Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
zmulin...chlape kolik Ti je let? To fak nevidíš? Mobil svítí jako kráva, a má tu obrazovku tak velkou že na tom něco nevidět je fakt mimo. Mám s tím projetých několik států a třeba v Itálii v jejich supr provozu za plné palby slunka ve Florenci jsem naprosto v pohodě stihal sledovat provoz i to kam mám jet...je fakt, že občas se zakochám tak že jedu a pak čumím že jsem asi před 5km měl odbočit jinam, ale to není chyba mobilu ale toho blba co sedí na motorce
Jinak slída a pouzdra to je pánové nanic, pokud to vozíte v tom samozřejmě že nevidíš nic...já jezdím bez toho, v alpách jsem dostal parádních pár hektolitrů vody a mobil to zvládl bez ztráty kytičky a to není nic speciálního...a pak...kolik stojí mobil...3000? pokud se zesere koupím po cestě novej, kdekoli na wifi se přihlásím stáhnu si navi znovu a jedu dál...když se zesere klasická navigace co uděláš? edit písmenko
Gps na motorce používám asi 10 let. Používal jsem v telefonu nejdřive s externím modulem GPS, pak jen mobil a teď TOMTOM Rider, jak šel zkrátka vývoj. Všechny uvedené velmi často. Musím říct, že nejvíce se osvědčil TomTom Rider, na mobil je dost často špatně vidět a to i v držáku bez slídy (sluníčko) a vibrace mě u jednoho telefonu odrovnaly display.
K požití tel. jako navi už jsem psal.Že se jí to vyrovná ve zobrazení jsou kecy.Funkčností navigování samozřejmě ano,ale já teda ve svým okolí spíš pozoruju přechod na origo motonavi.Normální lidi už nebaví vejrat do displeje pod slídou a snažit se zachytit odbočku.Vono ani tohle není 2x bezpečný.A to zrcátko jako sladký je,hodí se i fakt hlavně na skútry typu Vespa,ale přesně jak skútry nejsou myšlený na žádný velký cestování,tak ani tenhle bazmek nebude asi zaplej celej den,takže ve finále ani nebude potřeba mít tel. na nabíječce..
No navigace obecně to budou mít za sebou stejně jako papírové mapy. Budou ale na ústupy a jako záloha. Apka v telefonu s okamžitou aktualizací. A výkonějších telefonů je už to moc nezatěžuje a nezahřívají se(tolik). Ale jak píše kawa..pavel.kdyby to dublovalo obraz z telefonu.
To už je zajímavé.
To ja krávovina, s mobilem v držáku na řidítkách jezdím už leta a bez problému, a kecy o tom že pro bezpečnost dat to je špatně...mobil ztratíš kdekoliv a rozhodně větší pravděpodobnost je že ho necháš v hospodě než že se ztratí z držáku na řidítkách co máš před xichtem. A že nemaká v rukavicích? Co na něm má jako makat? Nastavím kam jedu a už do toho nemusím hrabat...testované na cestách 1200-1700 km, bez problému.
Spíš se mi to zrcadýlko líbí jako nápad, na zobrazovač, kdy telefon necháš v tankvaku na nabíječce makat a tady jen v klidu vidíš kam jet. To je dobrý, ale tohle zrcadýlko je fakt teplý a je tak na vespu. Udělejte normální tvar s držákem na ramku a je...ale ať to maká ne jen s jednou apkou.
nac je na skuter navigacia hlavne toto by ma zaujimalo? :D ale mozno je niekto skutrosvetobeznik. Ak niekto nepozna svoje mesto a sirsie okolie kde zije dokonale nieco nie je v poriadku...
Este je tu moznost ze si niekde v cudzom prostredi ten skuter poziciam ani tam netusim k comu by mi to bolo...
zmulin: V reálu si člověk moc nevybere. Telefon při jízdě nosím ve vnitřní kapse kožené kombošky. Při srážce s autem na křižovatce koupil přímý zásah od nádrže při kterém se zkroutil do vrtule včetně baterie. Světe zboř se, nehodu přežil, zemřel až na následky - postupně přestával fungovat mikrofon, vysypávaly se pixely... Když už k něčemu podobnému dojde, je to všechno spíš o štěstí a shodě náhod. Ze stejného důvodu neuznávám myšlenku Ecallu na motorce. Tlačítko na řídítkách vypadá hezky, ale ve výsledku je jeho použitelnost stejná loterie jako použitelnost vlastního mobilu.
Je to dobrý počin, telefon nikdy bych nedal na řídítka probezpečnost dat i to, že v rukavicích nefaká a v dešti i když pod slídou zase není vidět a to nemluvím o slunku.
...a co třeba,že mobil není vodotěsnej a že nemá tak jasnej display,jako motonavi.A budu zas opakovat,že nepřeju nikomu,aby měl svůj mobil s navi na řídítkách ve chvíli,kdy se válí někde pod stromem se zlomenejma nohama pár metrů od moto,nebo skútru...
zmulin...chlape kolik Ti je let? To fak nevidíš? Mobil svítí jako kráva, a má tu obrazovku tak velkou že na tom něco nevidět je fakt mimo. Mám s tím projetých několik států a třeba v Itálii v jejich supr provozu za plné palby slunka ve Florenci jsem naprosto v pohodě stihal sledovat provoz i to kam mám jet...je fakt, že občas se zakochám tak že jedu a pak čumím že jsem asi před 5km měl odbočit jinam, ale to není chyba mobilu ale toho blba co sedí na motorce
Jinak slída a pouzdra to je pánové nanic, pokud to vozíte v tom samozřejmě že nevidíš nic...já jezdím bez toho, v alpách jsem dostal parádních pár hektolitrů vody a mobil to zvládl bez ztráty kytičky a to není nic speciálního...a pak...kolik stojí mobil...3000? pokud se zesere koupím po cestě novej, kdekoli na wifi se přihlásím stáhnu si navi znovu a jedu dál...když se zesere klasická navigace co uděláš? edit písmenko
Gps na motorce používám asi 10 let. Používal jsem v telefonu nejdřive s externím modulem GPS, pak jen mobil a teď TOMTOM Rider, jak šel zkrátka vývoj. Všechny uvedené velmi často. Musím říct, že nejvíce se osvědčil TomTom Rider, na mobil je dost často špatně vidět a to i v držáku bez slídy (sluníčko) a vibrace mě u jednoho telefonu odrovnaly display.
K požití tel. jako navi už jsem psal.Že se jí to vyrovná ve zobrazení jsou kecy.Funkčností navigování samozřejmě ano,ale já teda ve svým okolí spíš pozoruju přechod na origo motonavi.Normální lidi už nebaví vejrat do displeje pod slídou a snažit se zachytit odbočku.Vono ani tohle není 2x bezpečný.A to zrcátko jako sladký je,hodí se i fakt hlavně na skútry typu Vespa,ale přesně jak skútry nejsou myšlený na žádný velký cestování,tak ani tenhle bazmek nebude asi zaplej celej den,takže ve finále ani nebude potřeba mít tel. na nabíječce..
No navigace obecně to budou mít za sebou stejně jako papírové mapy. Budou ale na ústupy a jako záloha. Apka v telefonu s okamžitou aktualizací. A výkonějších telefonů je už to moc nezatěžuje a nezahřívají se(tolik). Ale jak píše kawa..pavel.kdyby to dublovalo obraz z telefonu.
To už je zajímavé.
To ja krávovina, s mobilem v držáku na řidítkách jezdím už leta a bez problému, a kecy o tom že pro bezpečnost dat to je špatně...mobil ztratíš kdekoliv a rozhodně větší pravděpodobnost je že ho necháš v hospodě než že se ztratí z držáku na řidítkách co máš před xichtem. A že nemaká v rukavicích? Co na něm má jako makat? Nastavím kam jedu a už do toho nemusím hrabat...testované na cestách 1200-1700 km, bez problému.
Spíš se mi to zrcadýlko líbí jako nápad, na zobrazovač, kdy telefon necháš v tankvaku na nabíječce makat a tady jen v klidu vidíš kam jet. To je dobrý, ale tohle zrcadýlko je fakt teplý a je tak na vespu. Udělejte normální tvar s držákem na ramku a je...ale ať to maká ne jen s jednou apkou.
nac je na skuter navigacia hlavne toto by ma zaujimalo? :D ale mozno je niekto skutrosvetobeznik. Ak niekto nepozna svoje mesto a sirsie okolie kde zije dokonale nieco nie je v poriadku...
Este je tu moznost ze si niekde v cudzom prostredi ten skuter poziciam ani tam netusim k comu by mi to bolo...
Opravený odkaz na video.
Používá Sony Xperia m2 aqua,dříve za 5000 Kč a jsem na tom vlastně lépe. Pouze ten display v rukavicích nejde, ale to lze taky dořešit rukavicemi
zmulin: V reálu si člověk moc nevybere. Telefon při jízdě nosím ve vnitřní kapse kožené kombošky. Při srážce s autem na křižovatce koupil přímý zásah od nádrže při kterém se zkroutil do vrtule včetně baterie. Světe zboř se, nehodu přežil, zemřel až na následky - postupně přestával fungovat mikrofon, vysypávaly se pixely... Když už k něčemu podobnému dojde, je to všechno spíš o štěstí a shodě náhod. Ze stejného důvodu neuznávám myšlenku Ecallu na motorce. Tlačítko na řídítkách vypadá hezky, ale ve výsledku je jeho použitelnost stejná loterie jako použitelnost vlastního mobilu.
Je to dobrý počin, telefon nikdy bych nedal na řídítka probezpečnost dat i to, že v rukavicích nefaká a v dešti i když pod slídou zase není vidět a to nemluvím o slunku.
...a co třeba,že mobil není vodotěsnej a že nemá tak jasnej display,jako motonavi.A budu zas opakovat,že nepřeju nikomu,aby měl svůj mobil s navi na řídítkách ve chvíli,kdy se válí někde pod stromem se zlomenejma nohama pár metrů od moto,nebo skútru...