Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pokrok nezastavíš. Své příznivce si nová řada Bonneville určitě najde, a bude to pro ně ta nejkrásnější a největší srdcovka. Ale T 100 je T 100. Cenu odhaduji na min. 270000. Nikdo nestoji o milion prodaných kusu. K tomu jsou jine modely. Příznivci klasiky od Triumphu nechcou jezdit na tuctovkách co ma každý.
Pani a damy, ten Thruxton R ma uplne dostal. Siel som sa preto do "mojho" Triumphu opytat, ze co si o nom myslia sami triumphaci. A...nemal som to robit...
Ked som tam prisiel, tak som mal pocit, ze som sa dostal do bordelu. Vsetci, doslova vsetci sa u dealera cudne usmievali a boli ako uslintane male deti co vidia Nutellu za sklom. Jason, mlady (40 r. ) predajca, co som sa ho pytal na jeho nazor mi ukazal predobjednavku na jeho meno a svietil ako 100-ka ziarovka. Aj servisaci kyvali suhlasne hlavou.
Najvacsi sok som vsak mal zo stareho sefa Allana (67r. az 155r. - neviem mu urcit vek), ktory o Thruxtone R vravel ako o nejakej porno hviezde. povedal, ze uz vela rokov cakal na nieco tak vzrusujuceho. Vedel o com vravi, prave sa vratil z jej predstavenia v Londyne.
Zobral si ma na bok, vytiahol mi z vrecka kreditku, swipol mi z nej zalohu na poradovnik pre rok 2016 a poslal domov. Neviem este ani cenu, ani cenu uprav, pretoze si ju dam "porobit", ani kedy mi ju vyrobia...Ma sa pre Britaniu vyrobit len 450 ks a poradovnik je uz skoro plny, povedal na ospravedlnenie...ahh ten stary bosorak ma opat dostal, ha ha.
Ma niekto zaujem o moju Bonevillku? Na jar bude hladat noveho pana alebo panicku.
Video pre inspiraciu https://www.youtube.com/watch?v=cAtTK8zurfI
Vše již bylo napsáno níže. Souhlasím, že tyhle motorky cílí jinam a budou podstatně dražší. Kdybych se rozhodoval dnes, nejspíš bych toužil po novém Thruxtonu, ale rozhodně měnit nebudu a doufám, že si podrží aspoň jeden model ze staré řady a protlačí ho regulacemi, třeba T100 by se určitě prodávala na tuto kategorii stejně dobře i dál. Každopádně jako fanda značky nepláču, ba naopak věřím, že to budou kvalitní stroje, které se budou i dobře prodávat..
Petr59:
Jo, to tak je. Jen z milovníků retro se asi navěky přežít nedá. A je to tak normální, protože jinak by se svět asi zastavil. I když se to asi nebude líbit všem.
No jo Raube, koukám, khaki Guzzi, veteráni, to se shodnem. Pro mě byla nejovladatelnější motorka Sportster 883 R, a přestože měl jen kolem 50 koní, dokázal i docela svižně upalovat. Ale souhlasím s tebou - nejvíc mě zabaví opravdu starej stroj. V mým případě Pérák. Ten mě baví po cestě i tím, že se občas zastaví a musíš přemýšlet proč. R75 je fajnovej stroj, taková pořádná strojařina. Každopádně Boneville je klasika, a rád bych jich u nás vídal víc. Ale sám si ho nekoupím.
Marťas je to tak. GSo je nejtuctovější motocykl na naší silnici. A jaký to dává vzkaz výrobcům a prodejcům??? Že i nejdražší model se může stát nejrozšířenějším zástupcem značky na trhu . Ne ale nyní vážně, já jsem jen rád že to tak je. Největší parádu stejně udělám vždy veteránem a žádné retro ani značka to nedokáže změnit. A co se týče emocí co motocykl dává, na tohle téma bylo již napsáno mnoho článků a komentářů. Já měl Bonneville SEčko a lépe ovladatelnou motorku jsem snad neměl (a jedzil jsem na chlup přesně 20motorek). Ale byla to taky nejzábavnější??? Ani náhodou. Nejvíc mě baví moje 40let staré R75/6. Nejen, že ti nedá nic zadara, ale můžeš se v něm ještě hrabat a to pro mě k těm motorkám tak nějak patří.
Raube máš pravdu, nějak nám ty motorky bobtnaj, před 20ti lety byl litrovej stroj obrovskej, dneska je považován za střední třídu, přitom samozřejmě obrovskej je pořád.
Cena u HD přes 270 je dána asi taky kurzem, který je teď mizerný. A je pravda, že tohle všechno jsou krásný klasici, který se líběj úplně každýmu, ale v závěru si je koupí málokdo. Z toho, co teď potkávám na silnicích, mám dojem, že co Čech, to fanda BMW GS 1200. Což je fajn, znamená to, že nemáme hluboko do kapes.
No když dnes stojí holátko Newchurch 217tis (a to u neautorizovaného prodejce), tak nový model podle mého bude atakovat 270tis. Je to stejný vývoj jako u Harleye a jejich řady Sportster. Před pár lety atakoval jejich model Iron hranici 20tis a nyní bude stát jejich inovovaný model 270tis a to je obsah 883!!! Oni už nechtějí, aby tahle řada byla rozpočtovka. Navíc se jich kvůli ceně stejně o moc víc neprodá. Klasik se každému líbí,ale ne každý si ho koupí! Přeci jen motorkářů co mají rádi tuto kategorii je výrazně méně, než milovníků cestovních endur apod.
Nová řada se mi moc líbí a posunuje Triumph do 21. století. Uz to samozřejmě nebude takové retro, jako minulá řada, ale vzhledově je to pořád slušná klasika. Jsem hodně zvědavý na cenu a to zejména "základního" modelu Street Twin... Když se na něj podívám, tak tam moc hodnotných věcí třeba ve srovnání se zmiňovanou Kawou W800 nevidím... Žádné chromy, černý motor, litá kola, minimum barvy, jeden budík... Na druhou stranu větší výkon, 6 kvalt, vodník, ABS (od 2016 ovšem povinné u všech nových typů motocyklů), TC...
No nevím, kdyby nasadili cenu okolo 220 000,- tak by to bylo OK a troufám si říct, že by Triumph získal spoustu novych zákazníků a hlavně do budoucna by se slušně zajistil... Ovšem vzhledem k tomu, že se cena počítá z kurzu eura, který naše ČNB záměrně drží tam, kde je a vzhledem k tomu, že je to novinka to tipuju tak na 275 000,- co myslíte?
Ten Thruxton vypadá naprosto luxusně, stejně jako údáj o krouťáku. Sakra, to chci.
Jediný co to kazí je TC. Nějak nechápu, proč to teď serou do všeho. Za chvíli snad bude i ve dvácách.
Alespoň jde vypnout. Tohle bude drahý.
Z technologického hlediska je to určitě krok kupředu s velkým zacílením na část trhu, kde se pohybuje Griso, XJR1300ka apod. Rozhodně tím stoupne počet prodaných kusů a o to tvůrcům určitě jde! Za sebe mohu tomuto pokroku vytknout jen jediné. Nový model postrádá lehkost původních motocyklů z let 70tých, ale i minulé řady. Když se na něj podíváte, tak svou velikostí dohnala řada classic XJRko a to ve všech ohledech. Mám obavu, že váha vzroste díky chladiči, ABSku a většímu objemu motoru z rozumných 220kg na hádám 250:(. Když to shrnu, tak tento nový model opustil společnost motocyklů jako je W800ka a V7ka a přešla do společnosti výkonnějších a modernějších biků jako Griso a hlavně Nine T od BMW. Také cena se podle mého vyšvihne nad 300tis a to nejen u sportovnější verze. Ale to asi pro zbytek světového trhu problém nebude. Vždyť dnes i u nás potkáte spíš Griso, než Bonneville že:/.
Ta motorka vypadá moc pěkně. A konečně má vodní chlazení. Jak klesá technická gramotnost lidstva, zastávají mnozí i takové názory, že je to špatně. Současně řeší, neuškodí-li milovanému motoru, pokud vymění olej až za 13 měsíců, nebo přejedou-li interval výměny o 120 km.
Takže stručně pro neznalé zopakujme věci, které se kdysi dávno učily v autoškole:
Kapalinou chlazené motory mají výrazně menší vůle, proto mají obvykle nulovou, resp. neměřitelnou spotřebu oleje, nižší hlučnost, díky stálosti teplot mohou dosahovat vyšších výkonů, nižší spotřeby, mnohonásobně vyšší životnosti (kapalinou chlazené Hondy CX klidně najely 300 000 km).
Vzduchem chlazené motory jsou reliktem z minulého století. Taktéž karburátory. Příprava směsi s pomocí karburátoru je nedokonalá a přijatelná jedině při použití vlastního karburátoru pro každý válec (u motocyklů obvyklé řešení = velmi drahé). Při úrovni dnešní techniky není důvod se vstřikování bát. Mimochodem u leteckých motorů se používá už tak asi 70 let. Sice trochu jinak konstruované, ale důvod pro to byl.
Pro fandy historických věcí je k dispozici stále velké množství motocyklů z minulého tisíciletí.
Pro ty, kteří považují moderní věci za špatné si dovolím připomenout, že bývaly doby, kdy se motocykl startoval roztlačením, před tím se však musela nahřát letlampou žárová trubka. Modernější stroje pak mívaly změkčilé elektrické zapalování, byť s ruční regulaci předstihu, nechápu, jak bez tohoto ovladače můžou pravověrní motorkáři být .
Skúsime a potom povieme. Stihol som test 2015kového Boníka do aktuálneho MM a som rád že som mal tu česť. Skvelá motorka ktorá sa mi dobre písala. //motocykel.sk/fotoalbum_show.php?album_id=5707
Hmmm vypadá to zajímavě...hurá do Milána na Eicmu to omrknout .
Za mě Thruxton 1200...už dlouho se mi líbí a čekal jsem na nový model...dozrál čas... Jdu po něm...jen jsem zvědav na cenovou politiku Triumphu.
Ať se jdou bodnout, svět se v xxx řítí. Za takovej paskvil nedám ani korunu. Rád si nechám model 2009 a budu jen litovat, že jsem už nestih karburátorovku. Zažil jsem komanče a vím jaký to je, když někdo shora nařizuje co mám chtít. Komanč nebo EU, vyjde to na stejno. Nic z toho co je navěšený na těch nových mrdkách nechci a nepotřebuju. Je mi smutno...
Paráda, souhlas se Zbyňkem, že ta nádrž thruxtonovi prospěla (dost mi to připomíná jednu Italku ) Motor bude určitě ,,pecka" no a co se týká toho chladiče a elektroniky - to je prostě daň za (v tomhle případě) z...nej pokrok.
Skoda ty vody, ale 12tka do klasickych triumphu je vybornej krok . Hmmm...a ted mam dilema XJR vs 12tka bonneville...
Jak byl bonneville dokonalej, tak s 12tkou je ECHT dokonalej
Pokrok nezastavíš. Své příznivce si nová řada Bonneville určitě najde, a bude to pro ně ta nejkrásnější a největší srdcovka. Ale T 100 je T 100. Cenu odhaduji na min. 270000. Nikdo nestoji o milion prodaných kusu. K tomu jsou jine modely. Příznivci klasiky od Triumphu nechcou jezdit na tuctovkách co ma každý.
Pani a damy, ten Thruxton R ma uplne dostal. Siel som sa preto do "mojho" Triumphu opytat, ze co si o nom myslia sami triumphaci. A...nemal som to robit...
Ked som tam prisiel, tak som mal pocit, ze som sa dostal do bordelu. Vsetci, doslova vsetci sa u dealera cudne usmievali a boli ako uslintane male deti co vidia Nutellu za sklom. Jason, mlady (40 r. ) predajca, co som sa ho pytal na jeho nazor mi ukazal predobjednavku na jeho meno a svietil ako 100-ka ziarovka. Aj servisaci kyvali suhlasne hlavou.
Najvacsi sok som vsak mal zo stareho sefa Allana (67r. az 155r. - neviem mu urcit vek), ktory o Thruxtone R vravel ako o nejakej porno hviezde. povedal, ze uz vela rokov cakal na nieco tak vzrusujuceho. Vedel o com vravi, prave sa vratil z jej predstavenia v Londyne.
Zobral si ma na bok, vytiahol mi z vrecka kreditku, swipol mi z nej zalohu na poradovnik pre rok 2016 a poslal domov. Neviem este ani cenu, ani cenu uprav, pretoze si ju dam "porobit", ani kedy mi ju vyrobia...Ma sa pre Britaniu vyrobit len 450 ks a poradovnik je uz skoro plny, povedal na ospravedlnenie...ahh ten stary bosorak ma opat dostal, ha ha.
Ma niekto zaujem o moju Bonevillku? Na jar bude hladat noveho pana alebo panicku.
Video pre inspiraciu https://www.youtube.com/watch?v=cAtTK8zurfI
Vše již bylo napsáno níže. Souhlasím, že tyhle motorky cílí jinam a budou podstatně dražší. Kdybych se rozhodoval dnes, nejspíš bych toužil po novém Thruxtonu, ale rozhodně měnit nebudu a doufám, že si podrží aspoň jeden model ze staré řady a protlačí ho regulacemi, třeba T100 by se určitě prodávala na tuto kategorii stejně dobře i dál. Každopádně jako fanda značky nepláču, ba naopak věřím, že to budou kvalitní stroje, které se budou i dobře prodávat..
Petr59:
Jo, to tak je. Jen z milovníků retro se asi navěky přežít nedá. A je to tak normální, protože jinak by se svět asi zastavil. I když se to asi nebude líbit všem.
Tahle motorka asi bude cílit na jinou skupinu motorkářů, než k milovníkům retromotorek, napovídá tomu již zdejší diskuze.
Thruxton se zlatýma vidlema, dráty a řídítky v poloze pro normální jízdní pozici a já regulérně čumím, co Angláni dokázali!? Nádherná mašina.
No jo Raube, koukám, khaki Guzzi, veteráni, to se shodnem. Pro mě byla nejovladatelnější motorka Sportster 883 R, a přestože měl jen kolem 50 koní, dokázal i docela svižně upalovat. Ale souhlasím s tebou - nejvíc mě zabaví opravdu starej stroj. V mým případě Pérák. Ten mě baví po cestě i tím, že se občas zastaví a musíš přemýšlet proč. R75 je fajnovej stroj, taková pořádná strojařina. Každopádně Boneville je klasika, a rád bych jich u nás vídal víc. Ale sám si ho nekoupím.
Marťas je to tak. GSo je nejtuctovější motocykl na naší silnici. A jaký to dává vzkaz výrobcům a prodejcům??? Že i nejdražší model se může stát nejrozšířenějším zástupcem značky na trhu . Ne ale nyní vážně, já jsem jen rád že to tak je. Největší parádu stejně udělám vždy veteránem a žádné retro ani značka to nedokáže změnit. A co se týče emocí co motocykl dává, na tohle téma bylo již napsáno mnoho článků a komentářů. Já měl Bonneville SEčko a lépe ovladatelnou motorku jsem snad neměl (a jedzil jsem na chlup přesně 20motorek). Ale byla to taky nejzábavnější??? Ani náhodou. Nejvíc mě baví moje 40let staré R75/6. Nejen, že ti nedá nic zadara, ale můžeš se v něm ještě hrabat a to pro mě k těm motorkám tak nějak patří.
Raube máš pravdu, nějak nám ty motorky bobtnaj, před 20ti lety byl litrovej stroj obrovskej, dneska je považován za střední třídu, přitom samozřejmě obrovskej je pořád.
Cena u HD přes 270 je dána asi taky kurzem, který je teď mizerný. A je pravda, že tohle všechno jsou krásný klasici, který se líběj úplně každýmu, ale v závěru si je koupí málokdo. Z toho, co teď potkávám na silnicích, mám dojem, že co Čech, to fanda BMW GS 1200. Což je fajn, znamená to, že nemáme hluboko do kapes.
Oprava 200tis;)
No když dnes stojí holátko Newchurch 217tis (a to u neautorizovaného prodejce), tak nový model podle mého bude atakovat 270tis. Je to stejný vývoj jako u Harleye a jejich řady Sportster. Před pár lety atakoval jejich model Iron hranici 20tis a nyní bude stát jejich inovovaný model 270tis a to je obsah 883!!! Oni už nechtějí, aby tahle řada byla rozpočtovka. Navíc se jich kvůli ceně stejně o moc víc neprodá. Klasik se každému líbí,ale ne každý si ho koupí! Přeci jen motorkářů co mají rádi tuto kategorii je výrazně méně, než milovníků cestovních endur apod.
Nová řada se mi moc líbí a posunuje Triumph do 21. století. Uz to samozřejmě nebude takové retro, jako minulá řada, ale vzhledově je to pořád slušná klasika. Jsem hodně zvědavý na cenu a to zejména "základního" modelu Street Twin... Když se na něj podívám, tak tam moc hodnotných věcí třeba ve srovnání se zmiňovanou Kawou W800 nevidím... Žádné chromy, černý motor, litá kola, minimum barvy, jeden budík... Na druhou stranu větší výkon, 6 kvalt, vodník, ABS (od 2016 ovšem povinné u všech nových typů motocyklů), TC...
No nevím, kdyby nasadili cenu okolo 220 000,- tak by to bylo OK a troufám si říct, že by Triumph získal spoustu novych zákazníků a hlavně do budoucna by se slušně zajistil... Ovšem vzhledem k tomu, že se cena počítá z kurzu eura, který naše ČNB záměrně drží tam, kde je a vzhledem k tomu, že je to novinka to tipuju tak na 275 000,- co myslíte?
Ten Thruxton vypadá naprosto luxusně, stejně jako údáj o krouťáku. Sakra, to chci.
Jediný co to kazí je TC. Nějak nechápu, proč to teď serou do všeho. Za chvíli snad bude i ve dvácách.
Alespoň jde vypnout. Tohle bude drahý.
Z technologického hlediska je to určitě krok kupředu s velkým zacílením na část trhu, kde se pohybuje Griso, XJR1300ka apod. Rozhodně tím stoupne počet prodaných kusů a o to tvůrcům určitě jde! Za sebe mohu tomuto pokroku vytknout jen jediné. Nový model postrádá lehkost původních motocyklů z let 70tých, ale i minulé řady. Když se na něj podíváte, tak svou velikostí dohnala řada classic XJRko a to ve všech ohledech. Mám obavu, že váha vzroste díky chladiči, ABSku a většímu objemu motoru z rozumných 220kg na hádám 250:(. Když to shrnu, tak tento nový model opustil společnost motocyklů jako je W800ka a V7ka a přešla do společnosti výkonnějších a modernějších biků jako Griso a hlavně Nine T od BMW. Také cena se podle mého vyšvihne nad 300tis a to nejen u sportovnější verze. Ale to asi pro zbytek světového trhu problém nebude. Vždyť dnes i u nás potkáte spíš Griso, než Bonneville že:/.
Ta motorka vypadá moc pěkně. A konečně má vodní chlazení. Jak klesá technická gramotnost lidstva, zastávají mnozí i takové názory, že je to špatně. Současně řeší, neuškodí-li milovanému motoru, pokud vymění olej až za 13 měsíců, nebo přejedou-li interval výměny o 120 km.
Takže stručně pro neznalé zopakujme věci, které se kdysi dávno učily v autoškole:
Kapalinou chlazené motory mají výrazně menší vůle, proto mají obvykle nulovou, resp. neměřitelnou spotřebu oleje, nižší hlučnost, díky stálosti teplot mohou dosahovat vyšších výkonů, nižší spotřeby, mnohonásobně vyšší životnosti (kapalinou chlazené Hondy CX klidně najely 300 000 km).
Vzduchem chlazené motory jsou reliktem z minulého století. Taktéž karburátory. Příprava směsi s pomocí karburátoru je nedokonalá a přijatelná jedině při použití vlastního karburátoru pro každý válec (u motocyklů obvyklé řešení = velmi drahé). Při úrovni dnešní techniky není důvod se vstřikování bát. Mimochodem u leteckých motorů se používá už tak asi 70 let. Sice trochu jinak konstruované, ale důvod pro to byl.
Pro fandy historických věcí je k dispozici stále velké množství motocyklů z minulého tisíciletí.
Pro ty, kteří považují moderní věci za špatné si dovolím připomenout, že bývaly doby, kdy se motocykl startoval roztlačením, před tím se však musela nahřát letlampou žárová trubka. Modernější stroje pak mívaly změkčilé elektrické zapalování, byť s ruční regulaci předstihu, nechápu, jak bez tohoto ovladače můžou pravověrní motorkáři být .
1200 vodník elektro škoda
Skúsime a potom povieme. Stihol som test 2015kového Boníka do aktuálneho MM a som rád že som mal tu česť. Skvelá motorka ktorá sa mi dobre písala. //motocykel.sk/fotoalbum_show.php?album_id=5707
Souhlas s T601 a JohnnyS08, je to úplně jiná motorka a konec jednoho příběhu...
Hmmm vypadá to zajímavě...hurá do Milána na Eicmu to omrknout .
Za mě Thruxton 1200...už dlouho se mi líbí a čekal jsem na nový model...dozrál čas... Jdu po něm...jen jsem zvědav na cenovou politiku Triumphu.
Ať se jdou bodnout, svět se v xxx řítí. Za takovej paskvil nedám ani korunu. Rád si nechám model 2009 a budu jen litovat, že jsem už nestih karburátorovku. Zažil jsem komanče a vím jaký to je, když někdo shora nařizuje co mám chtít. Komanč nebo EU, vyjde to na stejno. Nic z toho co je navěšený na těch nových mrdkách nechci a nepotřebuju. Je mi smutno...
Paráda, souhlas se Zbyňkem, že ta nádrž thruxtonovi prospěla (dost mi to připomíná jednu Italku ) Motor bude určitě ,,pecka" no a co se týká toho chladiče a elektroniky - to je prostě daň za (v tomhle případě) z...nej pokrok.
Jsem jedinej, komu vodní chlazení přijde hnusný, a to jak vizuálně, tak hlavně principiálně?
Důkaz že i dnes se dá vyrobit pěkný, líbivý motocykl. U Thruxtóna chválím jinou nádrž.
Klasa, trochu sem zamáčk slzu za ten radiátor, ale vypadaj dobře.
Doufam ze se do jara objevi i novej scrambler 12tka se zlatyma vidlama
Skoda ty vody, ale 12tka do klasickych triumphu je vybornej krok . Hmmm...a ted mam dilema XJR vs 12tka bonneville...
Jak byl bonneville dokonalej, tak s 12tkou je ECHT dokonalej
T120 Black!!!
Co já vím? Scrambler byl představen taky a vypadá tam takhle.
splasenytrubky to snáď nie, Scrambler sa bude predávať ako kit ? Nie ako samostatný model ?