Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
noo, skorolitr s 55 koňma nepojede úplně špatně na okreskách, to ne, ale přijít o 13 koní abych měl ten báječnej delší servisní interval, ooooooo kráááása :-/
řekl bych, že se mohli motoráři Triumphu snažit trošku víc, máme dosti příkladů, že z tohoto objemu jdou vytáhnout daleko lepší parametry a to včetně krouťáku
"Gentlemani z Hinckley"- to me pobavilo Pán co psal clanek bud ma provizi z prodeje, nebo vubec nerozumi tomuto typu. Jinak by nemohl napsat to, co napsal...
Me teda bere hodne, po delsi dobe motorka, co se vazne povedla. Jen by to opravdu chtelo kola na dratech. Podle me zase jedna do kategorie "motorky na cely zivot" Pro me urcite horky favorit na motorku do budoucna. A myslim, ze motor bude taky povedeny, ja teda ocenim u tohodle typu motorky vice kroutak nez vykon. Triumphu diky
Krout´ák na úkor výkonu bych ocenil, kdybych pracoval jako messík v Praze. Možná ještě v terénu, ale když se jdu projet a potřebuju zrychlit,tak si raději podřadím, dám tomu napít a vytočím to. Ale pokud někdo potřebuje diesloidní motor v motorce, dobře mu tak,dle vkusu každého soudruha.
Priatelia, u novej motorky sa rapidne zlepsil krutak, o 18% na 80 Nm a zvysila sa dynamika v realne pouzitelnom pracovnom rozsahu otacok 2.750-4,750 ot/min. Co je pre tento typ motorky idealne.
Odporucam sa na tejto motorke najskor previezt a hodnotit az po osobnej skusenosti. Autoriti v motorizme, co tuto masinu skusali boli velmi milo prekvapeni a vsetci hodnotili upravy motoru pozitivne.
Mne sa paci a tesim sa na vacsie verzie s 1,200 ccm verzie, ktore pride o par mesiacov na trh.
Zdá se, že na tenhle web přispívají téměř sami závodníci a ostří hoši. Výkon 55 koní je tak málo! Ve Sportsteru 883R jsem měl ještě o dva méně a když jsem nechtěl, tak mi jen tak někdo neujel (nemluvím o dálnici, těm se vyhýbám). Kolik procent motorkářů skutečně dokáže využít vyšší výkon? Necelých deset procent? Ale silnější mašinu si samozřejmě koupí, to máte stejné jako kdysi se sedlákama - taky se v hospodě vždycky trumfovali, kdo má víc koní, aniž by je všechny nějak účelně využili. (a dneska v tom úspěšně pokračuji, akorát že ty koně mají pod kapotou traktoru)
Každopádně ten "pokrok" z 68 na 55 je legrační.
Vzduchové chlazení mi bylo sympatičtější, ale když to vodní takhle dokáže protáhnout servisní interval, proč ne? I předchozí Bonnie měl chladič - olejový. Mě se ta motorka líbí a nepochybuji o tom, že bude i zábavná a pohodlná.
Akorát z technického hlediska moc nechápu to pootočení kliky o 270 stupňů, ve škole jsme motory počítali - nejlepší rozložení sil má samozřejmě klika pootočená o 180 stupňů, proto je takový motor vyváženější, má menší vibrace a delší výdrž.
deluxa: ty motorky jsou určené pro obyčejné lidi, co na motorce nepotřebují honit žádné špičkové jízdní vlastnosti. Stačí jim když se jen příjemně svezou. Pokud jsi na praktické věci jak píšeš, tak se klidně voz na skůtru, jakkoliv nevěřím že na jakémkoliv skůtru by mohla být větší zábava než na tomto twinu.
natysmoto:Pokud si u takového typu motorky budu moct vybrat,vždy dám přednost níže posazenému krouťáku slušných hodnot.Mě se ty parametry líbí a nemám s nimi problém.Pojede to krásně.Kdyby měla takový průběh moje předchozí dvouválcová devítistovka,nikdy by z domu nešla...
deluxa: To si fakt myslíš, že klasická konstrukce alá kolíbkovej rám a zdvojený zadní tlumiče musí znamenat, že se na tom nedá jezdit? Fakt?
Myslíš si, že centrál vždycky znamená lepší jízdní vlastnosti?
Hmm tak ja neviem pre koho su tie motorky urcene. Koliskovy ram a zadne uchytenie bez centralneho tlmica to je motopravek nech je tam elektroniky kolko chce. Jazdne vlastnosti to musi mat, ani si to radsej nepredstavujem. Co z toho ze som na tom akoze cool ked si s tym nikto poriadne nezajazdi. Na mrdnutom silnejsom skutri by bola vacsia zabava. Asi som viac na prakticke veci, ja tymto retro srojom fakt nerozumiem ani ludom co si ich kupia...
Jak nekdo může napsat větu, že jsme sice přišli o 20% výkonu, zato krout´ák je ted´ níž a to je vlastně super. Dál už jsem to nečetl, motorka co má 55ps je prostě zoufalá do dnešního rychlého provozu. A to mám Triumphy hodně rád.
Osobně si myslím, že tohle je pěkné, a své zákazníky si to určitě najde. Nehraje si to na retro, když se někomu může zdát, že ty high tech vymoženosti k ničemu nepotřebuje, tak ten si prostě může koupit něco jinýho, nebo ne?. Líbí se mi ta možnost variant, a vývoj se zastavit nedá. Logikou některých komentátorů bychom mohli klidně ještě dál jezdit s koňskými povozy a vlakem s párou. Ne teda že bych se párou nerad svezl, ale tak dvakrát do roka. Za mě
Typický dítě dnešní doby. Matkou je legendární Bonnie, otcem nesmyslná legislativa, u porodu asistovala porodní bába v podobně červený tužky fabrickýho ekonoma a za kmotra šly marketingový kecy...
Motorka ma poprvych skusobnych jazdach velmi pozitivnu odozvu od motoristicky orientovanych zurnalistov. Vyzera a jazdi skvele. Platforma taktiez ponuka velku moznost pre individualizaciu, bude urcite popularna. Spolocnost Triumph sa snazi a je to vidiet.
T601: tak ono obecne, rikat necemu individualita, ceho se proda rocne 100tis ks, to je svym zpusobem vymysl. A nebo historicky pouzivane marketingove heslo.
Mimochodem nevidim souvislost mezi individualitou a nejakymi nutnymi a platnymi normami. To je jako se bavit o chuti jablek a barve hrusek. A naopak, ta motorka o sobe nelze vubec. Jak je psano - nesnazi se presvedcit stavajici fanouskovskou zakladnu ze se jedna o novy Bonevile. Je jasne psano ze Street twin je jasne novy list papiru
U mě velké zklamání. Říkat o tomto "individualita", když je to nadupaný unifikovanýma úřednickýma výmyslama a pomůckama pro nedělní jezdce... tomu říkám být mimo. Tahle motorka jde v duchu doby pěkně s proudem, vstříc širokým spotřebitelským masám a ještě při tom lže.
noo, skorolitr s 55 koňma nepojede úplně špatně na okreskách, to ne, ale přijít o 13 koní abych měl ten báječnej delší servisní interval, ooooooo kráááása :-/
řekl bych, že se mohli motoráři Triumphu snažit trošku víc, máme dosti příkladů, že z tohoto objemu jdou vytáhnout daleko lepší parametry a to včetně krouťáku
"Gentlemani z Hinckley"- to me pobavilo Pán co psal clanek bud ma provizi z prodeje, nebo vubec nerozumi tomuto typu. Jinak by nemohl napsat to, co napsal...
Me teda bere hodne, po delsi dobe motorka, co se vazne povedla. Jen by to opravdu chtelo kola na dratech. Podle me zase jedna do kategorie "motorky na cely zivot" Pro me urcite horky favorit na motorku do budoucna. A myslim, ze motor bude taky povedeny, ja teda ocenim u tohodle typu motorky vice kroutak nez vykon. Triumphu diky
Krout´ák na úkor výkonu bych ocenil, kdybych pracoval jako messík v Praze. Možná ještě v terénu, ale když se jdu projet a potřebuju zrychlit,tak si raději podřadím, dám tomu napít a vytočím to. Ale pokud někdo potřebuje diesloidní motor v motorce, dobře mu tak,dle vkusu každého soudruha.
Honza Hus:Výdrž není všechno.Přesazení kliky tímto způsobem je klasický trik jak dostat z řaďáku průběh véčka.Véčko taky není o 180
Priatelia, u novej motorky sa rapidne zlepsil krutak, o 18% na 80 Nm a zvysila sa dynamika v realne pouzitelnom pracovnom rozsahu otacok 2.750-4,750 ot/min. Co je pre tento typ motorky idealne.
Odporucam sa na tejto motorke najskor previezt a hodnotit az po osobnej skusenosti. Autoriti v motorizme, co tuto masinu skusali boli velmi milo prekvapeni a vsetci hodnotili upravy motoru pozitivne.
Mne sa paci a tesim sa na vacsie verzie s 1,200 ccm verzie, ktore pride o par mesiacov na trh.
Zdá se, že na tenhle web přispívají téměř sami závodníci a ostří hoši. Výkon 55 koní je tak málo! Ve Sportsteru 883R jsem měl ještě o dva méně a když jsem nechtěl, tak mi jen tak někdo neujel (nemluvím o dálnici, těm se vyhýbám). Kolik procent motorkářů skutečně dokáže využít vyšší výkon? Necelých deset procent? Ale silnější mašinu si samozřejmě koupí, to máte stejné jako kdysi se sedlákama - taky se v hospodě vždycky trumfovali, kdo má víc koní, aniž by je všechny nějak účelně využili. (a dneska v tom úspěšně pokračuji, akorát že ty koně mají pod kapotou traktoru)
Každopádně ten "pokrok" z 68 na 55 je legrační.
Vzduchové chlazení mi bylo sympatičtější, ale když to vodní takhle dokáže protáhnout servisní interval, proč ne? I předchozí Bonnie měl chladič - olejový. Mě se ta motorka líbí a nepochybuji o tom, že bude i zábavná a pohodlná.
Akorát z technického hlediska moc nechápu to pootočení kliky o 270 stupňů, ve škole jsme motory počítali - nejlepší rozložení sil má samozřejmě klika pootočená o 180 stupňů, proto je takový motor vyváženější, má menší vibrace a delší výdrž.
Tento typ motorek je moje krevní skupina, bohužel musel bych mít i další , abych si užil i trochu výkonu. Pak už jen řešit mít na to čas, čas a čas.
deluxa: ty motorky jsou určené pro obyčejné lidi, co na motorce nepotřebují honit žádné špičkové jízdní vlastnosti. Stačí jim když se jen příjemně svezou. Pokud jsi na praktické věci jak píšeš, tak se klidně voz na skůtru, jakkoliv nevěřím že na jakémkoliv skůtru by mohla být větší zábava než na tomto twinu.
natysmoto:Pokud si u takového typu motorky budu moct vybrat,vždy dám přednost níže posazenému krouťáku slušných hodnot.Mě se ty parametry líbí a nemám s nimi problém.Pojede to krásně.Kdyby měla takový průběh moje předchozí dvouválcová devítistovka,nikdy by z domu nešla...
deluxa: To si fakt myslíš, že klasická konstrukce alá kolíbkovej rám a zdvojený zadní tlumiče musí znamenat, že se na tom nedá jezdit? Fakt?
Myslíš si, že centrál vždycky znamená lepší jízdní vlastnosti?
Kontrola trakce, anti-hop, abs, 55 koní, hmmmm
Když se zmenšil rozsah otáček, projevilo se to na převodech? Jestli jsou teď delší, tak je nárust točivýho momentu stejně v háji...
Hmm tak ja neviem pre koho su tie motorky urcene. Koliskovy ram a zadne uchytenie bez centralneho tlmica to je motopravek nech je tam elektroniky kolko chce. Jazdne vlastnosti to musi mat, ani si to radsej nepredstavujem. Co z toho ze som na tom akoze cool ked si s tym nikto poriadne nezajazdi. Na mrdnutom silnejsom skutri by bola vacsia zabava. Asi som viac na prakticke veci, ja tymto retro srojom fakt nerozumiem ani ludom co si ich kupia...
Jak nekdo může napsat větu, že jsme sice přišli o 20% výkonu, zato krout´ák je ted´ níž a to je vlastně super. Dál už jsem to nečetl, motorka co má 55ps je prostě zoufalá do dnešního rychlého provozu. A to mám Triumphy hodně rád.
Osobně si myslím, že tohle je pěkné, a své zákazníky si to určitě najde. Nehraje si to na retro, když se někomu může zdát, že ty high tech vymoženosti k ničemu nepotřebuje, tak ten si prostě může koupit něco jinýho, nebo ne?. Líbí se mi ta možnost variant, a vývoj se zastavit nedá. Logikou některých komentátorů bychom mohli klidně ještě dál jezdit s koňskými povozy a vlakem s párou. Ne teda že bych se párou nerad svezl, ale tak dvakrát do roka. Za mě
Úplně první fotka mi připomíná Hondu CB 1100 - to je individualita
Typický dítě dnešní doby. Matkou je legendární Bonnie, otcem nesmyslná legislativa, u porodu asistovala porodní bába v podobně červený tužky fabrickýho ekonoma a za kmotra šly marketingový kecy...
Předchozí řada classiců od Triumphu je bohužel povedenější...
Motorka ma poprvych skusobnych jazdach velmi pozitivnu odozvu od motoristicky orientovanych zurnalistov. Vyzera a jazdi skvele. Platforma taktiez ponuka velku moznost pre individualizaciu, bude urcite popularna. Spolocnost Triumph sa snazi a je to vidiet.
Pěkné.
Až budu starej dědek, pořídím si něco v tomto duchu na dojíždění pro důchod
proč to není na drátech?
a ten hnusný chladič ...
škoda
jinak hezké, prostě triumfík ...
Tohle se mi moooc líbí
T601: tak ono obecne, rikat necemu individualita, ceho se proda rocne 100tis ks, to je svym zpusobem vymysl. A nebo historicky pouzivane marketingove heslo.
Mimochodem nevidim souvislost mezi individualitou a nejakymi nutnymi a platnymi normami. To je jako se bavit o chuti jablek a barve hrusek. A naopak, ta motorka o sobe nelze vubec. Jak je psano - nesnazi se presvedcit stavajici fanouskovskou zakladnu ze se jedna o novy Bonevile. Je jasne psano ze Street twin je jasne novy list papiru
Je to parada, lubi sa mi tento styl, ale mohli to urobit dlhsie, klidne aj o 10 cm.
U mě velké zklamání. Říkat o tomto "individualita", když je to nadupaný unifikovanýma úřednickýma výmyslama a pomůckama pro nedělní jezdce... tomu říkám být mimo. Tahle motorka jde v duchu doby pěkně s proudem, vstříc širokým spotřebitelským masám a ještě při tom lže.
To se Triumphu moc povedlo