yamaha_demo_tour




Ural Sněžnyj bars: šelma v limitované edici

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Stopl (0) napsal 11.12.2010 v 13:08

Dnes jsem se byl projet na Uralu.Všude sněhu,dal jsem náhon a jel jsem polní cesty,silnice,kopce pod kterými stála auta,lesní cesty.Nádhera.Mám ještě veterána a zánovního cesťáka,ale od té doby co mám Urala /2009/objevil jsem nové obzory.Kdo to nejel,nepochopí.

Marex (2570) napsal 21.11.2010 v 18:53

Sali: Jsem jenom omezenej benzínovej feťák a motorka pro mě znamená náklon. Vzhled motorky je pro mě moc důležitej,ale výslednej pocit taky. Takže tak. Není to jednoduše můj šálek kávy a nikoho nenutím,aby přešel na mou stranu. Všeobecně jsem fanda véček, na úhlu a směru nezáleží.

Marex (2570) napsal 21.11.2010 v 18:49

Hlava: Nic z toho, co píšeš si nemyslím. Ale dík za snahu myslet za druhý. Na důkaz mého oduševnělého motorkářství ti napíši jednu pouhou větu: "Voxan Cafe Racer je nej!!!"

HlavaXBR (36) napsal 16.11.2010 v 19:20

Marex opět se projevila tvoje sečtělost a technická znalost je to jako by si to samé napsal o jiném evropském výrobci motocyklů: ducati, moto guzzi i bmw se zuby nechty drží svých koncepčně zastaralých podivně uspořádaných vzduchem chlazených motorů tak nějak si to myslel? Ural se také drží své koncepce a jak už to padlo používá komponenty známých výrobců cenu motocyklu zvyšují i složitá technická řešení jako je nahon a uzavěra sidecaru nebo zpátečka. U nás je motocyklová kultura ještě poměrně mladá a nevyzrála tak že hlavním měřítkem pro posuzování motocyklu je hmotnost/výkon neznamená že se tu také pomalu nezačínají vytvářet skupiny fandící třeba cafe racerum nebo youngtimerům a až i u nás tahle kultura dospěje budou se tu uraly prodávat stejně dobře jako napřídklad v německu, USA nebo Velké Británii která je možná co se v tomhle směru nejvyspělější

Sali750 (33) napsal 15.11.2010 v 21:53

Marex: No já tě přesvědčovat nebudu... Sám jsem vlastnil několik Japonských motorek, měl jsem i kelímky, ale tak nějak mě to nebavilo. I když jsem se živil nějaký čas jako motomechanik, tak můžu říct, že Ural si na nic nehraje. S původní konstrukcí BMW nemá toho ural dnes už moc společného. A jestli má někdo pocit, že boxer je jen bmw, je mi ho líto. A proč jezdit se sajdou? Co třeba nevypadat jako každej druhej, co si motorku dnes pořizuje jen jako něco co má soused a chce to taky? Nebo chce jezdit na výlety s celou rodinou a auto ho nebaví... Kdo nikdy nejel se sajdou, neví o čem mluví. Chybí ti snad adrenalin? Sedni do sajdy s někým zkušeným a pak si ho užiješ dost :D

Marex (2570) napsal 15.11.2010 v 18:22

Sali: Zkus taky ty na té svojí to, co udělá Japonec, Italka, Brit... myslím, že bys zadřel. Mě se Uraly líbí,ale nazývat jejich neschopnost vyrobit moderní stroj něčím jiným, než je nekonkurenceschopností s důsledkem vzniku "retro" mašiny, je poněkud zavádějící. Sajdy moc nemusím, celkem nechápu v dnešní době důvod s ní jezdit. Snad jedině strach z náklonu...Doremcal jsem. PS: ALE PŘEJI TI TO NADŠENÍ!!! JE TO SUPER!!!

Ládes900 (0) napsal 15.11.2010 v 17:26

Za tyhle peníze se dá koupit velmi kvalitní motoveterán a ne něco, co se jako veterán tváří. I o skutečnosti, že to bude dobrá investice bych pochyboval, starých ruských strojů je na trhu dost a cena v kontextu s ostatními není nijak závratná, spíš naopak

unavix (595) napsal 15.11.2010 v 13:43

Tak by mě zajímalo co je úžasnýho na motce kterou za války okopčili od DKV a BMW?
Když o podobné věci uvažovala naše Jawa,že by udělali retro model tak je za to "svět" peskoval a tady se "svět rozplívá".To mi hlava nebere.
Před dvaceti lety to doma nikdo nechtěl pač to byl šunt by SSSR.

acALIEN (-4) napsal 15.11.2010 v 13:18

Tom_Riddle Zaver vybornej, oni tam jeste montuji ziguliky...hruza

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 15.11.2010 v 11:13

Sali750: Neplivej mi na japonce, se ZX10R sem toho tejrani zvlad urcite vic nez ty s Uralem. Nicmene me se Ural libi, fakt pekny a bezkonkurencne prakticky (presto ze vyhrivany rukojete mam na ZX10R taky).

bledemon (126) napsal 15.11.2010 v 10:24

Je otázkou jestli přechod na ruční výrobu nebyl způsoben spíš malym zájmem na trhu. A limitovaná edice pouhých 5ks bohužel naznačuje, že klasické serie budou v řádu desítek kusů.

Mamlak (8) napsal 15.11.2010 v 08:54

Pro fandy této značky-je to jejich svět,tak jim to nezáviďme.Srovnávat s Einfieldem,to je jiná planeta.Apropó,ta patina na tlumičích,to je vypálení z ohromujícího výkonu,či-koroze?

MotodědekTonda (11) napsal 15.11.2010 v 08:03

Hoši já ho měl úžasný.

OndraCB (101) napsal 15.11.2010 v 06:36

Při dnešní noční jsem dočetl Sněžného leoparda od Matthiessena, to bude znamení

miura (5) napsal 15.11.2010 v 01:10

Smekám před majiteli těchto strojů

Bukatch (0) napsal 14.11.2010 v 23:37

Kluci motorkáři, neplujte tu po něčem pro co nemáte pochopení a co jste nikdy nezkusili. Ja sam mam doma dva velmi stare - 53 rok SV a 65 OHV, mel jsme pujceneho rangera. MRknete se an film - je to ke stazeni na www.uloz.to jsmeuje se to legenda jménem ural - jestli ani po tomto nepochopíte, tak zkuste aspon neplivat. Pro mě -a nejen mě - je URAL pojem, legenda, kus historie, a nove uraly nestavet barak - hned si kaufnu novatora. Zkuste, prozijte víkend, pak hodnoťte. Vivat URAL !!!

Hummer (-1) napsal 14.11.2010 v 23:05

I kdyby stála 2x tolik tak je prodají dřív než je vyrobí. Je to dobrá investice do budoucna ne jako ty sračky na kterejch jezdíme my. Za rok to prodáš sotva za půl ceny. Mám na mysli nové moto. O ojetinách se nebavím. Komu se nelíbí si jí stejně nekoupí a ten, kdo si jí koupí na ní stajně jezdit nebude.

Sali750 (33) napsal 14.11.2010 v 22:27

Vy remcalové si přečtěte něco o nových uralech a zjistíte, že takové vychytávky nejezdí ani v těch vašich šikmookých krasavicích... A navíc, zkuste dělat s japoncem to, co se dělá na setkáních těchto motocyklu s Uraly a uvidíme co víc vydrží... Samozřejmě, že pokud výrobce dává do motorky díly typu Herzog, denso, brembo apod. Tak se to promítne na ceně motocyklu. A pokud se vám zdá za motorku se sajdou tato cena vysoká... Tak se podívajte, co stojí nový sajdkár Velorex bez motorky. Začíná to někde okolo 70tis... A porovnání?? To snad ani nejde...

