Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
mateSAS a ostatní chytráci : nevím, školy nemám, ale pokud starej speed je v aktualním ceníku za 315 200,- resp. 362 200,- verze "R" a "speciální edice" je za 341 000,- resp. 413000,- u verze R (alespoň dle článku výše) , tak si myslím, že rozdíl oproti standartní verzi je značný! Tvých zmiňovaných 0,- - max. 5000,- rozdíl tu jaxi hapruje!
Takže prosím o poslání linku na vlákno založené, dle naší sázky, pane mateSAS
johnyboy> kdyz ono je to tezke ... jsou lidi, kteri zkratka chteji neco jineho, ale za malo penez. Pak jsou lide, kteri jsou schopni do Bonneville cpat mraky penez do uprav a je jim to jedno... Asi by pro Triumpha nebyl problem udelat varazne zajimavejsi edici ... az vyrazne zajimavejsi penize
A toho Jamesona muzes vzit rovnou na Vseminu, kde si ji raaaaad vychutnam, pane "Dik, zes mi poradil, at nekupuji Scramblera a poridim T100" :D Jelikoz ceny budou stejne ...
to mateSAS: vsadit se můžem, když vyhraješ, máš u mě 0,7 Jamesona. Když vyhraju Já založíš tu Téma "Johnyboy je nejlepší" a první příspěvek bude Tvůj a budeš mě v něm chvalořečit a sám si sypat popel na hlavu, až lidi začnou olizovat monitory. Stačí 5vět...
to mateSAS: Drahý, prosím, řekni mi cenu nových Speed Triplů? Děkuji!
rozdíl je průměrně momentálně cca 8tisíc. Bývalo to víc, ale to by s ohledem na aktuální ceny motorek, jak si správně z dění kolem sebe poznal zapříčiněné umělým oslabením koruny od chytráků z ČNB, neprodali ani prd z edic. Takovýchto edic.
Myslím si, že speciální edice má být speciální a v tom případě klidně ustojí i speciální cenu.
Jen můj názor. Osobně si myslím, že je lepší si za těch 8tisíc koupit jiné zrcátka, blinkry a pár drobností a máš speciální edici jen podle sebe, která je opravdu vyjímečná...
A jinak, jak už jsem psal Triumph, jako značku a vše kolem žeru a mám rád. Jen prostě nesdílím nadšení ohledně speciálních edicí, které speciální edicí nejsou a nikdy nebudou.
Jde mi o to, že sběratelská edice by měla být vyjímečná a ne na seriovku nalepit štítek o počtu takto "poskládaných kusů" a prohodit sedlo ze scramblera na Boniie a opačně. Nebo jen jinak nasříkat bandasku. To není speciální edice,. To dokonce ani není facelift. To je prostě jiná varianta modelu. Takže by měl stát stejně a neměl by se vydávat za speciální edici.
Zvlášť, když takovou speciální edici nabízí Triumph každý rok.
Pro mě by měla mít specíální edice alespoň jiné tlumiče a budíky.
nevsim sem si rozdilu mezi obyc verzi na prvni a ani na druhej pohled..Takze to asi nic specialniho nebude.
TST mam hodne rad, ale este starsi verzi co ma kulaty voci. Triumph by uz ale urcite mel vyslat do sveta nakej vyraznejsi upgrade, protoze v dnesni konkurenci prekonovanejch nahacu TST dost ztraci…
Navic uz kupec nemusi premyslet jaky doplnek z originalniho katalogu dokoupi, je tam vsechno a ty cerny vyfuky vypadaji taky zajimave
PS: to je proste vyrocni verze, co jste od toho cekali? Ze to bude mit turbo? Historicky vsichni vyrobci odkazuji pri vyroci na minulost barvou a podobne. Treba takove dvoubarevne VFR v barvach Mika Hailwooda
Jsem fanoušek značky, ale tohle je fakt chabý. Kdyby na to třeba dali původní kulatý světla, to by bylo, ale jiný barvy/polepy + plaketa na nádrži, to se moc nevytáhli.
asi máš pravdu, ale představ si, že jedna tradiční tuzemská fabrika taky vyrábí omezené edice motocyklů, plíšky s číslama tam pro jistotu nedávají, nezřídka se jedná o nenapodobitelný originál a HLAVNĚ : nikdy nevíš, kdy a jak ta která edice skončí, jestli u 237 kusů nebo jen u 6 prototypů...
Znamená to, že každý kus je v podstatě sběratelskou raritou se slušným potenciálem na zhodnocení investovaných prostředků... ( Many, Many, Many, must be funny... atakdále)
Proti takovému mazanému marketingu je Triumph krátkej
klasika od Triumphu...prostě uděláme edici tím, že na nádrž nalepíme kus plíšku s nějakejma čísílkama, navýšíme cenu a nic tam nepřidáme...proč by jsme měli, když naši zákazníci mají jitrnici na čele... To u modern classic jsou alespoň edice poskládaný z různejch dílů, co se jim tam válely ze scramblera, bonnie a thruxtona, takže nějaká rozdílnost oproti základu tam je... Začíná to bejt pěkná nuda. A´T řeknou, jsme konzervativní, nové modely nebudou, budem jen faceliftovat, ale díky tomu můžeme mít zajímavou cenovku a je to a každý bude spokojenej. Něco jako u aut suzuki Vitara nebo Nissan Pathfinder. A ne tyhle nabubřelý hurá akce o ničem. Ať se pak nedivěj, až jim zas japonci ukážou záda...
mateSAS a ostatní chytráci : nevím, školy nemám, ale pokud starej speed je v aktualním ceníku za 315 200,- resp. 362 200,- verze "R" a "speciální edice" je za 341 000,- resp. 413000,- u verze R (alespoň dle článku výše) , tak si myslím, že rozdíl oproti standartní verzi je značný! Tvých zmiňovaných 0,- - max. 5000,- rozdíl tu jaxi hapruje!
Takže prosím o poslání linku na vlákno založené, dle naší sázky, pane mateSAS
Jen "speciální " barva a plaketa na nádrži Celej žhavej pro něj běžím . Strčte si ho za klobouk
tak to se ale nepočítá...to je podvoooood! Ale okok, máš ho mít! ...ale ten "chytrák" Tě přijde draho! leda snad, ze toho Jamesona vysosnem spolu!
Všemina všem! ;o))
johnyboy> kdyz ono je to tezke ... jsou lidi, kteri zkratka chteji neco jineho, ale za malo penez. Pak jsou lide, kteri jsou schopni do Bonneville cpat mraky penez do uprav a je jim to jedno... Asi by pro Triumpha nebyl problem udelat varazne zajimavejsi edici ... az vyrazne zajimavejsi penize
A toho Jamesona muzes vzit rovnou na Vseminu, kde si ji raaaaad vychutnam, pane "Dik, zes mi poradil, at nekupuji Scramblera a poridim T100" :D Jelikoz ceny budou stejne ...
to soccer a mate SAS: jo a koukám, že dle příspěvků zde, jsem se svým názorem oproti Vám opravdu v menšině..
...ale jistě budete chtít napsat, že speciální edice je jen pro pár lidí, tak asi jo... ;o)
to mateSAS: vsadit se můžem, když vyhraješ, máš u mě 0,7 Jamesona. Když vyhraju Já založíš tu Téma "Johnyboy je nejlepší" a první příspěvek bude Tvůj a budeš mě v něm chvalořečit a sám si sypat popel na hlavu, až lidi začnou olizovat monitory. Stačí 5vět...
to mateSAS: Drahý, prosím, řekni mi cenu nových Speed Triplů? Děkuji!
rozdíl je průměrně momentálně cca 8tisíc. Bývalo to víc, ale to by s ohledem na aktuální ceny motorek, jak si správně z dění kolem sebe poznal zapříčiněné umělým oslabením koruny od chytráků z ČNB, neprodali ani prd z edic. Takovýchto edic.
Myslím si, že speciální edice má být speciální a v tom případě klidně ustojí i speciální cenu.
Jen můj názor. Osobně si myslím, že je lepší si za těch 8tisíc koupit jiné zrcátka, blinkry a pár drobností a máš speciální edici jen podle sebe, která je opravdu vyjímečná...
A jinak, jak už jsem psal Triumph, jako značku a vše kolem žeru a mám rád. Jen prostě nesdílím nadšení ohledně speciálních edicí, které speciální edicí nejsou a nikdy nebudou.
to soccer a mateSAS :
Jde mi o to, že sběratelská edice by měla být vyjímečná a ne na seriovku nalepit štítek o počtu takto "poskládaných kusů" a prohodit sedlo ze scramblera na Boniie a opačně. Nebo jen jinak nasříkat bandasku. To není speciální edice,. To dokonce ani není facelift. To je prostě jiná varianta modelu. Takže by měl stát stejně a neměl by se vydávat za speciální edici.
Zvlášť, když takovou speciální edici nabízí Triumph každý rok.
Pro mě by měla mít specíální edice alespoň jiné tlumiče a budíky.
to soccer: Do Triumphu jsem šel, protože se mi líbí a mám tu značku rád. Zde se pozastavuji nad marketingem firmy. A to jsou 2 odlišný věci, nemyslíš?
tojo, zluty pero bych nechtel mit
Co si tam šlehli a za ty peníze
TO je speciální asi jako moje péro, je to normální speed, jen žlutej .)
nevsim sem si rozdilu mezi obyc verzi na prvni a ani na druhej pohled..Takze to asi nic specialniho nebude.
TST mam hodne rad, ale este starsi verzi co ma kulaty voci. Triumph by uz ale urcite mel vyslat do sveta nakej vyraznejsi upgrade, protoze v dnesni konkurenci prekonovanejch nahacu TST dost ztraci…
Musím souhlasit s většinou komentů. Na spešl edici je to bída. Ale jak psal Perkelnik , kdyby dali kulatý světla, to by byla paráda
Nadhera, ta zluta ma neco do sebe
Navic uz kupec nemusi premyslet jaky doplnek z originalniho katalogu dokoupi, je tam vsechno a ty cerny vyfuky vypadaji taky zajimave
PS: to je proste vyrocni verze, co jste od toho cekali? Ze to bude mit turbo? Historicky vsichni vyrobci odkazuji pri vyroci na minulost barvou a podobne. Treba takove dvoubarevne VFR v barvach Mika Hailwooda
Za mě designově supr, líbí se mi to Co se týká limitované edice, tak bych taky čekal nějaké odlišení od série a né jak tady zaznělo plíšek a logo...
Specialní edice To je přímo revoluce!
Zluta, cerna a stitek s cislem... Specialka jak cyp
To je opožděný Apríl nééé???
Tohle je fakt divný... speciální edice by měla být něco speciálnho. Ale asi si to kupce najde.
johnyboy> a navic - od tedka se nehadam od tedka se vsazim - vsadim flasku, ze u Speedu se ceny menit nebudou :P :D
Jamesona prosim! Alespon sedmicku! :)
johnyboy> a ze by ses nejdriv zeptal na cenovy rozdil oproti bezne, produkcni verzi? Chytraku :P
Honzo, rekl bych, ze zrovna u Triumphu, kde u Klasiku jsou navyseni oproti produkcnim variantam v radu kolem peti tisic je to spis sranda.
A ceny motorek by mohl celkem vyrazne snizit pan, co sedi v peknem kresle v CNB snizenim kurzu... :)
Jsem fanoušek značky, ale tohle je fakt chabý. Kdyby na to třeba dali původní kulatý světla, to by bylo, ale jiný barvy/polepy + plaketa na nádrži, to se moc nevytáhli.
To johnyboy:
asi máš pravdu, ale představ si, že jedna tradiční tuzemská fabrika taky vyrábí omezené edice motocyklů, plíšky s číslama tam pro jistotu nedávají, nezřídka se jedná o nenapodobitelný originál a HLAVNĚ : nikdy nevíš, kdy a jak ta která edice skončí, jestli u 237 kusů nebo jen u 6 prototypů...
Znamená to, že každý kus je v podstatě sběratelskou raritou se slušným potenciálem na zhodnocení investovaných prostředků... ( Many, Many, Many, must be funny... atakdále)
Proti takovému mazanému marketingu je Triumph krátkej
Se ti divím, žes šel do Triumpha
klasika od Triumphu...prostě uděláme edici tím, že na nádrž nalepíme kus plíšku s nějakejma čísílkama, navýšíme cenu a nic tam nepřidáme...proč by jsme měli, když naši zákazníci mají jitrnici na čele... To u modern classic jsou alespoň edice poskládaný z různejch dílů, co se jim tam válely ze scramblera, bonnie a thruxtona, takže nějaká rozdílnost oproti základu tam je... Začíná to bejt pěkná nuda. A´T řeknou, jsme konzervativní, nové modely nebudou, budem jen faceliftovat, ale díky tomu můžeme mít zajímavou cenovku a je to a každý bude spokojenej. Něco jako u aut suzuki Vitara nebo Nissan Pathfinder. A ne tyhle nabubřelý hurá akce o ničem. Ať se pak nedivěj, až jim zas japonci ukážou záda...