journeyman_brezen




Lambretta se vrací na scénu s modelem V-Special

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tom_mb (45) napsal 10.07.2017 v 18:19



dela se leccos. toto jsem koupil pro manzelku nove za cca 26 litru od kentoy.
myslim, ze z tech levných cinskych pseudo retro pokusu, je to asi nejhezci.
lepsi kopie, nez puvodni cinsky pokusy o retro design.
není to zadnej zazrak, ale po par upravach to jede slusne, za ty prachy...

puffybodie (391) napsal 04.07.2017 v 23:10+1

Marex> Na Lambretta a Vespa forech se to docela dost rozebiralo. Tech 200ccm bude tusim zase nejaky blud pro uredniho simla na dalnici nebo podobna ptakovina. Jestli je to pokus o navrat k tomu, ze Lambretta byla vzdy vykonejsi a sportovnejsi nez Vespa, tak to dost selhalo motorove oddeleni Jenze Sym nema duvod se zabyvat vymyslenim neceho specialniho, misto toho tam flakne sve nizkovykonne motory a na oplatku prijimat procenta z prodeje a ochrannych znamek.

Proste stylovka a "navrat" klasiky ala Nokia 3310 (ktera je taky paradni sunt, ale levne vyrabeny krap proste dostal jen zname jmeno aby to par mesicu ficelo v prodejich a hotovo).

On ale dnes uz skoro zadny vyrobce netusi co to znamena opravdove retro. Naznaky nadeje jsou jeste u Vespy a pripadneho 4T nastupce v rade PX...ale pokud k tomu pristoupi jak k modelu PX od roku 2011 ala Ital tam cpe indicky karburator a naopak LML z Indie tam dava italsky karburator, tak to lepsi at se na to rovnou vys...

Marex (2560) napsal 04.07.2017 v 21:55

Puffybodie. Bohužel ti musím dát za pravdu. Lambretta sice vypadá o trošku lépe,ale základ stojí na Sym, co jsi na něj dal odkaz. Podle všeho je stejný i pohon.
Jiné je světlo, sedlo, zadní světlo a moc na tom nemění ani chybějící otvor v bočních plastech. Rozdíl v ceně podle předběžných předpokladů 1/3 v prospěch SYM.
Komický je též rozdíl mezi 125 a 200 (která nemá ani omylem 200ccm) a to pouhých 1.4Kw. Jaký to má smysl?!

puffybodie (391) napsal 04.07.2017 v 13:57

Je to jen Sym a to skoro kompletne (nejen ram). S puvodni Lambrettou a jejich duchem to nema nic spolecneho. Cilem je vytriskat na znacce a designu. Za mnohem levnejsi peniz je jeji zaklad dostupny i u nas //www.sym-motor.cz/stroje/skutry-125-ccm/fiddle-iii-125i/

Kandelábr (104) napsal 04.07.2017 v 13:11

Vypadá moc hezky! Asi to bude šlapat dobře, jen si myslím, že z toho udělají takovou umělou exkluzivitu! Lidové vozítko to asi nebude.

LetiferDS (9) napsal 04.07.2017 v 12:56

Neni to špatné :)

Lyer (18) napsal 04.07.2017 v 10:39

Víc info zde - https://www.scooterlab.uk/new-lambretta-v-special-analysis-feature/

Rnx (16) napsal 04.07.2017 v 09:35+1

A tohle není elektro? Děje se něco?

jenacukr (-1) napsal 04.07.2017 v 08:47+1

Neni to vubec spatny,ta oranzova je tak hnusna az je pekna, problem je ze skutry jako takove vznikly jako nejlevnejsi dopravni prostredky,tenhle k nim urcite patrit nebude ale vypada dobre:) .




TOPlist