Humusus (25) napsal 14.11.2010 v 22:17

Ural je narozdíl od Dněpru kvalita, ale ta cena je fakt přehnaná. Zajímalo by mě kolik stojí v Rusku a kolik si na tom přihazujou prostředníci...

OVERdriver (0) napsal 14.11.2010 v 22:10

Ten retro je mádherný, bylo by super mít pořádný stroj do jakýchkoliv podmínek, ale ta cena... Musí mi stačit Jawa 250

babajezi (0) napsal 14.11.2010 v 21:19

Myslím, že případným kupcům za tyhle peníze by měli rovnou dávat poukaz do sanatorie Doc. Chocholouška

Marex (2570) napsal 14.11.2010 v 20:20

Sali: Chápu tvoji odpověď, jako odpověď Uralisty.

SuperSic58 (1307) napsal 14.11.2010 v 20:17

Alien> přesně tak, chtít bezmála 400 táců za takovejhle bastl, to může dát opravdu jen skalní milovník válečný techniky. 100 táců a cena bude jakž takž odpovídající...
Jarda z Úpice> co povidáš, Jawa vyrábí furt, ale 50 let starou techniku zrovna jako Ural.
Jako nezlobte se na mě, ale to je jak kdyby támhle na sibiři začli montovat starý škodovky 105 a tady je prodávali za cenu dvou novej fábií...
Ale co, proti gustu...

Clarion (0) napsal 14.11.2010 v 18:52

Hezká motka, kdo na Uralu nebo Dněpru nejelm nepochopí. Je super že na světě zůstala alespoň jedna fabrika, která sériově vyrábí motocykl se sidecarem. Je to unikát a držím jim palce. Mimochodem mě se edice Rudého října líbila také více, ale bílá byla a je v módě, tak to vzali za Uralem po svém
Cenapak odpovídá dnešní kvalitě a tomu, že se jedná nikoli o výrobu na velkokapacitní lince, které v devadesátých letech zrušili, ale o "ruční práci". Navíc je potřeba do ceny zhohlednit skutečnost, že je u Motorky bitelný sidecar!

Jarda-z-Úpice (44) napsal 14.11.2010 v 18:28

Znám ho z vidění osobně a myslím, že ho mít jako další motku musí být bezvadný. O kvalitu zpracování už zřejmě nemusíte mít obavy, neboť vše se určitě vyvíjí k lepšímu.A žvanilům, kteří tu vylévají srdce lze jen říci toto, možná se vám to zdá praštěné, ale oni alespoň pracují, zatím co naše dříve světová Jawa chrápe.

Pivko (85) napsal 14.11.2010 v 17:44

paradní kousek,jen těch chechtáků je na mě moc.

Milan1963 (272) napsal 14.11.2010 v 17:29

Ta cena se mi zdá dost vysoká,ale i tak-jde o hezkou a v dnešní době už i spolehlivou motorku.A tak dobře že je na světě ,těm,co mají Urala,tak trochu závidím...

Alf-Xp (0) napsal 14.11.2010 v 17:24

Krása,krása. Urala nebo Dněpra bych jednou chtěl.. Víc se mě ale líbí Ural Retro Solo... To je prostě klasika

acALIEN (-4) napsal 14.11.2010 v 15:05

Kdyby za to chteli 50 000, coz je tak odpovidajici cena, tak by se o tom dalo uvazovat, za pripadu, ze by se dal sundat ten obrazek ze sajdy a to ,,halogenove" svetlo z Tesca by upadlo jeste pred prodejnou...

acALIEN (-4) napsal 14.11.2010 v 14:59

Co si mam predstavit pod pojmem ,,PLNE VYBAVENA SAJDA"???

jinak hezkej text z letacku...?PR?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist