husqvarna_svartpilen_801_2




Triumph 2016: přichází nový Speed Triple

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1307) napsal 14.11.2015 v 09:54-1

Tady zní to úsměvný čecháčkovství Ještě před pár lety tu byl vrchol Jawa 350 a dnes se ohrnuje nos nad 140 koňovou bestií. "dělník na dojíždění do kolbenky", "do sámošky pro gothaj by ten výkon stačit moh", "Chce to aspoň 200 koní, abych za nebyl za losera" A pak sednou do své octávie v tédéí a jede 80, aby se dostal na vysněnou metu 4,5l na sto a moh se pochlubit zeťákovi, když jede s mámou do penny pro kuřecí drůbky v akci.. čecháčci..

Nagash (382) napsal 11.11.2015 v 23:40

No mě se teda rozhodně líbí víc design nynějšího modelu 11-15, ale samozřejmě na tomto Speedovi se dá najít spoustu pěkných věcí za které bych se na svém bajku nezlobil.
Líbí se mi sedlo řidiče i spolujezdce a jeho prošití, dodává to takový race už tak povedenému podsedláku. Podesdlák malinko zesportovnili což vypadá dobře Nádrž mi přijde adekvátně vytvarovaná k tvarům podsedláku, jen ty vystouplé nápisy bych oželil
Ale co mě nechytlo za srdce je maska, nádech to má jak ze Star Wars z masky toho zlého pána. Štítek nad světlama už nemá ty dva růžky, které pro Speeda byly typické. Za mě škoda.
Světla - za mě špatně, prostě na to, že má bajk po celé delce spoustu hran, které dělají Speeda Speedem, tak tam naserou kapky ( které rejsový design uhlazují ).
Elektroniku bych tam raději neviděl, ale v dnešní době se tomu člověk asi nemůže vyhnout.
Tak jak tak jsem na něj zvědavý v reálu

bledemon (126) napsal 11.11.2015 v 10:26

nádrž vypadá, že už neni tak vystouplá do bachoru. Světla to má konečně níže. Ale co mě překvapilo (triumphy znám pouze z výstav) přístrojovku+světla mají triply přidělánu pevně k rámu a nenatáčí se s řídítky (jako "polokapotované" tuono). Ještě nějaký naked to má takhle blbě?

zmulin (371) napsal 11.11.2015 v 01:18

Si myslim,že do provozu-což naháče jsou... - je to super motorka,za kterou by se mohl stydět pouze uplnej pitomec...

Qjetoslaw (-1) napsal 10.11.2015 v 22:53

Mám TST, r.v. 2007. Tohle je paráda, ale kulatý kukadla jsou holt kulatý kukadla. Nicméně, kdybych chtěl měnit, tak je TST 2016 jasná volba...voní hezky nejlepší čtyřválec je tříválec !

Frankie (731) napsal 10.11.2015 v 21:18+1

Nádherná motorka ! Konečně naháč který by mi mohl parkovat v garáži
Vzhledově o kus dál proti předchozí generaci, jediný co bych změnil, jsou ty bandasky pod sedačkou, i kvůli váze a těžišti bych tam dal koncovku jen jednu a to pod motor. Ale zase mají aspoň výrobci laďáků co vyrábět
Jinak všem remcalům bych chtěl vzkázat že čísla na papíře sice prodávají a konkurence je má vyšší, ale o výkonu to není, je to o zábavě. A tu dokáže v pomalých zatáčkách poskytnout i motorka s polovičním výkonem

Zedsdead (293) napsal 10.11.2015 v 20:42

Velice, velice lehoulinký facelift.
V podstatě jde o ty hnusný světla.
Nejlepší i tak byly ty původní. Mohli do nich dát nějakou tu moderní LED-blbinu a bylo by to.
Thruxton je teda hezčí motorka.

jungen (7) napsal 10.11.2015 v 20:41

takovy prditko zase

pepin-cr (2) napsal 10.11.2015 v 19:47

světla určitě pěknější,výkon počítám bude tak 145ps jinak TRIPL nikdy nebyl o výkonu,ale o tahu a síle měl jsem SPEEDy 8 sezon a opravdu je to takový dělník pro všechno od cestování až po slušnou palbu

Attim (5) napsal 10.11.2015 v 19:24+1

Tak nastesti je na trhu velky vyber, kdo chce rejzi, je mu prano V podstate souhlas s tim, ze to je normalni motorka, vykonove jsme na tom stejne s kamosem na S4RS (ale on ma upraveny prevody do pomala), urcite to neni zadnej wheelie monster. To co je docela unikatni je pouzitelnost toho motoru, od cca 3k rpm mas 100Nm az do omezovace, coz na druhou stranu je zvlastni nebo negativni zkusenost pro piloty, zvykle na kopanec ve vysokych otackach. Co se tyka ovladatelnosti, uz jsem jezdil na leccems a speed rozhodne patri k tomu lepsimu. Jezdil jsem na novym Tuonu - ten motor to je proste spica, jede to strasne. Nelibily se mi treba brzdy, proti mymu speedu to ma takovy gumovy nastup a prubeh. Nicmene fakhle bych si predstavoval speeda, v podstate tak jak vypada s uplne novym motorem s aspon 160ps.

spajazacatecnik (30) napsal 10.11.2015 v 19:20

A mě se to líbí moc. Posun tak akorát. Kdyby s tim vylezli o rok dřív, tak ho koupím místo italský mrtvice.

SPIJKER (93) napsal 10.11.2015 v 18:51

A srovnavam to s tim na co jsem zvyklej... proti V2 to ma strop na stejnych otackach,takze zadny tahne to nahore jako ctyrvalec a dole je to takovy normalni, syty..no jak jinak,dyt je to litr,ale nic z ceho se posadis na zadek.. proste normalni delnik, jenom hezkej.

SPIJKER (93) napsal 10.11.2015 v 18:43

Dejfe.. ja z nej nejdrive byl nadsenej... protoze dycky byl muj sen... ale pak jsem o tom premejslel a uplne se mi to v hlave rozlezelo... mozna pro me je tst takovy zklamani,protoze to byl muj sen a ja od nej ocekaval superlativa. A ona je to uplne normalni motorka. Porad,kdyz na tom Honza prijede ho obdivuju,furt se mi to docela dost libi... ale... pral bych si aby mel dnes 165k a celkove proste extremnejsi nastaveni.. a ne aby se to cjovalo jako takovej lepsi Banďour

SPIJKER (93) napsal 10.11.2015 v 18:37

No.. nevim,najel jsem jen asi deset km v polobotlach a kosili, moc pres dvekila jsem nejel tak nevim kolik koni to melo. Ale ja to povazoval za funbike co chodi ochotne na zada a na predni a tohle musis premlouvat. Jo ono to tahne odsdola nahoru, ostatne jako kazdej jinej litr... no a co? Vsak kdyby to netahlo tak je to rozbity. navic ten jejich posez, ze ti to pripazi ruce...sedis na tom jak posera... ono tomunjde snadno pomoct.. dopredu o zub vzadu dva tri, zavodni desky aby to lip nastupovalo, mekky gumy aby byla citelnejsi...siroky otevreny riditka.. ale takhle si lze upravit cokoliv. Pro me je to normalni delnik s rrochu hezkym ramem a letmacem, coz se mi libi, e celkovej balik je takovej vyvazenej delnik kterej nikde nechytne za sedce. Proste normalni pracant na jezdeni do prace a ne streetfighter na odreagovani okolo komina. FZ1nebo Z1000 podle me nabidnou to samy za mene penez...a to je ten problem...zaroven japonce opravi kazdej lojza,ale diagnostika na anglana je problem. Pokud se to zacne po letech srat,opet...nejsou s tim zkusenosti a ani slavni kluci z olomouce si neporadej se vsim. To je hořka zkusenost z letosniho roku,kdyz kamaradovi ve Sprintu kejchlo cestou z Anglie sem a nechal to dotahnout do olomouckyho Triumphu.. A tak mi vychazi,ze s mym minimalnim najezdem radej nejakyho itala... kde se za jizdy musis drzet... ale jak rikam... nejspis jsem jen vyhranenej a vetsina stada to povazuje za optimum...coz je jiste to oc vyrobci jde..

soccer (480) napsal 10.11.2015 v 17:22

mě ty světla na TST vždycky připadaly jako "muší", ale teď už jsou opravdu "muší"

A nekamenovat... jinak proto Triumphu nic nemám...

Žorž. (21) napsal 10.11.2015 v 17:19

Designové úpravy jen minimální, ty světla ročníku 2015 byly hezčí oproti těmto polouhlazeným brejlím...

Attim (5) napsal 10.11.2015 v 16:30

No to ja taky. Tak snad nekdy 2019

dejf. (1341) napsal 10.11.2015 v 16:24

Ja bych si novyho speeda predstavoval nejak takhle:
Zvednutej objem na cca 1100+, 160hp a vejfuk pod motorem, jak u malyho streeta

sirr (55) napsal 10.11.2015 v 16:10-6

Zadnej zazrak, zlata mt09

Attim (5) napsal 10.11.2015 v 16:01

K těm hmotnostem: letošní Speed má 214 (mokrá), S1000R 207, Suzuki GSX-S 1000 má 210, Monster 1200S má 209, Kawa Z1000 má 221. U Tuona jsem našel jen 184 suchou, čili to se k 210 dostane taky.
V tomto kontextu nevidím tu váhu nijak extra vysokou, navíc výměnou výfuku za třeba Akrap se dostaneš hned pod 210kg (ale chápu, bavíme se o sérii).
CO je samozřejmě pravda je oproti nejnovější konkurenci chybějící výkon, to tak prostě je.

waclav (13) napsal 10.11.2015 v 15:50

Světla - právě po divných světlech japonců v poslední době je tohle příjemná změna.
Ikdyž jsme čekal "novější" model, pořád

olha (4) napsal 10.11.2015 v 14:47

Pěkná mašina a právě ty světla jsou pěkný. Oproti KTM, nebe a dudy.

seikos (975) napsal 10.11.2015 v 14:24+1

To vypada spis jako facelift, nez novy model. Koncepce vseho je tam shodna se starym modelem.
Zda se ale ze verze S ma elektronicky stavitelny podvozek. Soude podle fotek. R ho ma stavitelny rucne. V kazdem pripade nejvetsim problemem Speeda je vysoka hmotnost. Na tom mohli zapracovat. A soude podle viditelne minimalnich zmen na tom nezapracovali vubec.

dejf. (1341) napsal 10.11.2015 v 14:04

spijkere dyt vsichni chvalej na TST ten motor. Vsichni jak je to navykovy, jak to tahne vsude. Nejel si na nakym skrcenym?

Zelinář (292) napsal 10.11.2015 v 13:46-1

Spravnej pocet valcu je .. 1 .. 2 .. 4 .. 6 .. 8

Déjávu (58) napsal 10.11.2015 v 13:46

Moc hezká práce, dle mě to na rok 2016 zase posunuli o kus dál.

saci_ventil (292) napsal 10.11.2015 v 13:44

moc pekná moto len tie koncovky su giganticky veľké. Ale Akrapovič určite niečo vymyslí

Attim (5) napsal 10.11.2015 v 13:28+1

No jako majitel letosniho modelu me prekvapuje, jak malo nova ta motorka je. Zase jen takovy facelift, i kdyz tentokrat uz neco malo udelali s motorem, nicmene hlavni duvod byl Euro4 emisni norma a proto doslo k tem upravam. Zahranicni zdroje uvadeji vykon cca 140ps coz je zanedbatelny narust. Jinak je vse jen design - ram se zda totozny, dtto podvozkove komponenty, brzdy (alespon u R).
Je to skoda, porad oddaluji uplne novy model a jen dokola reinkarnuji to z roku cca 2005...

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 10.11.2015 v 13:19

Pěknej

SPIJKER (93) napsal 10.11.2015 v 13:14

Blablabla.. stale komplikovanejsi servis nez u japonce, ale porad malo vyjimecna pri jizde proti italkam, streetfighter, brutale, nebo i problemove tnt, kdyz nahodou funguje. Chybej tomu kone, vyraznejsi brzdy a nejakej naboj... kez by to trochu nasypali. R s ohlinsama treba bude fajn. soucasna generace sice dela vsechno dobre,ale nejak jsem nenasel nic cim by vynikla. Je sice vlastne krasna, ale porad jsou ti italove v designu dal. No a posez, boze ten posez...zlo. ale treba jsem jen extremni vyjimka a drtivy vetsine to prijde jako super skvela motorka. Tripla jsem miloval od doby T509...ale nez jsem se svezl na 1050... ne, nebylo nic spatne. Jen proste jsem nenasel nic extra o cem bych potom nadsene vypravel,nebo vzpominal.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist