yamaha_tenere_duben




Ural v sedmdesáti letech neopouští síly

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dandis87 (0) napsal 11.05.2014 v 11:11

Zdravim vas mam motorku z 1952 je to m 72 mam to cca 6 let a dneska sem jel mnelo to silu tah a potom se to zaclo dusit a ztracelo to vikon a strilelo z vejfuku a coudi to cernej kour karbotatory sem vicistil i trisky a furt to blbne a nevim si s tim radi dekuji

Rado_ (555) napsal 08.02.2012 v 21:19

skvělé... jen nechápu, co je to ruský motoklub Night Wolfs... Když už, tak Night Wolves MG Jojo, miluji tuhle zemi...

tondda (0) napsal 16.01.2012 v 19:25

Jo, všichni co to máme jsme hrstka militantně cáklejch zazobanců , to mě pobavilo . Taky je krásný, jak tady majitelé těhle strojů můžou třeba stokrát napsat (ne jen pod tímto článkem), že to je pohodovej a spolehlivej stroj a stejně se tu najde spousta těch, co viděli Ural jen na fotce a stejně nás budou stále dokola přesvědčovat, že jsme si pořídili nespolehlivej šunt . Ano a pak je tu druhá skupina, která s ním má "vlastní" zkušenosti. Jejich kámoš má známého, který koupil od Poláka z Urajiny dovezenýho Dněpra po zaručeně kompletní generálce za 15 000 Kč a ono se mu to neustále sralo tak jakýpak copak . A to že motorka vypadá "staře" ještě neznamená, že je zastaralá .

SuperSic58 (1307) napsal 15.01.2012 v 10:02

No mě stačí, když s náma jede off někdo na 4kolce, vzhledem ke svý šířce musí furt někde vyhledávat objízdný trasy, tam, kde na motorkách normálně projedem. Třeba když je v lese přes cestu závora, a že jich tam bejvá... A s tou sajdou to bude stejný, akorát že nebude za 80 ale za 300 litrů... To je prostě darebáctví chtít tolik peněz za takovej 50 let zastaralej kepl.

Sali750 (33) napsal 11.01.2012 v 17:57

SuperSic58 : Je vidět, že jsi s tím v životě nejel...
Až se na tom projedeš, tak to začni kritizovat... Bude to potom oprávněná kritika...

SuperSic58 (1307) napsal 11.01.2012 v 09:26

300 litrů za pofiderní ruskou motorku??? To sou dobrý fóry Navíc sajdy... Motorka má mít 2 kola, chtěl bych vidět jak se s tou sajdou někde prodírá mezi stromama, určitě tam nebude taková prostupnost, navíc to bude vážit pěknejch pár metráků.. Bude to záležitost pro hrstku militantně cáklejch zazobanců

mardock (73) napsal 10.01.2012 v 10:50

Opl: moje řeč

Cormac (39) napsal 08.01.2012 v 12:33+1

Ural krása. Toť Pan Motocykl. Až budu mít děcko, budu si ho muset koupit. Pokud mi na něj zbyde... Naložit celou rodinku, to musí bejt paráda...
Ždycky když si o Uralech čtu, tak po nějakým zatoužím. Teď su sice moc spokojený s Tenere, ale jestli někdy začnu pomýšlet na chopper, čí jiný kochací motocykl, Ural bude v hledáčku na prvním místě.

Opl (59) napsal 07.01.2012 v 15:24

aldakaw-zase mě to nedá.Dnes jsem se byl projet u nás v kopcích /Nízký Jeseník/.Čistě náhodou jsem se seznámil s jedním čtyřkolkářem,slovo dalo slovo a jeli jsme se projet do terénu.Místy bylo docela slušně sněhu a Laďa byl velmi překvapen co Ural všechno dovede.Podle jeho slov to absolutně nečekal.Prostě,každý by měl hodnotit to co alespoň trochu zná.Dále /zase podle něho/si neumí představit,že by absolvoval s manželkou dovolené,které my běžně jezdíme.O čtyřkolce jsem i já kdysi uvažoval a holt mě to nechytlo a radši místo koupě nového auta jsem koupil ruského mastodonta.Nelituji.

nuclear (1) napsal 06.01.2012 v 19:49

vměšuji se:
No tak to já když jsem rozebral motor Hondy CBX, tak jsem rozhodně blahem nevrněl,
respektive, pokud bych neměl strojově vybavenou dílnu, tak bych ho ani nerozebral, na rozdíl třeba od Suzuki, protože Honda má přípravkovou ideologii
ušetří pár gramů hmotnosti, ale bez specielního aparátu ani nevyndáš vačky. U Suzuki z té samé doby to není- tam ty hřídele váží sice o něco víc, musely se taky soustružit s větší ztrátou ve šponách (pro výrobce negativum), jenže
právě proto je jednoduše vyšroubuješ z boku
motoru a vyndáš. A to se nebavíme o hondích "vymoženostech"
jako automatické ventily apod.- to je hotový
postrach starších kaufů.
Dávám tedy za pravdu Uralistům, že v jednoduchosti je spolehlivost.

Sali750 (33) napsal 06.01.2012 v 14:00

Tak to jen dodávám, že Ural se od té doby hodně změnil...

p.tojejedno (1) napsal 06.01.2012 v 13:33

vypadlo mi tam po mrchy z 90let...

Sali750 (33) napsal 06.01.2012 v 13:07

Hmm, máš koukám velmi zajímavé zkušenosti :D M72 se pro tvou informaci vyráběla ve čtyřicátých a padesátých letech. Hurdy-spojka mě na Uralu drží už cca 18tis km a znám případ, kdy vydržela 42tis km. Co se týče spotřeby, tak se spolujezdcem jezdím za 6l/100km Svíčky tam mám už dvě sezóny stejné. A že by někdo dával do nového urala motor z BMW?? To slyším poprvé a to jezdím na těchto strojích už od 17 let... Pokud jsi i dněpru či m72 dal to co potřebovali, tak to byli stroje, které byli relativně spolehlivé... Nevíš o sovětských strojích vůbec nic. Možná tak to, kde se vyrábí. Ale tím to končí... Kdyby jsi měl m72 doma, nemohl bys tvrdit, že se to dělalo v 90. letech. A pokud sis koupil dněpra nebo urala od ukrajinců na burze a myslel sis, že to bude jezdit, aniž bys s tím cokoliv dělal... Tak jsi naivní a hloupý.

p.tojejedno (1) napsal 06.01.2012 v 08:39

a až budete mít na uralu natošeno 100tis kilometrů tk mi napište počet závad...hm?

p.tojejedno (1) napsal 06.01.2012 v 08:35

no milí zlatí si myslí že vím kulový...naopak vím nprosto všechno dlouholeté zkušenosti od m72 mrchy z 90 let..
jsou to mrné npodobeniny BMW a když v německu kupujou ural tk rovnou montují mototr BMW, co se táká saidky..tak tu snd vyrábí už z rezvého plechu...nové hardisk spojky nevydrží ani 5km, rámy praskají, elektroinstlce velmi špatná, karburátory nevydrží dlouho těsné, svíšky tyto stroje žerou jak prase šrot,nehledě na spotřebu ...žere i patníkly okolo silnice... ráfky křivé jak prdel ani vycentrování příliž nepomůže, celkové zpracování žalostné..

je to stroj pro pouze pro lidi, kteří mají nervy na to si pořád hrát a nprvovat chyby které znechal ruský mužík, pár dílu od renomovných výrobců to nezchrání je to jako nový žigul kde neni ruské skoro nic...a pořád to bude jen nekvlitní sráč... za moc peněz...

když se kouknu na jponskou motorku je vidšt kvalitní zprcování/z pravidla/ a co se táká odolnosti je třeba brát v potaz určení... tkže srovnejme ural solo a třeba H Afriku... panu Vencovi80 vzhledem k tomu že v rusku jich většina není registrovaných a pořád je někdo spravuje/v rusku se nic nevyhazuje/ tak jich "jezdí" jezdí musí být v úvozovkách jelikož je jezdí a jezdí... poměrně dost. cbr..jich jezdí tké dost le žel bohu byly vyráběny pro civilozovaný svět takže velmi často skončili ve šrotu

dlouhá léta jsem si hrál se strámi mašinami, novějšími ruskámi stroji mohu vám upřímě říct, že když jsem poprvé rozebral motor od hondy tak jsem z toho měsíc "stříkal blahem" pod dojmem čistého a přesného zpracování.

v současné době jsem majitelem rumunského stroje TV41F a mám ho jen pro jeho jednoduchost kvalitní ocel která je použita, co se táče zpracování tak je to tak, že mě zastavil nějaký člověk a pttal se mě jestli jsem to dělal sám... tk to asi ke zpracování...a to oproti uralu je to ještě zlaté

Sali750 (33) napsal 05.01.2012 v 23:51

Vlastním Urala, ke kterému jsem se dostal po několika anglických, japonských i italských motorek. A můžu říct, že lepší motorku bych už těžko sehnal... To co s ní dělám, by něco jiného těžko vydrželo... A že to jede jen stovkou? Mě to vůbec nevadí. V terénu si to pěkně vynahradím, myslím, že ty skoky a překonávání brodů nějaká Jawa rotax těžko zvládné. Ale je to o porovnávání neporovnatelného... Vím že mám stroj, který hodně a má kvalitní dílenské zpracování. A to co jsem třeba u Jawy viděl na výstavě... No, nic moc to nebylo...

Venca80 (3) napsal 05.01.2012 v 21:00

Fredik: Dněpr to je ale trochu něco jiného a oproti sovětskému/ruskému Uralu, je kvalita těchto ukrajinských strojů někde jinde (alespoň tak se to říkalo, osobně s Dněpry zkušenosti nemám). Jednou někdo říkal, že když si koupíte nového Dněpra, je lepší nejdříve celý motor rozebrat, vyměnit viditelně špatné díly, promazat a přetěsnit...

Kinyo (1) napsal 05.01.2012 v 19:51

Ten Chopper vypada uz dobre.

Fredik (0) napsal 05.01.2012 v 19:25

V roce 93 jsem měl čest vlastnit nový Dněpr 11 a tehdejší kvalita byla žalostná.Při přihlašování na DI policajti nevěřili,že je to nový.Ale jízda to byla brutální a rád vzpomínám.Stál mě 25.000,-Kč.SPZ měl ZL 43-52,zajímalo by mě kde skončil.

mr.michael (8) napsal 05.01.2012 v 19:03

Jsou to paradni masiny
Verim, ze si jednou, az na to budu mit Urala poridim.

MimoCZ (25) napsal 05.01.2012 v 18:48

Zdarec, kdyz si to vemete chlapi, tak masovou vyrobu lenvych motorek prebrala China. Jedinym zpusobem jak zustat na zivu je proste delat neco jineho nebo luxusniho.
Ano, je to skra drahe, velmi pekne a asi mi nikdy nebude rikat pane

beda71 (0) napsal 05.01.2012 v 16:09

pravda???,TA CENA!!!ale uzasny stoj,sam mam a jizda na ni je nadherna,jasi sehnal srot za 24tisic z roku 56,vrazil doni par korun a mam nadhernou masinu na ktere rad jezdim a duvod":ta sajda je vlastne(dilna,satni skrin a nakupni taska)takze na poznavani kras nasi vlasti,pro dva idealni stroj,ted skladam NORTON 16H taky se sajdou tak su zvedave jaky vtom bude rozdil na cestach ,

privateer (-8) napsal 05.01.2012 v 14:41

nejtek:rada zní jednoduše...na pár let sem přestal kouřit a kupovat si nový oblečení pokud se to předchozí vyloženě nerozpadalo a bylo tím pádem na splátky

nejtek (1) napsal 05.01.2012 v 13:56

no..ja nekde cetl,nedavno ze vlka stahli z vyroby...a sajdy omezili na jednu,pro nezajem...tak nevim..jinak taky jsem to vyzkousel a musim rict,ze ne! a cena? ..moje jawa 650 rotax, max rychlost se sajdou pres 150!...stala cca170tis.kcs a to je hodne velikej rozdil ...chci videt toho kdo si to v cechach poridil za 300 litru...

privateer (-8) napsal 05.01.2012 v 13:23

p.tojejedno: chtěl sem ti něco napsat,ale to by bylo na dlouho,když máš svůj názor dávno hotovej.Jezdím na Uralovi a neměl sem s ním jedinej problém narozdíl od ostatních motorek a to s ním vymetu kdejakou škarpu,nebo potok.

Venca80 (3) napsal 05.01.2012 v 12:51

Opl: Přes 100 000 ks bylo ještě na začátku 90. let, pak to klesalo a klesalo na ty 3000 kusů asi v roce 2006 a v roce 2010 už jen 800... Nevím jak teď...
Nevím jaké má pan p.tojejedno zkušenosti, že si troufá hodnotit kvalitu těchto strojů, ale myslím, že evidentně nevelkou... Každopádně zajímavá by byla statistika kolik bylo Uralů vyprodukováno celkem a kolik se jich do dnešní doby zachovalo v provozu. Rozhodně by tento poměr byl u Uralů v porovnání s CBRkama pana p.tojejedno sakra rozdílný...

Opl (59) napsal 05.01.2012 v 12:22

bledemon-no já jsem zase někde četl,že za časů CCCP dělali 100
tisíc motorek ročně a teď něco přes tři tisíce.Převážnou část prodají ve vyspělých zemích /na rozdíl od Jawy/.

bledemon (126) napsal 05.01.2012 v 12:04

někde psali, že ural vyrábí cca 800ks ročně (jawa asi 1500)

mardock (73) napsal 05.01.2012 v 11:59

2 aldakaw: na 4-kolku nenaložíš 3 lidi Na tohle jo a ještě mužeš mít na sajdě kulomet kdyby na to přišlo

LiborK (37) napsal 05.01.2012 v 11:27

Takhle by to mohlo být s Jawkou, ale museli bychom vyházet z oken bláznivého designéra, obchodního ředitele a ten pseudomarketing co tam mají

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist