macek-Xx : utři se chlapče, teče ti mlíko po bradě

Franky (155) napsal 20.02.2010 v 22:15

Frantíci dokázali jít vlastní cestou a tuto cestu udržet 15 let-v dnešní době postavit vlastní motor konstrukčně úplně odlišný od čehokoli na trhu (na místo obestavění nějakého motoru z Tajvanu=konstrukčně odpovídajícímu sekačce na trávu !)a navíc tuto myšlenku dotáhnout, odzkoušet, zahájit výrobu a udržet novou značku na trhu 15 let já se hluboce skláním.
Navíc Voxan je vcelku "blbuvzdorný" držák s velikým puncem vyjímečnosti - je prostě jiný! A jako exkluzivní motorka "spotřebně využitelný".
I když nyní skončil už to že žil (nejen jako myšlenka) je pro nadšence a zakladatele vlastně samo o sobě veliké vítězství.

laďa-prášil (72) napsal 20.02.2010 v 14:37

Mimochodem proč měl motor netradičních 72 stupňů úhel rozevření válců?

laďa-prášil (72) napsal 20.02.2010 v 14:36

každopádně i s konceptem jednoh motoru to byla odvaha to zkusit a rozhodně bych Voxan neodsuzoval: Vyrobit vlastní motor v téhle třídě je výborný výsledek už samo o sobě, ekonomicky to byla asi několikanásobná sebevražda, ale výsledkem je nebo byl seriově vyráběný motor - a to FGR ani Blata nemá.

Interceptor (108) napsal 20.02.2010 v 14:09

XX.. za tím shitem se každý otočí, po tvé mr.dce neštěkne ani pes

xX-macek-Xx (0) napsal 20.02.2010 v 00:54

nemalaa píča celý Voxan, kdo by si kupoval takovy shity

drrath (0) napsal 19.02.2010 v 17:09

No jistě, Favorit měl taky jeden motor, ale zase dělali i kombi! A za totáče byla cenovka taky dost vysoká a tak auto nebylo pro každýho. Proto je škoda, že tento luxusní produkt již není mezi námi . Holt koncept Voxanu byla slepá ulička. Neměl kvality a auru luxusu Bimoty, neměl variabilitu produktů a možnosti výběru Hondy nebo Yamahy, neměl tradici BMW či Triumphu. Proto to nikdo nekupoval. A protože nebyla žádná alternativa, která by firmu udržela při životě jakou má třeba Blata u minibajků nebo FGR ve strojírenské výrobě, zkrachoval. Jestli tu někdo pláče jaká to je škoda že je Voxan v tahuma naváží se do ostatních, tak ať tu značku Voxanu koupí (teď bude za babku) a může se předvést.

Interceptor (108) napsal 19.02.2010 v 15:06

Tak tohle mě mrzí m nohem víc než Buell, škoda

Valhagar (27) napsal 19.02.2010 v 14:23

Ručník končí...

Italofil (41) napsal 19.02.2010 v 12:09

Horten : hezky shrnuto

pRst (8) napsal 19.02.2010 v 10:14

je to fakt škoda.. přidám se hrdě mezi ubrečené!

voxana jsem chtěl a také ho málem koupil. caferacera jsem vytáhl na dubou, ale prostě jsem se nezamiloval a nevím proč mi nesedl.. třeba by to spravil kit pro otevření výkonu. (rozhodně si nemyslim, že je to tak vydechlej motor, ve své třídě je rozhodně srovnatelnej) každopádně mi tady nikdo nebude podsouvat, že jsem tlučhuba co by si voxana nikdy nekoupil..

co se nedostižnosti japonců týká musim souhlasit s Hortnem, shrnul to pěkně

Horten (6) napsal 19.02.2010 v 09:30

Fascinuje mě, že jsou lidé, kteří si myslí, že to, že se něčeho prodá hodně, je známka kvalitního výrobku. Podle téhle logiky je Fabia super auto, Lidl kola bezva pití, buřty z Tesca delikatesa a ve finále je vlastně nejlepší šukat ošklivý ženský, protože těch je taky většina...A to, že jsou japonské vozy nejlepší mě opravdu pobavilo. Že bych prodal 530 a koupil třeba Avensis?))

MartinJAWATS (0) napsal 19.02.2010 v 00:57

mcALIEN :
Vzdyt jsem nikde nenapsal , ze se mi to libi/nelibi .
Ja jen napsal , ze me nadchnul Charade Racing . A co se tohoto tyce , tak ostatni modely Voxanu uz mi moc nerikaji ( spise pripadaji stejne a tim nezajimave ) .
A vzdyt me vubec neznas , tak je od tebe hloupe obvinovat nezname nadsence z toho , ze zrovna motocykl teto znacky nekoupi/koupi . Dobre ti na to odepsal Dragmax .

lada prasil :
ano , s tim "velice kratkym casem" jsem to mozna trochu prestrelil . Vzhledem k vyssi cene nove prodavanych kusu to treba bude nejakou dobu stagnovat , ale jednou jiste cennejsi budou .
CAS a PENIZE tu berme jako sirsi pojem , ale je jiste , ze jiz dnes jde o jistou raritu . V teto souvislosti napr. pripomenu nasi motocyklovou znacku PRAGA a jeji motocykly vyrabene v 90/00-tych letech + vyvoj cen jiz vyrobenych kousku nebot jde jiz take o jistou exkluzivitu .

Jarda-Bekr (44) napsal 18.02.2010 v 22:12

Buel, Voxan, kdo dál?

memphis.unv (17) napsal 18.02.2010 v 21:37

další důkaz toho že prodejnost neznamená jestli ty mašiny za něco stojí a vůbec nic se s ní hodnotit nedá, maximálně průměrnost

Džanek (0) napsal 18.02.2010 v 21:33

Alex_de_Large nebudem se tady bavit jaka znacka je lepsi... je to velka skoda , mrzi me to pac to sou krasny motorky. po nejake se poohlidnu a Ducati koupim brasku...uz je z principu

antony_2507 (5) napsal 18.02.2010 v 20:58

No je to veliká škoda. Některý kousky vypadají zajímavě...

Anti (389) napsal 18.02.2010 v 20:53

Pánové!Sic to absolutně není můj šálek kávy,ale přesto,jak už tu bylo jednou psané,škoda KAŽDÉ značky.Každá obohacuje trh a činí jej pestřejším,bez ohledu na to esli se prodává či ne.

Marex (2560) napsal 18.02.2010 v 20:31

Voxan Charade...můj ZATÍM nesplněný sen...tohle je hodně špatná zpráva...

laďa-prášil (72) napsal 18.02.2010 v 20:01

Kdo dnes koupi nektereho ze zbylych Voxanu - ten neprohloupi .
Jakozto zanikla znacka , tak jeji dosud vyrobene kusy vyleti s cenou , ve velice kratkem case , velmi nahoru .

No jen aby, u nového kusa je ta cena vysoko už tak... Tak že jestli je motorka za půl mega, kdo za ni dá mega, že se nevyrábí? Leda by na ní jezdil Mulén někde ve filmu...

pajachovancu (0) napsal 18.02.2010 v 19:33

je to škoda, charade racing je podle mě nejkrásnější motorka na světě a párkrát se mi o něn aj zdálo. škoda no

sramis (95) napsal 18.02.2010 v 19:33

Jedním slovem ŠKODA...

Dragmax (14) napsal 18.02.2010 v 19:15

Voxan Charade Racing,se mi moc líbil , to acAlien bohužel nejsem Onasis abych měl plnou garáž motorek co se mi moc líběj a to si piš,že by byla velká .Takže jsem rád,že jsem si splnil alspon ne-jeden sen.

12012 (21) napsal 18.02.2010 v 18:33

Teď jsem se číhnul na Tipmoto, jeden Voxan je tam k mání. r.v.2001 za 115 tis.Kč. Tak kdyby měl někdo zájem o zběratelský kousek

acALIEN (-4) napsal 18.02.2010 v 16:28

MartinJAWATS bohuzel, ty jsi jen jeden z tech, kteri rikaji, ze se jim to libi, ale nekoupi...nic proti tobe, pisi to jen proto, ze prave tohle tyhle zancky zabuiji..vsichni jim zatleskaj na vystave, ale smlouvu nikdo nepodepise..

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist