Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vzhledem k mýmu nicku asi nikoho neudiví, co tu budu psát, ale je víc než jasný, že tamhle motorka je jako kladivo na čarodějnice pro německý GS :) a navíc jich na silnici tolik nepotkáte - pro mě jasná volba !! Až k tomu daj drátěný kola, tak myslím, že ještě zkrásní.. na druhou stranu liťáky se líp čistěj.. - já to stejně asi vezmu na liťákách - extra terén stejně nehodlám jezdit
seikos:Poradim ti Když se podíváš na světlou výšku a rozměry kol,tak se primární určení motocyklu dá odhadnout Nikdo tu nepíše,jak to brzdit,zatáčet apod. ...
Neviem či sa dá ešte dnes v motocyklovom dizajne niečo prevratné vymyslieť pretože samotná koncepcia veľa možností neponúka takže podstatné bude čo tá motorka dokáže po stránke funkčnej a nie na aký motocykel sa bude podobať. Uvidíme ako sa bude na nej jazdiť, aká bude spotreba, koľko vydrží motor a ostatné diely bez zásahu a kedy začne bolieť prdel. A samozrejme cena. Potom sa bude dať porovnávať.
//www.youtube.com/watch?v=ETsvl5YUS5M&feature=related
Nebo tohle.Myslim,že většina majitelů GS apod. i na drátech stejně nic ostřejšího nejezdí.Každopádně pokud bude mít Triumph výhodu kardanu a 17-19 kola na který se dá použít i nějakej "hliněnej" vzorek,tak
Petr-RSV> To bych se ale i docela bál, že se mi pak ta Multoška brzdo rozpadne... Takovej terén by měla zvládnou asi každá motorka - od čopra až po supersport - ale jde taky o to, jak dlouho ho bude zvládat... Multošku považuju spíš za silniční motorku vhodnou pro cestovatele , která tu a tam zvládne i ostřeji jeté polňačky... Ale že bych jí tahal hned na kros, to raději ani moc ne , ono ani to obudí v sérii na to asi moc nebude...
Interceptor: Myslím, že ta Multoška je s Explorerem zhruba na stejno - tzn. oboje mimo silnici žádný zázrak
Multisranda offroad: //www.youtube.com/watch?v=UvwSVykNGnY&feature=related
Taky v tom nevidím GS ani trochu. Ano mají obě po dvou kolech. GS je určitě super, ale snad s vyjímkou ČR je to naprosto běžná motorka, kterou mají "všichni". Dle mě je dobře, že přišla Yamaha, Guzzi, Triumph a brzy i Honda s moto do této třídy. Jinak Multistrada to snad nikdo nemůže myslet vážně řadit do této kategorie?? Mimo pevné cesty by to pro ni bylo peklo. Je to pěkná silnice s enduro vzhledem..na silnici
Neviem kde to všetko speje, ale ked to nemá objem aspon 1200 a nemá hodne nad 100 koní , nakydané elektronikou, tak pomaly sa natom ani cestovať nedá. Uz len cakám kedy BMW zacne robiť vodníka s aspoň 150 k. A pritom 3/4 cestovatelov ma pneu na kocky zjazdené.
Motorku bez kardanu bych už taky nechtěl. Tenhle Triumph vypadá opravdu luxusně. A to, že některé části motorky a nejenom téhle, ale i jiných značek, se vzdáleně podobají konkurenci je přece úplně jedno. Mě jde především o funkčnost.
Ted si už jen počkat na test a tím i na novou Hondu CrossTourer a podrobné seznámení. No a pak, uvidíme co cena
já netuším co pořád tady melete o tom že je to podobný BMW. Jak se má jako odlišit? Masku má jinou, kola jiný, motor jiný, sedačku jinou, dokonce i jinou barvu. Co mají jako udělat za motorku "aby byli jinší než to zas*aný GS?"
Se obávám že potrefená husa (fanatizovaní majitelé) BMW tady křičí, protože ta jejich modla už není jediná. Je tady Multistrada (která strčí BMW do kapsy), SuperTenere, Stelvio a teď i Triumph. A co nevidět přijde i Crosstourer. Holt, prémiový segment kde BMW lovilo svou klientelu už pro BW pomalu přestává být výsadním lovištěm
BMW R1200GS dostává dalšího vážného konkurenta...to by mě zajímalo v čem?Tvarově to konkuruje tak max.Caponordovi Motor to bude mít asi fajn, ale jinak..?
Krásný...Hned bych jí bral ... jo jinak do GS to má docela daleko nemyslíte ? :D A má li to byt konkurence v kategorii Velka cestovní endura tak to přece nebude mít vzhled nějakyho Bandita :D
Vzhledem k mýmu nicku asi nikoho neudiví, co tu budu psát, ale je víc než jasný, že tamhle motorka je jako kladivo na čarodějnice pro německý GS :) a navíc jich na silnici tolik nepotkáte - pro mě jasná volba !! Až k tomu daj drátěný kola, tak myslím, že ještě zkrásní.. na druhou stranu liťáky se líp čistěj.. - já to stejně asi vezmu na liťákách - extra terén stejně nehodlám jezdit
ja len dufam ze tomu nebude hrkotat tak kardan jak super tenerke...
no musim uznat ze je to pritazlivy stroj
seikos:Poradim ti Když se podíváš na světlou výšku a rozměry kol,tak se primární určení motocyklu dá odhadnout Nikdo tu nepíše,jak to brzdit,zatáčet apod. ...
Petr-RSV: jo, to se mi líbí, když někdo dokáže říct jaká motorka je, aniž by ji viděl. Je to tady samej odborník
Neviem či sa dá ešte dnes v motocyklovom dizajne niečo prevratné vymyslieť pretože samotná koncepcia veľa možností neponúka takže podstatné bude čo tá motorka dokáže po stránke funkčnej a nie na aký motocykel sa bude podobať. Uvidíme ako sa bude na nej jazdiť, aká bude spotreba, koľko vydrží motor a ostatné diely bez zásahu a kedy začne bolieť prdel. A samozrejme cena. Potom sa bude dať porovnávať.
Petr-RSV> Tomu se mi u Ducati skoro ani nechce věřit...
zmulin: Jo to je myslim video z té cesty co mám na mysli.
DMC.motobiker: Frantíci na ní mají najeto podobným stylem po různých kontinentech už 51 tisíc km a stále drží .
//www.youtube.com/watch?v=ETsvl5YUS5M&feature=related
Nebo tohle.Myslim,že většina majitelů GS apod. i na drátech stejně nic ostřejšího nejezdí.Každopádně pokud bude mít Triumph výhodu kardanu a 17-19 kola na který se dá použít i nějakej "hliněnej" vzorek,tak
Petr-RSV> To bych se ale i docela bál, že se mi pak ta Multoška brzdo rozpadne... Takovej terén by měla zvládnou asi každá motorka - od čopra až po supersport - ale jde taky o to, jak dlouho ho bude zvládat... Multošku považuju spíš za silniční motorku vhodnou pro cestovatele , která tu a tam zvládne i ostřeji jeté polňačky... Ale že bych jí tahal hned na kros, to raději ani moc ne , ono ani to obudí v sérii na to asi moc nebude...
Ještě jedno pěkné videjko Multikáry: //www.youtube.com/watch?v=GWz9XYVy9t8
Interceptor: Myslím, že ta Multoška je s Explorerem zhruba na stejno - tzn. oboje mimo silnici žádný zázrak
Multisranda offroad: //www.youtube.com/watch?v=UvwSVykNGnY&feature=related
Taky v tom nevidím GS ani trochu. Ano mají obě po dvou kolech. GS je určitě super, ale snad s vyjímkou ČR je to naprosto běžná motorka, kterou mají "všichni". Dle mě je dobře, že přišla Yamaha, Guzzi, Triumph a brzy i Honda s moto do této třídy. Jinak Multistrada to snad nikdo nemůže myslet vážně řadit do této kategorie?? Mimo pevné cesty by to pro ni bylo peklo. Je to pěkná silnice s enduro vzhledem..na silnici
Neviem kde to všetko speje, ale ked to nemá objem aspon 1200 a nemá hodne nad 100 koní , nakydané elektronikou, tak pomaly sa natom ani cestovať nedá. Uz len cakám kedy BMW zacne robiť vodníka s aspoň 150 k. A pritom 3/4 cestovatelov ma pneu na kocky zjazdené.
...je to takovy radoby GS..
njo.. me se nejak nelibi.. ale uvidi se..
Moc pěkný.Chtěl bych jí vidět v testu s Yamahou a BMW.Ale třešínka na dortu by mohla být fakt ta drátová kola.
pěkný těším se na test.
super stroj
co to hulíte,že vám to připomíná GS?
každopádně to je krásný...
Kdyby nic, tak to má alespoň rozumný objem
Jako dobrý, ale kdybych v životě potkal jen GS, tak si myslím, že je to jeho faceliftovaný následovník...
Motorku bez kardanu bych už taky nechtěl. Tenhle Triumph vypadá opravdu luxusně. A to, že některé části motorky a nejenom téhle, ale i jiných značek, se vzdáleně podobají konkurenci je přece úplně jedno. Mě jde především o funkčnost.
Ted si už jen počkat na test a tím i na novou Hondu CrossTourer a podrobné seznámení. No a pak, uvidíme co cena
já netuším co pořád tady melete o tom že je to podobný BMW. Jak se má jako odlišit? Masku má jinou, kola jiný, motor jiný, sedačku jinou, dokonce i jinou barvu. Co mají jako udělat za motorku "aby byli jinší než to zas*aný GS?"
Se obávám že potrefená husa (fanatizovaní majitelé) BMW tady křičí, protože ta jejich modla už není jediná. Je tady Multistrada (která strčí BMW do kapsy), SuperTenere, Stelvio a teď i Triumph. A co nevidět přijde i Crosstourer. Holt, prémiový segment kde BMW lovilo svou klientelu už pro BW pomalu přestává být výsadním lovištěm
Konečně tam bude kardan... Když jsem měl kdysi Triumph Sprint, tak ten řetěz mě vysloveně pil krev. A motorku bez kardanu bych už domů ani nechtěl.
BMW R1200GS dostává dalšího vážného konkurenta...to by mě zajímalo v čem?Tvarově to konkuruje tak max.Caponordovi Motor to bude mít asi fajn, ale jinak..?
To by mě zajímalo, jak by jste chtěli udělat originální motorku, tak, aby se nepodobala jiné a pořád ještě vypadala jako motorka??
Krásný...Hned bych jí bral ... jo jinak do GS to má docela daleko nemyslíte ? :D A má li to byt konkurence v kategorii Velka cestovní endura tak to přece nebude mít vzhled nějakyho Bandita :D
mooooc pjekne...