Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dělat testy motorek to je velmi příjemné to bych dělal i zadarmo, ale horší je posoudit každou objektivně podle momentálních vlastností a né podle svých pocitů a nálady.Jak to tak průběžně čtu tak se Vám to celkem daří, čepicu dolů
Dobrá práce - zní to banálně, ale kdyby to bylo lze konstatovat např. o našich politicích...Všechno jsem nečetl, ale to přečtené bylo fajn - zasvěcené,srozumitelné, obsažné a čtivé. Kdyby to např. četla většina přispěvatelů Fóra, ubývalo by tam bezcenných krafů geometrickou řadou...Jen tak dál, mládenci, zatím dobrý...
mam otazku, mam svoje prvni moto, tak nevim,jestli je to normalni nebo ne...dneska jsem vytlacil masinu pred garaz a nastartoval ji, aby se to proste protocilo,ohralo,vypalilo atd...astala tak mesic v kuse, v garazi je kolem 19°C.Nechal jsem j ohrat (cca 2-3 minutky), pak jsem to chvilku vytacel a najednou mi u leveho krytu sani zacala teci nejaka kapalina,smrdela po benzinu,ale byla cira,benzin cirej neni,fakt fest to smrdelo po benzinu tak se ptam, co to je (na druhe strane to nevytekalo,ale to mozna proto,ze motorka byla na stojanku a tim padem naklonena na jednu stranu).Je to nejaky kondenzat vody a paliva ,ktery se projevi jen pri techto studenych startech po dlouhe dobe a v mrazivem prostredi?Je to neco jako je ,,odvzdusneni" vyvedene do sani u aut(tam take jde u tech starsich humus k sani)?Nebo mam nejaky vetsi problem?Diky za rady.Jinak jeste doplnim,ze po chvilce to kapat prestalo,ale jak jsem se rozjel do garaze,zase z toho trosku vyteklo (zvedl jsem otacky),pak jsem to utrel,motorku vypnul a vse OK.
Dřív jsem každý měsíc kupoval hodně časopisů o motorkách (taky bylo víc času je číst), ale s nabýváním nových zkušeností jsem se čím dál častěji divil, co tam recenzenti jsou schopní napsat za bludy a teď už časopisy kupuju jen výjimečně. Naopak vaše testy mi přijdou hodně objektivní a povedené, taky díky tomu, že uvádíte názory více jezdců (velké plus jsou skvělé fotky a videa). Prostě dobrá práce chlapi
Jj, však taky píšu, že hodláme víc využít a podpořit zveřejňování recenzí od majitelů. Testy ojetin by určitě byly zajímavé, na druhou stranu naše testy z roku 2000 už dnes vlastně jsou testama ojetin.
FilipT: přestal jsem kupovat ČMN po přečtení jednoho testu nové! mašiny. Úplně ji sepsuli ale nakonec dali větičku, že možná jsou horší jízdní vlastnosti dané totálně rozhadrovanýma gumama - skutečně profesionální práce. Vím, že testy ojetých mašin jsou složitější, ale popsané technické problémy snad člověk co se živí testováním pozná. A každý profláklejší typ mašiny má tady nějaký klub nebo alespoň stránky - zkus se kontaktovat tam, určitě se někdo najde, kdo se rád pochlubí. Jak píše redmanXXL, při hledání toho pravého stroje by takové informace uvítala většina z nás.
K testům starších motorek: Na recenze starších modelů se chystáme, ale asi spíš formou větší podpory zveřejňování zkušeností majitelů. S testy ojetin je to dost složité - jak posoudit chování v zatáčkách, výkon, brzdný účinek a další vlastnosti, když není zřejmé, do jaké míry na to mají vliv ojeté pneumatiky, jak je seřízený motor, jak jsou spečené brzdové destičky, zda byl někdy rovnaný rám atd atd. Ale rozhodně i letos plánujeme zahrnutí některých starších modelů do společného testu s novinkami (tj starší vs nový faceliftovaný Badit, so samé XJ6).
jo, dobrá práce. Pro tenhle rok bych ale měl pár připomínek. Chybí mi tu testy starších motorek. Troufnu si říct, že převážná většina motorkářů nemá na a tedy nekupuje novou mašinu. Myslim, že testy zaměřené na poruchy, výdrž, spolehlivost, materiály tak 5-7 let starých mašin by byly něco, co by se četlo. Vím, že je to těžký, pojištění, potenciální zničení atd. ale myslím, že nějaký větší motobazar by do toho šel.
Ani nevím, zda takové shrnutí a i pak v závěru stránky s odkazy a setříděním A-Z jste dělali i minulé roky (překvápko pro mne ). Tak nebo onak výborná práce .
Dělat testy motorek to je velmi příjemné to bych dělal i zadarmo, ale horší je posoudit každou objektivně podle momentálních vlastností a né podle svých pocitů a nálady.Jak to tak průběžně čtu tak se Vám to celkem daří, čepicu dolů
Dobrá práce - zní to banálně, ale kdyby to bylo lze konstatovat např. o našich politicích...Všechno jsem nečetl, ale to přečtené bylo fajn - zasvěcené,srozumitelné, obsažné a čtivé. Kdyby to např. četla většina přispěvatelů Fóra, ubývalo by tam bezcenných krafů geometrickou řadou...Jen tak dál, mládenci, zatím dobrý...
good work
Zdravim,
mam otazku, mam svoje prvni moto, tak nevim,jestli je to normalni nebo ne...dneska jsem vytlacil masinu pred garaz a nastartoval ji, aby se to proste protocilo,ohralo,vypalilo atd...astala tak mesic v kuse, v garazi je kolem 19°C.Nechal jsem j ohrat (cca 2-3 minutky), pak jsem to chvilku vytacel a najednou mi u leveho krytu sani zacala teci nejaka kapalina,smrdela po benzinu,ale byla cira,benzin cirej neni,fakt fest to smrdelo po benzinu tak se ptam, co to je (na druhe strane to nevytekalo,ale to mozna proto,ze motorka byla na stojanku a tim padem naklonena na jednu stranu).Je to nejaky kondenzat vody a paliva ,ktery se projevi jen pri techto studenych startech po dlouhe dobe a v mrazivem prostredi?Je to neco jako je ,,odvzdusneni" vyvedene do sani u aut(tam take jde u tech starsich humus k sani)?Nebo mam nejaky vetsi problem?Diky za rady.Jinak jeste doplnim,ze po chvilce to kapat prestalo,ale jak jsem se rozjel do garaze,zase z toho trosku vyteklo (zvedl jsem otacky),pak jsem to utrel,motorku vypnul a vse OK.
Můj názor je, že na to kolik vás je v redakci testů moc nebylo.A co například slibovaný test Hondy Transalp 700XL?
Dřív jsem každý měsíc kupoval hodně časopisů o motorkách (taky bylo víc času je číst), ale s nabýváním nových zkušeností jsem se čím dál častěji divil, co tam recenzenti jsou schopní napsat za bludy a teď už časopisy kupuju jen výjimečně. Naopak vaše testy mi přijdou hodně objektivní a povedené, taky díky tomu, že uvádíte názory více jezdců (velké plus jsou skvělé fotky a videa). Prostě dobrá práce chlapi
Jj, však taky píšu, že hodláme víc využít a podpořit zveřejňování recenzí od majitelů. Testy ojetin by určitě byly zajímavé, na druhou stranu naše testy z roku 2000 už dnes vlastně jsou testama ojetin.
FilipT: přestal jsem kupovat ČMN po přečtení jednoho testu nové! mašiny. Úplně ji sepsuli ale nakonec dali větičku, že možná jsou horší jízdní vlastnosti dané totálně rozhadrovanýma gumama - skutečně profesionální práce. Vím, že testy ojetých mašin jsou složitější, ale popsané technické problémy snad člověk co se živí testováním pozná. A každý profláklejší typ mašiny má tady nějaký klub nebo alespoň stránky - zkus se kontaktovat tam, určitě se někdo najde, kdo se rád pochlubí. Jak píše redmanXXL, při hledání toho pravého stroje by takové informace uvítala většina z nás.
K testům starších motorek: Na recenze starších modelů se chystáme, ale asi spíš formou větší podpory zveřejňování zkušeností majitelů. S testy ojetin je to dost složité - jak posoudit chování v zatáčkách, výkon, brzdný účinek a další vlastnosti, když není zřejmé, do jaké míry na to mají vliv ojeté pneumatiky, jak je seřízený motor, jak jsou spečené brzdové destičky, zda byl někdy rovnaný rám atd atd. Ale rozhodně i letos plánujeme zahrnutí některých starších modelů do společného testu s novinkami (tj starší vs nový faceliftovaný Badit, so samé XJ6).
jo, dobrá práce. Pro tenhle rok bych ale měl pár připomínek. Chybí mi tu testy starších motorek. Troufnu si říct, že převážná většina motorkářů nemá na a tedy nekupuje novou mašinu. Myslim, že testy zaměřené na poruchy, výdrž, spolehlivost, materiály tak 5-7 let starých mašin by byly něco, co by se četlo. Vím, že je to těžký, pojištění, potenciální zničení atd. ale myslím, že nějaký větší motobazar by do toho šel.
Ani nevím, zda takové shrnutí a i pak v závěru stránky s odkazy a setříděním A-Z jste dělali i minulé roky (překvápko pro mne ). Tak nebo onak výborná práce .