Triumph Tiger 900 Rallye a GT, už za necelé 2 týdny
Text: Honza Zajíček | Foto: Triumph, MCN | Video: Triumph | Zveřejněno: 19.11.2019 | Zobrazeno: 10 217x
Šuškali jsme o tom už v našich článcích "co se chystá", protože je ale segment jednostopých SUV hodně velký a chutný koláč, nechává si Triumph premiéru nového Tigera až do doby po výstavě Eicma. Dává to smysl, opadne totiž šílenství kolem horkých novinek, všichni se už uklidní a budou se soustředit jenom na něj. Respektive na ně, protože novinka přijede rovnou ve dvou verzích.
Kapitoly článku
Pravdou je, že to je asi tak to jediné, co o s jistotou novinkách víme. Máme pak také ještě pár špionážních fotek, ze kterých se dá leccos vyčíst, výsledné hodnoty výkonu a váhy ale ne. Několik oficiálních snímků toho spolu s videem neprozradí o moc víc, když to ale vezmeme kolem a kolem, budeme mít čest s jedním cestovním endurem, které myslí vážně ježdění v terénu a jedním, které bude specialistou na silniční cestování.
Rallye bude zcela jasně prvně jmenovaný a podle toho, co Triumph předvedl se Scramblerem 1200 XE, tak budou jeho offroadové schopnosti určitě stát za to. Už podle uniklých fotek je vidět, že obrácená přední vidlice Showa nabídne hodně slušný zdvih, který doplní bezdušová kola na drátech těch správných rozměrů. Offrouďáky určitě bude zajímat i nový rám se šroubovanou podsedlovkou a stupačkami spolujezdce, sami jsme pak zvědaví, s jakou Triumph vyjede hmotností. Na fotkách totiž díky nové kapotáži s LED světlem s výrazným proužkem denního svícení vypadá opticky hodně lehoučce. Z fotek a zkušeností se značkou se pak dá vyčíst, že bude novinka vybavena poslední verzí elektronického balíčku ovládaného podsvícenými ovladači s joystickem, velkou TFT přístrojovkou a dokonale vyladěným oboustranným rychlořazením.
U druhé motorky s příponou GT očekáváme příchod litých kol, vpředu dle tradice o rozměru 19palců, o něco větší by mohlo být plexi a oficiální fotky dokazují přítomnost kufrů. Jestli budou spolu s mlhovkami v základu nebo ne a zda nabídne GT ještě další cestovatelské vychytávky, na to si budeme muset počkat do 3. prosince a sedmé hodiny večerní. Stejně tak si počkáme na přesnější specifikace motoru. Předpokládáme ale něco kolem stovky koní, což je na takovou motorku akorát. Triumph je každopádně v dobré formě a servíruje nám jednu parádní motorku za druhou, a to je dobře.
Informace o redaktorovi
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.