Oficiální foto Triumph Tiger 800
Text: Roman Daněk | Foto: Triumph | Zveřejněno: 21.10.2010 | Zobrazeno: 25 982x
Triumphu utekly kompletní oficiální fotografie nového modelu Tiger 800 a Tiger 800 XC, aniž by sám cokoliv věděl. Užijte si tuto neoficiálně - oficiální premiéru s námi.
Kapitoly článku
Bohužel se sadou fotografií neznáme oficiální technická data, nicméně z řady uvolněných videí a zákulisních informací se dá celkem jasně poskládat celý obrázek o novém Tigeru. Pohonnou jednotkou bude nový tříválec o objemu 800 ccm. Původ pohonné jednotky je v supersportovní Daytoně 675, ale došlo k řadě modifikací. Výkon agregátu bude dle neověřených zdrojů kolem 100 koní.
Základem motocyklu bude příhradový rám z ocelových trubek. Podvozek tvoří přední obrácená vidlice, vzadu je klasická kyvná vidlice s přepákovanou centrální tlumící jednotkou. Brzdový systém má na předním kole dva kotouče, vzadu je jeden menší kotouč. Z obrázků je patrné, že nebude chybět systém ABS.
Triumph Tiger 800 XC (offroad verze) se bude lišit 21palcovým předním diskem a drátěným výpletem kol (onroad bude mít obě kola 17palcová s litými disky). Tiger 800 XC bude mít v základní výbavě plastové kryty řídítek a druhý přední blatník na masce (zobák). Další rozdíly budou patrné až po zveřejnění technických dat (objem nádrže, zdvihy odpružení atd.)
Dle fotografií a již zveřejněných informací můžeme předložit téměř kompletní seznam příplatkové výbavy: laděný výfuk Arrow, navigace, vyhřívané gripy, chrániče rukou (pro onroad), sada kufrů, tankvak, padací rámy, ocelový chránič motoru a výfukových svodů, chránič předních světel, přídavné světlomety, offroad pneumatiky s hrubším dezénem.
Základem motocyklu bude příhradový rám z ocelových trubek. Podvozek tvoří přední obrácená vidlice, vzadu je klasická kyvná vidlice s přepákovanou centrální tlumící jednotkou. Brzdový systém má na předním kole dva kotouče, vzadu je jeden menší kotouč. Z obrázků je patrné, že nebude chybět systém ABS.
Triumph Tiger 800 XC (offroad verze) se bude lišit 21palcovým předním diskem a drátěným výpletem kol (onroad bude mít obě kola 17palcová s litými disky). Tiger 800 XC bude mít v základní výbavě plastové kryty řídítek a druhý přední blatník na masce (zobák). Další rozdíly budou patrné až po zveřejnění technických dat (objem nádrže, zdvihy odpružení atd.)
Dle fotografií a již zveřejněných informací můžeme předložit téměř kompletní seznam příplatkové výbavy: laděný výfuk Arrow, navigace, vyhřívané gripy, chrániče rukou (pro onroad), sada kufrů, tankvak, padací rámy, ocelový chránič motoru a výfukových svodů, chránič předních světel, přídavné světlomety, offroad pneumatiky s hrubším dezénem.
Informace o redaktorovi
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz