Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Capan: Tam nemá smysl nic naznačovat. Tam nelze přidat žádnou informaci.
Nádherné dvě motorky, které se prostě asi nekupují na denní dojíždění do rachoty do kolchozu.
Prostým přepočítáním počtu koní na cenu motocyklu se nelze dobrat relevantního výsledku v hodnocení něčeho, co hodnotit nejde, k tomu by došel lehce i Jára Cimrman, kdyby se tento génius motocykly blíže zabýval.
Brukev ... no ta statistika byla jednoducha ... na pocet servisnich reklamovanych zakroku na nove motorce. Jak rikam ja vidim na zivo jenom svy bramborovy kamarady a tam to celkem sedi.
Ac je ta kategorie pro me mimo, tak ten Rocket se mi fakt libi. Jen proc nejsou i fotky z druhy strany? :) Aby tam nebyl stejny problem jak u Diavela, ktery je vyrazne hezci pri pohledu na pravou stranu :D
Dobře TRIUPMH Značka už našla svoji tvář. Když si vzpomenu na nesmělé pokusy z 90 let odlišit se od japonské konfekce... Ale zas je tu třeba i značka, která svou tvář hledá v regálu s nádržema, i když dostává signály od Asiatů, jak kdysi vypadala...
FiZzeR, je to súčasť marketingu. Tie motocykle tam vypadajú preto tak nadprirodzene, lebo je to prostredie nainštalované, ako je.
Preto som písal o sklených vitrínach v hale, kde sa dajú zabezpečiť podobné podmienky.
Ale keď to kúpiš, prebehneš na tom nejakých 500 kilometrov, zasere sa to a bude vypadať možno úplne tak, ako hociktorá iná motorka.
Aj Mona Lisa vypadá v kuchyni inak, keď vytiera dlažbu...
Capan zrovna Piagio prej dobre ... Ja sem videl jenom top 5 podle poslednich 5 let servisnich zasahu na novych motorkach. Triumph me tam dost prekvapil. Bmw ani ne, protoze majitele novych bmw kolem me pripominaji mechaniky. Ja mam Aprilii a sem prekvapenej, ze se to zatim drzi a vypada to bytelne.
Takže Rocketa takto predstavili, ešte pred predstavením základnej verzie? Pekné kolená výfukov a schovaná palubka /netrčí do vzduchu, čo na naháčoch nie je za čo schovať/. Ale stačil by mi aj Speed Twin 2019, moc pekná moto s detailami .
Ok ... nechal sem cruisery bejt a ted udelaji takovouhle novou rachejtli? ... Je to krasny :) jenom v poslednich merenich kvality v US je Triumph tesne za Ducati a BMW, takze nic moc.
SS58, jsi už někdy na té lokomotivě jel...? K čemu je uječená šestka se 180 kg, atd... To je potom vlastně každá motka póza a více méně na how..., nebo?
na výstavku do skleněný vitríny nádherný kousky ale k čemu dvouapůllitr s obrovskou hmotností? Pro pozéry? A ten Thruxton už bude jinačí svezení, ale za půl mega jen 107 koní z dvanáctkovýho motoru na super podvozku? No nevim, to neni žádná hitparáda
Capan: Tam nemá smysl nic naznačovat. Tam nelze přidat žádnou informaci.
Nádherné dvě motorky, které se prostě asi nekupují na denní dojíždění do rachoty do kolchozu.
Prostým přepočítáním počtu koní na cenu motocyklu se nelze dobrat relevantního výsledku v hodnocení něčeho, co hodnotit nejde, k tomu by došel lehce i Jára Cimrman, kdyby se tento génius motocykly blíže zabýval.
Nemám slov uf nádhera
Triumph skutečně dělá poslední dobou samý krásný věci!
SuperSic58: Taky sem si řikal proč se vůbec vyrábí něco jinýho než litrový supersporty když mi bylo 15
SuperSic, ty pri každej motorke prepočítavaš pomer cena/kone. A práve ujačaná šestka ho má asi najlepší. Možno to ti chcel kawassak naznačiť.
kawasak> nevim, uječený šesky mě neberou
Oboje. Ten Rocket moc pěknej.
Brukev ... no ta statistika byla jednoducha ... na pocet servisnich reklamovanych zakroku na nove motorce. Jak rikam ja vidim na zivo jenom svy bramborovy kamarady a tam to celkem sedi.
Špička ... oboje fakt povedený
Prosím prosím, už na raketě nic neměňte, to je nádhernej kus motorky
Ac je ta kategorie pro me mimo, tak ten Rocket se mi fakt libi. Jen proc nejsou i fotky z druhy strany? :) Aby tam nebyl stejny problem jak u Diavela, ktery je vyrazne hezci pri pohledu na pravou stranu :D
Krása toto a dnes i vtipné komentáře .
HiddenSnake: tak zrovna tlustý Amici ať si měří co chtějí... koukni jaké je tam nejprodávanější auto a pochopíš
Dobře TRIUPMH Značka už našla svoji tvář. Když si vzpomenu na nesmělé pokusy z 90 let odlišit se od japonské konfekce... Ale zas je tu třeba i značka, která svou tvář hledá v regálu s nádržema, i když dostává signály od Asiatů, jak kdysi vypadala...
FiZzeR, je to súčasť marketingu. Tie motocykle tam vypadajú preto tak nadprirodzene, lebo je to prostredie nainštalované, ako je.
Preto som písal o sklených vitrínach v hale, kde sa dajú zabezpečiť podobné podmienky.
Ale keď to kúpiš, prebehneš na tom nejakých 500 kilometrov, zasere sa to a bude vypadať možno úplne tak, ako hociktorá iná motorka.
Aj Mona Lisa vypadá v kuchyni inak, keď vytiera dlažbu...
Veď inak červený Thruxton je špica, no nie?
Co je to poslední dobou za trend, fotit tmavý věci na tmavým pozadí a k tomu potmě?
Capan zrovna Piagio prej dobre ... Ja sem videl jenom top 5 podle poslednich 5 let servisnich zasahu na novych motorkach. Triumph me tam dost prekvapil. Bmw ani ne, protoze majitele novych bmw kolem me pripominaji mechaniky. Ja mam Aprilii a sem prekvapenej, ze se to zatim drzi a vypada to bytelne.
Z toho Rocketa jsem se regulerne posral
HiddenSnake, a ako je na tom s kvalitou Aprilia, resp. Piaggio?
Takže Rocketa takto predstavili, ešte pred predstavením základnej verzie? Pekné kolená výfukov a schovaná palubka /netrčí do vzduchu, čo na naháčoch nie je za čo schovať/. Ale stačil by mi aj Speed Twin 2019, moc pekná moto s detailami .
Rocket
Thruxton je krasna moto ale pre mna Triumph skoncil ked presiel zo vduzchu na vodu
Jednoho Thruxtona, děkuji... Opravdu hezké, ani bych nemusel dělat moc úprav...
Ok ... nechal sem cruisery bejt a ted udelaji takovouhle novou rachejtli? ... Je to krasny :) jenom v poslednich merenich kvality v US je Triumph tesne za Ducati a BMW, takze nic moc.
Triumph je asi opravdu jediná firma, která v současné době vyrábí pěkný motorky na který se dá koukat
Absolutní top prostě krása
Nádhera!!!
Krásnost
V matné závodní Britské green by mohla být luxusní ;)
nemá cenu řešit jaký mají smysl ... je to pěkná práce ještě SPEED TWIN TFC prosím
SS58, jsi už někdy na té lokomotivě jel...? K čemu je uječená šestka se 180 kg, atd... To je potom vlastně každá motka póza a více méně na how..., nebo?
na výstavku do skleněný vitríny nádherný kousky ale k čemu dvouapůllitr s obrovskou hmotností? Pro pozéry? A ten Thruxton už bude jinačí svezení, ale za půl mega jen 107 koní z dvanáctkovýho motoru na super podvozku? No nevim, to neni žádná hitparáda